Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ihmissuhde solmuja ja niiden tarkoitus  (Luettu 16177 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« : 09.02.2015 20:42:08 »

Hei,
Olen nyt tapaillut noin 9 kk yhtä miestä joka tuntuu kuin olisi tehty minulle ;-) mutta hänen puolelta asia ei etene tai välillä hän ottaa takapakkia ja välillä taas mennään täysillä.  Emme siis seurustele vaan tapailemme joskus enemmän joskus harvemmin. 
Itsestäni on tuntunut melko alusta asti että hän on se oikea mutta en ymmärrä mikä mättää koska asia junnaa paikallaan. Olen tehnyt puhdistuksia ja pyytänyt että jos tämä suhde ei ole tarkoitettu jatkuvaksi niin pyydän että tämä loppuisi koska on kovin kuluttavaa kun on kovasti tunteita eikä kuitenkaan tiedä mitä toinen loppujen lopuksi haluaa minusta. Mutta ei tämä vaan lopu eikä ala.  Olisipa ihana tietää onko tämä vain tähtiin kirjoitettu virhe.......
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2015 21:40:56 »

Tähän tuli mieleen ihan maallinen kommentti - oletko keskustellut hänen itsensä kanssaan suhteenne suunnasta? Sitten ei tarvitsisi olla epätietoisuudessa. Ellei tietysti toinen ole vastaamatta, mutta siihenkin voi laittaa ehtoja, että jos vastausta ei tule niin itsekin on pakko tehdä jotain toisin sitten. Jos ei halua elää tuollaisessa tilanteessa siis enää. Voi olla tietysti vaikea puhua tunteista ja uskoutua toiselle, kun ei tiedä vastausta. Mutta kokeilemalla se vain selviää. knuppel2

Tähtiin kirjoitetuista virheistä en tiedä, aika täydellisiltä ne vaikuttavat. Ihmisen tulkinta niiden loisteesta voi tietysti olla todella värittynyttä ja ehkä nähdä vain tiettyjä sävyjä. Mutta kaikkea hyvää teille, toivottavasti asiat selviävät! Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.02.2015 22:17:25 »

Juu, ei näissä tilanteissa kannata odottaa ihmeratkaisua taivaalta, vaan asiat on keskusteltava lävitse ja jos nekään eivät auta, niin suhteen voi lopettaa ihan tekemällä lopettamispäätöksen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #3 : 09.02.2015 22:39:02 »

Kiitos teille.  Smiley
näinhän se on, ja sen olen muutamaan kertaan tehnytkin ja hän menee aivan lukkoon.
Tiedän että tunteita on hänelläkin mutta pelkoja ehkä enemmän.
Sitä mietin että jos joku on tarkoitettu niin voiko silti käydä niin että toinen pelkää sitoutumista niin paljon ettei sitten uskallakkaan, tuleeko eteeni sitten se toiseksi paras vaihtoehto
 Wink


tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #4 : 09.02.2015 22:40:31 »

Hän on Kaksonen ja minä vaaka :Smiley
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #5 : 09.02.2015 23:05:07 »

No tunnejuttuja voi tietysti ilmamerkin olla vaikea käsitellä. Tosin pelkästä Aurinkomerkistä ei voi päätellä vielä paljoakaan. Mutta ehkä se on hänelle niin suuri tunneryöppy käsitellä aihetta ja sitten menee myös niistä peloista lukkoon. Tuo antaisi viitteitä kyllä rakkaudestakin. Mutta niin se vaan on, että jos asioita ei käsittele niin sitten ne pysyvät piilossa alitajunnassa. Ja pidemmän päälle sellainen elämä ei ole kovin nautinnollista. Olisi ehkä hyvä selventää hänelle lempeästi miksi tarvitset jotain selkoa asiaan, juuri tästä syystä. Vapautuu samalla monia muitakin asioita/energiaa, kun ei ole epäilystä taustalla.

Tuo vika lause oli aika hassu. Smiley Voiko se olla toiseksi paras vaihtoehto, jos hän ei pelkää sitoutumista tai tunteiden käsittelyä kuten tämä? Kerran haluat sitoutumista etkä vaiheilua ja päättämättömyyttä. Varmasti kyllä erilainen, mutta mitä luultavammin tällä saralla parempi vaihtoehto. Wink Itse ainakin odotan aina vain parempaa kaikilla elämän alueilla. Nämä "tarkoitettu suhde" jutut voivat olla vähän petollisia. Sielu ja ihminen on kuitenkin täällä kokemassa eri asioita, jolloin jokainen ihmistapaaminen on tarkoitettu siihen hetkeen sopivaksi. Ne opit voivat olla jotain aivan muuta kuin ihminen sillä hetkellä keksii kapealla mielellään.

Tässä muun muassa opit kysymään apua tuntemattomilta, sekä päättämään mitä haluat elämältä ja tyydytkö siihen, mitä hän sinulle suostuu jakamaan vai vaaditko sen mitä luultavimmin tarvitset. Ja ehkä joudut tunnustamaan rakkautesi häntä kohtaan, ilman suoraa vastausta takaisin, mikä voi olla vaikea kokemus. Tosiaan, jos ei kelpaa niin itse ainakin ajattelen, että seuraava on vielä "parempi" eli siis "tarkoitettu" tämän opin sisäistämisen jälkeen jne. Ja ihmisen on siis vaikea tietää itse aina mikä on "parempi", siksi on luotettava sisäiseen ohjaukseen + ulkoisiin tapahtumiin. Mutta keskustelkaahan rauhassa suhteenne, tunteenne ja unelmanne läpi niin eiköhän asiat selkene.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 10.02.2015 11:35:11 »

Sitoutumiskammo on Kaksosille yleistä ja hänelle saattaisi käydäkin tuollainen hamaan tulevaisuuteen venytetty "katellaan"-vaihde. Aika erikoista, että mies ei ole sitten saanut suutaan auki suhteen tilaa koskevissa keskusteluissa. Villi veikkaus on, että hän ei kehtaa sanoa, ettei ole valmis mihinkään vakavampaan ja yrittää hiljaisuuden avulla pitää suhteen entisellään. Mutta tätähän ei voi tietää, ennen kuin hän sanoo itse, mitä mielen päällä on.

Tulevaisuuden partnereista ei voi tietää. Kunhan nyt selvität, missä mennään tämän nykyisen kanssa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #7 : 10.02.2015 21:47:38 »

Kiitos Ritsa jaLilli!

Olette kovin oikeassa Smiley
Sain uutta puhtia teiltä ja ajattelinkin nyt unohtaa koko miehen jos hän haluaa jatkaa niin varmasti ottaa yhteyttä ja hän kyllä tietää mitä minä haluan. Wink
Melkein kaksi vuotta erosta niin alkaa jo odottamaan sitä "oikeaa"!
Mukavaa kevättä!
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #8 : 10.02.2015 21:57:38 »

Sinulle Lilli tai muutkin tietenkin,  haluaisitko tulkita meidän synastriakarttaa?  Smiley
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #9 : 10.02.2015 22:00:39 »

http://www.astrotheme.com/images/synastrie.php
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #10 : 10.02.2015 22:09:38 »

Ole hyvä. Tuleepas hyvä fiilis kun saa parisuhteita rikottua.. Wink 2funny

Ei näy tuo linkki, tarvitsee ehkä tallentaa ja laittaa tänne tai jollekin palvelimelle.
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #11 : 10.02.2015 22:20:56 »

 Grin
ai ei näy...hmm,   yritän siis uudestaan
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #12 : 10.02.2015 22:24:55 »

http://www.astrotheme.com/images/synastrie.php
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #13 : 10.02.2015 22:40:59 »

Ei näy tuolla linkillä ainakaan minulle. Se tallentaa sinun koneellesi vain ne tiedot tms. ja muille näkyy, että "This session is expired."
tallennettu
Sattuma puuttuu peliin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #14 : 10.02.2015 23:05:22 »

http://www.astrotheme.com/offres_synastrie_imprimer.php?p=0&a=12
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: