Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 12. huoneen kärki  (Luettu 6524 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« : 01.12.2011 01:22:02 »

Jostain luin tällaisen ajatuksen, että 12.huoneen kärki olisi kuin toinen nouseva merkki, että se edustaa minää hyvin vahvasti. Oletteko kuulleet tällaisesta? Entä mikä on teidän 12.huoneen kärki ja tunnistatteko siitä itseänne?

Minulla 12.huoneen kärki on  harka ja kyllä minä tunnistan kieltämättä itsestäni nautiskelijan ja sellaisen sensuellin olennon, jollaisena Härkiä usein pidetään.  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.2011 07:36:52 »

Mulla se on sama kun nousumerkkikin, paha sanoa siis.
Mutta ihan uus juttu tämmönen.
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #2 : 02.12.2011 11:37:10 »

Mulla on kauriissa ja siellä on muutenkin neptunus,mars,saturnus ja uranus. Et kai mussa sitä kaurista on. Aina kysytään et olenko jossain järjestötoiminnassa mukana, mut en ole. Se on liaan strukturoitua. Ehkä jos itse perustaisin jonkun.

Mut en tosiaan tiedä miten toi kauris sit käytännössä näkyy tai näkyykö. En edes tiedä millä tavalla se voisi näkyä Cheesy
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #3 : 02.12.2011 11:51:31 »

Mulla on sekä nousumerkki, että 12.huoneen kärki leijonassa, joten tuohon väittämään en osaa sanoa mitään. Vai pitäisikö löytyä tuplamäärin leijonapiirteitä? Sekin tuntuu hassulta, koska ensimmäisenä en halua valokeilaan...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #4 : 02.12.2011 12:50:38 »

mulla myös leijonassa, tunnistan kyllä esilläoloa ja johtajuutta.  aurinko jousimies voi tätä varmaan vahvistaa myös. voisko  mars samassa rytäkässä myös tukea tätä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #5 : 02.12.2011 15:48:30 »

mulla myös leijonassa, tunnistan kyllä esilläoloa ja johtajuutta.  aurinko jousimies voi tätä varmaan vahvistaa myös. voisko  mars samassa rytäkässä myös tukea tätä?

Eikö mars ole asioihin tarttumista? No joo, ehkä ne johtajuusominaisuudet sitten kun itsellä on  aurinko  neitsyt ja  mars  oinas
Että jos ei homma toimi niin laitetaan se toimimaan  :Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #6 : 06.12.2011 19:03:58 »

No kyllähän tää vois paikkaansa pitää kun karttoja tutkailee ja miettii kyseisten
ihmisten elämän kulkua ja olemusta. Lähinnä tämä löytö tosin tuntuu antavan vain
lisäpainoa joillekkin toisille aspekteille. Itellä tää 12. huone on samassa kuin
itse nousumerkkikin
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #7 : 06.12.2011 19:28:59 »

Taitaa olla aika yleistä että 12. huone ja asc on samassa?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8 : 06.12.2011 19:30:59 »

jossai sanottiin myös että 12 huoneen kärki vois olla edellisen elämän aurinkomerkki
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #9 : 06.12.2011 19:34:31 »

Eli siis olisin nyt asc  jousimies kun oon ollu aiemmin  aurinko jousimies Shocked
Hmm. Mitähän tuommosesta vois päätellä noin niinkun kehityksen kannalta, jos nyt olettais että asia on näin?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #10 : 06.12.2011 19:47:38 »

Koska 12. huone on se alitajunnan huone, niin olisiko tuo kärki sitten se alitajuinen minä, verratuna asciin joka on se julkinen minä?

En tiedä onko kummemmin yleisempää että kärki olisi samassa merkissä kuin asc.
Itselläni 12.huone on niin suuri, että kärki on kauriissa yhtymässä venukseen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11 : 06.12.2011 19:51:21 »

Eli siis olisin nyt asc  jousimies kun oon ollu aiemmin  aurinko jousimies Shocked
Hmm. Mitähän tuommosesta vois päätellä noin niinkun kehityksen kannalta, jos nyt olettais että asia on näin?

Olet ollut niin tyytyväinen aurinkomerkkiisi, että olet halunnut jatkaa samalta vaikuttamista muille, vaikka toisenlaista luonnetta oletkin halunnut kokeilla..?  Grin
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5936



Profiili
« Vastaus #12 : 06.12.2011 19:54:24 »

Minä vetelinkin taas vain pikaisia johtopäätöksiä tämän ketjun otannan perustella...eli oliko peräti kolme tyyppiä Cheesy

Vetelen taas äkkiväärään, mutta oisko tuossa sitten sellasta, että jos ne on samat niin tyyppi on hyvin yhteydessä alitajuntaansa?

Eli siis olisin nyt asc  jousimies kun oon ollu aiemmin  aurinko jousimies Shocked
Hmm. Mitähän tuommosesta vois päätellä noin niinkun kehityksen kannalta, jos nyt olettais että asia on näin?

Olet ollut niin tyytyväinen aurinkomerkkiisi, että olet halunnut jatkaa samalta vaikuttamista muille, vaikka toisenlaista luonnetta oletkin halunnut kokeilla..?  Grin

 Grin Grin^^
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: