Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 47
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kortit pöytään  (Luettu 366308 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #90 : 24.05.2007 08:46:38 »

Kiitos Atha Maarit, jotain tämän suuntaista uumoilinkin...eli että minun täytyy hyväksyä mitä vastaan tulee. Sopii taas kuin nenä päähän tuo että negatiiviset tunteet ovat suurimpia opettajiamme. Läksyä riittää vielä, ellei peräti ihan laiskanläksyä... Wink
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #91 : 24.05.2007 13:28:45 »

Kiitos AthaMaarit smitten
Niinhän se on, että nyt tosiaan olisi aika huolehtia itsestä ja niin sanotusti "relata"....
Täytyypä yrittää Wink
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #92 : 24.05.2007 13:38:19 »

Hei Jadeania! Smiley
Pistin sinulle ennustuspyynnön huhtikuussa yksityisviestinä, että jos jaksat joku päivä siihen vastata niin olisin kovin kiitollinen smitten
Hoppua ei minulla ole ollenkaan!

tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #93 : 24.05.2007 15:12:12 »

Hei Jadeania! Smiley
Pistin sinulle ennustuspyynnön huhtikuussa yksityisviestinä, että jos jaksat joku päivä siihen vastata niin olisin kovin kiitollinen smitten
Hoppua ei minulla ole ollenkaan!



vastaan sinulle ensi viikon alussa...nyt saanut suurinpiirtein sen jonon purettua joka syntyi netin toimimattomuuden takia.

kiva että jaksat kärsivällisesti odottaa.  smitten
tallennettu

Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #94 : 24.05.2007 21:15:47 »

Kiitos AthaMaarit,

minun täytyy myöntää, että kyseinen ihminen on selvästi tarkoituksella elämässäni. Kun mietin historiaani, on häntä "tyrkytetty" monta kertaa. Olen siististi vain ohittanut, enkä huomannut ohjausta. Nyt en enää voi ohittaa.

Tuo, mitä sanot tuosta asioiden miettimisestä ja tahdosta selvittää mistä milloinkin on kysymys, pitää täysin kohdallani paikkansa. Ja en todellakaan saa rauhaa, ennenkuin selvitän tämän asian. Siksi täälläkin monessa kohdassa kyselen, jotta saisin heräteltyä omaa ymmärrystäni asiaan. Kuten sanoit, sydämeni tietää, ja ilmeisesti jopa huutaa vastausta, enkä silti kuule/kuuntele.

No, katsotaan...


Abyatur  smitten
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #95 : 25.05.2007 17:37:01 »

Viitsisikö joku vielä nostaa kortin meidän varsalle? En oikein tiedä mitä hänen kanssaan pitäisi jatkossa tehdä.
Syksyllä sijoituspaikka avoinna.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #96 : 25.05.2007 23:01:59 »

Viitsisikö joku vielä nostaa kortin meidän varsalle? En oikein tiedä mitä hänen kanssaan pitäisi jatkossa tehdä.
Syksyllä sijoituspaikka avoinna.

itse näkisin että varsan paikkana hyvinkin ison tallin jossa paljon hevosia.toisaalta en näe sitä sinun hoidossasi.omistaja kyllä sinut näen mutta oletko ajatellut siirtää hoito vastuuta jollekin muulle?esim. vuokrata varsaa tai vastaavaa?
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #97 : 25.05.2007 23:06:34 »

Elwyn teki pääsykokeen, meni ihan just niin fiiliksellä kun pitäis eli tein parhaani Cheesy Jospa ne antais rispektiä mun hienolle leffajulisteelleni 2funny

Antaisko teidän kortit mitään osviittaa tulevasta? smitten

Muutosta, joustavuutta, runsautta ja iloa muutenkin enteilis.. liittyispä ainakin tuohon pääsykokeeseen ja miksei vaikka ihaniin miehiin!  Wink Cool laugh


sinulle katsoin taas näitä atlantiksen viisauksia ja kortiksi nousi mielenhallinta.

tarvitsen tavallista parempaa keskittymiskykyä jotta voisit tulevasta suoriutua helpoiten ja parhaalla mahdollisella loppu tuloksella. tarkkaile siis omia ajatuksiasi tavallista enenmän sillä millainen on oma mielesi ja ajatuksesi heijastuu helposti siis koko omaan elämääsi. jos ajatuksesi seilaa edes takaisin näkyy se myös jonkinlaisena kaaoksena elämässäsi. pidä siis oma mielesi seesteisenä ja asiatkin luistavat helpommin ja vastaukset tulevat eteesi paljonkin kirkkaampina.
tallennettu

vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #98 : 26.05.2007 10:13:00 »

Kiitos Jadeania!

Varsasta suunnitellaan ravihevosta. Ja valmentajalle pitäisi saada. Epäilyttää vain koska nämä ovat kalliita paikkoja, eikä ole tietoa onko se "kannattavaa". Jos varsasta ei saadakkaan kunnon kilpuria, rahat menee "hukkaan". Vaikeaa!
Olisi niin hienoa nähdä oma kasvatti radalla ja vielä kaiken lisäksi pärjäävän.  Smiley
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #99 : 27.05.2007 01:10:03 »

Voisikohan joku ystävällinen sielu katsoa minulle kortteja. Minulla on kahdet pääsykokeet tulossa ja jännittäen odotan miten menevät.

Kiitos  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #100 : 27.05.2007 03:47:45 »

Tässäpä Keijulapsi sinulle korttia!

Rehellisyys
Itsepetos raunioittaa mielen.
Totuus on aina olemassa, ja sen kieltäminen vain pahentaa oloa. Kaikki muutokset parempaan alkavat todellisuuden tunnustamisesta.
Rehellisyys ei ole sama kuin itsesyytös; näe tilanne selvästi ja päätä mitä haluat.

Kortista nousee minulle mieleen kaksi asiaa - päätä, mitä todella haluat. Katso toiveitasi silmiin objektiivisesti ja päätä, minne haluat ja mitä elämältäsi haluat. Ethän vain ole hakent minnekään jonkun toisen pakottamana, toisten toiveiden vuoksi tai vain siksi, että kun on pakko hakea? (itse kun kärvistelen pakkohakujen kourissa!)
Jos nyt käy niin, ettet suuresta innostasi huolimatta pääse kumpaakaan hakupaikkaan, niin myös tämä on kohdattava rehellisesti syyttelemättä itseäsi. Älä lannistu vaan totea, että olet tehnyt parhaasi. Jos nyt ei onnista, sillä on oma syynsä.
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #101 : 27.05.2007 15:12:00 »

Altha Maarit
Ja anteeksi kun taas ruinaan korttia..mutta olisi tosi tarve. Kysymys on lyhyesti että samaa vai ei?
Eli ihmissuhde rintamalla  ollaan..
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #102 : 27.05.2007 17:35:33 »

Saisinko minäkin atlantiksen kortti noston.Kiitos Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #103 : 27.05.2007 18:57:46 »

Eipä mitään, Eppana! Tässä tulee sinulle kortti:

Anteeksianto
Enkelit muistuttavat, että ihmiset ja tilanteet on lähetetty sinulle opettajinasi, tärkeimpinä opettajina. Ilman heitä sielusi ei voi kasvaa.
Ohjauksesi on luopua menneestä, vihasta, loukkaantumisista ja levottomuuksista.
Kun annat itsellesi ja muille anteeksi, karmasi on pyyhitty pois sielun muistista.
Pyydä enkeleitäsi poistamaan vihaisuus ja syyllisyys. He ottavat kuormasi sinulta.
Anna anteeksi itsellesi ja muille.
tallennettu
ilona1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #104 : 27.05.2007 19:04:45 »

Kysyisin mitä ihmettä/pahaa elämässäni on tapahtumassa, todella pahaenteinen kalvava olo koko ajan. Mitä on tapahtumassa, osaako kukaan sanoa?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 47
  Tulostusversio  
 
Siirry: