Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteys henkimaailmaan...  (Luettu 7320 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« : 09.01.2011 19:07:12 »

Kertokaahan, miksi toisten on helpompi saada yhteys henkimaailmaan, esim. omaan henkioppaaseen ja toisilta se ei tunnu onnistuvan mitenkään, vaikka tekisi KAIKKENSA...?!?
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 167



Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2011 13:13:42 »

Kokeilin henkiopasmeditaatiota...näin vain mustaa...Cheesy  ...Mielestäni olen avoin... Mietin vain, että miksi toisille tuon yhteyden saaminen/muodostaminen on niin paljon helpompaa.....

Eilen illalla nukkumaanmennessä tapahtui outo juttu... Olin vaipumassa uneen, ja en sitten tiedä, oliko se unta vai ei, mitä näin, mutta ainakin olin yhtä tietoinen kaikesta kuin valveilla ollessani..siis vaikea selittää...tavallaan olin hereillä, mutten kuitenkaan ollut. No, se mitä näin, oli jotenkin aika outoa... Kaikki, mitä näin, oli selkeää, värit ja kaikki. Olin yhtäkkiä jonkun asunnon ikkunan takana ja katselin ikkunasta sisälle, siellä nuori mies istui keittiön pöydän ääressä yksin, oli selin ikkunaan päin, ilmeisesti söi/luki jotakin... en tunnistanut miestä tai asuntoa ja tuo "näky" kesti vain hetken, kunnes palasin nopeasti takaisin "tähän maailmaan"... jotenkin en pystynyt olemaan siellä kauempaa, vain tuon hetken, vaikka jokin osa minusta yritti olla kauemman aikaa ja nähdä enemmän... En ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään vastaavaa. Ehkä olen vain tulossa hulluksi Cheesy
Mutta yö oli ja mies valvoi ja keittiön seinä ei ollut mitenkään tavallinen, se oli värikäs, maalattu jotenkin omaperäisesti. En tiedä todellakaan, mitä tuo kaikki tarkoitti jne....
Sekavasti varmaan selitetty... mutta outoa oli!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.01.2011 10:05:14 »

Kryon-kanavointien ajatuksia taas tänne kirjoittelen:

Oppaamme ovat magneettisessa osassa DNA:tamme - ovat siis aina mukana, joka hetki. Oppaita on yhtä aikaa ääretön määrä ja yksi ainoa, homma on siis moniuloitteista. Olemme myös itse omia oppaitamme, eli omaa sielunenergiaamme on mukana omassa 'opassopassamme.' Samoin siellä on mukana jo edesmenneitä rakkaitamme, sekä sitten rakkaita sieluja jotka eivät ole juuri nyt - tai ole koskaan olleet inkarnoituneena.

Minua itseäni kyllä auttaa antaa opassopalleni ihmishahmot, jotenkin on helpompaa jutella ja olla kontaktissa (värähtelyjen noustua verho on niin ohut, että kun pyytää oppaita ottamaan kädestä kiinni, sen voi tuntea). Mutta olen tietoinen siitä, että tämä hahmojen antaminen - yksi tai useita - on vain väline, joka helpottaa asioita koska olen itse ihmiseksi inkarnoituneena. Todellisuudessa DNA:ni kymmenessä magneettisessa säikeessä (kun tähän lisätään ne 2 fyysistä säiettä, tulee yhteensä 12) oleva opassoppa on kooste energiaa.

"3D huutaa ja henki kuiskaa." Eli tämä meidän kolmiulotteinen (tai neli- jos aika lasketaan  myös ulottuvuudeksi) maailmamme on niin hälisevä ja antaa niin paljon aistiärsykkeitä, että henkeä - vaikka sitten oppaiden muodossa - voi olla hankala havaita maailman tai oman mielen hälinän takaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
murusia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2011 19:19:34 »

Ensimmäinen aihe, johon liityn mukaan foorumille kirjautumiseni jälkeen. Wink Olen viimeaikoina avannut itseäni takaisin henkimaailman asioille. Nuorempana, teini-iässä, tunsin varsin voimakkaastikin asioita, mutta en oikein ymmärtänyt niiden merkitystä. En pelännyt, mutta en osannut suhtautua. Jossain vaiheessa "suljin itseni" henkimaailmalta ja kadotin samalla jotain myös itsestäni. Nykyisen elämäntilanteeni takia selailin eräs ilta enkelienergiahoitoon liittyviä sivuja ja tunsin halua kokeilla hoitoa. Haluaisin puhdistaa auraani menneiltä. Kirjoitin pitkähkön sähköpostin eräälle energiahoitajalle ja sain todella ihanan vastauksen. Hän neuvoi minua pyytämään arkkienkeli Mikaelilta valoa elämääni ja näkemään itseni valona.

Kaiken innoittamana kiinnostuin myös henkioppaista ja olen muutaman kerran yrittänyt ottaa yhteyttä oppaisiini. En ole vielä käynyt enkelienergiahoidossa. Olenkin miettinyt, että olisiko minun hyvä käydä ensin energiahoidossa ja saisin samalla apua henkioppaiden kohtaamiseen? Tällähetkellä tuntuu, etten oikein osaa luoda yhteyttä, mutta olen pyrkinyt vaan pyytämän valoa ja rauhaa. Ikäänkuin kertoen, että minä yritän jälleen opetella olemaan avoin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #4 : 13.01.2011 19:37:09 »

Kertokaahan, miksi toisten on helpompi saada yhteys henkimaailmaan, esim. omaan henkioppaaseen ja toisilta se ei tunnu onnistuvan mitenkään, vaikka tekisi KAIKKENSA...?!?


Tie henkimaailmaan on niin yksinkertainen, ettei suurin osa ihmisistä edes osaa ajatella sitä. Riittää, kun menee nukkumaan. Sielu irtautuu ruumiista unen ajaksi ja elää osan vuorokaudesta henkimaailmassa. Ihmisen yhteys henkimaailmaan ei pitäisi olla mitään pakkoyrittämistä vaikka muotia on kaikenlainen itsensä korostaminen ja toisten yläpuolelle nostaminen henkisyydessä.
Unet, siis ne muistikuvat henkimaailman elämästä ovat yhtälailla opettavia ja kehittäviä kokemuksia kuin valvetilan kokemukset ja muistot. Jos unia ei muista, niin ei se kokemusta kuitenkaan poista. Eihän ihminen muista kaikkea tavallisessa valvetilassakaan.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.06.2011 13:49:29 »


Eilen illalla nukkumaanmennessä tapahtui outo juttu... Olin vaipumassa uneen, ja en sitten tiedä, oliko se unta vai ei, mitä näin, mutta ainakin olin yhtä tietoinen kaikesta kuin valveilla ollessani..siis vaikea selittää...tavallaan olin hereillä, mutten kuitenkaan ollut. No, se mitä näin, oli jotenkin aika outoa... Kaikki, mitä näin, oli selkeää, värit ja kaikki. Olin yhtäkkiä jonkun asunnon ikkunan takana ja katselin ikkunasta sisälle, siellä nuori mies istui keittiön pöydän ääressä yksin, oli selin ikkunaan päin, ilmeisesti söi/luki jotakin... en tunnistanut miestä tai asuntoa ja tuo "näky" kesti vain hetken, kunnes palasin nopeasti takaisin "tähän maailmaan"... jotenkin en pystynyt olemaan siellä kauempaa, vain tuon hetken, vaikka jokin osa minusta yritti olla kauemman aikaa ja nähdä enemmän... En ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään vastaavaa. Ehkä olen vain tulossa hulluksi Cheesy
Mutta yö oli ja mies valvoi ja keittiön seinä ei ollut mitenkään tavallinen, se oli värikäs, maalattu jotenkin omaperäisesti. En tiedä todellakaan, mitä tuo kaikki tarkoitti jne....
Sekavasti varmaan selitetty... mutta outoa oli!

Luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat. Taisit lipsahtaa tietoisesti uneen. Unesta, jossa ihminen on tietoinen siitä, että uneksii ja täten voi myös halutessaan vaikuttaa sen tapahtumiin kutsutaan tutummin termillä "Lucid Dreaming" tai "Selkounet". Näen selkounia aina silloin tällöin. Itselle on käynyt myös vahingossa kerran niin, että lipsahdin yhtäkkiä uneen täysin tietoisena. Minulla on ollut unia, jotka ovat todella fyysisiä ja olen tuolloin unessa monesti luullut, että se tapahtuu oikeasti kunnes sitten jossakin vaiheessa tajuan, että kaikki on unta. Selkounet ovat usein todella vahvasti fyysisesti aistittavia.

Yleensä selkounissa tietoisuuden/kontrollin pitäminen itsellä on vaikeaa ja usein se johtaa heräämiseen. Minulla on aina niin, että jonkin ajan kuluttua unimaailmassa alan tuntea väsymystä. Kun nukahdan siellä, herään täällä. Kerran tosin oli niin, että unimaailmaan tuli yhtäkkiä musta repeämä, oikeastaan kuin musta pilvi ja se suureni ja suureni ja lopulta nielaisi minut. Vietin mustassa välitilassa noin sekunnin ennenkuin heräsin.

Ihmisen tajunta on aika jännä.  Wink

Se miksi jotkut ihmiset ovat paremmin yhetyksissä oppaisiinsa voi johtua esim. Siitä, onko niin tarkoitettu. Jos oppaan ei ole tarkoitus olla kovin konkreettisesti yhteydessä opastettuunsa, se ei ole. Mutta se on kuitenkin aina siellä, oli yhteys tai ei. Kaikella on aikansa, voi olla että kohtaat oppaasi myöhemmin. Myös lähestymistapoja on monenlaisia. Kaikki eivät tunne kosketusta tai kuule kaikuja päänsä sisällä. Ole tarkkana ja huomaa merkit fyysisessä ympäristössäsi. Viehättääkö sinua jokin tietty eläin? Kuva tai koru..? Se voi olla merkki oppaalta, sen yritys lähestyä sinua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: