Sivuja: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2117252 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1290 : 03.08.2010 10:45:51 »

Astrofriikki..Unen eläimet kuvaavat useimmiten omia viettejämme...Gebardit ovat naisellisia unisymboleja.Ehkäpä olet löytämässä jotain uutta itsestäsi,jota ihmettelet,hiukan voit pelätäkkin,koska koira,ystävä eläimesi niitä pelkäsi.Kebardeja oli kaksi,siis pariluku,joka on seesteinen luku...  Smiley
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #1291 : 04.08.2010 02:00:49 »

hei näin unen että menin ihastukseni kanssa naimisiin. olimme alttarilla onnellisena kunnes lähdimme siitä onnellisina kävelemään hän yhtäkkiä sanoi kuin hänestä olisi lähtenyt joku henki ja hän muuttui kylmäksi minua kohtaan ja sanoi ettei sittenkään ole varma mitä haluaa. mutta uni päättyi nopeasti. eli siis menimme naimisiin. sitä edeltävä yönä näin unta kihlauksesta jossa kihlattuni kasvoja ei näkynyt.. näkyi vain hahmo mutta pujotti siis sormuksen sormeeni ja samaisena yönä unessa oli muuttohetki ja pakkasimme tavaroita laatikkoihin. missään vaiheessa hänen kasvojaan ei näkynyt.
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1292 : 04.08.2010 06:11:33 »

Astrofriikki..Unen eläimet kuvaavat useimmiten omia viettejämme...Gebardit ovat naisellisia unisymboleja.Ehkäpä olet löytämässä jotain uutta itsestäsi,jota ihmettelet,hiukan voit pelätäkkin,koska koira,ystävä eläimesi niitä pelkäsi.Kebardeja oli kaksi,siis pariluku,joka on seesteinen luku...  Smiley

Kiitos sansai taas tulkinnastasi.  Smiley

Hmmmm...mielenkiintoista. Täytyy pohtia, mistä moinen.
Seesteisyys kuulostaa mukavalta.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1293 : 04.08.2010 12:43:57 »

Astrofriikki..Itse näin täällä kesämökillä viime yönä unen,jossa leijona hiipi pirtissäni.Tarkoittaa,että oma seksuaalisuus nostaa päätään,ja hiippaillee ympärilläni.Ikäni,tilanteeni ym.ym.huomioon ottaen valve elämässäni minun on lyötävä leijonaani lapiolla tai kirveellä päähän.

huom:leijonia vain yksi,joten ei ihan seesteistä...leijona karjahteli kaiken lisäksi..oli raadella minua..
« Viimeksi muokattu: 04.08.2010 13:23:12 kirjoittanut sansai » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1294 : 04.08.2010 21:29:57 »

Astrofriikki..Itse näin täällä kesämökillä viime yönä unen,jossa leijona hiipi pirtissäni.Tarkoittaa,että oma seksuaalisuus nostaa päätään,ja hiippaillee ympärilläni.Ikäni,tilanteeni ym.ym.huomioon ottaen valve elämässäni minun on lyötävä leijonaani lapiolla tai kirveellä päähän.

huom:leijonia vain yksi,joten ei ihan seesteistä...leijona karjahteli kaiken lisäksi..oli raadella minua..

sansai
Kylläpä oli hurjana, jos oikein karjahteli ja koitti raadella. Voipi olla, että lapiolla päähän lyönti ei auta, vaan leijona vaan hurjistuu moisesta.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1295 : 05.08.2010 00:48:42 »

 Grin       uglystupid2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1296 : 05.08.2010 01:22:04 »

Nennunanna..Voisikohan uni liittyä jotenkin omiin toiveisiin,siitä löytyy sellaisia viitteitä.Et ehkä saa haluamasi kaltaista yhteyttä ihastukseesi,olit onnellinenkin unessa,mutta siinä on ollut luullakseni ahdistustakin,tuossa,kun ihastus muuttui kylmäksi sinua kohtaan....Kihlaus uni kyllä haluaa lohdutella sinua,että menet kihloihin,mutta et ole vielä nähnyt sulhoa...sormus varmasti tulee,muttei tietoa mistä...Kihloihin  meno unessa on yleensä mukavaa elämän vaihetta kuvaava,sopimuksia ehkäpä....Uusia asioita...uusia näkökulmia..  Wink
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1297 : 05.08.2010 09:08:49 »

Näin pienen unen, jossa hyvä ystäväni oksensi kengilleni. Tai jaloilleni ehkä pikemminkin. Unessa olin huolissani ystäväni terveydestä. Undecided
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1298 : 05.08.2010 09:49:25 »

Grin       uglystupid2

sansai  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1299 : 05.08.2010 16:38:57 »

Johanne.Tarkoittaisikohan uni sellaista,että joudut jonkun ihmisen puheryöpytyksen kohteeksi,johon suhtaannut kovin ymmärtäväisesti ja mietteliäästi...  Smiley
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1300 : 05.08.2010 17:38:45 »

Haa! No tietenkin!
Tapasin viikko sitten lomalla ollessani erään ihmisen, joka oli erittäin puhelias. En ole koskaan ennen tavannut yhtä puheliasta ihmistä, suu kävi ihan kokoajan. Itseasiassa sitä puhetta tuli aina vaan niin paljon, etten meinannut pysyä perässä.
Tuntui olevan tuo mies aika kiinnostunut minusta, mutta ei sitten omilta jutuiltaan oikein ehtinyt kuuntelemaan mitä minulla olisi ollut sanottavaa.. No, minulla oli tuolla lomalla kuitenkin omia asioita pohdittavanani, joten en sitten vastannut miehen puhelinsoittoihin.
Tämä jäi kai mieltä sen verran kaivelemaan, että unen näin.  Grin
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #1301 : 07.08.2010 09:14:54 »

Mä näin itse unen jossa joku oksensi minun selän ja mahan päälle ihan väkisin ja mies oli nähnyt unen viime yönä jossa minulta oli lohjennut kulmahammas,mitähän nämä nyt tarkoittaavat  Undecided
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1302 : 07.08.2010 10:21:32 »

Aamusella näin unen, jossa olin lapsuuteni uimarannalla ja pelastin taaperoikäisen lapsen vajoamasta veden pinnan alle. Lapsi oli poika ja aurinkoinen kuin mikä. Hänen äitinsä oli hiekalla rannassa. Toin pojan äidilleen, joka puki pojalle pelastusliivit päälle. Melkeinpä heti poika taas lähti kahlaamaan veteen ja kahlasi kauas. Lähdimme äidin kanssa lapsen perään, mutta minun matkani katkaisi maasta kaivautuvat hirviöravut ja laiturilla olevat isot tarantelihämähäkit. Yksi hämähäkki oli menettänyt yhden jalan ja huomasin sen olevan käsivarrellani. Jalkansa menettänyt hämähäkki oli hyökkäysasennossa laiturilla. Karvainen jalka kirveli käsivarrellani, mutta sain sen huuhdottua järvivedessä pois iholtani ja jalka itseasiassa hajosi veden vaikutuksesta. En päässyt etenemään lapsen perään, sillä ne hirviöravut, joilla oli lonkeroita ja saksia ja ne olivat isoja, sukkulan muotoisia, hyökkäilivät minua kohtaan. Heitin niiden päälle kolme neulepaitaa: kaksi laventelin väristä ja yhden vaaleanpunaisen, ja pääsin pakenemaan rapujen sotkeutuessa paitoihin. Äiti sai haettua poikansa ja sanoi lähtiessään rannalta, että he menisivät toiselle rannalle lähellä olevaan kaupunkiin. Vielä siinä lähtöä tehdessä juttelimme äidin kanssa siitä, kuinka lapsuutemme ranta oli niin paljon muuttunut ja kamalampaan suuntaan. Ei meidän lapsuudessamme ranta ollut vaarallinen.

Sitten heräsin. Eihän nuo nilviäiset ja hämähäkkieläimet koskaan mitään hyvää tiedä...  Huh

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1303 : 08.08.2010 10:28:30 »

SanctAstra..Unen rannalta saadaan voimaa ja ajatuksia uutteen.Lapsikin unessa on uutta elämään tuova....Tuntuisi,että elämäsi olisi järjestyksessä,mutta ravut kuvaavat ihmisiä,jotka jollain lailla vetävät elämää taaksepäin,ovat häiriöksi(rapu kulkee takaperin).Laituri sinällään voisi kuvata uusia lähtökohtia sekin,mutta siellä sitten ne hämähäkit,jotka myöskin ovat ihmisiä,joiden tunnet olevan hankalia,tuo voisi liittyä työelämään,jos töissä olet.Tämä on aika selkeä ihmis suhde uni tällaisenaan,jota työstät.Huomaa kuitenkin unen hyvät voimaannuttavat,selkeyttävät symbolit,uutta tuovat....Unen ranta oli lapsuuden ranta,haetkohan lapsuudesta vastauksia... opastusta..  Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1304 : 08.08.2010 10:33:42 »

T.K.....Taitaa joku aiheuttaa pahaa mieltä puheillaan....tunnet itsesi väärin kohdelluksi,joka totta onkin  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: