Sivuja: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1665384 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2520 : 14.11.2013 13:40:10 »

No ni. Ton musiikin kuulemisen jälkeen tultiin sit moikkaa toiselta puolelta ja mua varoitettiin mutta en saanut sanomaa täysin auki koska en osaa vielä mutta varoitus se oli ja mulla on ollu tänään tosi outo olo.
Olen huolesta soikeena poikasen takia koska hän otti jotenkin raskaasti mun halun pitää välimatkaa ja sen jälkeen on ollut luuri kiinni. Kaksi päivää.
Tää on erikoinen suhde ja mulla ei ole koskaan ollut kenestäkään tällasta hoivaviettiä. Ihan sama vaikka hänellä olis kymmenen tyttöystävää,mä haluan tietää että toinen on ok ja kaikki hyvin.
Nyt en tiedä eikä mun intuitio toimi ollenkaan ja sit varoitus. Mä en edes halua ajatella että nää kaksi juttua liittyy yhteen
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2521 : 14.11.2013 16:14:13 »

Toi viimeöinen jäi häiritsee niin paljon etten osaa keskittyy mihinkään.
Todella oudon mutkan kautta tuli yhteys eli ex-mieheni mukana tuli hänen pikkuserkkunsa mies joka kuoli Pietarissa pari vuotta sitten erittäin hämärissä olosuhteissa.
Meidän piti mennä käymään siellä mutta kun kuolema tapahtui tämä mieheni pikkuserkku tuli vähäks aikaa Suomeen ja asui mun anopin luona muutaman viikon.
En ole ikinä nähnyt tätä herra O:ta enkä edes muistanut koko tapausta ja nyt ei sit muu päässä pyörikään.
Viime viikolla täyttäessäni pesukonetta lensi pumpulipussi vessanpönttöön itsestään. Miksi nyt viedään taas näin kovaa eteenpäin? Mitä mulle edes nyt opetetaan?
En halua tällasta just tähän hetkeen koska koitan saada itseni kuntoon ja nämä jutut vie ajatukset sfääreihin
Poikanen edelleen kadoksissa. Mä lähden nyt kauppaan ja koitan olla miettimättä näitä asioita.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2522 : 14.11.2013 16:51:13 »

Koitahan pikkari jaksaa.
Olet niin avoimessa tilassa että saattaa tuntua hankalalta jos jotain säpinää on aina ympärillä. Katso mitä varoitus koski ja sitten yritä vain keskittyä arkisiin asioihin ja saada ajatukset muualle. Itsellänikin tuli eilen hyvin vahva tunne että yksi henkilö vielä tarvitsee apuani mutta jäin odottamaan että mitä päivät tuo tullessaan, ei siinä oikein muulla lailla voi auttaa.
Rukoile että kaikki jotka ovat "piirissäsi" saa juuri sen mitä he nyt tällä hetkellä tarvitsevat niin olet tehnyt jo parhaasi.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2523 : 14.11.2013 17:07:59 »

Avicii, kiitos sinulle.
Nää ei sinänsä ahdista mut pistää kyllä miettimään ja just normal arki kaikkine touhuineen ja ystävien kanssa oleminen vie ajatuksia pois tältä osa-alueelta
Kerroin vanhemmilleni ja äiti alkoi vaan rallattelee "Vain elämää ei sen enempää..." Niinpä,monimuotoista on juu
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2524 : 14.11.2013 23:58:51 »

Ystäväni on oikea ilontuikku   Cheesy
Hän sanoi tästä jutusta että miten ihmeessä voi kertoa noin vajaata viestiä VARO
Jostain syystä tää aiheutti aivan älyttömän naurukohtauksen kummassakin suunnassa ja frendi viel kuittais et pojat saa oppii viestimään kunnolla eikä saada aikaa stressii kuten nyt tapahtui.
No, saa nähdä mitä tapahtuu mutta iloa iltaani tuli paljon. Opetus jatkunee toiv selkeemmin.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2525 : 15.11.2013 16:11:37 »

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa miten voi olla näin tylsäääääääääääääääää? tickedoff
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2526 : 15.11.2013 17:44:58 »

yleinen vittuilu, negatiivisuus ja paskamaisuus toisia kohtaan tulee aina esille jonkun suulla tai käytöksellä juuri kun on saanut itsensä taas mukavaan olotilaan  tickedoff tickedoff tickedoff nyt ei jostain syystä hanskaa yhtä hyvin niitten ohittamista

ja sitten mätän karkkia helpotukseksi siihen paskaan oloon, vaikka se taitaa olla karhunpalvelus vaan

ei jaksais olla tekemisissä kenenkään ylimäärästen kanssa, kun näköjään kaikki on niin kireellä ja negatiivisella tuulella
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2527 : 16.11.2013 19:08:59 »

Nuori miesystäväni on kadoksissa edelleen. Tiistai-iltana puhuttiin viimeks puhelimessa ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Luuri pois päältä. Olen huolestunut ja täällä mun kodissa on ollut tänään aivan kamala energia.
Mustia välkähdyksiä seinissä ja painostava ilmapiiri, inhottava läsnäolontunne.
Sain sen pois vasta pari tuntia sitten mutta edelleen oudot fibat.
Olin niin onnellinen kun elämääni tuli uusi piristys ja nyt tilanne on näin ahdistava eikä mun intuitio edelleenkään toimi.
Ihan sama vaikka hänellä olisi uudet kuviot mutta kun vaan saisin tietää jotain...
Ahdistaa ihan helvetisti ja tähän päälle vielä fyysinen oireilu sekä pms. Tänään on tuntunut että pää räjähtää oikeesti  Sad
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2528 : 16.11.2013 20:40:16 »

Nuori miesystäväni on kadoksissa edelleen. Tiistai-iltana puhuttiin viimeks puhelimessa ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Luuri pois päältä. Olen huolestunut ja täällä mun kodissa on ollut tänään aivan kamala energia.
Mustia välkähdyksiä seinissä ja painostava ilmapiiri, inhottava läsnäolontunne.
Sain sen pois vasta pari tuntia sitten mutta edelleen oudot fibat.
Olin niin onnellinen kun elämääni tuli uusi piristys ja nyt tilanne on näin ahdistava eikä mun intuitio edelleenkään toimi.
Ihan sama vaikka hänellä olisi uudet kuviot mutta kun vaan saisin tietää jotain...
Ahdistaa ihan helvetisti ja tähän päälle vielä fyysinen oireilu sekä pms. Tänään on tuntunut että pää räjähtää oikeesti  Sad

Voi sua taasss..VoimiA..VoimiA.. angel    angel    angel    angel   angel    angel
                                             smitten     smitten smitten smitten smitten   smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2529 : 16.11.2013 21:11:48 »

Kiitti vaan tsempistä
Olen rukoillut ja siten se kamala energia lähti pois. Ystävä tulee kohta käymään ja sanoi tuovansa ruokaa ja viiniä mukanaan vaikka sanoin ettei tarvitse koska mulla on kaapit täynnä mutta tuokoon sit jos haluu, pääasia että ilmestyy.
Olen ollut kaksi päivää omissa oloissani inhottavassa epätietoudessa.
Ihmetyttää tosi paljon kun meediokin puhui tästä poikasesta ja sit menee näin oudosti jutut.
No mutta toivoa ei saa menettää  Smiley Kaikki menee vielä hyvin eikä mun nuppi poksahtanut vaikka siltä hetken tuntuikin
Ne mustat välkähdykset oli kamalia ja sen kaltaista energiaa en halua kotiini ikinä enää
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2530 : 16.11.2013 23:50:36 »

Ok. smitten.toivon et taaas  alat voimaan paremmin..kiva et sulla on ystävä..niitä aina tarvitaan angel smitten
 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2531 : 17.11.2013 03:37:09 »

Voin jo paljon paremmin  Smiley Kiitos huolenpidosta  angel
Ystävä toi tosi tulista papulinssikasvispataa ja kotiviiniä  Cheesy joten olen oikein pirteenä pienes nousuhumalassa ja ysy nukkuu mun nojatuolissa
En haluis herättää mutta tykkään nukkuu yksin.
Tällä viikolla on tapahtunut monta outoa juttua ja ne mustat välkähdykset - haluan niistä tietoa
Se valtavan negatiivinen olo ei tullut pelkästään sisältäni vaan myös jostain ulkoapäin. Vaikea selittää mutta selvän otan, samoin siitä missä poikanen on
Mulla on aika laaja verkosto mutta se ei yletä tohon 20+ asti suoraan mut eiköhän tämä selviä kun hieman kyselen
Aika erikoista sekin että eilen lähetin musiikkii kuunnellessani suoraan sydänchakrastani täsmäsäteen hänen sydänchakraansa (tämän aiemmin aistinut) tulee mun seiniin harmaata ja mustaa.
Jotain pahaa on tapahtunut. En muista milloin olis ollut yhtä kamala olo. Tai oli joo kaksi viikkoa sitten kun J meinasi kuolla mutta tää on erilainen tunne. Intuitio heräs uudestaan  smitten



tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2532 : 17.11.2013 12:24:29 »

Pikkari, toivon ett poikanen löytyy. angel smitten
 smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2533 : 17.11.2013 17:13:36 »

Niin toivon minäkin ja ihmettelen tota eilistä. Onneks se hirveä olo lähti pois ja tänään on ollut hyvä päivä. Jotain kummallista on tapahtunut kuitenkin.
Saan lisää tietoa parin tunnin kuluttua kun lähden tutkimaan
Eino-myrsky on pöllyttänyt tänään sellasella vimmalla että energia ainakin liikkuu.
Mulla on läpiveto ja sisällä tuulee. Putsaantuupa nurkat jämähteneistä energioista.
Eilisen kaltaista olotilaa en haluu kokea enää ikinä
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2534 : 17.11.2013 17:17:37 »

Ok.. angel smitten
Eino se täälki..eilen yöllä pyyhki.. Huh
Luonnonvoimia kannattaa..kunnioittaa. :Smiley angel smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: