Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2118168 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1980 : 20.04.2011 11:21:09 »

Uni viime yöltä:
Olin keksinyt isolle koululle heitä värähdyttävän tapahtuman.

Menimme isoon, mustalla huovalla vuorattuun luolaan, jossa ylätasoilla oli useita huoneita, joissa oli ikkunoita ja niissä sälekaihtimet ja mustia säkkejä pimentämässä.

Ekan koeluokan kanssa meni hienosti. Oltiin pimeässä möyrittiin ja pelättiin.

Sitten kun yritän saada koko monisatapäisen koulun tottelemaan mua, ne teinit vastustivat, näin, että niitä pelotti päästää irti koviksen roolista ja antautua tilanteeseen.

valoa tuli pimeään, mutta suurin osa odotti kiltisti, kun kävin huutamassa teinejä paikalla luolan eri huoneista. Vähitellen se lähti siitä, ja tunsin sen hyvän jännityksen. Mulla oli samalla se paniikki itsellä, ja sanoin ääneen, että jos ahdistaa, menkää ylemmäs ja ulos valoon.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1981 : 21.04.2011 15:34:55 »

Voisi joku koittaa tulkita? Ystäväni näkee usein unta seksistä naisen kanssa. On siis itsekin nainen eikä mitenkään homoseksuaalinen. Tuntee unet ahdistaviksi, ei mitenkään kiihottaviksi.

Edellisessä unessaan hän oli yöjunassa jonka sängyissä kaikki harrastivat seksiä. Hän oli punahiuksisen lihavahkon/lihavan naisen kanssa seiskavaunussa ja tämä punahiuksinen nainen halusi siirtyä ysivaunuun, jotta voisi tarjota ystävelleni ysin arvoista seksiä, eikä seiskan. Nainen luuli, että ystäväni halusi rakastella ja halusi sitä itsekin ilmeisen kovasti. Ystäväni ei tehnyt mitään mutta koki seksin raiskauksena.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1982 : 23.04.2011 10:32:20 »

Viime yön unessa mulla oli joku uloke/lörpöke niskassa.. Huh
Mitähän se voisi tarkoittaa, hmm.. uloke kurkkuchakran takapuolella.. hmm hmm.. otetaan vastaan ajatuksia! Onko kommunikoinnissani nyt jotain pahkuroita.. kurkkuchakra liitetään myös henkiseen vapauteen muistaakseni.. :Smiley

Unesta en osaa sanoa tuon taivaallista, mutta kurkkuchakra avautuu myös niskan puolelle. Niskassa on pienempi chakra kuin kurkun puolella.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1983 : 23.04.2011 17:23:35 »

Enpä ole aikoihin nähnyt pahoja unia, mut viime yönä tais trullit olla liikkeellä...

Olin meidän vanhassa tehtaassa, se oli tehty semmosista siirtokonteista. Kaikki paikat oli hajoamispisteessä, seinät kaatumaisillaan, lattiat lahot, puunversoja puski lattian läpi, oli aika vaarallinen paikka. Vanhoja työkavereita siellä oli. Se oli vaan väärässä paikassa, tuolla mun kotopuolessa. Mulle tuli vessahätä, istuin pöntöllä ja voi jessus että sitä tavaraa riitti. Tulin oikein huonovointiseksi ja olo meni heikoksi, taju meinas lähteä. Se pönttö oli niin iso, että pystyin oksentamaan samalla kun siinä pöntöllä istuin. Menin sitten pitkäkseni, vedin peiton silmiin asti. Tunsin kun joku kaksin käsin siveli sitä peittoa silmien päältä. Sitten kovemmin ja kovemmin ja lopuksi painoi sitä peittoa niin että oli tukehtua. Siihen sitten heräsin koristen ja huutaen...
Karseeta.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1984 : 26.04.2011 09:25:05 »

Toissa yön uni pyöri koko eilisen päässä. Jännän siitä tekee ne ajatukset, joita oli ennen nukkumaan menoa.

3-4 vuotias poika, on violetilla kankaalla sidottu tuoliin kiinni. Hän itkee ja huutaa kovaa. -Ja sitten herään siihen, että vauva oikeasti itkee.

Mielestäni tämä on vinkki niille ajatuksille, että semmoiset "sitoo" penkkiin kiinni "henkisyydessä"..
Tuosta miksi siinä oli tuon ikäinen lapsi, jos jollekkin tulee mieleen jotain, sanokee.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1985 : 27.04.2011 13:42:42 »

Viime yönä oli lapsuuden ystäväni äiti, joka on myös julkisuuden henkilö, tulossa käymään luonani. Hän oli jo autossa tulossa, kun kuulin siitä jostain. Puhuin hänen kanssaan puhelimessa, ja hän oli iloisen pirteänä, tulossa jo. En tiedä miksi. Ajattelin että vähän huonoon aikaan, kun olen justiin pilvessä.. Grin

Sitten ollaankin kivimuurilla jonkun kaverini kanssa. Kävelemme sitä pitkin, on kesä ja lämmin. Muurille ojentuu omenapuun oksia, jossa on aika paljon vihreitä, kypsiä omenoita. Ensin menemme vahingossa ohi, mutta tulemme takaisin päin omenoita ottamaan. Näen yhden tietyn, tosi hyvännäköisen omenan jonka aion poimia. Yritän ottaa sitä ja puusta putoaa paljon omenoita maahan, joista poimin sen minun omenan. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1986 : 02.05.2011 14:36:10 »

Pitkästä aikaa tänne kirjoitan, kun jonkin aikaa unien merkitykset on olleet aika selkeitä mulle ilman tämmöistä suurempaa pohtimista.

Viimeöisessä unessa lentelin taas ympäriinsä aluksi takinhelmoilla ja mulla oli taskussa karkkeja Cheesy Siskoni lenteli myös ja hän jahtasi minua. Yritin lentää vaikka kuinka kovaa mutta vauhtia ei lähtenyt ja hän tarttui minua kiinni jaloista.

Jossain kohdassa laskeuduimme maahan lumihankeen pellolle. Työnsin siskon pään lumeen ja yritin tukehduttaa tämän. Potkaisin tai löin häntä sillä hänen päästään valui hangelle verta.

Sisko mumisi jotain ja halasin tätä......

Sitten olin taas meillä sisällä talossa ja jostain laatikosta ahnehdin taskuni täyteen karkkeja. Päätin sittten lähteä taas lentelemään. Otin pihamäellä vauhtia ja juoksin mäkeä alas, mutten päässyt lentoon sillä takin taskuissa oli liikaa tavaraa. Edellä näin kuinka eräs jätkä kenestä olen kiinnostunut, juoksi mäkeä alas ja hypähti lentoon...

Kävelin rinteen ylös ja väistelin maassa olevia koiran kakkoja. Tyhjensin taskujani leikkimökin terassin kaiteelle. Toiselle puolelle mökkiä jätin hiusharjan ja toiselle puolelle peilin ja tai jonkun.
  Sitten yritin taas lähteä lentoon ja pääsinkin ilmaan. Lensin korkealle ja etsin muita lentämään lähteneitä, kunnes huomasin pellonlaidalla joukon ihmisiä.

Nämä lentäjät oli piirittänyt joukko tummapukeisia miehiä. Laskeuduin joukkion keskelle ja miehet ihmettelivät että mistä minä siihen yhtäkkiä tupsahdin. Miehet alkoivat jotain ahdistella näitä valkopukeisia henkilöitä joihin myös itse kuuluin, jotka olivat keskellä, eivätkä he osanneet puolustaa itseään.
  Minä sitten tönäisin miehet yksi kerrallaan maahan ja laitoin käteni heidän rintakehälleen ja jotenkin tyrmäsin heidät Cheesy

Tätä saa tulkita Cheesy
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1987 : 02.05.2011 17:25:30 »

Ystävän (oikeassa elämässä olematon) lapsi sanoi "kuolema tulee jos ajaa seinään liian lujaa" ja sitä ihmeteltiin porukalla, kun eihän sen ikäisen lapsen pitäisi osata tuollaisia sanoa. Kerroin, että lapsi vaan muistaa entisiä elämiään, se on ihan normaalia tuonikäisillä.

Inhottava uni, se lapsi oli jotenkin niin.. epäinhimillinen, ei tästä maailmasta. Undecided

No, nyt on energiaa vaihteeksi tulkitakin täällä jotain.  Smiley

Soma, olisiko tuo varoitus oikeeseen elämään? Voisiko sulla mennä liian lujaa jonkin asian suhteen?

Usein olipa lause mikä hyvänsä, mutta jos se jää unen jälkeenkin leijumaan sanatarkasti mieleen, sillä on ollut jokin hyvin syvä merkitys alitajunnan viestinä.
Esimerkkinä kerrottakoot, että itse näin unen joskus lähestyessä 18 vuotta (olin ihan lapsi, mutta jokin itsenäistymisvaihe ja kasvuvaihe oli henkisesti menossa) seuraavasti:
Unessa tuntematon ja pienikokoinen naisihminen lähestyi ihmisjoukon keskellä minua, uhkaavasti, ja toi minulle vain seuraavan sanoman: "Sinä olet aina vain tuommoinen. Menet ja tulet ja teet miten itse haluat, ja muidenko pitäisi vain seurata sitä?

Uni loppui siihen, heräsin, mutta jotain lauseen voimasta kai kertoo se, että edelleenkin, vuosien jälkeen muistan sen sanasta sanaan. Pisti se vähän ainakin miettimään siinä iässä, että olenko muille liian dominoiva ja johtava ihmissuhteissani. Edelleen johtajuuden kanssa saa joskus tehdä malttihommia, mutta pehmeämpi olen kyllä ajatuksiltani jo, kuin tuolloin...  Grin  smitten

Eli soma, sinuna en miettisi niinkään sitä, että sanoja oli lapsi, ja että hän mainitsi kuoleman. Minusta se suurin sanoma tuon lapsen suusta ehkä oli se, että nyt maltti olisi valttia jossain asiassa. Hidasta, uni kehoittaa..?  Huh  coolsmiley  angel
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #1988 : 02.05.2011 22:44:07 »

Viime yönä näin unta,että osasin katsoa ihmisten auroja.Ystävättäreni valitti minulle sunnuntaina että on jotenkin masentunut....Sitten yöllä näin,että hänellä oli ihan kamalan kapea sininen aura ympärillään...ei mitään muita värejä....en vaan osannut tulkita unessani niitä...vain nähdä.
Muilla unessani esiintyvillä ihmisillä aura loisti kuin sateenkaaren väreissä.
Osaisikohan kukaan selittää minulle,mitä ihmettä tämä uni oikein tarkoittaa?Huh
Jäi vaivaamaan ihan kamalasti.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1989 : 03.05.2011 00:50:23 »

Kiitos Topaasi. smitten

En vaan tiedä missä asiassa pitäisi hidastaa, tuntuu, että käyn muutenkin turhan hitaalla. Huh Se kyllä tuntui voimakkaalta, muistan unen vieläki sellasena ku sen näin.. Olet varmasti oikeassa, täytyy pohtia tuota vielä.

Luin unen kuvauksen sinun ekassa viestissä uudestaan, nyt tuli vähän eri ajatuksia.

Ja vielä jos elämä ei tunnu tarvitsevan hitautta tai hillintää, olisiko se viittaus radikaaliin muutokkseen,
olet nyt kypsempi siihen mitä aiemmin, sun täytyy uskaltaa vaan
unessahan SINÄ olit se, joka rauhallisesti tyynnytteli lasta, ja sanoit sen olevan normaalia.

Jos lapsi edustaa sisäistä lasta sinussa itsessäsi? Jotain kaunista on kuolemassa, viatonta ja tunteikasta. Lapsi suree sitä, mutta sinulla on jo järkitason yliote tunteistasi, tiedät selviäväsi.

Näkisin tämän unen sanoman nyt näin. Voit toki kysyä unimaailmalta jos saisit vielä kerran nähdä unessasi tuon lapsen ja kysyä uudestaan, mitä hän oikein tarkoitti. Joskus pyyntöihin saa "uusinnan", toisinaan uni varjelee näkijäänsä, eli ei näytä enää jatkoa. Jos jatkoa ei pyynnöistä huolimatta tule, asia on vielä liian syvältä riipaiseva ja kivulias sinulle itselle kohdattavaksi.

Toiv. tästä oli paremmin apua unimietintöihin. Nyt menen itse näkemään omia haaveuniani. Hyvää yötä!  smitten  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
july
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #1990 : 03.05.2011 08:57:42 »

Meillä aika mullistava elämänvaihe (kriisi) menossa tällä hetkellä ja näin viime yönä unta, että

IMETIN toisen naisen lasta, ei vastasyntynyt. Maitoa tuli minulta paljon.
PESIN samaisen vauvan kakkapyllyä. Kakkaa oli reisiin asti.

Olisin kiitollinen, mikäli joku osaisi tulkita tätä unta.
Kiitos!
tallennettu

Cancer
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1991 : 03.05.2011 11:17:32 »

july Toisen naisen lapsi.. Tämä on mielenkiintoinen symboli, sillä itsekin näin hetki sitten unta toisen naisen lapsesta, enkä osannut oikein yhdistää sitä omaan elämääni.. Smiley

Tulee kuitenkin mieleen, että jonkun muun ihmisen synnyttämää ideaa/ajatuksia/niistä syntyneitä konkreettisia asioita, tai muiden asioita, hoidat/ruokit. Sinulla on siihen kykyä, maitoa tuli paljon.
Samaisessa asiassa tapahtuu jotain henkistä "puhdistautumista"/asioiden pesua. Ja pestävää/"paskaa" on paljon. Liittynee siihen kriisiin.

Tuo lapsi kuvastanee suhdettanne/kriisiä (jostain kohti, mitä olet miettinyt, tai kokonaisuudessaan).. mieti, mitä voisi tarkoittaa se, että se on jonkun toisen naisen. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1992 : 03.05.2011 12:05:32 »

Minulle tulee mieleen, että kakka on usein unissa rahan tai taloudellisen menestyksen symboli. Jos tämän nyt sitten yhdistäisi tuohon Metsänkeijun tulkintaan, niin tästä toisen ihmisen synnyttämän idean tms. hoitamisesta voisi sitten seurata taloudellista menestystä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1993 : 03.05.2011 13:47:27 »

Näin aamulla unta, että poikani pissasi housuihinsa. Poikahan on leikki-ikäinen ja kuivaksi oppinut... Eikös virtsa liittynyt jotenkin terveyteen ja sen palautumiseen?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1994 : 04.05.2011 09:19:19 »

Eka uni. Mummo oli kuollut 2009, ja mulla oli vielä isossa kalenterissa merkintöjä hänestä. Kuinka olimme käyneet yhdessä uimassa ja tehneet kaikkea. Näin menneeseen mummon talossa valkopalloiseen hameeseen pukeutuneen tummatukkaisen nuoren naisen. Hän nauroi, mutta kauhistui ja suuttui sitten. Yhtäkkiä olin koululla, ja leikin neljän taiteilijan (reallife) ja lasten kanssa hippaa. - Heräsin kaipaavana, ja tajusin, että mummon kuolemasta tulee joulukuussa 8 vuotta.


Toinen uni:  meidän makuuhuoneen kattoon levisi jatkuvasti suureneva vesilätäkkö. Mun miespuolinen (isällinenkin) pomo tuli käymään mein makkarissa, ja osoitti katon, jolloin huomasin sen. Meidän koti oli pimeähkö, ruskea ja pölyinen. Ovi oli auki eteiseen, se kutsui.

Toisessa unessa kävin Nikin luona (nikki taas mun unessa) ja hän asui Helsinki-Lontoossa. Metsätonttu - Esmiskin oli siellä. Kirjoitin pienelle ovaalinmuotoiselle lapulle imd, kun en isolla kynällä pystynyt koko nimimerkkiäni kirjoittamaan. Nikki ennusti ihmisille. Jätin lapun sinitarralla peilipöydän alalevyyn ja lähdin ulos. Metsis oli tuonut mukanaan 70-luvun tyyliin pukeutuneen 30-40-vuotiaan miehen, joka puhui englantia. Kättelimme, mies tuntui kiinnostuneelta. Lähdin kulkemaan, kadut olivat täynnä kiinalaisia ravintoloita, ja niissä oli sisäänheittäjinä perinteisiin kiinalaisiin pukuihin pukeutuneita kauniita naisia, jotka söivät esimerkin takia erilaisia annoksia. Mietin, että pian heistä tulee lihavia, jos joka päivä syövät koko päivän.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: