Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vauvakuume!!  (Luettu 6723 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Keijutar
Vieras
« : 24.07.2006 22:03:20 »

On jo jonkin aikaa ollut.. Smiley Olemme siis puhunut uudesta perheenjäsenestä,aika ei vielä ole otollinen edes yrittää,mutta valmistella asioita voi :Smiley               

Kysymykseksi nousi uuden tulokkaan horoskooppi!Tiedän,tiedän..Aivan mahdotonta suunnitella saavansa juuri sen eläinradan merkki jonka haluaa.Synnytys käynnistyy etuajassa,liian myöhään,tai päivällä ohi..tms.

Mutta kuitenkin haluamme asiaa pohtia,koska 5v.tyttäremme on härkä,siis todellakin isolla H:lla.. coolsmiley

Hoidossa esim.Leijonan kanssa hän ei oikein tule toimeen.  tickedoff Tykkää itse määrätä ja olla "johtaja" jatkuvasti leikeissä,mistä jo tänään puhuimmekin neidin kanssa. coolsmiley

Minä itse olen vesimies ja isäntä rapu,minä tietenkin toivoisin kovasti vesimiestä,se aika vaan meni juuri viimekuussa.. Huh

Toivonkin kovasti teiltä horoskooppi ehdotuksia!Minne kuulla kannattaisi "sihdata",ettei ihan mettään menisi ja tulisi vaikka skorppari. 2funny

En siis sitä tarkoita että vauva ei olisi tervetullut jos olisi esim.juuri tuo skorppari!Tottakai olisi siltin!  smitten Tämä on tätä vesimiehen järjenjuoksua taas ja vouhotusta. Cheesy Ei siltin,äitini (hänkin veskari)sanoi tänään,että kiinassa oikein suunnitellaan tarkkaan jopa vuodet milloin sopii laittaa alulle. Shocked


                           Kiittäen:Keijutar    (http://www.patchworx.us/bilder/huggybear10.gif)
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 24.07.2006 22:11:12 »

Moi Keijutar!

Tuohan on ihan hyvä ajatus, sanotaanko näin että oma lehemä on ojassa. Sihtasin itsekin aikoinani ja osuipa hyvinkin haluttuun aikaan.

Varmaan kannattaa valita sellainen merkki, että sitä ympäröivätkin merkit kelpaisivat. Eli jos skorppia olette ajatelleet, niin kävisikö teille myös vaaka tai jousimies?

Perheessännehän on jo kaikki muut elementit paitsi tuli edustettuina, joten miltäs se kuulostaisi?

Tietysti erityisesti oma kuumerkkisi on tärkeä äitiyden kannalta.
Isyyttä puolestaan edustavat yleensä aurinko ja joissain tapauksissa myös saturnus.

Perheessänne on siis tällä hetkellä:
Rapu-johtava vesi
Vesimies- kiinteä ilma
Härkä-kiinteä maa

tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #2 : 24.07.2006 22:27:53 »

en tiedä näistä elementeistä kauhean hyvin, joten astrologisesti tätä ei kannata ottaa, mutta minulla on kokemusta Kauris lapsesta ja kauris on rauhallinen ja helppo lapsi. Ainakin tämä kaurispoika. organisoiva ja pitää selkeistä rajoista. Lastenhuone oli aina siisti kun pyysi siivoamaan..

 smitten
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
Keijutar
Vieras
« Vastaus #3 : 24.07.2006 22:41:55 »

                   Kiitos Lemniskata!  Smiley


Minulla on kuu vaa`assa.Mitenköhän olisi neitsyt?  Smiley


Kiitos myös valo76,jaksaisitko kertoa lisää kaurislapsestasi?Entä teidän merkit?

Lemniskata,saanko udella mihin te sihtasitte?  coolsmiley



                              (http://www.patchworx.us/bilder/huggybear11.gif)


Kiittäen:Keijutar   smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #4 : 24.07.2006 22:51:18 »

saanko udella mihin te sihtasitte?  coolsmiley

Hihi Smiley

Mie sihtaisin niin että, tulis semmonen mukava naurava lapsi, joka olis leikkisä ja hassutteleva. Sit ku se kasvaa, niin se tanssahtelis veikeesti musikin tahdissa  Cheesy

 angel
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #5 : 24.07.2006 22:58:45 »

Kuu Vaakasessa toimii jo teidän Härkä-tyttönne kanssa. ( Sekä  harka että vaaka halliseva planeetta on Venus )

Neitsyt voisi jäädä hieman alakynteen muun perheen kanssa, koska se on joustava merkki eikä ainakan auringoissanne ole tuota laatua.

Se Vaakahan voisi olla passeli koska edustaa ilmaa kuten sinä, mutta on johtava elementti niinkuin isänsä. Ja sinun kuumerkkisihän on jo siellä valmiksi. Ja jos menee yli, tulee se toivomanne skorppi.
Mikäli tulee aiemmin, sitten osuu neitsyeeseen.

Niin, kalaseen tuli täällä tähdättyä. Kesäkuun alkupuolella projekti pystyyn ja lasketusta ajasta vain neljän päivän etuaikainen heitto. Kalamaisuus ei kuitenkaan ihan ensimmäisenä näy päälle, joku voisi sanoa jopa tulimerkkiseksi, koska on niin humoristinen, rohkea ja jääräpäinen kaveri tuo sähköjänis. Eli piirteitä joita ei ihan ensimmäisenä Kaloihin liitetä..
« Viimeksi muokattu: 24.07.2006 23:09:36 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #6 : 24.07.2006 23:07:35 »

Moi Keijutar!

Tuohan on ihan hyvä ajatus, sanotaanko näin että oma lehemä on ojassa. Sihtasin itsekin aikoinani ja osuipa hyvinkin haluttuun aikaan.

Varmaan kannattaa valita sellainen merkki, että sitä ympäröivätkin merkit kelpaisivat. Eli jos skorppia olette ajatelleet, niin kävisikö teille myös vaaka tai jousimies?

Perheessännehän on jo kaikki muut elementit paitsi tuli edustettuina, joten miltäs se kuulostaisi?

Tietysti erityisesti oma kuumerkkisi on tärkeä äitiyden kannalta.
Isyyttä puolestaan edustavat yleensä aurinko ja joissain tapauksissa myös saturnus.

Perheessänne on siis tällä hetkellä:
Rapu-johtava vesi
Vesimies- kiinteä ilma
Härkä-kiinteä maa



Eiks Keijutar nimenomaan tahtonut että EI skorpparia ?? Mehän varmaan ollaan myös vaikeita tapauksia niin lapsina kuin vähän isompinakin  Wink.
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
enska
Vieras
« Vastaus #7 : 24.07.2006 23:10:53 »

Ohops joo, alkaa jo väsy painaa ja epähuomio iskeä crazy2
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.07.2006 00:13:21 »

merkuriusta peliin mukaan eli aina puhua pälpättävä,leikkisä ja iloinen kaksoslapsi,jonka kuumerkki on sinun ic merkkisi,
meitä vanhempia opettamaanhan ne lapset syntyvät,tasapainoa,vastakohtia,
levoton,liikkuvainen jousimieskin voisi varsin hyvin opettaa vähän rapua ulos kuorestaan..
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #9 : 25.07.2006 09:57:20 »

meitä vanhempia opettamaanhan ne lapset syntyvät,tasapainoa,vastakohtia,
levoton,liikkuvainen jousimieskin voisi varsin hyvin opettaa vähän rapua ulos kuorestaan..

Lapsi/lapset todellakin opettaa vanhempiansa..  Smiley
Olen saanut kasvaa ihmisenä ja äitinä toden teolla 4,5 vuoden aikana..
Oma poikani on Jousimies, alati liikkeessä (onneksi tasapainoaistinsa on todella hyvä Grin),
jatkuvasti äänessä, innokas kokeilemaan kaikkea ja pohjaton tiedonjano jo nyt..  Huh
Tässä leijonaa koetellaan, mutta positiivisella tavalla..
Itsehillintääkin olen oppinut roimasti.. Grin  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.07.2006 10:07:36 kirjoittanut Willow » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #10 : 25.07.2006 12:03:18 »

merkuriusta peliin mukaan eli aina puhua pälpättävä,leikkisä ja iloinen kaksoslapsi,jonka kuumerkki on sinun ic merkkisi,


Kyllä täytyy olla kieli keskellä suuta jos yrittää kuumerkkiin tähdätä.  Wink Wink

Siinähän on max. kolme päivää mihin sihdata, kun taas aurinkomerkkiin ne n.30 vrk.

Omalla jälkikasvullani on kuumerkki mc:ni merkissä ja neliössä omaan kuuhuni dc:lläni..
tallennettu
valo76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78



Profiili
« Vastaus #11 : 25.07.2006 13:12:04 »

Hei Keijutar!

Poika, jota kasvatin ei ollut biologinen lapseni, mutta rakastan kuin omaani. Hän on jo iso, mutta oli kyllä koulu myös meille vanhemmille. Ollaan ex-mieheni kanssa tulimerkkejä ja siinä oli kaurislapsella kurjaa, kun olisi halunnut suunnitella aina kaiken tarkkaan etukäteen.

Hän on hieman vakavamielinen elämänpohdiskelija, mutta omaa ihanan "viisaan" mielen, jolta huithapeli vanhemmat ovat oppineet pitämään jalkansa hieman paremmin maan pinnalla.

Vastuuta hän opettaa ja isompana hän on ihana kaveri henkisiin keskusteluihin..  smitten
tallennettu

aurinko oinas kuu oinas nouseva leijona venus kalat
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 25.07.2006 13:24:09 »

Mulla itselläni ensimmäin lapsi on jouskari ..ei mikään helppo lapsena Grin kauhee''MINÄ ITE'' persoona tickedoff

Toinen lapseni on vaaka eli vaaka  on suht,koht helppo lapsi, mutta kauheen utelias crazy2 ja hälläväliä tuulella vähäväliä, niinkuin nytkin Grin tekee vaan se minkä tärkeeksi katsoo knuppel2

Kolmas tyttäreni on kauris, niin ihana lapsi, tosi helppo kauheen auttavainen, lempeä, tunteellinen ja itsepäinen knuppel2 mutta kaikesta helpoin kasvatettava, mutta kysymyksillä todellakin vaativa Grin
tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #13 : 25.11.2008 11:53:59 »

Vaikka onkin vanha ketju, nostan silti. Toivottavasti ei haittaa.

Itselläkin (leijona) on nimittäin tämä vauvakuumeeksikin kutsuttu kutina vaivannut viime aikoina. Ihanan kaksosmieheni kanssa menimme naimisiin hiljattain ja pikkuhiljaa jälkikasvusta on alettu haaveilla ja puhua. Ei se ehkä ihan vielä ole täydellisen ajankohtainen juttu, mutta pian on. Mies jo väläytti häämatkalla, että mitä jos ensi vuonna.  Cheesy

Hetkeksi menin aivan tolaltani, että onko minun elämässäni lapset ajankohtaisia just nyt. Onhan ne, mutta ajatus vaatii vielä hiukan sopeutumista.

Hiljaa mielessäni olen mietiskellyt, mikä olisi oikea aika antaa lapselle mahdollisuus tulla. Eihän sitä tiedä, milloin tärppää, koska mielestäni lapsia ei tehdä vaan saadaan. Mutta että jos pikkuisen asiaa kuitenkin miettii, niin milloin se olisi oikein ideaalia? Periaatteessa ehkä keväällä, koska siinä olisi sitten miehellä kesäloma. Ja toisaalta, mikä horoskooppimerkki meidän perheeseen parhaiten sopisi? Tiedän, että olen aika voimakas persoona, ja haluaisin löytää lapseni kanssa hyvän yhteyden ilman turhia ristiriitoja.

Mutta ihania pohdintojahan nämä on.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: