Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oma tarotkortti  (Luettu 3219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 23.11.2009 19:47:59 »

Numerologiallahan pystyy laskemaan sen oman sielun korttinsa, mutta halusin tämän topicin pistää pystyyn sille, että mikä kortti kaikista tuntuu omalta. Kiehtova kuva tai muuta, mikä vaikka vetää puoleensa tällä hetkellä.  Smiley

Itse kun olen niin samaistunut tuohon maljojen kuningattareen, noissa kosmisessa tarotpakassa varsinkin. Tuo viuhkassa oleva kalan symboli, kun olen nyt yrittämässä päästä kiinni kalaenergioideni hyviin puoliin, ja sitten tuo naisen olemus ja katse. Sellainen että hän uskaltaa tuntea ja näyttää sen, muttei silti anna niiden syödä häntä kokonaan, vaan hän osaa elää niiden kanssa ja käyttää niitä oikein. Hieman varovaisen oloinen, herkkä ja avoin, ja sisältä vahva.  Smiley Siihen pyrin tällä hetkellä.  Wink
http://gfx.tarot.com/images/decks/cosmic/full_size/48.jpg
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2009 23:36:28 »

Mulla on laskettuna kortteina persoonakorttina Ylipapitar (selvänäkijä, kuu, riippumattomuus, sisäiset voimavarat ja itseluottamus) ja sielukorttina Intohimo/Voima (luovuus, lahjat, vanhoista peloista ja ehdollistumisista irtipäästäminen ja animaalisuus), mutta kun pitelin käsissäni ensimmäistä kertaa tarotpakkaa kohta jo 10 vuotta sitten pakasta nousi minulle Paholainen. Olin tietysti kauhuissani, että apua, mitä tämä nyt meinaa, mutta luettuani sen kortti ei olisi voinut paremmin kuvata persoonaani!

Myös Marilyn Mansonin kortti on Paholainen ja en tiedä pakasta yhtään toista korttia, joka sopisi sen miehen olemukseen, persoonaan, ajatuksiin ja elintapoihin paremmin!

PAHOLAINEN
Avainsanat: Kauris, uutta synnyttävä energia, uusi elinvoima, huumori, aistillisuus, seksuaalisuus, luova energia, yksilöllisyys

Paholainen on yksi tarotpakan väärinymmärretyimmistä korteista. Ymmärtääksesi tätä korttia sinun täytyy vapautua kaikista tavanomaisista moraalikäsityksistä ja taikauskosta.
Paholaista kuvaa Pan-jumala valkoisen vuorikauriin muodossa. Kauriilla on voimakkaat, kierteiset sarvet. Sen takana oleva pylväs symboloi jäykistynyttä penistä ja alhaalla olevat pallot kiveksiä. Tämä kortti kuvaa luovaa energiaa sen materiaalisimmassa ja maskuliinisimmassa muodossa.
Palloissa on neljä naisen ja neljä miehen vartaloa, jotka muistuttavat siittiösoluja. Nämä ovat uuden tuojia. Syntymän ja kehityksen valtavaa voimaa kuvaa myös sauva, jonka päässä on siivekäs pallo sekä kaksi käärmettä, Horuksen ja Osiriksen käärmeet.
Fallosmainen pylväs ulottuu maalauksen yläreunaan saakka. Se ulottuu läpi taivaiden. Tätä symboloi pylvään ympärillä oleva tähtien jumalattaren Nutin vartaloa kuvaava kehä. Pylväs ulottuu myös alas maan keskukseen saakka.
Tämä maan keskuksen ja kosmoksen yhdistäminen on upea luovan energian kuvaus. Syvälle maahan ankkuroituminen sallii tummanruskean maan energian nousta ylös Näin se voi sulautua ylhäältä tulevaan kullankeltaiseen kosmiseen energiaan. Tämä kosmisen energian ja maan energian yhteensulautuminen inspiroi sinua luovasti. Pystyt ilmaisemaan tätä inspiraatiota.
Pan-Jumalan otsassa näkyy hänen avoin kolmas silmänsä. Tämä viittaa hänen suuriin kykyihinsä yliaistillisten havaintojen alueella. Hän on näkijä, joka ei näe ainoastaan sitä, mikä on ilmeistä, silmin nähtävää. Hän näkee myös asioiden syvemmän olemuksen.
Hänen ilmeestään loistaa hyvin huumorissävytteinen tyytyväisyys. Kaikki ne ihmiset, jotka ymmärtävät maailman syvemmän olemuksen, voidaan tunnistaa heidän huomattavasta huumorintajustaan (esimerkiksi Castenadan Don Juan). Vain ymmärtämättömät ihmiset ovat kuolemanvakavia ja täysin samaistuneita omiin ajatuksiinsa ja tekemisiinsä. Käsityksemme paholaisesta liittyy tavallisesti raakalaismaisuuteen ja eläimellisyyteen. Olemme tämän käsityksen vankeja. Mutta Pan virnistää ihmisille ja heidän projektioilleen, joille ha ”demonisoivat” hänet. Viisaudessaan hän näkee, että itse asiassa jokainen halu, jokainen tunne tai teko, jolla jotenkin vangitsemme itsemme kuin myös halumme omistaa kaikki, johtavat vain turhautumiseen ja kärsimykseen. Ihmiset päätyvät tähän näkemykseen vasta koettuaan tuon kaiken omakohtaisesti moneen kertaan. Mitä suuremmaksi ymmärryksesi kasvaa ja mitä tietoisemmaksi tulet, sitä enemmän voit todella nauttia. Kun vapaudut kaikista moraalirajoituksista, voit antautua äärimmäisen aistillisesti maallisille nautinnoille. Löydät ekstaasin kaikissa sen ilmenemismuodoissa ja maistat jumaluuden kaikessa olevassa. Nautit ja jatkat matkaasi takertumatta.
Päätelmät:  Jotkut ihmiset saattavat ”demonisoida” sinut, haluavat nähdä sinussa paholaisen. Kohtaa heidät humoristisesti ja keveästi. Hyväksy se, mitä elämä antaa sinulle. Pidä jalat maassa!
Kysymys: Onko sinulla jokin toive tai halu, jota et salli itsellesi?
Ehdotukset: Istuudu mukavasti mietiskelemään. Kiinnitä huomiota hengitykseesi. Kuvittele, että jokaisella uloshengityksellä selkärankasi alaosasta kasvaa juuri, joka työntyy syvälle maan keskukseen – se tapahtuu nopeasti. Tunne seuraavaksi kuinka jokaisella sisäänhengityksellä maan energia virtaa sinuun täyttäen koko kehosi. Anna sitten tietoisuutesi siirtyä päälakeesi. Avaa itsesi kullankeltaisella kosmiselle energialle. Tunne kuinka se sekoittuu maan energian kanssa ja täyttää kehosi.
Vahvistus: Olen oman elämäni herra.
tallennettu
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #2 : 30.12.2009 01:08:30 »

Minulla on monta lempikorttia, mutta otetaan sitten tämänpäiväinen nosto vastauksena kysymykseen: Muuttuuko kaikki pian hyväksi?

Tähti

Rakkauden jumala, jota valaisee seitsemän toivon tähteä ja suuri onnen tähti. Tämän kortin nostaessasi voit olla varma edessäsi olevasta onnen ja ilon ajasta, kunhan uskallat tehdä valintoja äärimmäisen itsekkäästi. Tähdet ovat syttyneet ideoina mielesi taivaalle ja kutsuvat sinua toteuttamaan omaa elämääsi. Anna unelmillesi siivet, jotka kantavat sinua kohti parempaa ja rakkaudentäyteistä maailmaa.


Äh, en kylläkään tee valintoja itsekkäästi, en sitten millään...
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: