Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 44
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten merkuriuksen perääntyminen vaikuttaa??  (Luettu 286724 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #45 : 29.05.2008 15:07:02 »

Ja tämä hauskuus jatkuu edelleen  Smiley

Sain tänään pojan epikriisin kuntoutusjaksosta, todella nopeeta toimintaa, mutta... Tuli vaan 5 kopiota sivusta 2, sivu 1 puuttui kokonaan  Grin. Onneksi kaikki oleellinen oli siinä kakkossivulla, niin sain viety kaikki paperit eteenpäin, millä oli kiire.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #46 : 29.05.2008 17:19:45 »

miks mä en oo huomannu mitään tällasta? paitsi et löin varpaani tänään 2 tai 3 kertaa johonki ja kaadoin pyörän töissä 2 kertaa. mikä se kasihuone ees onkaan, miten sen merkkarin pitäs siellä näkyä? tai ton perääntymisen?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 29.05.2008 19:32:54 »

8. huone on perintöjen, toisten rahojen, sukupuolitautien ja salaisten suhteiden huone... Jospa jostain tupsahtaa joku kauan salattu sukulainen, joka jättää sinulle perinnön....? Tai sitten ei.  coolsmiley

Meillä on töissä tiedonkatkoksia ja tekemättömiä töitä... paljon...
Tällä hetkellä asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin ellun kanat.

Minulla kun tuo Merkurius peruuttaa radix 6.huoneen lisäksi tarkassa yhtymässä tulevan AP -vuoden Askendenttiin. AP -karttan vaikutus on alkanut juuri, tarkka Auringon Paluu -päivä on 25.elokuuta. Tulevalla AP -kartalla puolestaan on  merkurius aspect_con venus 6. huoneessa.  Shocked Olisiko tässä sittenkin jotain viitteitä tulevasta työtilanteesta?
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #48 : 29.05.2008 19:43:36 »

hui, en mä taho mitään salaisia suhteita!! eikä perintökään ny niin ilonen asia oo ku sen taustalla kuitenkin aina jonkun kuolema  Undecided miks mulle osuu aina nää tyhmät jutut?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #49 : 29.05.2008 19:46:45 »

jaa.a

kyllä se taitaa tuo kodinsisustus olla, mikä hidastelee  merkurius 4. huone (but transitoi 8 - kertokaa miten transiitit voi koko ajan vaihtua, vaikka ap kartta vaikuttaa 1.5 v ) , mutta hällä väliä kun nautin venustransiiteista ja katselen vähän omaa itseäni kriittisesti, oli kalusteet miten päin vaan. ei kun kunto-ohjelma päälle. odotelkaa, kyllä se oikenee, ehkä alan tentata erästä filosofiasta sitte pitkin heinäkuuta, kun se Merc kerran hänellä ysiin hipsii. viimeksi ei ollut lukenut mitään uutta. no sitten minä kuntoilen ja hän saa selostaa.  smiley6600
« Viimeksi muokattu: 29.05.2008 20:35:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #50 : 30.05.2008 09:29:39 »

Hah, pakko kirjoittaa heti tähän ketjuun eilisestä. Grin Tuli jotenkin niiiiin R- merkurius kaksoset :ssa mieleen...kiiruhdin nimittäin iltapäivällä luennolle ja kun pääsin opetussalimme kohdalle, huomasin että siellähän oli jo joku toinen porukka. Varauslistasta myöskin puuttui varauksemme, vaikka kyseinen sali oli ilmoitettu jo opetusohjelmassa eikä mitään muutoksia pitänyt tulla - olimme kokoontuneet jo aiemminkin ko. tilassa.

No, vahtimestarilta kysymään...siinä vaiheessa meitä oli kertynyt asiaa ihmettelemään jo muutama. No, hän ohjasi ensin porukan väärään saliin, ravasimme portaita ylös ja sitten takaisin alas, kun tyyppi oli ilmeisesti kuullut aiheen väärin ja tässäkin salissa oli meille outo porukka. Sen jälkeen ilmestyi myös opettaja paikalle (jolla myös oli ollut kiire ehtiä paikalle) ja onneksi lopulta sopiva tyhjä tila rakennuksesta löytyi.

Eräs nainen tuli paikalle kauempaa ja kuultuaan salivaraussotkusta hän huokasi syvään, että sehän tästä päivästä vielä puuttui. Kuulemma hänellä oli toiminut oikein Murphyn laki koko päivän: hän oli mm. joutunut yllättäen kuskaamaan isäänsä sairaalaan, bussikuski (!) oli katsonut heille väärän ajan väärästä aikataulusta ja sen vuoksi oli tullut kova kiire. No, eipä hänen pieni myöhästymisensä sitten haitannutkaan, koska hän ehti paikalle ennen kuin salivaraussotku selvisi. :Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Norna
Vieras
« Vastaus #51 : 30.05.2008 09:57:24 »

 Messarissa virus leviää kaveripiirissä kuin kulovalkea ja pankkisysteemit reistailevat, minultakin veloitettiin kaksi kertaa yksi lasku buck2, en kylläkään tiedä missä huoneessa tuo merkurius pakittelee omalla kartallani...
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #52 : 30.05.2008 15:45:19 »

Lisäyksenä tältä päivältä sellainen tyypillinen retro-Merkurius-juttu vielä, että työkaveri sai puhelimeensa tekstiviestin, joka tuli väärään numeroon eli ei ollut tarkoitettu hänelle. Itselleni taas tupsahteli taas aamulla samoja sähköpostiviestejä kahteen kertaan...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #53 : 30.05.2008 15:50:55 »

Mulla taas on ollut koko sähköposti rikki, eli en ole saanut mitään.  Angry

Lisäksi kotikoneeni hajosi lopullisesti, joten jos joku ihmettelee missä Kauris luuraa niin hengissä kyllä ollaan mutta en pääse Astroon. Ja faksikin oli rikki.  Angry
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #54 : 30.05.2008 16:26:18 »

ei mitään negavaikutuksia - fingers crossed - vaan mietin tota kun onpi Venus kaksosissa  merkurius . oh well..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #55 : 30.05.2008 18:26:53 »

^ niinhän se on..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #56 : 30.05.2008 18:31:37 »

no jes koulun intra on sekoillut koko päivän tosin saattanee johtua palvelimen päivityksestä eikä merkkarista!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Ninalii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


Profiili
« Vastaus #57 : 30.05.2008 19:23:34 »

Työpaikan puhelinlinjat ja potilaitten hälyt on ihan sekasin... Eilen illalla yksi mummeli sai hirveen hysteriakohtauksen kun hänen puhelin ei toiminut. Huokasin syvään, en viitsinyt valistaa häntä peruuttavasta merkkarista, kun mies jo katso mua vinoon kun selitin että auton jarruvika johtuu tästä tähtikuviosta  Grin

Mutta se mikä on outoa (vai onko se) on se, että en ole saanut yhteyttä erääseen kaveriin. Viestit menee (mun puhelimen tietojen mukaan) perille, mutta mitään viestiä en ole saanut takaisin, eikä ikinä ole mesessä tai missään muualla missä ollaan tavattu. Suututtaa ja huolestuttaa.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #58 : 31.05.2008 13:39:27 »

Turhia bussireissuja, kaupassa ei lahjakortti käykään, tietokoneluokasta paperi loppu... (no toi viimenen nyt on varmaan aika yleinen ilmiö...  Grin )

Poikaystävä otti epähuomiossa samalle ajankohdalle kaks menoo...

Sitä itseään hyvinkin...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 31.05.2008 16:52:21 »

Mun täytyy tunnustaa, että tavallisia tiedonkatkoksia lukuun ottamatta en ole huomannut erityisempiä teknisiäkään ongelmia (*koputtaa päätään*) .. Työtilannekin ratkesi eilen, henkilö jonka sijainen olen ollut tuonee maanantaina eroilmoituksensa ja minulle tehdään uusi  määräaikainen sopimus. Jee!!!  Cheesy
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 44
  Tulostusversio  
 
Siirry: