Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onnenpiste?  (Luettu 5213 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eulaalia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 27.10.2005 17:30:41 »

Satunnaisena astroilijana olen lueskellut foorumia, ja siellä täällä putkahtaa sana "onnenpiste". Googlettamalla sain selville, että sen voi laskea kun jotkut lasketaan yhteen ja vähennetään jotain, en edelleenkään ymmärtänyt.  idiot2
Miten sen pisteen löytää omasta kartasta suoraan? Kiitos etukäteen  Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2005 17:44:57 »

AC:n asteluku plus Kuun asteluku miinus Auringon asteluku

Esim. AC Kaksonen 3 astetta on 63 astetta
Kuu Kalat 10 astetta on 340 astetta
Aurinko Oinas 2 astetta on 2 astetta

Tästä tulee summaksi 401 astetta. Koska se on suurempi kuin ympyrän asteluku, vähennetään 360 astetta. Eli...ööö.öööö...41 astetta!Onnenpiste tässä tapauksessa härässä siis.

Olen hirmu huono päässälaskuissa, toivottavasti ei mennyt kamalan väärin. Tuo periaate kuitenkin... Cool

Voi tietty mennä myös astro.comin extented chart selectioniin niin saa suoraan kartalle
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
taimi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2005 00:34:49 »

:vesimies:Onnenpiste on  vesimies joka myös on  aurinko sekä  askendentti  että sellaista.. Nyt ehkä ymmärän mitä se tarkoittaa !!! vesta vesta vesta
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: