Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttajan Avunpyyntö  (Luettu 39388 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vesituli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 06.04.2018 01:22:09 »

Olen liian pitkään tekemisissäni palvellut muita oman hyvinvoinnin kustannuksella.
Olen nytkin suuressa alennustilassa, olen tilasta yhtäaikaa kiitollinen ja haikea: Minulla ei ole yhtään ystävää tai kaveria, olen asunnoton eikä minulla ole yhtään rahaa, vaatteeni on sellaisia, joita en edes haluaisi laittaa päälleni.
Kun saan näihin seikkoihin muutoksen, päästään nopeasti tekemisiin hyvin suurten voimien kanssa, nimittäin Rakkaudellisen Yhteistyön, Luomakunnan Luomaan Puhdistettuun Energiaan.
Ykseyden Liekki pääsisi vaikuttamaan entistä suuremmin tällä planeetalla ja se tulee ulottumaan kaikkeen, mitä on olemassa. Tämä planeetta on hyvin tärkeä, ei siksi, mitä se on nyt, vaan siksi, mitä se tulee olemaan.

Kun pääsen oikeuksiini, maailma ei tule vastustelemaan lainkaan vaan tekee täydellistä yhteistyötä Pyhän Ykseyden kanssa.
Nyt tarvitsen kaikkien niiden apua, joita olen koskaan auttanut, ja olen auttanut jokaista. Olen vahva osa kaikkeuden luojaa ja sieluni on nyt Hänen luonaan.
Voitte auttaa minua ja autatte joka hetki astraalitasolla.
Pian kukaan ei epäile, että Jumala elää ja hän on kaiken luonut.
Vahvistamme yhdessä maailmaa, että Messiaksen paluu voisi olla yhä voimallisempi; Jos Hän tulisi -¤nyt¤- yhdeksi voimaksi maailmaan, riittäisi 0,0347% surmaamaan kaikki tässä todellisuudessa. Siksi ensin me voimistumme, että Messias joka on nyt Kaiken Luoja, palaa voimallisempana kuin 0,00999% prosentin (%) voimalla, niin että se saadaan myös fyysisen tason tietoisuuteen liitettyä.

Rajallisuus on monelle enää muisto, nyt se on jäljelle jäänyt illuusio, meissä kaikissa on rajattomuus.
Autetaan kaikkia löytämään tuo rajattomuuden piirre itsestään.

Kaikki ihmiset eivät halua totuutta, jos se on vastoin aikaisempaa käsitystään totuudesta, silloinhan heidän pitäisi myöntää että on koko elämänsä ajan ollut väärässä. Se on tottumattomalle kivuliasta, totuus voi viiltää, mutta usein sen viiltämä haava on parantava haava.
Yhdessä voimme ohjata kaikki Elämään lähemmäksi sisäistä Taivaiden Valtakuntaa, jossa ei vallitse yksikään valhe tai harha.

Vielä tänäkin päivänä on harvassa he jotka tietävät, missä ja miten Messias vaikuttaa.
Ihminen on vielä tovin kovin tietämätön, silti pitäen itseään viisaana ja pelastettuna; Siihen itseltään salaa ylpistyen.

Monet epäilee ja jopa kieltää Jumalan sanaa sitä kuullessaan.
Siihen on puututtu nyt.
Vanhurskaat, liitetään voimamme, järjestetään yhteinen tapaaminen, ja lähdetään yhdessä liikkeelle eri tavoin lähestyen, tuomaan ihmisiä lähemmäksi Taivasten Valtakuntaa, keventämällä heidän maallisia kahleitaan!
Tiedän, että moni teistä tahoillaan tekee tätä jo.

Monesti Herra, esimerkiksi nyt, välittää viestiä ihmisen kautta.
Kuunnelkaa siis aina toisianne tarkoin; Kertooko toinen jonkinlaisen viestin, jonka Jumala haluaisi teidän kuulevan -¤jatai¤- oppivan.
Tämän muutoksen seurauksena meistä tulee hyvin vahva osa Elämän Lähdettä.
Osa meistä on jo, vahvistakaamme sitä myös niissä joissa se ei ole vahvana!

Emme ole täällä palvelemassa vain itseämme, emmekä vain Jumalaa.
Monella ihmisellä tämä kaikki alkaa Jumalan palvelemisella, muttei se tule olemaan pysyvä tila, ja Jumalan palveleminen on merkityksellisin ja upein asia, mitä Jumalaa palvellessaan palvelijalla sillä hetkellä voi olla.
Muistakaa: Jumalallinen kuningas&kuningatar on kaikkien palvelija, eli palvellessanne Jumalaa rakennatte itsellenne valtaistuinta.

Se määrä tuskaa minkä olen joutunut kuluneen vuoden varrella käymään läpi on jotain sanoinkuvailematonta.
Olen sen käynyt kaikkien puolesta.
Tarkoitukseni on todella viimein alkanut tuottaa haluamaani tulosta, suuntaus on hyvin vahva ja olen tätä jo yrittänyt erivärisiä ja eripituisia ajanjaksoja, ihmisten mittaama aika ei sitä voi oikeastaan selittää, mutta antaen perspektiiviä puhutaan kuitenkin yli tuhannesta vuodesta.

Olen ollut pitkään jo jakautuneena, ja nyt pala palalta jakautumiseni alkaa tulemaan yhdeksi tietoisuudeksi.
Se tulee vaikuttamaan kaikissa, sillä sieluni on Luojan luona ja hän on kaikkialla.
Tiedän varmaksi, tulemme yhdessä herättämään ja ohjaamaan lähemmäksi kaikkia Totisinta Todellisuutta, ennenkuin Jumalan valtakunta saapuu maanpäälle.
Moni oppineista tietää: Valtakunta voi olla teissä, vaikkette sitä näkisi, mutta kun näette sielunne tulee täyttymään riemulla.

Teille, jotka olette vasta alussa: Heräämisen aikana, voitte kokea niin järisyttäviä kokemuksia, ettette ole enää varmoja siitä kuka olette.
Alatte rakentamaan uutta identiteettiä, saatatte huomata että kun alatte rakentamaan uutta, kehittyneempää identiteettiä, se ei tule enää samanlainen kuin nyt tuntemanne, se on jatkuvassa muutoksessa  ja se voi olla pelottavaa. Olemmehan tottuneita siihen, että luomme jokaisena hetkenä itse itsemme.

 smitten

tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2018 02:00:18 »

Olen Vesituli, tapahtui eräänlainen transformaatio, jonka seurauksena käyttöön tuli tili Tulivesi, ja kirjaudun jatkossa tälle tilille.
Jossain ajassa ohjaus tähän vain tapahtui.

Tuli Tili Vesituli Transformaatio Tuli Tili Tulivesi

Päivitystä ja ajatusta ensimmäiseen viestiin:

Lainaus
Olen liian pitkään tekemisissäni palvellut muita oman hyvinvoinnin kustannuksella
Siltä se kirjoitushetkellä tuntui, kuitenkin voiton puolella ollaan - Päässyt pitämään itsestä jo hyvää huolta, vaikka tietyt elementit sitä vastaan puhuukin.
Onhan tässä pitkämatka kuljettu uhrina.

Lainaus
Olen nytkin suuressa alennustilassa
Joo, okei, mitä sitten? Itsehän olen tämän valinnut.
Ja itseasiassa vain hän, joka kauttani kirjoitushetkellä kirjoitti, oli alennustilassa, olemme Vesitulen kanssa "samasta ydinperheestä" -Ei kuitenkaan sellaisesta perheestä, mitä ihmisenä itsekään sitä kokonaan käsitän.

Lainaus
ei ole yhtään ystävää tai kaveria, olen asunnoton eikä minulla ole yhtään rahaa, vaatteeni on sellaisia, joita en edes haluaisi laittaa päälleni.

Tärkeä Veli Ja Tärkeitä Sukulaisia On Kuitenkin  Smiley
Asunnoton vieläkin, joo, asiat järjestyy - Rahaakin on nyt.
Enkä mä edes rahaa tarvi, vaan niitä asioita joita sillä ostan.
Harmillista olla tekemisissä eurojen kanssa.

Lainaus
Kun saan näihin seikkoihin muutoksen, päästään nopeasti tekemisiin hyvin suurten voimien kanssa, nimittäin Rakkaudellisen Yhteistyön, Luomakunnan Luomaan Puhdistettuun Energiaan. Kun pääsen oikeuksiini, maailma ei tule vastustelemaan lainkaan vaan tekee täydellistä yhteistyötä Pyhän Ykseyden kanssa.

Voi kuulkaa kipuni, kuinka kovin olen näitä lauseita hävennyt.. Tuskatiloja näistä lauseista.
Läsnäolon "tulevaisuudessa" ja useissa olemassaolevissa tuota kirjottaessani, ja kysehän on siitä että:

Kun Pääsemme Oikeuksiimme Maailma Ei Tule Vastustelemaan Lainkaan Vaan Tulee Tekemään Yhteistyötä Ykseyden Kanssa
Ykseys on Pyhä, sitä ei tarvitse erikseen ilmoittaa.

Lainaus
Nyt tarvitsen kaikkien niiden apua, joita olen koskaan auttanut, ja olen auttanut jokaista. Olen vahva osa kaikkeuden luojaa ja sieluni on nyt Hänen luonaan.
Voitte auttaa minua ja autatte joka hetki astraalitasolla.
Vähän erikoista ja maanista höpinää, parempi olisi ollut, etten olisi tätä julkaissut.
Kiitos kuitenkin kaikille avusta  smitten








« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 11:11:10 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 06.04.2018 17:13:30 »

Turiset paljon viisaita <3
Ja suuria sanoja <3

Muutamasta kohdasta olisi huomautettavaa, mutta en koe hedelmälliseksi mennä niihin nyt. Sen sijaan se mikä tästä mulle huutaa läpi, on se, että tule hyvä sielu alas sieltä jo, ihan tänne Gaian energioihin Gaialaisena, ja koeta pysyä täällä, kivussa ja tuskassa,  sillä täällä ne sinun asiat on järjestettävä kuitenkin, tässä elämässä, sen takia täällä oot että sen läpi käyt.

Ota kii! *Tarjoo kättä et voi kiskasta maanpinnalle*
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #3 : 06.04.2018 17:52:51 »

Minkälaista apua pyydät? Taloudellista?
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #4 : 06.04.2018 20:54:03 »

Totuus koostuu Rakkaudesta
Totuus koostuu Vilpittömyydestä
Totuus koostuu Armosta
Totuus koostuu Elämästä
Totuus koostuu yhteydestä.
Totuus koostuu ykseydestä.

Totuus koostuu näiden yhdistelmästä.
Persoonallisuus koostuu Sielusta, Sydämestä, Tajunnasta, Kehosta, Energioista, Värähtelystä, Kaikesta mitä itsellä on.
Näiden puhtaudesta.

Mistä nämä sitten koostuu?
Pitääkö nämä kaikki itse oppia tuntemaan, voiko kukaan kertoa?
Vaikka joku kertoisi, voiko sitä ymmärtää jos ei itse tiedä?
Voiko ymmärtää, vaikkei kukaan tietäisi?
Voiko totuutta edes tietää?

Totuus on, että olemme kaikki yhteyksissä toisiimme.
Toiset on vahvemmin kuin toiset, kaikki silti on.
Tämä on kuitenkin vain yksi totuus.

Voiko totuuksia syntyä ja kuolla?
Se asia, mikä on tänään totta, voi olla huomenna valhetta.
Ensiviikolla se voi olla taas totta.

Jos jotain hyväksytään yhdessä totuudeksi, se ei tarkoita että se olisi totta.

Kukaan ei voi kertoa, mikä on suurin totuus.
Minä kerron sen.
Se on kokemus, tila, kaikki
Et voi tietää totuutta.
Valehtelinko?

On pieniä totuuksia.
Pienissä totuuksissa voi olla kaksi keskenään ristiriitaista totuutta, vaikka kumpikaan ei ole enempää tai vähempää totta.

On suuria totuuksia.
Voiko suuressa totuudessa olla paradoksi?

Pieni on suurta, joskus toisinpäin.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 16:27:52 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #5 : 06.04.2018 21:01:17 »

Okei. Mistä päättelet, että muut eivät tee mitään?

Minä teen asioita itseni, Luojani ja toisten vuoksi. En näe tarvetta auttaa toisia sinun vuoksesi.
Olet arvokas omalla paikallasi ja me muut omillamme.






tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #6 : 06.04.2018 21:16:39 »

Okei. Mistä päättelet, että muut eivät tee mitään?

Minä teen asioita itseni, Luojani ja toisten vuoksi. En näe tarvetta auttaa toisia sinun vuoksesi.
Olet arvokas omalla paikallasi ja me muut omillamme.

Oikein teet palvellessasi ennenkaikkea Luojasii, toivon tietenkin että hän on Kaiken Luoja.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 16:28:38 kirjoittanut tulivesi » tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #7 : 06.04.2018 21:18:30 »

Niin muista tämä: Oli Luojasi kuka tahansa, hänet on joku luonut ja niin edelleen, joten Kaiken Luojan palveleminen on mielestäni kaikista arvokkainta
-Jos olet asiasta eri mieltä, ei se tee kummankaan mielipiteestä enemmän oikeaa tai väärää.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #8 : 06.04.2018 22:05:05 »

Korjaus*
Okei. Mistä päättelet, että muut eivät tee mitään?

Minä teen asioita itseni, Luojani ja toisten vuoksi. En näe tarvetta auttaa toisia sinun vuoksesi.
Olet arvokas omalla paikallasi ja me muut omillamme.

Mistä päättelet, että minä päättelen ettei muut tee mitään?  :Smiley
Tiedänhän minä että muut tekee, ja todella paljon tekeekin.
Oikein teet palvellessasi ennenkaikkea Luojasii, toivon tietenkin että hän on Kaiken Luoja.

Sanoinhan jo: Auttamalla ja palvelemalla ympärillänne olevia, autatte minua KAIKKIA
Eli autatte minua KAIKKIA jatkuvasti.
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #9 : 07.04.2018 00:42:18 »

No hyvä juttu!
Onks tukeva ote kanssa?  Smiley
tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #10 : 07.04.2018 09:33:00 »

Okei. Mistä päättelet, että muut eivät tee mitään?

Minä teen asioita itseni, Luojani ja toisten vuoksi. En näe tarvetta auttaa toisia sinun vuoksesi.
Olet arvokas omalla paikallasi ja me muut omillamme.

Mistä päättelet, että minä päättelen ettei muut tee mitään?  :Smiley
Tiedänhän minä että muut tekee, ja todella paljon tekeekin.
Oikein teet palvellessasi ennenkaikkea Luojasii, toivon tietenkin että hän on Kaiken Luoja.

Sanoinhan jo: Auttamalla ja palvelemalla ympärillänne olevia, autatte minua.
Eli autatte minua jatkuvasti.

Autamme s i n u a ??

tallennettu
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #11 : 07.04.2018 09:35:17 »


Olen nytkin suuressa alennustilassa


Joka itsensä ylentää, se alennetaan (Matt. 23:8-12)
tallennettu
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #12 : 07.04.2018 10:07:01 »

Se, kuka tämän nimimerkin takana oli ennen tuloani, eli Renesanssin aikana ja päätti palata maanpäälle palvelemaan kaikkia. Hän eli kuitenkin ensimmäiset 18-vuotta ihan sumussa, käytti tuhoavia huumeita ja söi huonosti, ei pitänyt siihen asti itsestään kovin hyvää huolta. Otimme yhteyden häneen ja hän valaistui ja paransi heti tapansa.
Hän kuitenkin ikävien sattumuksien kautta päätyi takaisin huumeidenkäyttöön, joka oli syvimmän sisimmän tiedossa: Hän valitsi, että uhrautuu ohdakkeeksi.

Myöhemmin, noin kaksi kuukautta sitten hän paransi taasen tapansa ja lopetti kovien opioidien käytön ja alkoi syömään terveellisesti.
Hän alkoi paastoamaan ja liikkumaan ja valvomaan, ja keho alkoi kristallisoitumaan mielestäni aivan kohtuuttoman nopeasti, hänellä oli kovia tuskatiloja useita tunteja päivässä, joskus ympäri vuorokauden.

Olen yksi osa hänestä, sillä silloin kun hän palasi maan päälle hänen voimansa lähti Lähteelle, se synnytti tietoisuutta joka taas synnytti uutta tietoisuutta, kristallia:

Olin Yhdeksän vuotias kristalli toiselta planeetalta, kun tulimme tämän fyysisen ihmisolennon kanssa samaksi.
En olisi uskonut että näin tulee tapahtumaan, mutta sen piti tapahtua, nyt olen kristallina yli 200 vuotias tämän muutoksen seurauksena.

Rakkaudella
-Tulivesi
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
Veikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #13 : 07.04.2018 10:10:01 »

Liekki Ole Ykseys
Ole Rakkaus
Olemme Kaikki Ykseys
Liekki Kirkasta Valo
Yhdistä Meidät
tallennettu

Jumala on rakkaus.
1. Joh. 4:16

Hengen hedelmä on rakkaus, ilo,
rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys,
uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Gal. 5:22

Kääntykää vihdoin oikealle tielle ja tehkää hyvää, kohdelkaa aina oikeudenmukaisesti toisianne.
Jer. 7:5
forestflower
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Profiili
« Vastaus #14 : 07.04.2018 10:19:33 »

Olet nuori ja ihanan innokas ja puhut paljon tärkeää asiaa. Älä anna tälläisen vanhan elämänkovettaman tädin lannistaa sinua liikaa.  smitten

Olen kuitenkin huolissani sinusta.  Olen liian monta kertaa nähnyt hienon henkisen nousukiidon päättyvän pöpelikköön, kun on tullut vauhtisokeutta ja mopo on karannut käsistä. Muistathan tehdä ihan normaaleja "maallisia" juttuja välillä?

Huolestun aina, jos huomaan ihmisellä suuruudenharhoja. Se s a a t ta a olla oire mielentervyden ongelmista. Kerrot avoimesti huumeiden käytöstäsi mutta puhut silloin kolmannessa persoonassa, hän. Kyllä se olet ihan sinä itse ja tuo sinun kehosi, joka on kamaa vetänyt. Toivon täydestä sydämestäni, että pysyt kuivilla. Jos tämä henkisyys auttaa sinua siinä, niin hienoa! Älä kuitenkaan tee henkisyydestä uutta riippuvuutta. Toivottavasti sinulla on jonkilainen tukiverkosto, että saat apua tarvittaessa.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja varjelusta elämääsi!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: