Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijona ja neitsyt, ei kai nyt niin tuhoon tuomittu?  (Luettu 4547 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« : 05.02.2012 18:49:25 »

Näin leijonanaisena olen ihmetellyt kun aina arvioidaan ettei leijona ja neitsyt kerta kaikkiaan voi tulla toimeen keskenään parisuhteessa. No, mieheni on neitsyt ja yhdessä ollaan oltu jo vuosia, ihan sitoutuneesti.

Minulla on  keskitaivasmerkuriusmarsvenus ja  juno neitsyessä eli tavaraa riittää. Nousu on skorppari. Mieheni ei tiedä tarkkaa syntymäaikaansa, mutta yhden arvion mukaan nousu saattaa olla leijonassa. Kieltämättä vähän sellaisia piirteitä löytyykin ensivaikutelmasta ja olemuksesta. MC olis muka kaloissa mutta se ei kyllä näy ollenkaan, ennemmin viereinen oinas olis todennäköisempi.

Enivei, on paljon hyviä elementtejä suhteessa, mutta kompromissejä kyllä tarvitaan ja paljon. Eniten ehkä kismittää se kun neitsyt ei juuri revittele kuin jellona  Grin Joten en nyt kaipaa tähän mitään "jätä se!" kommentteja, sillä en ole sitä tekemässä. Kiinnostaa vaan että mitkä tekijät tätä suhdetta oikein sitten astrologian näkökulmasta tukisi. Onko tässä enemmän painoarvoa maa-vesi-tuli-elementeillä kuin itse merkeillä?  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 05.02.2012 18:53:49 »

Meidän muori ja vaari, ollu 40 vuotta yhdessä, muori neitsyt ja vaari leijona  smitten
Tarkempia synt. aikoja en  tiedä. Maanviljelijä pari.
Neitsyt on ehkä neitsytmäisin neitsyt ikinä, ja leijona on hyyyvin rauhallinen sekä eleissään että sanoissaan, ja ehkä ainoa ihminen maailmassa joka voisi kestää tuon neitsyen räpättämistä ja ja määräilyä  :Smiley
Luultavimmin hällä on kyllä  harka kartalla mukana, mutta varma en ole.
Mutta siis, piiiiitkä liitto takana, ja monesta myrskystä ovat selvinneet  smitten
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #2 : 05.02.2012 19:48:14 »

 niin no.. mulla on toi "rakkauskammari" eli 7 huone härässä ja härkä on jossain määrin samankaltainen kuin neitsyt. vedän kai puoleeni maamerkkejä...
liekö sitten kaukaa haettua.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.02.2012 20:03:29 »

Omalla kohdallani voin sanoa että leijonaan oli ihan mieletön vetovoima vuosia yhteen aikaan... minulla on  mars Leijonassa yhtymässä  aurinko Smiley Itse painotan Aurinkoja enemmän Akseleita,varsinkin parisuhteissa... Akseli toisen Auringon merkissä on minusta merkityksellisempi kuin Aurinkojen välinen aspekti.. se voi pehmentää jännitteistä kulmaa.. ja totta Laatuja ja Elementtejä ei kannata unohtaa, ne toimivat yhdessä.. Wink
tallennettu

vandita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2012 21:53:13 »

Minä leijona ja mieheni neitsyt, ollaan oltu naimisissa 20 v, eikä aikomustakaan erota. Toki meillä on  merkurius aspect_con toisen aurinko eli siis mun aurinko yhtymässä miehen merkuriukseen ja päinvastoin
tallennettu

aurinko leijona
kuu vesimies
Ac härkä
Puu Lohikäärme
Punainen Spektrinen Käärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: