Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseva Neitsyt  (Luettu 21050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pirita1987
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 07.01.2006 15:13:50 »

Ovatko nousevat neitsyet minkälaisia?? Cheesy

Kuu Härkä
Aurinko Kaksonen
tallennettu
Life
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14



Profiili
« Vastaus #1 : 07.01.2006 16:57:29 »

Itsekin nouseva neitsyt ja tässä muutamia luonteenpiirteitäni ;
        huolellinen
        ahkera
        pikkutarkka
        epäkohtien huomaaja  idiot2
        täydellisyyteen pyrkivä
        siisteyttä ja järjestystä "rakastava"
 
 Tuntuuko tutulta? Smiley
tallennettu

LEIJONA-- NOUSEVA NEITSYT
              AURINKO LEIJONASSA                    
              KUU VESIMIEHESSÄ    
              VENUS RAVUSSA     
SININEN RYTMINEN KOTKA
Sideerinen Rapu, kuu Kauris
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 07.01.2006 22:39:23 »

Mieheni on nouseva neitsyt. Hän ei ole lainkaan siisteysintoilija, hänen pikkutarkkuutensa kohdistuu asioihin jotka häntä todella kiinnostaa. Hän on todella taitava käsistään, hän korjaa kaiken, hän osaa tehdä käsillään ihan mitä vain ja hän on todella fiksu  Smiley
Hän on nopea oppimaan ja vähän liiankin kiltti. Kumpa hän olisi edes vähän kiinnostunut kodin siisteydestä, sitä hän ei ole lainkaan  :Smiley
tallennettu
Nefertiti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3 : 07.01.2006 22:58:23 »

Yhdyn Artemiksen kuvaukseen. Paras ystäväni jo 20 vuotta on juuri tuollainen. Joukkoon voisin lisätä vielä pihiyden, jos ei ole tosi pakko ostaa mitään, niin sitten ei osteta! Kiltteys tuntuu olevan myös piirre, josta hän on ehkä kärsinytkin joskus. Olen itsekin tietämättäni loukannut (kaksosen puheliaisuus ja asioiden ympäripyöreys ei herätä aina ymmärrystä neitsyellä) mutta vuosien varrella olemme oppineet lukemaan toisiamme.
tallennettu
Shine_S
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #4 : 08.01.2006 00:05:53 »

Kuulostaapa itseltäni  smitten
tallennettu

Nousu Neitsyt, Aurinko Oinas, Kuu Rapu, Merkurius Kalat, Venus Härkä, Mars Kauris
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #5 : 25.01.2012 12:48:17 »

Hei! Tämä on tosi vanha ketju, mutta eka, joka löytyi selkeästi nousevista neitsyistä. Minua kiinnostaa aihe siksi, että aloin miettiä, liittyisikö neitsyt, varsinkin nouseva neitsyt, järjestötoimintaan? Kuulun erään yleishyödyllisen järjestön hallitukseen, ja kun tein meille astroanalyyseja, huomasin, että melkein kaikilla meillä on nouseva neitsyt tai  aurinko neitsyt. Kaikilla on myös vahvaa järjestötoimintataustaa. Olettekos te olleet mukana paljon järjestötoiminnassa? Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #6 : 25.01.2012 14:32:15 »

Jaa enpä tiedä järjestöistä... Nousevana merkkinähän neitsyt on hyvin yleinen suomessa, joten siksi sitä saattaa esiintyä paljon tuttavapiirissä Smiley
Toki, jos järjestössä kaivataan ihmistä, joka on fiksu, analyyttinen, organisoitunut jne.. niin miksipä neitsyet ei sellaiseen hakeutuisi.

tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #7 : 25.01.2012 15:58:07 »

Anteeksi,että tämä menee aivan täysin aiheen ohi, mutta mitkä nousemerkit ovat suomssa yleisempiä? Ovatko nousu jouskarit ja kauriit myös yleisiä?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 25.01.2012 17:02:22 »

Anteeksi,että tämä menee aivan täysin aiheen ohi, mutta mitkä nousemerkit ovat suomssa yleisempiä? Ovatko nousu jouskarit ja kauriit myös yleisiä?

Yleisimpiä ovat Leijona, Neitsyt, Vaaka ja Skorpioni, harvinaisimpia näiden vastamerkit Vesimies, Kalat, Oinas ja Härkä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
vandita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #9 : 25.01.2012 21:23:35 »

Aika mielenkiintoista, mieheni on  aurinko neitsyt ja hän on järjestöaktiivi, kolme poikaani ovat kaikki  askendentti neitsyt ja 2 heistä hyviä siivoamaan
tallennettu

aurinko leijona
kuu vesimies
Ac härkä
Puu Lohikäärme
Punainen Spektrinen Käärme
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #10 : 26.01.2012 08:17:00 »

Kaikki mun tuntemat mies-nousuneitsyet ei oo YHTÄÄN siistejä Cheesy Hyvä kun saa lattiansijaa jalalle jos heillä käy. Se aurinkoskorppari-mies oli kaikista pahin.

*A*

Juu ei ne siistejä välttämättä olekkaan. Saastaisin tuntemani ihminen on aurinko neitsyt, eikä nousu neitsyt miehenikään ole todellakaan kiinnostunut siivoamisesta.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 26.01.2012 11:54:53 »

Mieheni on sekä Au- että AC-Neitsyt. Hän ei ole mukana missään järjestötoiminnassa, mutta muuten hänellä on laajat verkostot, joihin pitää aktiivisesti yhteyttä. Ajoittain hän asuu puhelimessa (olisikohan MC-Kaksosilla jotain tekemistä asian kanssa?)

Ei ole siisti meidänkään mies. Ihan helposti hän voi päästää niin itsensä kuin kämppänsäkin kaaoskuntoon. MUTTA sitten kun ryhtyy siivoamaan, niin tekee sen kunnolla ja saattaa hinkata hartaudella hammasharjan kanssa pikkutahroja pois hellalevyltä.  Tongue Miehellä on 15 minuuttia vanhempi kaksoissisko, jolla on sama nousumerkki mutta eri MC-merkki (Rapu). Sisko on ymmärtääkseni ns. tyypillinen Neitsyt, perfektionistinen ja kriittinen. Mitä järjestötoimintaan tulee, niin hän on aktiivinen omassa ammattijärjestössään, mutta muuten en ole kuullut mitenkään valtaisasta innostuksesta osallistua yhdistys- ja järjestötoimintaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 26.01.2012 15:29:19 »

Tälläkin nousuneitsyellä on jonkin verran järjestötoimintaa ollut (lähinnä olen tukijäsenenä muutamassa) ja töitäkin teen tällä hetkellä eräänlaiselle suurelle "järjestölle".  Grin
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #13 : 23.02.2012 15:09:41 »

Tämä nousu neitsyt on hyvin analyyttinen, ja analysoiva persoona. Ja on saanut kuulla siitä yhden, jos sun toisenkin kerran..  :Smiley
Hoitoalalle opiskelen, ja omaan aika kovan auttamishalun. Aikaisempana ammattina pukuompelija, joten käsistäni olen myös hyvin kätevä. Ehkä tosin vähän sellainen käännyttäjä tyyppi/'saarnaaja' olen, mikä tosin ehkä selittyy voimakkaalla  jousimies painotuksella. Hyvin siisti myöskin olen, ja inhoan epäjärjestystä. Erittäin voimakkaan tiskausneuroosin omaava.  Grin Pidän myös erittäin paljon huolta omasta ulkonäöstäni, ja kaikki vaatteet pitää olla aina puhtaat, ja yleisesti siistit sekä ehjät. Kaikinpuolin voisin väittää myös olevani aika fiksu tyyppi.  Wink
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #14 : 23.02.2012 20:02:29 »

 askendentti  kuu neitsyt ilmoittautuu!

Olen epäjärjestelmällinen, loistava sotkemaan, suurpiirteinen... Että jaa.
Täytyy kyllä sanoa, että meidän kotona huomaan kyllä ne kämppiksen sotkut harvinaisen
tarkasti, omiani en niinkään. Cheesy

 neitsyt- piirteitä itsessäni: hyvin tarkka kielenkäyttäjä, rakastan väittelyä ja saatan olla piikikäs..
Olen myös tarkka ulkonäköni ja tyylini suhteen, ja joskus ehkä turhan kriittinen muita kohtaan. Tämä
tietysti johtuu siitä neitsytmäisestä alemmuuskompleksista. Cheesy Vahvoja tunteita on vaikea näyttää. Ja
olen paljon ujompi kuin miltä ehkä vaikuttaa, muut pitää sitä usein ylimielisyytenä.  Undecided
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: