Sivuja: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619943 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10455 : 02.02.2010 23:44:29 »

Kihiskaa kateudesta, mie olin aurinkoa ottamassa ja omaan rusketusraidat. Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10456 : 03.02.2010 10:29:02 »

Soitin juuri uusia työharjoittelupaikkoja, tilanne selviää/ratkeaa vasta syksyllä, nyt ei auta kuin odotella...ja Heavenin ennustukset eivät antaneet tällä kertaa mulle mitään vastausta tähän asiaan, "tähän ei tullut tällä kertaa vastausta" Shocked Mulla on siis sellainen tilanne, että mulle luvattiin syksyksi harjoittelupaikka ja nyt sieltä lähettivät s-postin kuukauden myöhässä, että ei ole tiloja crazy2...En halua lähteä vielä kotipaikkakunnaltani muualle pelkästään palkattoman harjoittelun vuoksi....Muilta sain avuksi sauvojen 5:sta ja omaan luovuuteen luottamista..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #10457 : 03.02.2010 10:32:31 »

Mut näköjään pidetään nyt pimennossa ainakin siihen syksyyn asti mun työasioiden suhteen..Hemmetti..

Ollu kauan jo voimakas transu  uranus aspect_opp askendentti, liekö vaikuttamassa asiaan...Lisäks oli vähää aikaa sitten muistaakseni voimakas  uranus aspect_squ keskitaivas....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10458 : 03.02.2010 11:57:21 »

Huomenta armandit, yksi onnellinen täältä Kanta-Hämeestä toivottelee.. smitten

Ja onnellinen olen, koska me saimme sen asunnon, mitä tässä nyt ollaan odotettu ja jännitetty! Ihan parasta huippua... Cheesy

Vasta hei seitsemäs osoite tässä viiden vuoden sisään...Wink


Voisko joku tehdä mulle aamupalaa?!  angel

Mikähän jatkuva nälkä mulla on koko ajan??  Tongue
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10459 : 03.02.2010 12:17:48 »

Jei! Hyvä Tiigris  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10460 : 03.02.2010 12:42:58 »

Kiitos epsu! Cheesy

Nyt kahvinkeittohon... Sumpit tulille!!
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #10461 : 03.02.2010 16:40:06 »

CAN U EVEN REMEMBER ME?


Päätin pistäytyä kahvituvassa pitkästä aikaa sanomassa hei.


"HEI."


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10462 : 03.02.2010 18:29:40 »

Joo, tää on sitä UV-valossa hohtavaa drinksua Grin Ei kyllä ole mtn lamppuja joilla vois tsekata et miltä litku sit näyttää. Tästä tulikin mieleen, et olis kiva jos ihminen olisi läpinäkyvä tms; näkis miten safka kulkee ja muuttuu elimistössä.

 idiot2 Grin

Hyi, toi taitaa olla samaa mitä ite maistoin vähän aikaa sitten. Kauheeta litkua xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10463 : 03.02.2010 18:44:22 »

Sashalla on krapula! buck2 crazy2 ohh...buff...! buck2
Olin serkkuni kanssa illallisella ja kumosimme 2 pulloa shampanjaa ja yhden pullon viinia
ja mulla pienia katkoksia muistissa. crazy2

I was damn drunk! buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10464 : 03.02.2010 22:26:41 »

Kumma juttu kun saa aurinkoa, niin katoaa kaikki ongelmat. :Smiley
Sasha herasi tanaan onnellisena ja pirteana, vaikka oli edellisen illan
tyhjentamassa skumppa pulloja. Tongue

Talvi-allergia iholta on lahes kadonnut, hengitys on kevytta, nena ei vuoda, eika ole tukossa,
hermot ei ole kirealla, eika paata sarje. Elama on kevytta ja se luistaa. Tongue
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10465 : 04.02.2010 00:59:53 »

Se on muuten aika hauska juttu huomata, että täällä foorumillakin on sellaisia omia trendejään. Tällä hetkellä esimerkiksi aika suosittu aihe tuntuu olevan vertex ja sitten toisaalta karma. ^^ Hih, tälläinen pikku huomio vain, sinänsä olisi hauska ymmärtää mistä nämäkin "trendit", asiat joista monet ihmiset ovat yhtä aikaa kiinnostuneet tulevat. Vähän aikaa sitten mielestäni oli aika paljon juttua esimerkiksi plutosta. Hmm, oliskohan jollain planeetoilla vaikutusta näihinkin juttuihin tai yleensä trendeihin jos puhutaan muodista, kulttuurista jne.? Ehkä tälle olisi voinut tehdä oman threadin, mutta toisaalta kun tämä nyt on vaan tälläinen tuli vaan mieleen juttu =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10466 : 04.02.2010 01:32:58 »

Huh, jenkki-vitaminit ovat tehokkaita. Shocked
Ostin toissapaivana vahan kaikenlaisia vitskuja ja tanaan olen energinen kuin nuori koira. Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10467 : 04.02.2010 12:03:38 »

tää on hauska palsta. Ihmiset elävät omissaan ja pompahtavat aina välillä tänne yleiseen tietoisuuteen jakamaan ainutlaatuisia kokemuksiaan. Jotenkin tulin hyvälle mielelle  idiot2

Olisi kovasti hyviä transiitteja menossa, ja jokin silti holds me back. Tuntuu, että odotan jotain mikä on tulossa. Isompi asia, siis elämänmuutos. Sellainen, joka pyyhkäisee menemään pidemmäksi aikaa. Omien prokkisten kanssa on ollut paljon epävarmuutta ja katoamista, sitä en jaksa, jos ei ole tarkoitettu, niin ei sitten. On vaan sellainen olo, että on kasvanut isot siivet selkään, haluaisin lentää tuolla pakkasilmassa, mutta katselen vain täältä ikkunan takaa.  Huh 

Yhtä isoa kysymysmerkkiä koko muija. Nyt kuitenkin ostamaan urheiluhousuja, jotta en enää ole punainen huutomerkki kokopunaisissa trikoissani. Vielä kun on pääkin punainen, niin voiko sitä enemmän sarjakuvahahmolta näyttää?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10468 : 04.02.2010 12:47:58 »

Huomenta!

Hei Lionheart!!  smitten smitten


En tiedä onko vika minun sopeutumattomuudessani, mutta en enää tunne kuuluvani tänne kahvitupaan kuten joskus ennen tää oli mun olohuone..
Mun olohuoneessa on uusia ihmisiä jotka puhuu vieraita kieliä....
Musta on tullut hämäläinen... uglystupid2 2funny KAMALAA!  Cheesy Grin

Ei olkaa vaan rauhassa ja antakaa mun höpistä omiani..

Mulla on vapaapäivä..
Aaaaaaaa kun ihanaaaa..... angel

Mua pelottaa että saan pomolta haukut kun se huomaa että tulin eilen töihin 15min myöhässä... En ollenkaan muistanut että meillä ois ollut osastonkokous jonka takia tullaan aiemmin töihin... Mähän olin siis puoli tuntia etuajassa töissä jos ois ollu normipäivä, oon melkein aina.. Grin

Meiän lähin esimies on aika .......

U know?!

kaksi työntekijää seisoo vastakkain ja keskustelee, nauraa. Pomo kävelee siihen heidän viereen "puhutteko työasioista?" "ei" Pomo ottaa molempia hartiasta kiinni ja ohjaa kauemmas toisistaan "noniin, menkääs takaisin töihin, jätetään se tyhjän nauraminen työn ulkopuolelle"...

Mä olen jo kerran saanut moitteita siitä, kun pomo kuuli miten puhuin potilaalle.. Sanoin potilaalle siis "en tiedä"..

"älä IKINÄ sano että et tiedä!!! Se pilaa tämän osaston mainetta, kaikkeahan ei voi tietää, mutta aina voi vastata kierrellen tai sanoa että hetki pieni, otan selvää/käyn tarkistamassa"

No noinhan mä kyl yleensä teen, mutta se siis oli asia mistä en edes tiennyt miten sen voisi saada selville...

Toisekseen meidän pomo tulee jo kuuden aikoihin kansliaan aamulla kun yövuorolaiset siellä pinnistelee viimesiään. Sillon ei sais istua vaan pitäis esim siivota kansliaa tai tehdä jotain paperijuttuja.. Se nakittaa ihan ihme hommia jos vaan istuu, vaikka olis jo kaikki hommat tehty... crazy2
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10469 : 04.02.2010 13:14:04 »

Smiley
Apuvaaa! nostin taas kortteja itselleni 4 ja tuli

Maljojen 8 = Uupumus

Sauvojen Ässä

Miekkojen Ässä

Valttien VI = Rakastavaiset

että jälleen olisin hyvin kiitollinen korttien tulkitsemisesta smitten, että mitä mun päässä liikkuu, vai onko siellä edes elämää? Shocked

Miltä sinusta itsestä tuntuu (sen jälkeen kun olet heittänyt se pelon roskikseen?)
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 696 697 [698] 699 700 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: