Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Epäonninen asunto  (Luettu 11266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ventura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


"It's my time to shine, like a tuna in the brine."


Profiili
« : 17.06.2007 17:05:55 »

-
« Viimeksi muokattu: 09.03.2008 21:58:49 kirjoittanut Ventura » tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #1 : 17.06.2007 17:43:58 »

Minun mielestäni teillä ei ole kirousta, vaan nuo luettelemasi jutut ovat normaalielämän haasteita. Otetaanpa lähes kuka tahansa henkilö ja vähän pitempi aikaväli, niin tuollaisia asioita sattuu.

Eläimet sairastelevat ja kuolevatkin, työpaikat ovat epävarmoja, onnettomuuksia sattuu ja terveys horjuu. Ja viikatemieskin saattaa vierailla.

Joskus voi tulla jokin jakso, ettei mitään ikävää satu, ja se tuudittaa tunteeseen, että elämän pitäisi soljua tasaisen helppona...

Jos asunto ei miellytä, voithan kuitenkin muuttaa - ehkä se antaa uutta energiaa ja tsemppiä. Intuitiivisesti tuli sellainen fiilis, että viimeistään silloin, kun tyttäresi muuttaa omilleen, teille on tulossa valoisampi vaihe.

Ja toinen vaistonvarainen ohje olisi, että vilkaise vaikkapa Elämänilon kommentteja feng shuista ja positiivisesta ajattelusta tältä sivustolta.



tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 17.06.2007 18:06:38 »

Asun Itävallassa Wienissä, jossa ei juurikaan
ole alle 80 vuotta vanhoja asuinrakennuksia
ja joka on historialtaan
kuuluisa ja ihmisiä on tapettu paitsi asuntoihin,
niin suoraan kaduille.

-> Natsi-aika

Täällä ei ole juurikaan paikkaa, missä sitä ei ole tapahtunut.
Elämäni ei ole muuttunut huonommaksi, vaan paremmaksi,
joten en ihan heti usko kuolemisen,
joka on aivan luonnollinen tapahtuma, tuottavan huonoa karmaa.

Ihmiset syntyvät ja kuolevat, kuka milläkin tavalla.
Siinä ei ole mitüään ihmeellistä tai pahaa tai luonnotonta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 17.06.2007 18:14:55 »

Uskoisin, että tässä tilanteessa on kolme mahdollisuutta, jotka mahdollisesti kietoutuvat vielä yhteen keskenään

1. Taloon on jäänyt paljon negatiivista energiaa, sillä esineet ja paikat imevät pesusienen lailla ympäristönsä energiat itseensä. Mitä vanhempi paikka ja/tai mitä enemmän voimakkaita tapahtumia siellä on ollut, sen suurempi energiajäämä on. Itse en esimerkiksi voisi astua jalallanikaan keskitysleirialueelle niiden hirveiden energioiden takia, joita paikkaan on jäänyt, vaikka ajallisesti keskitysleirit eivät toimineetkaan kauaa.

2. Kuollut äiti on jäänyt liiaksi kiinni tähän Maapallon tason lähelle esimerkiksi katkeruuden vuoksi ja aiheuttaa ongelmia.

3. Tapahtumat kuuluvat henkilöiden sielunsuunnitelmaan ja karmallisiin läksyihin, joita he ovat valinneet kohdattavakseen tässä elämässä.

 
Taloa olisi hyvä yrittää puhdistaa ja nostattaa sen energoita. Kaikki vanha tarpeeton ulos, pesu lattiasta kattoon, enkelit apuun energioiden nostatukseen. Suitsukkeita, kynttilöitä, paljon valoa sisäälle ikkunoista. Tuuletus jonka aikana huono energia käsketään ulos mm. taputtamalla käsiä yhteen. Energiaa voi myös käskeä lähtemään pois, sillä me kaikki olemme osa Jumalaa ja näin ollen Jumalia. Meillä on valta ja voima muokata elämäämme ja ympäristöämme. Mikään paha ei voi meitä vahingoittaa, jos emme anna sille siihen mahdollisuutta. Suosittelen mantroja, rukouksia tai käskyjä energian liikutteleen, mieluista musaa kannattaa soittaa myös. Huoneita voi puhdistaa myös laittamalla merisuolaa huoneen jokaiseen nurkkaan. Suola imee metalat energiat itseensä. Suola kannattaa hävittää hautaamalla se esimerkiksi jonnekin kauas asunnosta - sitä ei saa imuroida tai heittää roskikseen, sillä suolan mukana tuo talosta lähtenyt energia jää vaikuttamaan imuriin ja roskiin.

Kirouksiin en usko. Sellaista kykyä ei ole kenelläkään. Me voimme aiheuttaa toisille, kuten myös itsellemme, vahinkoa tietämättämme, jos ajattelemme aina vain negatiivisesti tai pahasti. Tähän perustuu uskomus Pahasta Silmästä - kun jollekulle henkilölle lähetetään tarpeeksi kauan ja intensiivisesti pahoja ajatuksia, tuo energia muuttuu konkreettiseksi. Jos lähettäjä on henkisesti vahva, voi vahinko olla isokin, mutta yleensä asia menee niin, että henkisesti vahvat ihmiset ovat myös henkisesti viisaita. He tietävät, mikä voima ajatuksilla on ja varovat siksi sitä, mitä ajattelevat. Henkisesti viisailla ihmisillä ei myöskään ole mitään ketään vastaan, eivätkä he siksi yleensä edes ajattele pahaa toisista. He eivät saata pitää kaikkien ihmisten valinnoista ja teoista, mutta itse ihmistä vastaan heillä ei koskaan ole mitään.

Karmallisesti kyse voisi olla nyt erittäin vahvasta vihkimyksestä. Jokaisella meistä on elämässämme 7 vihkimyskautta ja käsittääkseni vielä erilaisia muita vihkimyksiä. Vihkimysten tarkoitus on kasvattaa meitä henkisesti - ne ovat ikään kuin hengen soturin eteen asetettuja haasteita, joiden läpi soturin on taisteltava päästäkseen kohti valaistumista. Sielun ikä vaikuttaa myös karmallisiin haasteisiin yhdessä sielun historian kanssa. Jokainen sieluhan on yksilöllinen. Tyttären kohdalla, joka on ystäväsi, sanoisin hänen olevan vanha sielu. Vanhat sielut ovat lähellä valaistumista, eli siis vapautumista tästä fyysisestä maailmasta. He ovat taipuvaisia masennukseen, koska kukaan ei tunnu ymmärtävän heitä ja heidän ajatuksiaan. Vanhat sielut ymmärtävät nuorempia sieluja, mutta nuoremmat eivät ymmärrä heitä. Vanhoista sieluista löytyy juttua henkimaailman Reinkarnaatiotopickeja-ketjun linkeistä, eli kannattaa vilkaista niitä.
Olen itse vanha sielu ja kärsinyt aina jonkinasteista ahdistusta siitä, etten kuulu tänne. Viimeiset 2 kuukautta ovat olleet välillä kovinkin rankkoja. En kuitenkaan suostu antamaan voittoa tuolle ahdistukselle, vaan pyrin pitämään mieleni positiivisena. Sille, että olen täällä, on oma tarkoituksensa ja tehtävänsä ja tuon tehtävän haluan suorittaa mahdollisimman hyvin, ettei minun tarvitsisi enää kuoltuani palata tänne koskaan.
Ikää minullakaan ei ole kuin 24 fyysistä vuotta, mutta fyysisellä iällä ei ole tekemistä henkisen iän kanssa, vaikka yleensä käykin niin, että ihminen alkaa ilmaista omaa sielunikäänsä voimakkaimmin vasta 30-40 ikävuoden välillä. Vanhakin sielu voi siis käyttäytyä todella epä-vanhasielumaisesti teini-iässä.

Jos mietitään kuollutta äitiä voisitte ottaa yhteyttä esimerkiksi tämän forumin käyttäjään nimeltä Sawotar. Hän saa mitä suuremmalla todennäköisyydellä yhteyden kuolleeseen äitiin ja pystyy varmistamaan sitä kautta, ovatko nämä poltergeist-tyyliset ilmiöt äidin aiheuttamia. Äitiä voi ohjata valoon rukoilemalla, pyytämällä häntä jatkamaan matkaa sillä tässä maantasolla roikkuminen ei hyödytä häntä tippaakaan ja puhumalla hänelle. Äiti kuulee varmasti. Minusta olisi tärkeää, että ystäväsi äiti puhuisi asiat halki oman äitinsä kanssa, johon hänellä on ollut viileät välit. Hän voi kirjoittaa asiat paperille tai vain istua hetkeksi ja antaa tulla ihan kaiken ulos. Ihan kaiken. Ei syytellen tai tuomiten vaan objektiivisesti omista tunteista kertoen.

Ai niin! Neljäs mahdollisuus on, että taloon on jäänyt tällaisia matalavärähteisiä olentoja. Ne eivät varsinaisesti ole pahoja, mutta ilkikurisia kylläkin. Tällainen ilkikurinen olento voi olla myös sielu, joka on jostain syystä halunnut jäädä tekemään kepposia ihmisille tähän fyysisen tason lähelle. Meitähän ei pakoteta menemään Valoon, joskin Sielun Paimenet, tällaiset henkiolennot, etsivät fyysisen tason läheisyyteen jääneitä sieluja, jotta heidät voitaisiin ohjata Valoon, kotiin. Kuitenkaan Sielun Paimen ei saa vielä ketää väkisin Valoon, vaan heidän täytyy odottaa, että tuo sielu on itse valmis lähtemään.
Ilkikuristen sielujen ehkä tyypillisin esimerkki on Ouija-lauta. Kuinka moni on pelannut sitä tekemättä oikeanlaisia valmisteluja ja suojauksia ja saanut sitten yhteyden matalavärähteiseen henkiolentoon, joka on liikutellut ohjainta ja kummitellut heille? Olen itse törmännyt moneen henkilöön, joka on leikkinyt Ouijalla huoletta ja kertonut jälkeen päin, ettei enää ikinä koske siihen. Ouijakin on turvallinen, mutta sitä on osattava käyttää oikein.

Jos käy niin, että taloon ilmaantuu ihan fyysisin silmin nähtäviä henkiolentoja tai jompikumpi talon asukkaista tuntee sellaisen läsnäolon, kannattaa henki vannottaa kolme kertaa Jumalan nimeen. Matalavärähteiset olennot eivät voi valehdella Jumalan nimeen, joka on siis luonut kaiken ja on kaikessa, näin ollen myös matalavärähteisissä olennoissa kuten meissä ihmisissä. Uskoisin, että ystäväsi saattaakin aistia kaikenlaista noiden fyysisien oireiden lisäksi, kun hän vaikuttaa olevan vanhan sielun asteella.

Hmmm.. vieläköhän jotain muuta.... Minulle nousee kyllä tuo karma nyt kaikkein päällimmäiseksi jutuksi, koska samanlaisia epäonnisia tapahtumia on ollut aiemminkin. Toinen on sitten matalat energiat talossa, jotka mahdollistavat tuollaisen kummittelun. Suosittelen kyllä, että otatte yhteyttä Sawotar-nimimerkkiin tai muuhun selvänäkijään, joka voisi varmistaa, onko kuollut äiti tapahtumien takana.

Jos muistan vielä jotain muuta tärkeää, lisään ne tänne sitten! ^____________^ Kysykää, jos on kysyttävää.

P.S. Eikä tarvitse pelätä, että täällä mollattaisiin tätä tapahtumaa, josta kerroit. Täällä on sen verran henkistynyttä porukkaa, etteivät he pidä tällaisia juttuja muuna kuin aivan normaaleina asioina, toisin kuin mahdollisesti muilla yleisillä foorumeilla Wink

tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 17.06.2007 19:39:22 »

olisin athamaaritin kanssa samoilla linjoilla tuossa että asuntoa kannattaisi puhdistaa noista negatiivisista energioista. samoin voisin suositella tälle masennuksessa tai vastaavassa olevalle ystävällesi jonkinlaista auranpuhdistusta.

autaisiko se saamaan hänen oman pirteytensä takaisin.

olisi sääli kuulla että muuttaisivat jos tämä kuollut ihminen oli kerran sanonut että toivoisi ystäväsi tähän asuntoon hänen kuoleman jälkeen muuttavan.

ovatko he koittaneet ottaa yhteyttä tähän edes menneeseen henkilöön? jos eivät ole niin pystyisikö sitä kautta selvittämään tätä negatiivista ilmapiiriä joka asunnossa oikein on...
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 17.06.2007 20:27:38 »

Joo, yhdyn Liljaan eli intuitiivisesti kannattaa nurkat koluta läpi ja katsoa, missä puhdistusta tarvitaan eniten Cheesy

Kannattaa muuten varautua myös siihen, ettei yksi puhdistuskerta riitä. Itse asuin jonkin aikaa kaupunkiasunnossa, jossa kämppikseni huoneen nurkkaan oli pesinyt tällainen matalaenerginen kohta. Kohta huokui myös olohuoneen puolelle. Eräs kaverini nukkui yhden yön olohuoneessa ja sanoi, ettei suostu enää nukkumaan siellä, koska olkkarissa "on jotain".

Asunnossa oli ennen meitä asunut alkoholisoitunut, väkivaltainen pariskunta, joka mäiski toistensa lisäksi myös lapsiaan.

Puhdistelin tuota huoneen nurkkaa niin hyvin kuin kykenin, mutta huono energia palasi siihen aina vain uudestaan. Uskon tosin, että kämppikselläni oli osuutta asiaan omalla käytöksellään ja elintavoillaan.

Eli siis, välttämättä homma ei ole kerrasta poikki vaan puhdistusta tarvitaan säännöllisin väliajoin tietyissä kohtaa.
tallennettu
Ventura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


"It's my time to shine, like a tuna in the brine."


Profiili
« Vastaus #6 : 17.06.2007 22:01:58 »

Hei kaikille! Kiitokset vastauksistanne! Vinkkejä ja mielipiteitä todella halusinkin ja niitä sain.  Smiley

Kirjoitan Venturan nikillä, sillä olen juuri nyt hänen kotonaan, mutta olen siis tämä hänen kaveri josta hän puhui. Olin hieman vastahakoinen vastaaman itse näihin juttuihin, koska en halua satuttaa ketään omilla (ehkäpä hieman kärkevillä) mielipiteilläni. Mutta jos kuitenkin onnistun sanomaan jotain, josta ette pidä, olen pahoillani jo nyt.  Embarrassed

Julietta:

Elämässä on paljon haasteita, mutta milloin saa kysyä; "Eikö tämä jo riitä?" Uskon kyllä itse siihen, ettei ihmiselle 'langeteta' niin paljoa pahaa, etteikö sen kanssa pystyisi elämään tai siitä yli pääsemään...Se on vaan toinen asia voiko sitä kutsua elämäksi. Mutta kuten Ventura sanoi, liikaa on liikaa kelle tahansa.
Se on myös totta, että eläimet sairastuu ja ihmiset myös, mutta pakkohan sitä on ihmetellä, että heti seuraavana päivänä muutettuamme kissamme kuoli mitä kamalammalla tavalla ja tämän jälkeen alkoi ongelmat niin minun elämässä, kuin äitini. Osa ongelmista äitini elämässä oli vielä minun aiheuttamiani, joista nyt kannan huonoa omatuntoa. "Kun yksi perheestä sairastuu, sairastuu loputkin."

Ja kiitos tuosta feng-shui jutusta. Siskoni on täysin hurahtanut siihen ja yrittänyt väännellä meidän norsujammekin ovea päin. Vai minnepäin se nyt oli...  Cheesy

Sasha:

"en ihan heti usko kuolemisen,
joka on aivan luonnollinen tapahtuma, tuottavan huonoa karmaa."

Kyseessä ei tuossa äitini kirjoittamassa tekstissä ollut kyse tuosta mummini kuolemasta, vaan siitä, onko asuntomme ns.kirottu. Kaikki siis tapahtui mummini kuoltua, jolloin muutimme hänen asuntoonsa.
Ja kuolema on tietenkin väistämätön juttu, mutta ei se, että jokin aiheuttaa huonoa onnea pystymättä edes läpikäymään asioita, kun tapahtuu jo uutta.

Kiitos kuitenkin vastauksestasi. Smiley

AthaMaarit

Kiitos järjettömän pitkästä ja auttavaisesta tekstistäsi!  smitten
Vaihtoehtosi olivat erittäin loogisia meikäläisen päässä. Kysymyksiä on kuitenkin todella paljon, joten toivottavasti ei mene hermot vastatessa. Tongue

Tuosta negatiivisestä energiasta...Olisiko mahdollista, että jotkin mummini vanhat esineet voivat aiheuttaa näitä ns.negatiivisiä energioita? Niitä ei ole paljon, sillä annoimme puolet hänen tavaroistaan pois. Ja miten tiedän, mikä esine on juuri se pahan karman aiheuttava?

Katkeruus=Kateus? Äitini on maininnut minulle, että hän joskus piti mummiani kateellisena meille, vaikka äitini ei tiedä syytä tälle. Mummini oli muutenkin aika vaikea henkilö, joka halusi paljon huomiota ja jos ei sitä saanut, tuli erittäin vihaiseksi. Mummini oli myös läpikäynyt todella paljon täällä eläessään. Talon palamiset, aviomiehensä sairastumisen ja hänen hoitamisensa jne, joten nyt kun miettii, niin hänelläkin oli aikalailla epäonnea, joten katkeruutta en sinäänsä ihmettelisi. Mutta ihmettelen kyllä sitä, että hän haaskaisi energiaansa tälle planeetalle.

Tuo sieluntehtävä on käynyt itsellä mielessä aiemminkin...Mutta en osaa sanoa siitä enempää, vielä. Osasyy myös miksi äitini epäilee talomme olevan jollain tasolla kirottu (kuten minäkin), on se, että talo jonne hän muutti lapsena oli sanottu olevan kirottu. Entinen henkilö joka asui ja joka sitten myikin hänen perheelleen sen asunnon, oli menettänyt siellä asuessaan työpaikkansa, vaimonsa, rahansa ja paljon muutakin. Nyt olen miettinyt itse sitä, että jos tosiaan mäki/talo (joka sitten loppujenlopuksi paloi maan tasalle) oli kirottu, olisiko kirous/huono karma, voinut siirtyä äidilleni ja nyt minulle?

Tuo energiapesu...Siis kunnon siivous? Kyllähän se onnistuu! Ihmettelen vain mihin se mega-siivouksen 'energia' jonka teimme yhdessä äitini kanssa muutettuamme tänne on hävinnyt... Ja enkelit? Ne enkelitkö jotka asuvat taivaassako? Minun kannattaisi sanoa jo nyt, etten minä ja äitini uskota henkilöön joka olisi luonut maapallon 6:ssa päivässä. Uskomme kyllä johonkin suureen, mutta itselleni se on itse universumi. Paikka, mistä jokainen voi valita oman kotinsa. Smiley Tuosta suolan hautaamisesta myös, että enkö minä sitten aiheuta huonoa karmaa metsälle, jos hautaan sen esim juuri metsään..?

Yhteydenotosta mummiini...Olen sitä vastaan. Äitini ei ole valmis sellaiseen. Sen verran huono omatunto hänelle on jäänyt siitä, ettei hänellä aina riittänyt aikaa äidilleen, kun minusta piti huolehtia.

Tärkeintä minulle ja äidilleni kuitenkin olisi saada tämä huono karma ulos asunnostamme.

Jadeania:


Auran puhdistus? Siis aurat joissa on värejä jne? En ole kovin varma uskonko niihin, sillä olen lukenut paljon siitä, ettei ne ole todenmukaisia. Etenkään ne "aura-kamerat" joilla yritetään saada se väri selville. Voi olla, että olen täysin väärässä...Sillä viimeksi luin auroista nuorempana ja vielä vääristä paikoista.
Mutta miten tämä auranpuhdistus sitten ylipäätänsä onnistuisi?

Lilja-82:
Tuosta kuolemajutusta kirjoitinkin jo Sashalle. Smiley Kyseessä oli äitini muisto artikkelista jonka oli lukenut kauan sitten, jossa rakentaja sanoi, ettei koskaan kannattaisi ostaa asuntoa johon joku ihminen on kuollut, sillä taloon voi jäädä pahaa karmaa. Muuta hän ei artikkelista muista. Aion varmaankin tehdä suurpuhdistuksen huoneeseen jonne mummini kuoli. Asuin siinä huoneessa alussa kun muutimme, kunnes halusin muuttaa isompaan huoneeseen.

Lisävinkit ovat edelleen tervetulleita, sekä mielipiteet.~
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 17.06.2007 22:37:47 »

Jadeania:

Auran puhdistus? Siis aurat joissa on värejä jne? En ole kovin varma uskonko niihin, sillä olen lukenut paljon siitä, ettei ne ole todenmukaisia. Etenkään ne "aura-kamerat" joilla yritetään saada se väri selville. Voi olla, että olen täysin väärässä...Sillä viimeksi luin auroista nuorempana ja vielä vääristä paikoista.
Mutta miten tämä auranpuhdistus sitten ylipäätänsä onnistuisi?(lainaus nimimerkiltä ventura)

no siis tälläisiä puhdistuksia tekevät esimerkiksi monet energiahoitajat ja enkeliterapiaa opiskelleet ihmiset. joillekin aura on pelkkiä värejä jotka kuvastavat tilaasi. mutta myös mielestäni sinun ympärilläsi olevaa energiaa jonka tasapainottamalla oikealla tavalla auttaa omaan mielialaasi jopa jonkinlaisiin kiputiloihin yms.

omasta mielestäni tässä tapauksessasi oman energiakenttäsi puhdistus saattaisi olla aivan yhtä tärkeää kuin itse asunnon puhdistus jotta mitään negatiivisia energioita tähän asiaan liittyen ei kulkisi mukanasi edes takaisin jos esim. päätät kokeilla muuten tuon asuntosi puhdistusta näistä negatiivisista energioista.

itsekkään en välttämättä usko noihin mainitsemiisi "aura-kameroihin" mutta tuohon tiettyyn energiakenttään ympärillämme kyllä.

omasta mielestäni sanoisin ettei se varmasti mitään ota jos ei sitten annakaan.ehkä vain vaihtoehto muiden joukossa jos haluaa kokeilla.

täältäkin foorumilta löytyy paljon tietoja noista auroista jos kiinnotus heräsi lukea niistä asioista lisää.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 17.06.2007 23:02:19 »

Lainaus
Tuosta negatiivisestä energiasta...Olisiko mahdollista, että jotkin mummini vanhat esineet voivat aiheuttaa näitä ns.negatiivisiä energioita? Niitä ei ole paljon, sillä annoimme puolet hänen tavaroistaan pois. Ja miten tiedän, mikä esine on juuri se pahan karman aiheuttava?

Kyllä, tämä on hyvinkin mahdollista. Esineitäkin voi puhdistaa tarpeen mukaan, tosin jälleen kerran yksi puhdistuskerta ei välttämättä riitä, vaan niitä tarvitaan useampi. Kannattaa pytää myös esim. arkkienkeli Zadkielia sekä Violettia Liekkiä avuksi puhdistamiseen, sillä he molemmat puhdistavat energioita paremmiksi. Arkkienkeli Mikael puolestaan auttaa katkaisemaan sidoksia, jotka kiinnittävät ihmiset, esineet ja asiat matalavärähteisiin energioihin.

En tiedä, olisiko tässä tapauksessa matala energia keskittynyt vain yhteen tiettyyn esineeseen, jonka hävittäminen poistaisi koko ongelman. Intuitioon kannattaa luottaa ja olen aika varma, että vaistoat itse, mistä esineestä tulee huonot vibat Smiley Silloin se kaipaa puhdistamista.

Jos ette tee enää mitään tuolla huonovibaisella esineellä, polttakaa se. Tuli on kaikkein puhdistavin fyysinen energiamuoto, jota tällaisissa tilanteissa voi käyttää.

Lainaus
Katkeruus=Kateus? Äitini on maininnut minulle, että hän joskus piti mummiani kateellisena meille, vaikka äitini ei tiedä syytä tälle. Mummini oli muutenkin aika vaikea henkilö, joka halusi paljon huomiota ja jos ei sitä saanut, tuli erittäin vihaiseksi. Mummini oli myös läpikäynyt todella paljon täällä eläessään. Talon palamiset, aviomiehensä sairastumisen ja hänen hoitamisensa jne, joten nyt kun miettii, niin hänelläkin oli aikalailla epäonnea, joten katkeruutta en sinäänsä ihmettelisi. Mutta ihmettelen kyllä sitä, että hän haaskaisi energiaansa tälle planeetalle.

Käytin katkeruutta vain yhtenä esimerkkinä, mutta mikä tahansa todella voimakas tunne voi sitoa sielummi kuoleman jälkeen kiinni tähän fyysisen tason lähelle. Se voi olla myös erittäin voimakas huoli siitä, miten läheiset nyt pärjäävät, ei siis aina negatiivinen tunne.

Olen kuullut aikaisemminkin tapauksista, jossa huomionkipeä ihminen on jäänyt vielä kuoltuaankin vaatimaan läheisiltään huomiota. On myös mahdollista, että tällaiset sielut eivät edes tajua kuolleensa ja vihastuvat, kun kukaan ei huomaakaan heitä. Tähän vaikuttaisi minusta jälleen kerran se sielun ikä - toisin sanoen se, muistaako sielu, mitä kuolema on ja minne kuoleman jälkeen tulisi suunnata.

Siitä en voi mennä sanomaan haaskaako hän energiaansa tälle planeetalle, mutta kuten kerroin, ketään ei pakoteta tekemään mitään henkimaailman puolella, eikä oikeastaan täälläkään. Meillä on aina ja kaikkialla, tilanteessa kuin tilanteessa, vapaa tahto. Korkeammat tahot kunnioittavat sitä eivätkä siis puutu tekemisiimme väkipakolla. Jos kuollut haluaa tuhlata energiaansa olemalla esim. katkera eloon jääneille läheisilleen, se saa tehdä niin, kunnes tajuaa, ettei se hyödytä ketään - kaikkein vähiten häntä itseään.

Lainaus
Tuo sieluntehtävä on käynyt itsellä mielessä aiemminkin...Mutta en osaa sanoa siitä enempää, vielä. Osasyy myös miksi äitini epäilee talomme olevan jollain tasolla kirottu (kuten minäkin), on se, että talo jonne hän muutti lapsena oli sanottu olevan kirottu. Entinen henkilö joka asui ja joka sitten myikin hänen perheelleen sen asunnon, oli menettänyt siellä asuessaan työpaikkansa, vaimonsa, rahansa ja paljon muutakin. Nyt olen miettinyt itse sitä, että jos tosiaan mäki/talo (joka sitten loppujenlopuksi paloi maan tasalle) oli kirottu, olisiko kirous/huono karma, voinut siirtyä äidilleni ja nyt minulle?

Koska matalavärähteinen energia tuntuu olleen asunnossa jo aiemmin, olisiko mahdollista, että talo lepää vahvan energiakeskuksen päällä, joka olisi jostain syystä "saastunut"? En ole tosin koskaan kuullut tällaisesta, mutta en usko, että se mitenkään mahdotonta olisi. Varsinkaan, kun se juolahti päähäni juuri äsken ja yleensä juolahduksissa on ainakin himppu totuutta mukana Cheesy

Lainaus
Tuo energiapesu...Siis kunnon siivous? Kyllähän se onnistuu! Ihmettelen vain mihin se mega-siivouksen 'energia' jonka teimme yhdessä äitini kanssa muutettuamme tänne on hävinnyt...

Jos matalat energiat ovat vahvat, ne eivät häviä yhdellä siivouksella, kuten aiemmin olen sanonut. Siihen vaaditaan useampi siivous ja tässä tapauksessa pelkkä siivoaminen ei minusta riitä. Sitä täytyy siivota myös henkisesti.

Lainaus
Ja enkelit? Ne enkelitkö jotka asuvat taivaassako? Minun kannattaisi sanoa jo nyt, etten minä ja äitini uskota henkilöön joka olisi luonut maapallon 6:ssa päivässä. Uskomme kyllä johonkin suureen, mutta itselleni se on itse universumi. Paikka, mistä jokainen voi valita oman kotinsa.

Haha, ajattelinkin, että jos käytän sanaa "Jumala", siitä vedetään heti uskontojen määrittelemä Jumala Grin Sitä en tarkoittanut, en itsekään allekirjoita uskontojen määritelmää Jumalasta. Minulle Jumala on Alkulähde, josta kaikki on lähtöisin (ja se, onko koko universumi syntynyt 6 maan päivässä vai yhdessä silmänräpäyksessä on yhdentekevää - tärkeintä on tietää minusta, miksi näin kävi Grin)
Eikä todellakaan uskontojen määrittelemien maailman syntymisien ja luomiskertomuksien mukaan!

Enkeleistäkin ihmisillä on yleensä aivan väärä, uskontojen muokkaava kuva. Se täytyy unohtaa!  Enkelit eivät asu taivaassa, enkä edes käytä mielelläni sanaa taivas, koska se kertoo, että me olemme täällä ja taivas jossain tuolla, vaikka henkimaailma ja fyysinen maailma menevät päällekkäin Smiley Taivas ei ole tuolla jossain vaan henkimaailma on tässä fyysisen tason lomassa. Yleensä puhutaan verhosta, joka erottaa nuo kaksi toisistaan - eli eivät ne sen kauempana ole, ihan verhon takana Cheesy

Suosittelen tutustumaan Diana Cooperin "Ihanat Enkelit"-kirjaan, joka on kattava enkelitietokirja. Siinä on mukana myös ihania harjoituksia.

Enkelit ovat voimakkaita henkiolentoja, joiden tehtävä on auttaa, palvella, tukea, neuvoa, pitää kasassa, valvoa jne. Sellaisia jokapaikanhöyliä, aina valmiina auttamaan, kun apua pyydetään! Cheesy Eivät siis mitään uskonnollisen Jumalan henkeviä sanansaattajia kiiltokuvamaisina piirteineen (itse asiassa suurin osa minunkin tapaamisista enkeleistä ilmentää itseään maskuliinisena, ei feminiinisenä, eikä TODELLAKAAN sellaisia pieniä pullukkalapsina! xD). Tosin enkelikin voi tuoda meille viestiä - usein emme edes huomaa sitä, vaan pidämme sitä "ajatuksena, joka vain juolahti mieleen" Wink

Lainaus
Tuosta suolan hautaamisesta myös, että enkö minä sitten aiheuta huonoa karmaa metsälle, jos hautaan sen esim juuri metsään..?

Tässäkin tapauksessa minusta suolan voisi puhdistaa polttamalla sen esim. paperin tai puun kanssa. Sitten tuhkat viedään roskiin/kaatopaikalle/metsään/minne haluaa. Uskoisin tulen pystyvän puhdistamaan myös suolan.

Lainaus
Yhteydenotosta mummiini...Olen sitä vastaan. Äitini ei ole valmis sellaiseen. Sen verran huono omatunto hänelle on jäänyt siitä, ettei hänellä aina riittänyt aikaa äidilleen, kun minusta piti huolehtia.

Tuosta ajattelusta äitisi tulisi päästä eroon, sillä minusta se vain lisää sitä matalaa energiaa, jota talossanne on muutenkin. Saamme sen, mitä ajattelemme - tavalla tai toisella. Yleensä kuolleet ymmärtävät asiat laajemmassa näkökulmassa kuin me osaammekaan kuvitella, eivätkä se siksi ole katkeria tai vihaisia tai pettyneitä. Henkimaailmassa vallitsee kuitenkin universaali Rakkaus (jota EI pidä sekoittaa maalliseen rakkauteen) ja viisaus.

Oletko kysynyt mitä äitisi olisi mieltä yhteydenotosta? Emme kuitenkaan voi päättää asioita toisten puolesta, koska se sotii heidän vapaata tahtoa vastaan. Itse suosittelen yhteydenottoa - siinä saataisiin piste i:n päälle tässä asiassa viimeinkin, eikä äitisi tarvitsisi enää piinata itseään ajatuksilla "Kunpa" ja "Jos". Ne eivät nimittäin hyödytä yhtään mitään. Pitää elää tässä ja nyt, ei menneissä, ei tulevissa.

Lainaus
Tärkeintä minulle ja äidilleni kuitenkin olisi saada tämä huono karma ulos asunnostamme.

Kokeilkaa saamianne ohjeita ja ihan todellakin, koettakaa ottaa mummiin yhteyttä jonkun tahon kautta! Jos kerran on mahdollisuus kysyä asioita suoraan, miksei sitä kysyisi? Miksi jättää kertomatta asiat, jotka painavat mieltä, kun mummi kuolleena näkee ne kuitenkin?

Jos tilanne on se, että talo seisoo saastuneen energiapisteen päällä, silloin en tiedä auttaisiko siihen muu kuin talon purkaminen ja sen jämien polttaminen. En tiedä, mahtaisiko jokin kenties tukkia luonnollista energiavirtaa, jolloin energia jumahtaa paikalleen ja "menee piloille" - aivan kuin vesi, joka jää seisomaan paikoilleen.
« Viimeksi muokattu: 17.06.2007 23:04:59 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 18.06.2007 15:10:23 »

Joskus kaikki muutokset vain tulevat yhdessä rytäkässä. En kyllä itse "näe", että tuossa asunnossa olisi syytä siihen. En aisti siellä mitään "vaeltelevia sieluja" tai mitään muutakaan erityisen "matalavärähteistä". Eihän se toki pahaakaan tee, jos sen vielä energeettisesti puhdistaakin. Rakkauden valoa lähettelen siis sinne puhdistuksen tueksi!  angel smitten
« Viimeksi muokattu: 18.06.2007 15:27:28 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: