Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Regressioterapia  (Luettu 3782 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 09.01.2011 19:15:24 »

Moikka.

Onko kenelläkään kokemusta regressioterapiasta?
Meedioni suositteli sitä mulle lämpimästi. Sanoi, että mun olisi hyvä saada tietää entisistä elämistäni, jotta ymmärtäisin nykyistäni ja tekemiäni valintoja paremmin.

Olisiko jollain suositella hyvää regressioterapeuttia tai kertoa kokemuksiaan?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2011 15:10:27 »

joidenkin mielestä menneet elämät on harhaa, toisten mielestä mennyt ja tuleva vaikuttaa nyt.

kts

www.suvi.info
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2011 14:38:09 »

Minä oon myös ajatellut mennä.. Joku päivä.. Smiley Suvin sivulla rakkaushoito pariskunnille on myös erittäin varteenotettavan mielenkiintoinen. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tiya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2011 23:32:35 »

Mielenkiintoista. Kiitos vastanneille! Ja kiitos tuosta linkistä, kävin lukemassa ja vaikutti mielenkiintoiselta. Olen itse henkinen ihminen ja haluaisin kovasti kehittyä sillä saralla. En siis uskonnollinen vaan henkimaailmaan enemmänkin luottava jos näin voisi sanoa.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.02.2011 13:41:25 »

Hei, itseäkin kiinnostaisi. Kenelläkään tietoa tai kokemuksia Helsingissä toimivista regressioterapeuteista? Mielellään joku sellainen joka osaa asiansa. Täällä Helsingissä on todennäköisesti paljonkin regressioterapiaa antavia, mutta on vähän vaikea valita niistä kaikista.  Undecided Vinkkejä otetaan vastaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: