Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskottomuus ja useat kumppanit  (Luettu 56021 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #60 : 15.11.2012 09:24:42 »

Venus kaksosissa tai tulen merkissä voisi viitata nopeisiin ihastumisiin, vaihteluhaluisuuteen ja mahdollisesti uskottomuuteenkin. Riippuu paljon myös kartan muista aspekteista, löytyykö rajoittavia tekijöitä, yms. Ei kaksoset itsessään ole vielä mikään "pirun merkki", en oikein pidä tästä kaksosten jatkuvasti syyllistämisestä, ihmisestä se loppujen lopuksi on kiinni vaikka tietyt asetelmat syntymäkartalla antavatkin paremmat mahdollisuudet moraalin löystymiseen kuin toiset.

Minä myös olen miettinyt mistä tuo kaksosten paha maine tulee? Minulla on  kuu  aspect_con  venus yhdennessätoista huoneessa ja vieläpä  aspect_opp neptunus. Lisäksi askendentti  leijona tietenkin tuottaa tuon DC  vesimies...

Kun olen lueskellut omia luonteenkuvauksiani olen miettinyt, että juurikin tuo kaksosten uskollisuuden puute ei tunnu mitenkään omalta. En viimeksi edes viitsinyt näytää parisuhde horoskooppia miehelleni, kun kuu-venus kaksosen uskottomuutta maalattiin niin isolla pensselillä, että ajattelin sen kauhistuvan lopullisesti.

Ehkäpä tuota kuu venus yhtymää kolmioiva  pluto sitten tekee minusta uskollisen, mutta en todellakaan edes ihastu helposti, harvoin vaivaudun edes katselemaan miehiä. Minulla on ollut aina vakava suhde, siitä asti kun olen ollut 17-vuotias ja olen ollut kahdesti elämäni aikana uskoton, molemmat kerrat kun suhde jo käytännössä on ollut ohi ja olen koittanut koota savuavia raunioita miehen uskottomuuden jälkeen... (olisikohan jokin oinaan kostonhimo)

Saan kyllä helposti miesten ja naistenkin huomiota, mistä jälkimmäinen varmasti johtuu tuosta DC  vesimies ja toisaalta  uranus oppositiosta  aurinko aspect_con merkurius aspect_con chiron aspect_con jupiter 
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #61 : 15.11.2012 09:35:48 »

Mulla on kaksosista juuri sellainen käsitys ja kokemus, kuin yleensä vallalla onkin. Ihan omakohtaisesti olen tullut heidän pettämäkseen ja tunnen kaksosia, jotka ovat juurikin ko. tyyppiä. Eivät he pahoja ole, he vain ovat kaksosia  Kiss
Mutta yleistää ei ikinä voi, eivät takuulla kaikki kaksoset tee noin, mutta minä sanoisin, että suurin osa. En tarkoita että olen oikeassa, vaan että minulla on tälläinen näkemys ja uskomus.
Yleensä ottain pidän kaksosten seurasta paljon, he ovat aivan mahtavaa seuraa...mutta lojaaliutta en heille anna enkä kuvitele saavani sellaista...mikä ehkä lie minun menetykseni, mutta niin se vain on.
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #62 : 15.11.2012 12:11:22 »

Entäs venus vesimies 7.huoneessa?
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #63 : 15.11.2012 22:54:32 »

Nyt on pakko puolustautua kolminkertaisena kaksosena. Uskollinen olin koko pitkän suhteen (16 vuotta) aikana...ainakin fyysisesti...
 Cool
No, flirttailen toki, joskus paljonkin...
 venus ja  merkurius mulla  harka ja  saturnus  aspect_con  askendentti ja aurinko , ehkäpä se selittää sen että vaikka kuinka tekis mieli niin ei anna periksi... police
 neptunus  aspect_con DC...
« Viimeksi muokattu: 15.11.2012 22:56:29 kirjoittanut kosmonautti » tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #64 : 16.11.2012 07:54:20 »

Siitä vain puollustautumaan, kun mähän siis kärsin asennevammasta vain  smitten
Ai niin, sinä olit tuo hyperkaksonen...ja sit täällä oli joku megalomaaninen oinaskin jossain..

Noh mun kaksosillani on ollu mm. Jupiteria ja Uranusta Kuun kanssa ristissä, etä siinä ehkä yksi altistava tekijä...sulla toi Saturnus Ascilla ja Auringolla on aikamoinen tekijä kyllä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 16.11.2012 11:40:30 »

Googlailin vähän ja pistän tänne pari linkkiä aiheeseen liittyen:

http://sasstrology.com/2009/03/the-astrology-of-cheating-natal-chart-factors.html

Tämän linkin sanoma tiivistettynä oli, että Venus ja/tai Mars ilma- ja tulimerkeissä altistaa seikkailunhalulle ja uskottomuudellekin eritysesti ennen ensimmäistä Saturnuksen paluuta. Saturnus-koulu voi sitten vähän rauhoittaa ja järkevöittää näitä tyyppejä. Jupiter, Uranus ja Neptunus parisuhde- tai seksihuoneissa (5, 7 ja 8 ) voisivat olla myös altistavia tekijöitä.

http://www.cancer-forums.net/infidelity-with-astrology-t79400.html

Täällä oli tehty pieni tutkielma 94:stä uskottomasta miehestä. Tiedä sitten, olisivatko naisten kartan poikkeavia. Altistavia tekijöitä olivat mm.

-Venus-Neptunus -kombinaatiot
-Venus 5. tai 8. huoneen hallitsijana (eli tällöin 5. tai 8. huoneen kärki voi olla Vaa´assa tai Härässä) missä tahansa kulmassa Junoon 3 asteen orbilla.
-Venus 5. huoneen hallitsijana tehden mitä tahansa kulmaa 2. tai 8. huoneen kärkeen
-Mars laskumerkin hallitsijana missä tahansa kulmassa nousumerkkiin (orbi 3 astetta)
-Mars on ensimmäinen ennen Kuuta nouseva planeetta
-Saturnus ei ole ns. kaappimerkissä
-Merkurius 8. huoneen hallitsijana (eli huoneen kärki Kaksosissa tai Neitsyessä) missä tahansa kulmassa askendenttiin
-7. huoneen kärjen hallitsija on 22-23 astetta Skorpionia
-Rakkauspiste (Askendentti+Venus-Aurinko) on 1. huoneessa
-Kuu Oinaassa

Keskipisteistä uskottomuuteen viittasivat:
-Jupiter Saturnus/Venus -keskipisteessä tai mikä tahansa Saturnus-Jupiter-Venus -keskipisteyhdistelmä
-Kuu Venus/Neptunus -keskipisteessä tai Neptunus Kuu/Venus -keskipisteessä
-Musta Kuu Lilith Venus-Pluto -keskipisteessä tai mikä tahansa keskipisteyhdistelmä näiden kolmen välillä
-Uranus tai Kuunsolmut Venus/Neptunus -keskipisteessä

Sitten vielä synastriassa Venus-Neptunus ja Venus-Uranus -kombinaatiot, erityisesti neliöt ja oppositiot voivat vaikuttaa siihen, että jompikumpi tai molemmat käyvät vieraissa. Itse olen huomannut, että ainakin naisten kartoilla vahvat Mars-Neptunus-aspektit (esim. yhtymä) voivat tehdä heistä varsinaisia "Samantha Joneseja".
« Viimeksi muokattu: 16.11.2012 14:04:48 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #66 : 16.11.2012 11:56:55 »

Haa, mielenkiintoista!
Kiitos Lilli  Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #67 : 16.11.2012 21:37:25 »

Triplasuhteessa eläneenä totean että mun  venus aspect_con uranus:n lisäksi  kuu jousimies:lla on hyvin paljon tekemistä sen kanssa, että voin ylläpitää useita samanaikaisia suhteita ilman että koen siinä mitään väärää tai ongelmallista. Kiinnyn ja rakastan kyllä, mutta en liikaa, enkä niin etten näkisi metsää puilta.

Samaa ei ikävä kyllä voinut sanoa mun kumppaneista, en siedä mustasukkaisuutta kovin hyvin, koska en koe sitä itsekään juuri ketään kohtaan enkä kuvittele omistavani ihmisiä saati pelkää toisten menettämistä - nämä ovat juuri niitä asioita jotka valitettavan monet sekoittavat rakkauteen.

Omituisen monen AIKUISEN käsitys rakkaudesta on "jos rakastat minua, teet niinkuin MINÄ haluan"-tyyppinen, kuin karkkia kaupassa mankuvalla lapsella, joka saa itkuraivarin. Mielestäni aikuisten ihmisten suhteen ei ole tarkoitus toimia tekosyynä henkiseen taantumiseen eikä toimia muiden elämänalueiden ongelmien pakopaikkana alkoholin ja huumeiden tavoin.
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #68 : 20.11.2012 03:37:21 »

Mullon paljonkin uskottomuuteen liittyviä merkkejä (ja olen tiedostanutkin, että ajatustasolla se ei olis mahdotonta), mutta kartan hallitsija  venus oinas (ja samaan merkkiin tunteita romantisoiva/ syventävä  kuu ) vetää reaalilelossa niin kovaa, että oon tässäkin kaikki-tai-ei-mitään. Oinasmerkkien kutoshuone näkyy niin, et teen tosiaan töitä suhteitteni eteen, enkä jaksa ylimääräistä sähläystä.
Viime asteellaan kolmannen dekanaatin aurinko harka kin tuppaa kuulemma olemaan uskollinen, ja vielä syvällisyyden kasissa.

Seiskahuone on kumppanihuone, ja sen  merkurius harka syvällistyttää suhteisiin paneutumista sekin.

Tosin vahva oinas saattas tuossa myös herättää tiettyä kilpailuviettiä ja tunnevuoristoratoja, mutta olen kai oppinut käsittelemään noita puoliani muuten.
Lisäksi tän elämän aikana mullon vaan yks ääritärkee kohtaaminen tulossa, joten en tuhlaa karmaa ylimääräisiin.

On hyvä näppituntuma, että oon joskus ennen ollu jonkin sortin femme fatale, mut nyt se kanavoituu vähän hämymmin tohon härän ja askendentti vaaka n ylimaalliseen kauneudenpalvontaan laugh

Tuntemani kaksoset on ääriuskollisia, mutta saattaneehan tiettyjen ominaisuuksien piilevyys hautautua uskollisiiin uskomisiiin tiettyihin uskomuksiin (uskonnot) . Toki vaatii piirrettä tietyn tason omistautumiselle tai sielun helvetti-pelkoa.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 20.11.2012 10:33:28 »

Minusta olisi ihan hauska tutkia sitäkin, onko Saturnuksen paluu tosiaan rauhoittanut villimpiä kukasta kukkaan liihottelijoita. Itse tiedän kyllä useita, jotka ovat siinä +/-30-vuotiaana muuttuneet irstailijoista yksiavioisiksi. Jotkut ovat rauhoittuneet vain jossain määrin: toisaalta ne, jotka hakevat jatkuvasti uusia kumppaneita eivät yleensä sitoudukaan kovin pitkäksi aikaa, vaan hieman vakituisempikin kumppani (jonka kanssa ei mennä naimisiin) vaihtuu yleensä muutaman vuoden välein.

Itsehän en ole järin uskollista tyyppiä ollut nuorempana.  aurinko kaksoset kuu harka askendentti rapuvenus aspect_con askendentti. Tapani paransin vuosituhannen vaihteessa vähän päälle kolmekymppisenä  pluto aspect_opp aurinko -transiitin aikana. Uskollista elämäntyyliä en ole kuitenkaan kokenut erityisen palkitsevaksi tai sitten en ole vain elänyt tämän elämäntyylin mukaan tarpeeksi kauan tai oikean kumppanin kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #70 : 21.11.2012 12:01:32 »

Minä olen tosi huono tulkitsemaan näitä karttoja, mutta tässä erään uskottoman miehen kartta.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #71 : 24.11.2012 19:20:54 »

Mulla on venus aspect_con uranus ja kuu jousimies. Mä oon oikein uskollisuuden perikuva angel En ole ikinä pettänyt, en pysty mitenkään kuvittelevani sellaista tilannetta, että niin tekisin. Mulle vaikeistakin asioista puhuminen on suht helppoa ja jos huomaisin kiinnostukseni hapuilevan ajatuksen tasolla väärille teille, pysähtyisin miettimään mitä on tapahtumassa ja ottaisin asiat puheeksi kumppanin kanssa.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #72 : 24.11.2012 22:25:43 »

Mulla on venus aspect_con uranus ja kuu jousimies. Mä oon oikein uskollisuuden perikuva angel

Kyseessähän onkin valintakysymys - ollako yhden vai useamman kanssa? laugh

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #73 : 24.11.2012 22:40:04 »

Joo mä luin sun aiemman viestin Smiley Totta! Mä en kyllä pystyis yhtäaikaa pitään yllä monia suhteita. Liian raskaalta tuntuu ykskin! Kun olen jonkun kanssa en oikein muita näekään, 100% satsaus yhteen mieheen. Sulla on parempi tilanne, kun ei tarvi laittaa kaikkia munia samaan koriin Grin Miten sellanen triplasuhde oikein toimii? Onko sullakin venus aspect_con uranus skorpparissa?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #74 : 24.11.2012 22:54:19 »

Mulle pettäminen on alkanut yhä enemmän olemaan tunnekysymys velvollisuus/moraalikysymyksen sijaan. Ja se on vahvempi syy haluta olla pettämättä. Aika monet on mulle sanoneet, että mulla on korkea moraali. Omasta mielestäni ei mitenkään kummemmin ole, minusta ihmisillä on aika paljon vapauksia tehdä valintoja omissa elämissään, kunhan kanssa kantavat vastuun teoistaan. Seurauksista ei ole oikeutta valittaa, sitten on velvollisuus kestää mitä on aiheuttanutkin. Eniten tässä pettämiskysymyksessä mulle nousee pintaan siis se, että en voisi mitenkään, se riipisi aivan tolkuttomasti jos loukkaisin todella rakasta ihmistä, tiedän takuulla miten se loukkaisi, ja vain oman nautinnon vuoksi, että se olisi sitten tärkeämpää kuin se rakas ihminen. Löytyy porukkaa, jotka ihan tosissaan ajattelee, että "mitä ei tiedä, se ei satuta". Ja tätä ajatusmaailmaa en voi mitenkään käsittää.  idiot2 On mullakin ollut tapailuvaiheessa useampi mies samaan aikaan, mutta en sitä pidä pettämisenä, kun ei silloin ole vielä mennyt sitoutumisasteelle. En tiedä mitä sitten, kun suhde on pitkään ollut jo erikseen kasvavassa suunnassa, silti ajattelen että silloinkin ihminen, jonka kanssa on tärkeää yhteistä historiaa, ansaitsee reilua toimintaa.
Mutta flirtti osaan olla. Pelkästään se, että on mies (eikä ole vastenmielinen), herättää sen flirtin mussa aika automaattisesti usein.  :Smiley

Mutta joo,  venus kauris ja  kuu kalat , aika niiden kuuloinen kuvaus?

 venus majailee 12.huoneessa, ja ymmärrän mikä pettämiskuvioissa voi kiehtoa ihmisiä, enkä ole mikään tiukka moraalisaaranaaja tässä asiassa. Voisi se kiehtoa muakin, mutta tuo tunteen riipivyys painaa vaakakupissa enemmän.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: