Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2112050 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #285 : 11.03.2007 12:30:57 »

Mä olin viime yönä taas siinä samassa käytävässä kun ennenkin.
Ja taas kaikki ovet oli ihan samanlaisia..tasskin menin ovesta missä on iso taottu numero 4. Se on ainoa ovi koko käytävässä, joka on erilainen
Tällä kertaa huone ei ollut se valoinen, usvainen ja rauhallinen. Vaan sauna. Lämpimänä siis.
Sielläpä sitten istuin ja itkin. En tiedä mitä ja miksi.
Jännää miten tuo huone on "se joku asia" jota en keksi, ja mihin se liittyy.
Huone vaan pysyy samana ja aina sinne meen  2funny tickedoff uglystupid2
Tuli mieleen äidin syli/kohtu/naiseus ja kun olit ketjun loppupäähän kirjoittanut sukeltamisesta veteen, jossa oli vauvojen päitä. Jostakin tuo pulpahti... ja tuo lainattu varsinkin nosti oikein kunnolla... piti oikein vastata Smiley

Itse viime yönä heitin painavan ja ison repun selkään, sanoi hyvästi kapakassa porukalle ja tein lähtöä. Oven vieressä istui ensirakkaus, pysähdyin... piti sanoman jotakin, mutta suljin suuni ja astuin ulos. Ilma oli kirpakka pakkasyö, lunta leijaili alas. Lähdin käveleen, mutta tuo ovella nähty kaveri vaivas mieltä. Kävelin edestakasin hetken katuja ja sitten päättelin, jotta jo hän olis tullut perääni, jos niin olisi oikeasti tahtonut. Nosti kaulaliinaa kasvoille ja korjasin reppua, kiihdytin askeleet hyvään tahtiin ja aloin marssia pois, iloisella seikkailu mielellä. Matkalla näin paljon metkoja rakenuksia ja pihoja, ennen kuin heräsin näin kaukana valtatien ja ajattelin unessa tuonne ja tuolta se seikkailu alkaa  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #286 : 11.03.2007 13:14:59 »

jaspis
on tainnut "uni jousimies kuu" olla omalla  jousimies askendentti:llasi kun niin vahvasti ja iloisin mielin matkaan lähdit..oikein tuli reilaajan mieli,minä kans...

itse näin omituisia unia,joista omituisin otos oli tämmönen:
olin jossain juhlissa ulkona,juhla/lainavaatteet kassissa,
vieressäni oli tajuton mies,joka minun piti huomaamattomasti ja salaa pelastaa,luokseni lähetettiin valkoinen hevonen,se oli elävä mutta sen
selkä oli päätä myöten halkaistu ja sisus oli tyhjä,sisälmykset poissa,
sain nostettua tuon tajuttoman miehen hevosen sisään ja laitoin hevosen matkaan,kuitenkin samalla olin huolissani miehen tajuttomuudesta,miten hän selviää yksin..pysyykö edes hevosen sisällä..
nainen autolla seurasi hevosen jälkiä jonkun matkaa tiellä,
hän vaistosi salaisuuden,mutta ei seurannut loppuun asti,
sitten kassissa oli eri vaatteet,
kietaisuminihame,laitoin sen päälle,se jätti paljastavan halkion eteen,
äiti sanoi unessa että jätä se noin,
minä hämmästelin,enhän minä voi,joku häveliäisyys oltava,
ja käänsin halkion sivuun,ja siltikin sen avonaisuus kiusasi minua,
aattelin etten koskaan ole tuonut naisellisuuttani näin esille,
nyt se on kaikille nähtävissä..
ja sitten uni jatkuikin vielä paljastavammalla naisartistilla...
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #287 : 11.03.2007 15:54:59 »

Jaspis. Kiitos vastauksestasi. Luulen, että oot oikeilla jäljillä, kun itse asiassa oon viimeaikoina paljon miettinyt naiseutta( aloitin siitä ketjunkin). Jotenkin tuntuu siltä, ettei entinen "hyvä-jätkä-tyttö" rooli enää istu Grin tickedoff, vaan naiseus nostaa päätään (tai 30v kriisi).
Ongelma on vaan siinä, ettei naiseus sano mulle oikein mitään crazy2 idiot2
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6584


Profiili WWW
« Vastaus #288 : 11.03.2007 16:22:11 »

tää osasto taitaa olla sellasta unien jatkuvaa virtaa että jää kysymykset noteeraamatta,
mutta saqirlat,parempi myöhään..
eli menneisyyden henkilöt tai ketkä hyvänsä tunnistettavat henkilöt muistuttavat unessa tavallaan sinusta itsestäsi,sinussa olevista,ehkä piilossa olevistakin,olemuspuolista,
ainahan toisesta tavallaan peilaa myös itseään,
ja tuli mieleen että nuo puolet sinussa ovat kokemassa muutosta,
tai muutat asennetta joko noihin ihmisiin suoranaisesti tai niihin asioihin/luonteenpiirteisiin joista henkilöt muistuttavat,
ja astrologisesti tuli mieleen kolmoshuone/lähipiiri ja saturnuksen aspektit/transiitit(henkinen kasvu/rajat itselle/omien rajojen muuttaminen,"sisäinen opiskelu")
ja mitenkä kuu/tunteet ovat siinä mukana?
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #289 : 13.03.2007 16:33:48 »

Olin suuressa hallissa missä ajoin pienehköä autoa ja jouduin väistelemään lapsia. Se oli ilmeisesti jonkinlainen ajotesti tai autokoulu. Halli kuitenkin koostui eri huoneista ja lähes kaikissa oli lapsia. Huoneissa oli myös eri värejä, vihreä jäi erityisesti mieleen. Selvitin radan kuitenkin hyväksytysti.

Olin lapsuusaikani ala-aste koulun oven edessä ja vieressä olivat veljeni pieneksi jääneet sukset. En tiennyt mitä minun olisi pitänyt tehdä niille koska oli jo pimeä joten soitin äidilleni. Vastausta en muista. Katsoin kadullepäin mikä oli luminen ja siinä meni hiihtolatu.

Olin vanhempieni kanssa keittiössä ja keskustelimme ihastuksestani. Paperilappuseen oli kirjoitettu Porvoo Bårgo, koska hän oli ilmeisesti asunut siellä. Olin jotenkin kuullut että hän järjestää juhlat joihin veljeni on kutsuttu mutta minua ei. Pitäisi tuosta varmaan tajuta ettei se oo kiinnostunu  Grin

Tämä nyt oli päiväuni, joten en tiedä onko tällä niin paljoa painoarvoa kuin yöunella.
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Jasca
Vieras
« Vastaus #290 : 13.03.2007 17:00:47 »

Olin siis huuhaakurssilla. Unessa kurssin vetäjä antoi minulle salaa käsiaseen, jonka vein huoltoon ja sitten pyrin palauttamaan aseen hänelle muiden huomaamatta takaisin. Säilytin asetta taskussa ja se tuntui painavalta ja halusin siitä mahdollisimman pian eroon. Kurssin vetäjä myös painotti, että oli järjestänyt minullekin yöpymisen hotellissa ja vielä ylimääräisenkin yön. Halusin kuitenkin yöpyä tutun mökillä.

Tulkintaa nyt siis kaipaan tuon hotelliyöpymisen ja gurun suhteen. Yksi unikirja sanoo hotellin merkitsevän itsensä myymistä ja oman identiteetin hämärtymistä. Toinen unikirja selittää hotellin valtavana kasvun mahdollisuutena. Yleensä luotan aika hyvin noihin Bethardsin symboleihin, mutta tällä kertaa olisin valmis uskomaan perinteistä unikirjaa. Syynä tähän on se unen ase, joka siis oli kurssin vetäjän ja unessakaan en voinut luottaa guruun, jolla on ase rakkaana esineenä (siitähän piti huolehtia hyvin). Toisaalta unessa en halunnut yöpyä hänen tarjoamassaan hotellissa vaan mieluummin majassa ja lähteä sitten heti lentokoneella kotiin (symboloi kohoamista uusiin korkeuksiin). Kolmas syy on se, ko. unen guru on oikeasti reikimaster yms. energiahoitaja ja myös reaalimaailmassa hänen motiivinsa, asenteensa ja tekonsa ovat melkoisen kyseenalaisia ja mielestäni moraalittomia.    Sad

Unen kaikki henkilöt kuitenkin ovat minä itse (valitettavasti). Olen miettinyt mikä ominaisuus minussa voisi olla tuo väärä guru. Olisi valtaisa houkutus ajatella, että kyse on vain arkipäivän heijasteesta unimaailmaan.  Wink

Onko minun siis hyväksyttävä tuo varsin "musta enkeli" ja hänen tarjouksensa ostaa sieluni osana minua vai unohdanko koko unen iloisena siitä, etten itse ole guru lainkaan?     crazy2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #291 : 13.03.2007 19:35:54 »

Small, mielestani tunnet itsesi aika hyvin.
Asehan symbolisoi tunteena "tunnen itseni uhatuksi", ja hotelli valiaikaista ratkaisua ongelmiin tai mahdollisuuksiin.
Mielestani olet oikealla tiella kun epailet "guruja" jopa omia piilopiirteita.
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #292 : 16.03.2007 14:25:45 »

näin hirveää unta jossa historian opettajamme tuli lähentelemään ja kosketteli intiimi aluettani. tunsin suurta vihaa ja hämmenystä opettajaa kohtaan. oli tietokoneen ääressä ja mun kaveri pekka oli vierestä juuri lähtenyt jollekin rokc konserttiin soittamaan rumpuja. apua. miten pitäis tulkita???
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #293 : 16.03.2007 21:44:36 »


Näin viime yönä tosi ahdistavaa unta.

Siinä kissani, joka jäi erossa ex-miehelleni jo 8 vuotta sitten oli aivan kauhea peto.
Se raateli ihmisiä, hyökkäsi ihmisten kimppuun, lihanpalat vain lenteli  Huh

Sitten paikalle tuli eräs sukulaismieheni, jota en ole nähnyt herraties milloin viimeksi. Kukaan muu ei uskaltanut tehdä asialle mitään, hän sanoi, että mä hoidan tän homman. Hän käveli aivan rauhallisesti kissan luo ja silitti tätä, samalla alkaen kääntää rauhallisesti kissan niskoja nurin. Hän käänsi kissan niskat ympäri varmaan kymmenen kertaa ja kiersi kuin rättiä. IHmiset kauhistelivat, että onpa hirveää kidutusta.
Olipa outo uni  Shocked
Siitä jäi huono fiilis.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #294 : 16.03.2007 21:53:25 »

Se ahdistaa kun poistetaan tarpeettomia piirteita-vaikka kiduttaen.
Ei hataa, hommasi on hanskassa.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #295 : 20.03.2007 11:37:43 »

Vou... Viime yönä näin unta miehestä, joka vasta petti minua. n. viikko sitten tuli ero.

Tässä unessa olimme jollain kurssilla, missä piti parantaa toista käsillä. Jouduimme pariksi, mutta se ei tuntunut haittaavan kumpaakaan. (unessa siis olimme tässä tilanteessa, erossa, sen tiedostin) Minun tuli parantaa hänen maksaansa koskettamalla häntä leuanvierestä poskesta, silmäkulman läheltä ja otsan ja päälaen väliseltä alueelta. No siinä kosketellessa yhtäkkiä suukotin häntä poskelle, hän suuteli minua, hätkähdin, mutta suutelin takaisin, jottein hän luulisi, että torjuisin hänet. Siinä sitä otsa-päälaki-väliä silitellessä katselimme toisiamme silmiin ja hymyilimme varsin onnellisina.
Hänen piti sitten hoitaa minun keuhkojani, mutta heräsin ennenkuin hoito alkoi.

Onko tämä joku kaipausuni? Taitaa olla, ei näille kai muita selitystä ole.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Morgana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #296 : 21.03.2007 00:14:19 »

Näin unen missä opetin kärsivällisesti muita naisia lentämään. Itse osasin jo. Asuimme kaikki yhdessä rotkon reunalla olevassa valkoisessa puukartanossa. Minulla oli koruton valkoinen pitkä mekko.
tallennettu

aurinko skorpioni askendentti leijona kuu neitsyt
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #297 : 23.03.2007 17:55:32 »

Opetatko muillekin taitojasi?(vapaudentunnetta ja rentoutumista?)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #298 : 31.03.2007 21:28:46 »

Näin unta, että olin kaikenmaailman kaaoksen, metelin, lian, roskien ja kaikinpuolin tehdasmaisen ankean, synkän ja karun ympäristön keskellä. Missään ei ollut mitään kaunista, ei rauhaa ei hiljaisuutta, ei eläimiä ei luontoa. Tuo ympäristö ahdisti minua kovasti ja toivoin pääseväni pois sieltä. Sitten yhtäkkiä jokin valtava voima suorastaan tempaisi minut pois. Aloin kohota yhä ylemmäs ja ylemmäs taivasta kohden. Vähän ajan päästä olin ihanan valoisassa paikassa jossa oli todella kaunista, tyyntä, seesteistä ja rauhallista. Minulla oli todella hyvä olla. Olin erittäin kiitollinen, että olin päässyt pois siitä kauheasta paikasta. Tulkintoja?
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #299 : 02.04.2007 23:08:54 »

Ihanan paljon täältä löytyy tietoa unien tulkinnasta, mutta mahtaisiko joku tietää mitään härän merkityksestä unessa? Rakas mummoni oli nähnyt unta, että valtava härkä hyökkäsi kimppuuni ja hän oli puolustaakseen minua hyökännyt taas härän kimppuun jopa niinkin raivokkaasti, että oli samalla pamauttanut miesystäväänsä nyrkillä unissaan Grin
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: