Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu sideerisessä Leijonassa  (Luettu 6427 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Harschi
Vieras
« : 18.01.2006 16:29:45 »

Jere Karalahden Kuu on sideerisesti Leijonassa. Jos et tiedä miten Kuu Leijonassa vaikuttaa, niin mieti vaikka Kimi Räikköstä.

Tunnetko muuten henkilökohtaisesti yhtään Kuu-Leijonaa? Minä olen tai olen ollut päivittäin tekemisissä ainakin kolmen kanssa. Yksi oli mun paras lapsuudenystävä 12 vuoden ajan, toinen on mun tämän hetken paras ystävä ja kolmas pitkäaikainen työkaveri.

Kimi Räikkösen sielunelämästä en tiedä, mutta omien havaintojeni ja ystävien kanssa käytyjen keskustelujen mukaan Leijona-Kuu on ennen kaikkea äärimmäisen ylpeä. Se vihaa tehdä virheitä ja vielä enemmän se vihaa jäädä niistä kiinni, sen sijaan muiden tekemät virheet tuottavat salattua nautintoa. Siellä on se Leijonan haavoittuvuus ja sen suojeleminen hyvin vahvasti esillä. Jere Karalahdesta tai Kimi Räikkösestä on julkisen kuvan perusteella mahdotonta ottaa kantaa tuon suuntaisiin asioihin.
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #1 : 18.01.2006 23:40:23 »

Harschi,
Kokeilitko Kuu-Leijona ystäviisi Fagan/Allenin ayanamsaa?

Tv.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2006 11:47:44 »

Mitä on suomeksi ayanamsa?  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
SatAqu
Vieras
« Vastaus #3 : 19.01.2006 13:13:42 »

Mitä on suomeksi ayanamsa?  :Smiley

"Päivänseisaus osuus" olisi suomennos tuosta intialaisesta termistä. Sillähän tarkoitetaan sitä astemäärää jolla sideerinen eläinrata eroaa trooppisesta eläinradasta määrättäynä aikana. Sitä tulisikin vain käyttää Intialaisten määritelmien kohdalla, kuten puhuttaessa Lahirin, Ramanin tai muun Intialaisen astrologin laskelmista. Länsimaiset astrologit (Fagan et al) puhuvat SVP:stä (Synetic Vernal Point), joka ilmoittaa suoraan missä kohtaa sideerisellä eläinradalla kevättasauspiste kulloinkin on. Tämä SVP löytyy ihan tavallisista efemerideistäkin, kuten American Efemeridstä, joita yleensä harrastajat käyttävät. Tällä hetkellä, tammikuussa 2006, SVP on Kaloissa 05´10´35.

Tv.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 19.01.2006 23:21:55 »

Kiitos SatAqu  smitten

Ihailen tietojenne määrää sekä laatua  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Harschi
Vieras
« Vastaus #5 : 20.01.2006 17:06:57 »

Harschi,
Kokeilitko Kuu-Leijona ystäviisi Fagan/Allenin ayanamsaa?

Jokos luit mun aiemman viestin koskien ayanamsaa?

Mutta näistä tuttavakeisseistä puheen ollen, kaikilla on Kuut vakaasti Leijonassa sekä Lahirilla että Faganilla. Mutta et vastannut, tunnetko henkilökohtaisesti yhtään Kuu-Leijonaa?  Smiley

Kuu-Leijona, tapaus I:
Askendentti Ravussa, Kuu Leijonassa, Aurinko Härässä.
Yksi vähäpuheisimmista miehistä, joita tunnen. Olen ollut viimeiset seitsemän ja puoli vuotta hänen kanssaan tekemisissä lähes päivittäin , mutten tiedä hänestä silti juuri mitään. Räikkösen kanssa on yhteinen piirre se, että molemmat aukaisevat puhuessaan suutaan mahdollisimman vähän.

Tämä mies on täsmällinen, rivakka ja työteliäs ja hänellä on aika tarkat näkemykset siitä, miten hommat pitää hoitaa, vaikkei hän tuo niitä suusanallisesti esille, mutta sen näkee työtavassa. Nopea ja pienehköstä koosta huolimatta voimakas ja jäntevä, mikä johtuu siitä, että hän harrastaa vapaa-aikana maastopyöräilyä ja pyöräilee töihin ympäri vuoden lähes säällä kuin säällä. Kukaan ei tiedä, mitä muuta hän vapaa-aikana tekee, kuin ajaa jollain, oliko se nyt kolmesta vai viidestä pyörästään ja katsoo jääkiekkoa TV:stä. Se johtuu siitä, että hän ei ikinä kerro itsestään mitään.

Joku muinainen tietäjä on sanonut, että Kuu II huoneessa tekee ihmisestä vaiteliaan, mutta pidetyn, ja tässä se ainakin pitää 100% paikkansa.

Kuu-Leijona, tapaus II:
Askendentti Ravussa, Kuu Leijonassa, Aurinko Kaksosissa.
Kissansa kanssa elelevä perheetön nainen, olen tuntenut hänet 30 vuotta. Sama asunto ja työpaikka viimeiset 15-16 vuotta. En oo ollut viime aikoina paljoa yhteydessä, mutta viime kuulemalla eli suhteellisen tasaista ja ainakin ulkoisesti melko tapahtumaköyhää elämää töissä käyden ja silloin tällöin kavereita tavaten. Rakastaa musiikkia, harrastaa raviurheilua ja puutarhanpalstan hoitoa. Luonteeltaan itsepäinen, vieraiden seurassa ujo, tuttujen kanssa empaattinen, hauska ja erittäin huumorintajuinen, vaikkakin melko pidättyvä.

Kuu-Leijona, tapaus III:
Askendentti Vaa’assa, Kuu Leijonassa, Aurinko Härässä.
Tämä tapaus eroaa noista kahdesta lähinnä tuon Vaaka-askendentin takia. Nainen, naimisissa, kolme lasta, joista yksi on jo muuttanut kotoa, kaksi muuta pieniä. Työteliäs, päättäväinen, käytännöllinen ja ohjat yleensä aika tiukasti käsissään pitävä ihminen, joka pitää jämerästi huushollia pyörimässä. Hyvin älykäs, tarkastelee kriittisesti itseään ja omia motiivejaan, kova stressaamaan, uskollinen ystävä, jolla on poikkeuksellisen hurja nuoruus ja joka on selvinnyt siitä ehjänä yhteiskunnan kelpo kansalaiseksi.

Näille kaikille kolmelle on yhteistä ainakin se, että he ovat ahkeria, kunnianhimoisia (vaikkei kunnianhimo aina näy päällepäin) ja tunnollisia työntekijöitä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: