Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käsialan parantuminen  (Luettu 2289 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8226


Profiili
« : 19.12.2013 13:34:41 »

TM-sid(d)hi -ohjelma käsittää parisenkymmentä suutraa (mm. Aurinko, Kuu ja Pohjantähti).
Viimeisenä "suoritetaan" ns. joogalento (K:n ja a:n s:de, Bvk:n k:ys)

Siitä on aimo pitkä tovi, kun olen viimeksi "suorittanut" koko litanian.

Tänä uamuna päätin pitkästä aikaa tehdä koko ohjelman, kun oli heti herättyä niin törkeän tunkkainen olo.
Ohjelman jälkeen (puolisen tuntia) tuntui kuin olisin saanut parisen tuntia ylimääräistä huippulaadukasta unta kaaliin!

Kaikista ihmeellisintä taitaa olla se, että käsialani (tekstaus) näyttää parantuneen tuiki rutkasti!
Huomasin sen kirjoitin muistiin luomani feikin naamakirjaprofiilin nimen  (Peppi Pitkatuzzu)...

 Shocked   :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.12.2013 13:37:07 kirjoittanut sideman » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #1 : 19.12.2013 17:06:16 »

TM-sid(d)hi -ohjelma käsittää parisenkymmentä suutraa (mm. Aurinko, Kuu ja Pohjantähti).
Viimeisenä "suoritetaan" ns. joogalento (K:n ja a:n s:de, Bvk:n k:ys)

Siitä on aimo pitkä tovi, kun olen viimeksi "suorittanut" koko litanian.

Tänä uamuna päätin pitkästä aikaa tehdä koko ohjelman, kun oli heti herättyä niin törkeän tunkkainen olo.
Ohjelman jälkeen (puolisen tuntia) tuntui kuin olisin saanut parisen tuntia ylimääräistä huippulaadukasta unta kaaliin!

Kaikista ihmeellisintä taitaa olla se, että käsialani (tekstaus) näyttää parantuneen tuiki rutkasti!
Huomasin sen kirjoitin muistiin luomani feikin naamakirjaprofiilin nimen  (Peppi Pitkatuzzu)...

 Shocked   :Smiley

Oo ho! No tuassa ois voinna olla paree, notta ei saiskoa iha selevee heleeposti.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 19.12.2013 17:26:59 »

Mulla vaihtelee käsiala hyvinkin paljon, taitaa riippua eniten siitä kuinka ressaantunut/rentoutuneen keskittynyt olen milläkin hetkellä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: