Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 286948 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ohraz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #435 : 23.08.2013 11:43:56 »

Moikka,

Itselläni on hopeinen pitkä ketju, jossa riipuksena hopeinen Thorin vasara (en tosin ole pitkään aikaan sitä käyttänyt) mutta jos lähden ulos laitan sen yleensä kaulaan. korvissa tykkään käyttää hopeisia pyöreitä korvanappeja tai mustia isoja nappeja.Ostin tosin jokin aika sitten keltaiset ja violetit isot pyöreät korvanapit, joista violetit ovat parasta aikaa päällä  Smiley  oikeassa ranteessa käytän mustia puuhelmiä tai mustaa helmikorua, jossa roikkuu meritähti.

kiitos jo vastauksista  Smiley
tallennettu

Aurinko     vesimies, nouseva leijona
kuu           rapu
merkurius  kauris
venus        kalat
mars         kauris
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #436 : 23.08.2013 12:39:35 »

Meripihka(havupuiden fossiilia) maadoittaa, parantaa, puhdistaa ja auttaa kudosten uusiutumista....joten ihan loogista, etta tartut niihin.
Ehka myos nailla merillisilla koruilla alitajuisesti kaipaat onnea luoksesi...kuten me kaikki joskus.
Mielestani kuunkivi on tehnyt tehtavansa, vaikka onkin sinun kivesi, silloin muutama vuosi sitten sinulla oli todella tarve kuunkiveen jo oman jaksamisesi kannalta.
Jatka vaan meripihkan jahtausta...se viela joskus muuttuu joksikin uudeksi ja aurinkoista syksya sinulle tavataanko Hyvinkaalla?

No juuri noinhan se menee, itsen elämää ei osaa sisältä päin katsella. Sinä näet sen ulkoa päin, KIITOs!  Mieheni kuoleman jälkeen ja eläkkeelle jäädessäni todella olen tarvinnut voimaantumista ja maadoittumista.
Ja se kilinä puhuu omaa kieltänsä, juu!  Cheesy Grin

ps. Laitapas yksityisviestiin päivät, milloin olet Hyvinkäällä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #437 : 23.08.2013 12:48:26 »

Moikka,

Itselläni on hopeinen pitkä ketju, jossa riipuksena hopeinen Thorin vasara (en tosin ole pitkään aikaan sitä käyttänyt) mutta jos lähden ulos laitan sen yleensä kaulaan. korvissa tykkään käyttää hopeisia pyöreitä korvanappeja tai mustia isoja nappeja.Ostin tosin jokin aika sitten keltaiset ja violetit isot pyöreät korvanapit, joista violetit ovat parasta aikaa päällä  Smiley  oikeassa ranteessa käytän mustia puuhelmiä tai mustaa helmikorua, jossa roikkuu meritähti.

kiitos jo vastauksista  Smiley

Hei Ohraz! Tuolla aivan edellä Diamond kertookin hopean vaikutuksesta. Thorin vasara kuvaa minulle 'taontaa', haluat takoa elämääsi jotain uutta, saada siihen sisältöä, luovuutta. Taotko sen 'kumppanin' itsellesi. Varo, ettet etsi juuri jotain mielikuvasi tuotetta, mitä olet pikkuhiljaa taonnut, vaan aukaise sydämesi jollekin toisenlaisellekin. Korvanapeista tulee mieleen aina jotakin hillittyä, jotain kiinni olevaa, tarttuvaa, mikä ei heilahtele sinne tänne. Haluat pitää itsesi kurissa. Keltainen ja violetti ovat toistensa vastavärejä! Värien kanssakin voi harjoitella aivojumppaa vaihtelemalla niitä ja vaikka laittamalla toiseen keltaisen ja toiseen violetin. Tasapainottaa järjen ja intuition aivopuoliskoja.

Musta väri ilmaisee mielestäni myös arkuutta, pelkoa tai epävarmuutta. Ranteessa puu tuntuu rauhoittavalta, musta siinä voisi kertoa epävarmasta kädestä. Rauhoitat sitä koska se ei oikein tiedä mihin ryhtyä. Ota koru pois ja kokeile vaikka hellimistä, hoivaamista tai kirjoittamista, käsityötä....tämä on ajatuksen lentoa, ota huomioon. Meritähti muistuttaa tunteista! Veden elementti.

Diamond voisi nähdä muutakin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #438 : 23.08.2013 12:50:44 »

Diamond, jos tänne taas kurkistat...

mitä koruja itse nyt kannat?  Smiley

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #439 : 23.08.2013 16:00:42 »

Edelleen timantteja paa-asiassa, yksi Aleksander sormus on uusi myos valkokullassa tietty ja timanttikorvikset, pitkat jossa on lisaksi smoke topaz ja keltasafiireja...taas valkokullassa...lisaksi pidan joskus kristallisormuksia...mitas meinaat?
Olen aika uskollinen tyylilleni (hillitty mutta laadukas)
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #440 : 24.08.2013 09:58:54 »

Edelleen timantteja paa-asiassa, yksi Aleksander sormus on uusi myos valkokullassa tietty ja timanttikorvikset, pitkat jossa on lisaksi smoke topaz ja keltasafiireja...taas valkokullassa...lisaksi pidan joskus kristallisormuksia...mitas meinaat?
Olen aika uskollinen tyylilleni (hillitty mutta laadukas)

Voi ystävä-hyvä! Jostakin pidät lujasti kiinni, vanhoista arvoista, menneestä ja tästä hetkestä. Olet kokenut paljon ja tiedät miten maailma seisoo ympärilläsi ja mitä voimia tarvitset! Et tyydy toisarvoiseen. Kristalli? Ote maan syvimpään, olethan Härkä. Se kirkastaa mieltäsi, ohjaa oikeisiin päätöksiin.

Tällaista tulee mieleen...Kaikkea hyvää sinulle!  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #441 : 24.08.2013 18:01:37 »

Monet kiitokset, maastahan mina olen...nyt harka puhuu....
tallennettu
Ithilien
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #442 : 25.08.2013 16:03:51 »

Kiitos paljon, Esmiralda, olipa ihana lukea tuota! Tunnistin kyllä itseni niin monesta kohtaa ettei tosikaan, ja oli hauska huomata joistain jutuista että näinhän se on, kappas kun en ole sitä noin itse ajatellut  Cheesy Oikein hyvää sunnuntaita ja syksyä sinne! smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1333



Profiili
« Vastaus #443 : 27.08.2013 19:01:55 »

Hopean energia on tasapainoittavaa ja hopeahan on parhaita sahkoa johdattavia alkuaineita(eli saataa ihon lampotilaa)

Eikohan ole niin, etta jos rakastaa itseaan, pystyy rakastamaan muitakin.....

Luit ajatukseni, ennenkuin se ehti korvieni väliin. Päivällä katsoin Nojatuolikirkkoa, kun virkkailin pitsijakkua (välillä siiis muistan jopa itseäni). Siellä tuttu pappi kertoi juuri kyyvstä rakastaa itseä, jotta voisi rakastaa toista saman verran.
Hoksasin, etten juurikaan ehdi paneutua itseen, kun on vauhtia enemmän kuin kylän pyörittämiseen tarvii. Toki itsetuntoni on vahvempi kuin on tarvis, mutta silti tuo omassa päässä kuultuna:
Rakasta itseäsi kuin lähimmäistä väännös kolahti.
Jäin miettimään, kuinka köyhää onkaan alistuvien ja itseään (= Kärsi kärsi, kirkkaamman kruunun saat) tarkoituksella hylkivien rakkaus toisia kohtaan. Kun arvostaa itseään, on plakkarissa ylimääräistä välittämisen energiaa niille, jotka monet huomaamattaan hylkäävät.

Suurin lahja, jonka eläissämme saamme, on elämä itse - jo syntyessä ja kysymättä.
Mitä sillä teemme, onkin sitten ihan eri juttu.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Indium
Vieras
« Vastaus #444 : 09.09.2013 17:33:00 »

No niin! Käsilaukkuni sivutaskun pohjalta löytyi yllättäen tyhjä ketju, ja pistin sen kaulaani päättäen, että jotain kaunista ja mukavaa tulisi siihen asumaan. Ja siihenhän tuli 230 miljoonaa vuotta vanha ammoniittifossiili.

Tämmöinen, paitsi että minun omani oli laatikon tummimman värinen, eli reilusti tummempi kuin tämä:
https://somsola.com/images/P/2010-11-nro-3-35mm-ammoniittiriipus.jpg

Olen pitkän aikaa ollut mieltynyt kierrekuvioon, jollainen löytyy myös esim. kotiloiden ja helmiveneiden kuorista. Ja nyt sain sen koruksi ja nähtävästi myös heiluriksi. Mitäs tämä tuo mieleen? Smiley

Terveisin Indium, aiemmin hetkellisesti ihan koruton  crazy2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #445 : 09.09.2013 19:56:05 »

No niin! Käsilaukkuni sivutaskun pohjalta löytyi yllättäen tyhjä ketju, ja pistin sen kaulaani päättäen, että jotain kaunista ja mukavaa tulisi siihen asumaan. Ja siihenhän tuli 230 miljoonaa vuotta vanha ammoniittifossiili.

Tämmöinen, paitsi että minun omani oli laatikon tummimman värinen, eli reilusti tummempi kuin tämä:
https://somsola.com/images/P/2010-11-nro-3-35mm-ammoniittiriipus.jpg

Olen pitkän aikaa ollut mieltynyt kierrekuvioon, jollainen löytyy myös esim. kotiloiden ja helmiveneiden kuorista. Ja nyt sain sen koruksi ja nähtävästi myös heiluriksi. Mitäs tämä tuo mieleen? Smiley

Terveisin Indium, aiemmin hetkellisesti ihan koruton  crazy2

Kylläpäs huokasin! Ooooh! Ihan ensimmäiseksi tuli mieleen oikein vahva maaäidin energia. Et ihan helposti suohon vajoa tai kadota maata jalkojesi alta. Hiplaa sitä mukavasti aina kun heikottaa tai olet epävarma! En osaa nyt keskittyä enempään, kun olen viikon matkalle lähdössä. Mutta jospa Diamond huomaisi tämän, innostuu varmasti!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Indium
Vieras
« Vastaus #446 : 10.09.2013 11:10:34 »

Hui, kiitos vastauksesta Esmiralda!  Smiley Itsekin koen tuon fossiilin maadoittavaksi ja rauhoittavaksi. Vanhaksi ja viisaaksi myös.

Oikein ihanaa matkaa sinulle!  
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #447 : 10.09.2013 13:34:37 »

Hui, kiitos vastauksesta Esmiralda!  Smiley Itsekin koen tuon fossiilin maadoittavaksi ja rauhoittavaksi. Vanhaksi ja viisaaksi myös.

Oikein ihanaa matkaa sinulle!  
Kiitos!
Tuli tuossa vielä mielen, että simpukka kuvaa jotenkin naisen sisäelimiä. Suojaisko se niitäkin. Mietipä mitä sinulle on siellä tapahtunut. Kohtu? Munasarjat? Oletko tiedostamatta tarvinnut juuri sinne vahvistusta ja tuollainen on tarttunut käteesi. Minä näin murrosikäisenä unen sateenkaarisimpukasta. Tai luulin ihan oikeasti nähneeni sellaisen. Ja kamppailn seksuaalisen kasvuni kanssa kipeästikin. Sen pohjalta tein päätöksenkin, että viivytän niitä kokemuksia. Jotenkin uskon, että simpukka antoi minulle vinkin siitä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Indium
Vieras
« Vastaus #448 : 10.09.2013 13:45:43 »

Esmiralda, itse asiassa nyt kun sanoit, niin kyllä tuo sopii aivan yllättävänkin hyvin tähän ajanjaksoon jolloin olen ollut noista kuoren kasvattavista pikku otuksista kiinnostunut. Ja jotenkin se nyt konkretisoitui noin, kun voin kantaa tuota fossiilia mukanani joka paikkaan. Sellainen sopivan suojan symboli.  Smiley
tallennettu
Kanelit
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #449 : 12.09.2013 21:41:14 »

En ole koruihminen juuri lainkaan..koen korut enimmäkseen häiritsevinä ja painavina..
Vuoden aikana luovuin kaikista muista koruistani ja jätin ainoastaan helmiä ja aitoa turkoosia hopeaan istutettuna itselleni.

Turkoosi on lähinnä korulippaassa kaunistuttamassa, mutta siihen tunnen selvän yhteyden sieltäkin käsin..helmikoruni ovat kevyempiä ja niihin koristaudun hieman useammin..
Mitähän nämä kertovat minusta Smiley


tallennettu

Taivaanrannan maalari, hassuttelija ja veden loisketta rakastava Rapunen.
Sivuja: 1 ... 28 29 [30] 31 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: