Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ei hyvää päivää  (Luettu 4894 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« : 27.05.2009 08:25:25 »

Skeptinen puoleni sai eilen vallan, kun tutkailin eksäni ja minun synastriakarttaa. Voin kertoa, että kyllä todellakin meni astrologia tällä kertaa metsään niin pahasti kuin vain voi. Eli ei tosiaan kannata sokeasti uskoa sitä mitä sieltä kartalta mukamas löytyy...

 Cheesy tickedoff
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 20:48:24 kirjoittanut Mandragoras Scream » tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 27.05.2009 10:37:03 »

No kuinka väljästi se uranus yhtyi sinun kuuhusi. Sanoit että hänen aurinkonsa yhtyi sinun kuuhusi ja uranus ja pluto väljemmin?

Kuun ja uranuksen yhtymä synastriassa tekee suhteesta epävakaan jossa voi olla yllättäviä tapahtumia ja käänteitä.

Kuun ja pluton yhtymä taas tekee tietysti sitä vetovoimaa mutta myös jotkin tulkinnat sanovat että se on eräänlainen kasvunpaikka molemmille. Siinä kumpikin on tuonut vanhojen suhteiden taakkoja mukanaan tähän nykyiseen suhteeseen. Sekin voi olla rasite.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 27.05.2009 12:10:26 »

Ahaa, siis miestyyppi joka syyttää kaikkia muita siitä kun oma elämä ei miellytäkkään häntä  Grin

Hyvä kun lähdit, jos saan sanoa  Smiley

Mutta tosiaan, siihen on tuotu mukana kaikki entiset rasitukset ja "traumat".
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.05.2009 15:46:39 »

Serenity-, JUURI tämän takia ei koskaan kannata katsoa pelkkää synastriakarttaa. Katsos, nuo trinit ovat ihan hyvin voineet aktivoida sinussa ja hänessä negatiivisia puolianne ja aktivoida omat vaikeat aspektinne toimimaan juuri teidän suhteessanne.

Suhteessahan on aina kolme osapuolta: minä, sinä ja me. Jos "me" osuus on hyvä (synastria), se ei tarkoita vielä sinällään yhtään mitään, jos osat "minä" ja "sinä" ovat täysin raakileita ja henkisellä tiellään eksyneitä ja itsessään sokeita.

Käytännössä tuo synastriakarttanne siis tarkoittaa sitä, että mikäli olisitte olleet ihmisinä täydellisiä, suhteenne olisi toiminut varsin mutkattomasti. Näinhän ei kuitenkaan koskaan ole. Wink Lisäksi on tärkeää juuri muistaa, että suhteen tulee aina haastaa ja kasvattaa meitä ihmisinä, auttaa meitä nousemaan yhä korkeammalle - liian "helppo" suhdekartta ei sitä välttämättä tee, vaan tällöin suhteessa voimme laiskistua henkisesti ja mennä niihin helppoihin vanhoihin tuttuihin käyttäytymismalleihin, jotka saattavat olla sitten niitä tuhoavia malleja.

Toivottavasti voit kuitenkin nyt paremmin ja olet päässyt eteenpäin elämässä ilman tätä ihmistä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #4 : 27.05.2009 17:08:37 »

Oppia ikä kaikki. Nyt siis tajuan luoda hieman laajemman kuvan tästä hommasta. Jutun on pakko olla juuri noin kun Ebenia sanoit, koska ratkaisua ei löydy ainakaan yhteiskartasta...

Evea, tarkistin marsin ja siitä ei löytynyt mitään hälyyttävää. Ihan hyvinaspektoitunut mars vaa´assa. Jota muuten myös ihmettelen, koska olen aina saanut vaakamiehistä hieman neitimäisen kuvan ja sitä hän ei todellakaan ollut, vaan oikea äijien äijä, heh

Olen päässy hänestä eroon ja sillä hyvä, mutta kyllä se suhde sieluun haavat jätti. En tajunnut sitä vielä siinä vaiheessa kun suhteessa kitkuttelin millaiset jäljet se tulee jättämään, kuvittelin olevani tarpeeksi voimakas selviämään ehjänä. Tunsin koko ajan, että minulla on jotain opittavaa häneltä ja siitä suhteesta, etten ole vielä saanut siitä tarpeekseni. Tiesin silloin, että tulemme jossain vaiheessa eroamaan, mutta halusin katsoa kortit loppuun, ehkä koetella rajoja, kuinka paljon pystyn sietämään... Tunsin pakottavasti tarvetta jatkaa vielä vähän aikaa, siihen asti kunnes tulisi se naps. Ja sitten kun se tuli, huomasin miten rikki olin, ja nyt kadun sitä, että tuhlasin häneen useamman vuoden ja millaista taistelua se olikaan! Opin paljon, mutta samalla menetin paljon..

Vinkkinä kaikille, ettei kannata jäädä suhteeseen, jossa on minkäänlaista dissausta tai väkivaltaa, henkistä tai fyysistä. Ei hetkeksikään.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.05.2009 22:31:19 »

astrologiaakin voi tulkita niin monin eri tavoin,kliseisiin nojaten tai omakohtaisista kokemuksista käsin,
miehellä on tietysti perääntyvä  jupiter kvinkunssissa  venus.een..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 28.05.2009 09:25:29 »

kannattaisi varmaan putsata kokemus muuten, esimerkiksi regressiossa, jos et tunne tyyppejä, minä tunnen, kysy yv:na. siellä avautuu paljon muutakin kuin tän hetkiset traumat, kaikkea hyvää.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147


aur vaaka, kuu kauris, asc leijona


Profiili
« Vastaus #7 : 29.05.2009 10:28:54 »

Hyvää Päivää!!  Wink
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: