Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117210 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1905 : 12.03.2011 16:58:05 »

Topaasi. Teillä on puolisosi kanssa ilmeisen avoimet välit unen mukaan.Se asia käy ehkä vielä paremmaksi.Uusia suunitelmia kuvaava se lapsi,joka on teidän yhteinen asia,"kuin kahdenkauppa".Ei niinkään vain sinun omia suunnitelmia,vaan yhteisiä.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1906 : 12.03.2011 17:04:18 »

Topaasi:

lapsi voi myös kuvastaa uutta alkua, myönteisiä yhteisiä asioita, vilpittömyyttä ja tarpeellisuutta, tarvetta yhdessäololle.

Omassa unessani olin viime yönä mies, noin 1920-luvulla. Ihan tavallinen, noin vajaa 40-vuotias mies, joka oli samanikäisen naisen, muotisuunnittelijan palveluksessa. Hän lahjoi minua uusilla silmälaseilla, hienoilla, aurinkolaseillakin. Hänellä itsellään oli korvissaan suuret, hopeiset korvakorut, jotka kilisivät hieman. Hän käytti myös isoa, leveälieristä, tummaa hattua vaaleiden kiharoiden päällä. Meillä oli suhde, vaikka muiden silmissä suhteemme oli jossain määrin epätasa-arvoinen. Hän oli rikas nainen ja minä olin köyhä, kouluttamaton, mutta sivistynyt mies.  Maahan tuli työläisvallankumous ja muotisuunnittelu ja tehdas olivat kapinan vallassa. Syöksyin vessaan latomaan hopeakoruja kassiin. Otin hänen pienet korurasiansa ja tyhjensin ne kassiini. Hän oli hätääntynyt, meidän yhteinen lapsemme oli pelastettava. Juoksimme puistoon, mutta kimppuumme kävi joukko työmiehiä, niitä joiden mielestä minä olin pettänyt heidät. Sitten katselin naisen silmin kuin mies tappoi työläisten johtajan paljain käsin suojellakseen minua ja lastamme. Hän käveli ruumiin ja sen luokse polvistuneiden työmiesten luota hiukset sekaisin, hihat käärittyinä ja katse maahanluotuna meitä kohti.

^ Uneni saavat minut kyllä pikkuhiljaa ajattelemaan uudestisyntymistä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1907 : 13.03.2011 05:32:17 »

Topaasi:

lapsi voi myös kuvastaa uutta alkua, myönteisiä yhteisiä asioita, vilpittömyyttä ja tarpeellisuutta, tarvetta yhdessäololle.

Omassa unessani olin viime yönä mies, noin 1920-luvulla. Ihan tavallinen, noin vajaa 40-vuotias mies, joka oli samanikäisen naisen, muotisuunnittelijan palveluksessa. Hän lahjoi minua uusilla silmälaseilla, hienoilla, aurinkolaseillakin. Hänellä itsellään oli korvissaan suuret, hopeiset korvakorut, jotka kilisivät hieman. Hän käytti myös isoa, leveälieristä, tummaa hattua vaaleiden kiharoiden päällä. Meillä oli suhde, vaikka muiden silmissä suhteemme oli jossain määrin epätasa-arvoinen. Hän oli rikas nainen ja minä olin köyhä, kouluttamaton, mutta sivistynyt mies.  Maahan tuli työläisvallankumous ja muotisuunnittelu ja tehdas olivat kapinan vallassa. Syöksyin vessaan latomaan hopeakoruja kassiin. Otin hänen pienet korurasiansa ja tyhjensin ne kassiini. Hän oli hätääntynyt, meidän yhteinen lapsemme oli pelastettava. Juoksimme puistoon, mutta kimppuumme kävi joukko työmiehiä, niitä joiden mielestä minä olin pettänyt heidät. Sitten katselin naisen silmin kuin mies tappoi työläisten johtajan paljain käsin suojellakseen minua ja lastamme. Hän käveli ruumiin ja sen luokse polvistuneiden työmiesten luota hiukset sekaisin, hihat käärittyinä ja katse maahanluotuna meitä kohti.

^ Uneni saavat minut kyllä pikkuhiljaa ajattelemaan uudestisyntymistä.

Toki lapsi kuvastaa indiima  kaikkia näitä. Siis hyviä juttuja.  angel Mutta talosymboli, miehiset vaikutteet yms. se home ja ahdistava, surullinen unen päätös, niistä minä huolestuin sinun aiemmassa unessasi, siksi ehdotin sen liittyvän lapsuuskokemusten kautta jotenkin sinun itsesi arvostamiseen, itsetuntoon, kykyyn olla armelias, anteeksiantava ja rakastava myös itseään kohtaan... Ymmärrätkö nyt?  smitten

No, tuo viime kertainen unesi, 1920-luvun uni, huomaatko yhtenäisyyden: miehiset vaikutteet vahvasti läsnä taas, ainakin loppusanomassa. Samoin lapset, lapsena oleminen ja jokin uhka / vaara lopussa. Saatko siitä kiinni? Auttaako yhtään?  Smiley
Ja että raavas mies taas tuhoaa / puolustaa lopussa kaiken, no nyt et kuollut häkään -eli pelastuit, hän suojeli sinua, taisteli puolestasi...  angel smitten
Se on jälkimmäisessä unessa ERITTÄIN hyvä, todella hyvä loppu, eli jokseenkin onnellinen, vaikka nyt moni kuolikin sen vuoksi, mutta sinä sait rauhan.  angel
No, se on vain unta. Katso vaikka uutisia Japanista, eipähän kai kenenkään perusongelmat enää tunnu kovin isoilta tai mahdottomilta sen katastrofin rinnalla, eikö??  Lips Sealed  Cry  buck2  idiot2

Mutta kai korkeimman tahdosta ikävätkin asiat täällä tapahtuvat...  angel

Indiima, nyt kysyn sinulta jatkokysymyksiä:
miten suhtaudut miehiseen mustasukkaisuuteen? Sujelevuuteen / pelastamiseen ja puolustamiseen? Onko joku joskus kiusannut / satuttanut pahasti, uhannut oikein kunnolla? Millaisia miehiä olet kokenut elämässäsi? Miesmallit lapsena? Isäsi / isäsuhde?
No eka uni, tunnetko aidon elämän vastineita hahmoille tai heidän piirteilleen, olemukselleen? (miksei päde tohon jälkimmäiseenkin uneen yhtä hyvin...)
Onko homomiestä aidossa elämässä? Entä jokin jykevä ja raavas mies, se taistelija ja puolustaja?
Onko sinulla lapsia? Suhtautumisesi aidossa elämässä lapsiin? Mahdolliset ongelmat / ristiriidat, vaikeudet, haasteet?

Itsensä uudistus, uudelleen syntyminen, ihan varmasti on tullut ajankohtaiseksi, koska nytkin näet varsin syvällisiä ja monimerkityksellisiä, sekä -ulotteisia unia...  smitten
Mitä voit, mitä haluat itse uudistaa itsessäsi?
Miten voit sen tehdä? miten uskot parhaiten pystyväsi siihen? Mieti pientä mahdollista ensimmäistä muutosta.
Sitten optimoi ja meditoi itsesi ja elämäsi siihen suuntaan, että tuo tavoite voi jossain määrin vähä vähältä alkaa ehkä toteutua.

Katso mihin unet kehittyvät, pyydä lisää apua jos tarvitset... Kyllä se siitä.  smitten
Paljon paremman oloisia unia olivat jo... Näköjään...  laugh  smitten

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1908 : 13.03.2011 10:19:49 »

Osaisko joku sanoa jotain tuosta laiduntamisunesta ja intiaanista... Olisin kiitollinen. Jäi nimittäin vaivaamaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #1909 : 13.03.2011 11:20:53 »

Minäkin näin unta hämähäkeistä, tosin en pelkää niitä, näitä suomalaisia ainakaan.
Unessa jossain koulun eteisaulassa oli kalteva pinta, johon ilmestyi pieni hämähäkki,
jota joku kavahti, minä siihen että eihän tuo mitään,
kato tuota lattian rajassa olevaa.
Se oli musta, kissanpennun kokonen ja mahanalus jalkoja täys ja männä möngersi.

No, mestarikutoja Arachne 2  kaksoset onkin Descentilläni verkkojansa kutomassa...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1910 : 14.03.2011 00:09:02 »

Nikki.   Hämähäkki voisi kuvata jotakin ihmistä,joka on kateellinen tai jotain.Valmiina kutomaan verkkojaan,siellä jossain lähipiirissä.Liittyisikö johonkin kouluttavaan tilanteeseen,kun siellä koululla oli.Toisia se voi kauhistuttaa,mutta itse otat asiat lunkisti.

Yksi uni itsellä oli samantapainen.Tutkimusryhmässäni sattui outoja juttuja.Näin unen hämähäkistä,joka naureskeli pilkkamielessä,erään ryhmän jäsenen äänellä.Selvisi asiat,miksi tietoja katosi jne.

Hämähäkkihän kutoo verkkonsa,pistelläkseen suihinsa saaliinsa.Käyttää hyväkseen.   idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #1911 : 14.03.2011 01:20:08 »

Niin, en tiedä oisko joku sitten kateellinen tai että joutuisin kilpailutilanteeseen kuten tuo
mestarikutoja Arachne joutui. Jotenkin olin unessa ylypee itestäni, kun se hämähäkki ei hetkauttanut kirkumaan tai mitään muutakaan. Totesin vain lakonisesti, että kato tuota, enneku joutavia vinkut.
Että lunkisti, liiankin.
Unessa oli koulumaailma ja entisiä keskikoulun aikaisia kavereita,
jotka oikeestaan (syystäkin) paheksuivat saamattomuuttani verrattuna heihin.
Kahden nyt lainassa olevan kirjan palauttaminen unessa viittaa ilmeisesti deadlineen,
käskin takana olevan ottamaan ne repustani, eikä se onnistunut.
Liekö pieni hämähäkki sitten omien kykyjeni aliarvioimista (Arachne on itselle oikeesti se taituri)
vai toisinpäin jättihämähäkki muistuttamassa suuremmasta urakasta kuin osaan kuvitella?
Nään tän unen viestin astrologisesti hyvinkin selkeesti,
Arachne kilpaili Pallaksen kanssa taitavuudesta,
tr Pallas on tulossa yhtymään proge-Merkuriuksen kanssa ja nää kaksi kutojaa sitten kolmiossa keskenään. Selkee viesti, että alahan lyyti kirjoittaa.
 chiron aspect_squ Arachne ja ilmeisesti joku "kilpailu" itsensä kanssa,
tai unessa menestyneen lapsuusystävän halaus tummissa vaatteissa.
Hänen alansa sopii Kaksosten teemaan.
Hänellä oli kaksi lipuketta, joista toisen hän antoi minulle sanoen, että voisin sillä tilata isällenikin näitä patsaita? Vähän kaikkea oli kaksin kappalein, niitä patsaitakin.
Ehkä siinä onkin suruviesti lipukkeiden muodossa, loppujen lopuksi?
Hän antoi ne liput lapsuuskodissani antiikkisen kellon alla. Se kello on pysähtynyt aikoja sitten.
Oma jämähtänyt aikani?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1912 : 14.03.2011 03:14:46 »

Mielenkiintoinen näkemys astrologisesti sulla tuo.Josko on pieni hämähäkki koulukaverin saavutus,iso sitten sinun."Palautat "nyt jotain kouluaikaista takaisin,mutta eivät kykene ottamaan elämänreppuusi pantuja asioita.
Ehkä joku urakka on suurempi,kuin odottat,mutta ethän siitä ollut moksiskaan.
Lyyti vain kirjoittamaan,kun osote on selvillä.
Lapsuuden ystävän antama lipuke siinä.Onko se jonkin ystävyyden arviointia,ehkä tuohon lapsuusystävään.Olikohan se arvokasta vastaanottamista,joka vaikuttaa edelliseen polveenkin,koska oli se antiikki kello(ajannäyttäjä)Kokemustietotaitoa,isänkin kautta siirtynyttä,joka on käynnistettävä ilmeisesti,ja annettava kulkea eteenpäin.

Patsaat,isot ja pienet ,arvonantoa kuvaavaa.Sisältää kuin kehoituksen,saat mitä tilaat.
Kaksinkappalein asioita;asiat kulkee tasapainossa,ne kaksi kutojaakin.










En saa sitä suruviestiä sovitettua tähän,mutta oli se ajannäyttäjä,aika kulkee,jos ajattelee

niin.        (en saa otetta uniin kunnolla,en pitkiin aikoihin ole saanut   buck2 Jussi sekoitti



pään,hämmensi,sumensi,plääh)



jatk.katsoin omaa Aracheani.On yhtymässä syntymäkartan aurinkoon 26p,jolloin menen
saamaan pientä "pystiä"ja juhlimaan sitä.Aurinko 11h. Onkohan se aurinko yhtymänä sitä,että halkean omaan erinomaisuuteeni lopultakin.(jos säästyn halkeamasta,aloitan Aracehean kanssa auringossa` uuden kudelman.Menisköhän se jotenkin näin)
« Viimeksi muokattu: 14.03.2011 16:20:50 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1913 : 14.03.2011 07:07:50 »

Ìserena.Tulipa unesta mieleen sukututkimus hommat,sitten mainitsitkin lopussa siitä.
Laittelit niitä nukkuma paikkoja ja majoittelit sukua.Siellä sitten se pomo,joka on sukuakin.Kyllä aivan kuin aloittaisit työn,jota se pomo tavallaan kuvaa.
Akustiikka toimi hassusti.Sukututkimuksessa kyllä tulee esille tosi hauskoja asioita,joita sitten saa  nauraa,ja riemuita,kuten miehet unessa nauroivat.
Unessa olisit virkannut kaunista pitsiä,olisit virkannut ajankuluksesi.Jotakin mukavaa puuhailua se tietää.
Et kovin sukurakas ole,mutta suvun piirissä jotakin hauskaa ja tunnepitoista on tulossa.Olihan unessa kauniita pehmeitä värejä ja se sinun huoneesikin sievä.
Mukava lämmin uni.

Sukututkimus on antoisaa puuhaa,joka vie mennessään.Hyvästä vaistostakin on apua,kuin salapoliisilla ikään.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #1914 : 14.03.2011 12:53:44 »

Kuolevaisen mestarikutojan Arachnen löytää tähtikartaltaan,
kun lisää sen asteroidin astro comissa siihen additional asteroids laatikkoon siellä alhaalla
numerolla 407.
Jotenkin sillä vois olla just nyt merkitystä,
koska  chironkalat aspect_squ Arachne 2  kaksoset taivahalla ( chiron kädet, käsitellä,  kaksoset / käsivarret,  merkurius / aivot ?)
korostaa käsityötaitoa,
tai omaa "mestaruutta, taitavuutta" alalla kuin alalla,
ehkä sitä omien kykyjen arviointia,
ehkä myös haavoittuvuutta tai myös sitä eheyttävää vaikutusta, kun oivaltaa omat kykynsä.
Tai sitäkin, mistä sosiaalipsykologi on puhunut, kuinka aivomme kaipaavat käsillä tekemistä, koska se
yhdistää molemmat aivopuoliskot.
Tulee mieleen Putouksen tv-juontaja, joka pitää aina käsiään ristissä tai sormet vastakkain. :Smiley
Samalla se toinen, godness, mestarikutoja Pallas Athene on Vesimiehen alusta kolmiossa tuohon Arachneen, eli hyvinkin tuota omien taitojen "oivaltamista",
mentaalinen luova kolmio. Kolmiolla ei kilpailua?
Arachne on itelle henk.kohtanen, koska se on yks ammattitaitoni.
Näkyy yhtyvän siellä DC:llä hra Aikaan Kronokseen (sen pysähtyneen kellon alla...)
tr Jupiter  oinas tekee neliötä syntymä Arachnelle.
Kangaspuut on olemassa, odottavat vain kutojaansa..josko siten syntyisi kuvannollisesti Uusi ihminen, kuten elokuvassa  Smiley

http://en.wikipedia.org/wiki/Arachne
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1915 : 14.03.2011 14:31:30 »

Näin viime yönä unta, jossa olin mummoni kanssa mökillä. Lähdin sitten sieltä käymään jossain paikassa jossa oli enemmän ihmisiä. Kummini opasti minut sinne paikkaan. Matkalla jouduin mm. hyppiä ojan yli, kulkeä horjuvaa siltaa pitkin erään salmen yli jne.

Pääsin sitten sinne paikkaan, ja siellä oli pieni kioski josta päätin mennä ostamaan jäätelöt mulle ja mummolle Cheesy Myyjä (joka oli toinen mummoni) ohjas mut siihen jäätelöaltaalle ja valitsin kaksi Magnumin valkosuklaajäätelöä Cheesy Sitten menin siihe kassalle ja siinä oli myyjänä, tai vissiin jonain harjottelijana eräs entinen luokkalaiseni jota se oikea myyjä neuvoi. Maksoin sitten kortilla ja varmistin vielä että käykö ne siellä ja kävihän ne.
  Siinä kassalla oli kaksi aika vanhanaikasen näköistä kortinlukijaa vai mitä ne ovat Cheesy

Myyjä laittoi jäätelöt (sekä mustat karkit joita ostin myös) pussiin, ja kysyi olenko varma ettei ne sula matkalla ja sanoin että juoksen koko matkan.

Lähdin sitten juoksemaan takaisin päin. Kioski oli korkealla paikalla joten laskeuduin ensin rappuset. Sitten heti siinä pihalla oli leveä, vankka, kaareva puusilta jonka se pohja oli betonia tjn.

Jatkoin juoksemista ja päätin syödä samalla sen oman jäätelöni. Juoksin mutkikasta metsä tietä ja puut vähän varjostivat siinä ettei se aurinko päässyt kunnolla porottamaan, muuten oli kunnollinen helle. Tie loppui jossain kohtaa, tai käännyin siltä pois tjn, mutta sitä kohtaa ei mulle unessa näytetty joten ei sen väliä kai.

Saavuin siis veden äärelle. Maassa kasvoi sammalta ja ranta oli varjoinen. Katsoin oikealle pienelle kannakselle ja puhuin siinä jollekkin että siinä oli perheeni mökin paikka tjn....

Kävelin sammaloitunutta puuta pitkin todella kapean salmen yli ja jatkoin matkaa kunnes saavuin taas uudestaan veden ääreen. Siinä oli harmaa puu laituri edessäni ja hieman leveämpi salmi. Laiturilla seisoi joku vaalea henkilö joka hehkui auringossa ja taisin antaa hänelle sen mummon jäätelön.

Kuitenkin jatkoin matkaa; vedessä (jossa oli menomatkalla puusilta) oli nyt vain vaaleansinisistä take-away-ruokabokseista tehty rivi.... Cheesy Cheesy Päätin että sitä pitkin ei voisi kävellä joten hyppäsin veteen (tätä olen aina karttanut niin ihan valveilla kuin unessakin). Pääni ei edes uponnut veden alle ja uin jonkun henkilön perässä siihen vastakkaiseen rantaan. Joku sieltä takaani laiturilta huusi että kiipeäisin rappusista siihen rantaan, mutta edellä oleva henkilö huikkasi että siinä on hiekkapohja joten uin vaan suoraan siihen rantaan ja aivan rannan vieressä kokeilin käsilläni pohjaa ja hienoa hiekkaahan siinä oli.

Siihen taisi se uni sitten loppua. Seuraavaksi näin sitten jonkun unen siitä että oli erään perhetutun kanssa uimahallissa Cheesy Allas oli melkein tyhjä, sitä pestiin ja pohjalla oli likaisen ruskea vesi. Allas oli sellainen kuoppamainen, ja tämä perhetuttuni meni altaaseen iloisena pyörimään Cheesy:D Kutsui minuakin sinne mutta ihmettelin vaan tämän touhuja kun leikki likaisessa vedessä. Henkilökuntakaan ei sanonut mitään kun siinä altaan reunalla olivat.

Näin sivulla kahvilan, ja päätin mennä sinne. Sinne ei kuitenkaan päässyt suoraan, vaan kiipesin rappuset ylös ja sieltä jotenkin puikkelehdin sinne kahvilaan.

Kahvila oli täpötäynnä ihmisiä ehkä tiennyt että mitä ostaisin. Niitä tilausjonoja/noutopöytiä tai mitä ovatkaan, oli monta. Menin siihen ensimmäiseen ja pistin lautaselle lihapasteijan joka tuntui ja tuoksui todella tuoreelta. Jätin pasteijan siihe ja menin tutkimaan muita pöytiä että mitä sieltä löytyy. Näin sivussa todella kirkkaanvärisiksi kuorrutettuja donitseja ja kaikkea muuta mutta palasin sen pasteijan luokse joka oli siinä jonossa siirtynyt eteenpäin ja päätin ottaa toisenkin..

Eräs kaverini tuli sitten siihen paikalle ja hänellä oli kiire johonkin ja minun piti mennä mukana. Lähdettiin sitten johonkin juttuun jossa sai ajaa autolla. Hän ajoi ensin ja minä olin kyydissä. Ajoimme parkkihallin läpi ja siellä oli monta poliisia vahtimassa muttei ne sanoneet kaverilleni mitään vaikka tämä ajeli vähän miten sattuu.
  Sitten minä ajoin ja hurjastelin myös vähän ja parkkeerattuani auton poliisi tuli puhumaan mulle niinkuin minä olisin ainut kuka autoa olisi ikinä ajanut ja syytteli minua. Kaverini kuitenkin sanoi myös ajaneensa autoa ja poliisi ei ollut enää niin vihanen.

Sitten olin kotona pimeässä takkahuoneessa jossa on uima-allas. Altaassa oli paljon ihmisiä ja vesi loiskui. Nauroin paljon heidän kanssaan ja joku 'allaspoliisi' tuli siihen ja puhallutti mut Cheesy Cheesy Eihän siinä sitten mitään näkynyt itse vain ihmettelin vähän sitä että miksi tullaan altaasa puhalluttamaan ja uni taisi loppua.

Mitähän tää nyt tarkoittaa kun  tolleen toistuu noi poliisit jotka tulee minua 'syyttelemään' vaikka muut tekee aivan samaa kuin itse? Cheesy
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1916 : 14.03.2011 16:53:38 »

maurimourulaisellea näkyy olevan paljon vettä unissa.
Se viittaa ainakin minun unissa tunteisiin. Onkohan sinulla tehtävänä jotain tunnetason pohdintoja siellä unimaassa. Mukavia unia,  kesä ja vielä jätskiä nammm. Hienot maisematkin kun on salmia ja puita  mutta ne takeaway laatikot vähän tuntui oudoilta. Onko nykyaika ja  perinteisemmät asiat hieman törmäyskurssilla elämässäsi. Se kirkas olento saattoi tarkoittaa mummoasi joka huolehtii sinusta varsinkin kun annoit sen jätskinkin hänelle.

Poliisit viittaa unissa aika usein alitajuisiin pelkoihin että tekeekö sitä nyt ihan oikein tai että miten pitäisi menetellä. Pohdi mikä saa sinut tuntemaan epävarmuutta niin luulen että unen poliisit tuntuvat seuraavassa unessa mukavammilta. Jotain se likainen vesikin siellä yhdessä altaassa kertoo. Sisäinen viisautesi varoittaa jostain mikä kyllä sopii kaverilesi mutta ei sinulle.
Kiitti Iserena (= Mulla on yleensä melkeinpä aina tuota vettä unissa, en tiiä johtuisiko siitäkin kun syntymäkartalla paljon vedenmerkkiä sekä sellainen suurkolmio vedenmerkeissä, niin olen aika tunteellinen ihminen jne... Luulen noiden ruokaboksien tulleen uneeni sitä kautta kun olen töissä eräässä ruokapaikassa, tosin siellä ne laatikot ovat luonnonvalkosia eikä sinisiä Cheesy

Usein käy juuri niin, että unessa mulla on joku tehtävä suoritettavana, ehkä ratkon jotain valve-elämän ongelmia nukkuessani... Minulla ei tosin ole juuri nyt mitään hajua mitä tuo jäätelön noutaminen meinaa..... Cheesy Kai se joskus selviää sekin (:
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1917 : 14.03.2011 16:58:28 »

Kiitos Topaasi pitkästä kirjoituksestasi!

Mies- ja naiselementit tosiaan pyörivät unissani, viime yönä sensuroinnin arvoisesti   Wink

Paljon pohdintaa menossa, ja ympäri ämpäri pyöritystä itsen kanssa. Se on hyvä nyt.

ps. progekartalla venus YHTYMÄ mars  Tongue
« Viimeksi muokattu: 14.03.2011 17:00:14 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Piino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #1918 : 15.03.2011 17:57:05 »

Heissan !

Olen nyt lähiaikoina nähnyt useamman kerran unta, että joku pikkusisaruksistani on kuollut. Pikkuveljeni oli tehnyt yhdessä unessa itsemurhan, pikkusiskoni oli jäänyt auton alle ja toinen pikkuveljeni(pieni vauva) oli seuraavissa unissa kuollut johonkin. Uni kuvaa aina kuoleman jälkeisiä tapahtumia. Unessa tunnen suurta tuskaa, huudan ja syyllistän kaikkia muita ihmisiä ja kysyn koko ajan "miksi, miksi,miksi" ja "miksi mulle käyn näin". Kaikki unet olen nähnyt parin kuukauden sisällä ja pariin kertaan olen herännyt omaan itkuun ja pahaan oloon. Mitä tämä mahdollisesti voisi tarkoittaa? 
tallennettu

Älä kadu sitä mitä teit, vaan sitä minkä jätit tekemättä.
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1919 : 15.03.2011 20:09:13 »

Minuakin kiinnostaa vastaus edelliseen, sillä näen myös usein unta että pikku siskoni (9v) kuolee. En muista näitä unia tarkasti mutta muistaakseni hän ei missään unessa (saataa olla joku poikkeuskin) tiedä itse kuolevansa, mutta muut tietävät. Näen unta ennen ja jälkeen siskon kuoleman, mutten ikinä kuolemahetkestä.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Sivuja: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: