Äänestys
Kysymys: Eli missä huoneessa sijaitsee eniten planeettoja ja asteroideja kartallasi?
I - 39 (8.2%)
II - 30 (6.3%)
III - 31 (6.5%)
IV - 29 (6.1%)
V - 46 (9.6%)
VI - 63 (13.2%)
VII - 44 (9.2%)
VIII - 56 (11.7%)
IX - 35 (7.3%)
X - 34 (7.1%)
XI - 28 (5.9%)
XII - 42 (8.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 421

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä huone on kartallasi voimakkaimmin esillä?  (Luettu 125763 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #75 : 26.03.2006 12:56:59 »

8. on hyvin edustettuna:

aurinko :skorpioni:8.huone
 merkurius :skorpioni:8.
 neptunus :skorpioni:8.
 ceres :skorpioni:8.
 juno :skorpioni:8.
 pallas :vaaka:8.

8 = "Jatkuvan ehdottoman uudistumisen ja menetyksen kohtaamisen alue"

Toi kertoo jo jotain...knuppel2
Kyllä se alitajunnassa on ollut, ei ole tullut paikalleen jämähdettyä.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Thira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #76 : 27.03.2006 15:03:13 »

Meikäläisellä näyttää hallitsevan 6. ja 12. huone ja ne vievätkin sitten melkein puolet koko kartasta.  Smiley Kokonaan tyhjiä huoneita taasen ovat 1.-5. ja 8. huone.  idiot2

En oikein tiennyt kumman olisin pistänyt voimakkaammaksi, joten jätän tulkinnan sen paremmin osaaville.  Smiley 6. ovat Mars, Venus, Uranus, Pluto ja Vertex  vaaka - 12. ovat taasen Saturnus ja asteroideista Chiron  oinas, Ceres  oinas, Pallas  kalat ja Juno  harka . Näytti jotenkin tutunoloiselta nuo kuvaukset 6. ja 12. huoneesta:

6. Minä on ilmaissut oman kehityksensä huippukokemukset ja tässä huoneessa on kyse siitä, miten tulla toimeen arkielämässä, kuinka sopeutua ulkomaailmaan ilman erityistä asemaa tai loistoa. Se viittaa työhön, palveluun, tietojen ja taitojen kehittämiseen, mikä veisi kehitystä eteenpäin kohti täydellisyyttä. Huoneen ihmistyyppi on käytännön opettaja, kasvattaja, kouluttaja, treenaaja, työtoveri, lääketieteen ammattilainen, hoitaja, avustaja, työntekijä.

12. Minä uppoutuu tässä huoneessa tekemään tiliä omasta kehityksestään maallisena olentona ja joutuu usein kohtaamaan oman kehityksensä heikkoudet, vääristymät ja tekemättömät muutokset. Huoneessa on mahdollista puhdistautua, irrottautua yksipuolisista aineellisista siteistä todellisuuteen ja kääntyä psyykkiseen tai henkiseen itseriittoisuuteen. Se viittaa transsendenttisen elämän tarpeisiin ja haluun ymmärtää kokonaisvaltaisesti sekä omaa kehitystä että koko maailman tilaa. Se viittaa usein kollektiivisiin kokemuksiin, joissa oma minä on vain osa kokonaisuutta vailla erityistä merkitystä tai edes nimeä ja tarkoin määriteltyä identiteettiä. Huoneen ihmistyyppi on sosiaalinen sivullinen, irrottautuja, tarkkailija, vetäytyjä, luopuja, rangaistu, epäkelvoksi tuomittu tai pitkään normaaleista elämänkuvioista poissaoleva.

Toivottavasti tästä elämästä vielä tulee jotakin näillä asetelmilla  Wink
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius -> kauris
Venus, Mars, Jupiter -> skorpioni
Saturnus -> härkä
Uranus -> vaaka
Neptunus -> jousimies
Pluto -> neitsyt
AC härkä

Metalli-Koira, Punainen Itsevallitseva Käärme
Samedia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Tasapainoilua


Profiili
« Vastaus #77 : 28.03.2006 14:36:31 »

Rajatut on minun huoneeni!  Cheesy

8. huoneessa: aurinko, mars, neptunus, juno, vesta
7. huoneessa: venus, uranus, pluto, kuunsolmu, vertex
9. huone: merkurius, jupiter, pallas
Kuu löytyy 3:sta ja chiron 1:stä, saturnus 11 ja ceres 10

 askendentti vesimies
 kuu kaksoset
tallennettu

Aurinko Skorpioni, Kuu Kaksoset, Merkurius Jousimies, Venus Vaaka, Mars Skorpioni, Jupiter Jousimies, Saturnus Kauris, Uranus Leijona, Neptunus Skorpioni

Keltainen Sähköinen Tähti, Maa-sika
Elämänpolku 7, Minuuden numero 11, Kohtalo 9
An-Sa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #78 : 09.04.2006 16:09:23 »

Mulla 7. huone näyttää olevan todella hallitseva. Voisiko joku kertoa mulle mitä se merkitsee, kun en tiiä astrologiasta kovinkaan paljoa Smiley

Aurinko 26° 1' Skorpioni 8. huone
Kuu 3° 2' Kalat 1. huone
Merkurius 12° 56' Jousimies 9. huone
Venus 10° 25' Skorpioni 8. huone
Mars 8° 3' Leijona 7. huone
Jupiter 5° 6' Rapu 5. huone
Saturnus 0° 4' Neitsyt 7. huone
Uranus 12° 58' Skorpioni 8. huone
Neptunus 15° 8' Jousimies 9. huone
Pluto 15° 38' Vaaka 7. huone
Chiron 2° 22' Härkä 2. huone
Ceres 29° 25' Skorpioni 9. huone
Pallas 8° 30' Skorpioni 8. huone
Juno 14° 23' Jousimies 9. huone
Vesta 26° 21' Vaaka 7. huone
Kuunsolmu 12° 52' Vaaka 7. huone
Vertex 16° 14' Neitsyt 7. huone
 Huoneiden kärjet
Askendentti 1° 34' Vesimies
2. Huone 1° 2' Härkä
3. Huone 29° 8' Härkä
Keskiyö 15° 33' Kaksoset
5. Huone 29° 17' Kaksoset
6. Huone 12° 49' Rapu
Deskendentti 1° 34' Leijona
8. Huone 1° 2' Skorpioni
9. Huone 29° 8' Skorpioni
Keskitaivas 15° 33' Jousimies
11. Huone 29° 17' Jousimies
12. Huone 12° 49' Kauris
tallennettu
Keijutar
Vieras
« Vastaus #79 : 09.04.2006 18:13:41 »

Kyllä tuo 6.huone näyttää ruuhkaiselta  jupiter  pluto  pallas  mars  kuu ja näytti joku muukin merkki vielä olevan  :Smiley

Huoneiden kärjet
Askendentti 2° 38' Kaksoset
2. Huone 19° 10' Kaksoset
3. Huone 2° 18' Rapu
Keskiyö 15° 59' Rapu
5. Huone 2° 38' Leijona
6. Huone 2° 5' Neitsyt
Deskendentti 2° 38' Jousimies
8. Huone 19° 10' Jousimies
9. Huone 2° 18' Kauris
Keskitaivas 15° 59' Kauris
11. Huone 2° 38' Vesimies
12. Huone 2° 5' Kalat

 smitten
tallennettu
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #80 : 11.04.2006 23:22:32 »

8. huone rulettaa meikäläisellä.
Kärki  ja itseasiassa koko huone skorpissa, mukana:
Vesta 7° 35' Skorpioni
Aurinko 8° 41' Skorpionii
Merkurius 11° 54' Skorpioni
Jupiter 14° 46' Skorpioni
Venus 22° 27' Skorpioni

Aika napakka stelliumikin tuossa ja sen kyllä huomaa  Cheesy Mut en vaihtais, nuo kuvaukset tuolla http://netti.nic.fi/~astrolog/huoneet.htm lämmitää kovasti. Intuitio, mmmm.
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #81 : 13.04.2006 09:08:35 »

1. huoneessa 3: Pallas, Juno ja Kuunsolmu
" Minä "laskeutuu alas" ruumistukseen, ottaa energiakehikon, jonka kautta rakentuu totunnaisten käyttäytymismallit, eleet, ilmeet, perusasenne elämään ja ulkoinen persoona, jonka kautta sisäiset voivat ilmenevät. Tässä huoneessa on valmiudet oivaltaa oma elämän persoonallinen merkitys. Huoneen ihmistyyppi on Minä itse, Persoona, jonka kautta elämännäytelmä on määrä esittää."

10. huoneessa 3: Mars, Uranus ja Vesta
" Minä ottaa tässä huoneessa virallisen asemansa osan yhteiskunnallista koneistoa. Huoneen merkitys on usein ura ja ammatti, päämäärät ja tavoitteet, kunnia ja maine. Huone viittaa kokonaan ihmisen ja yhteiskunnan välisiin sidoksiin, joista ammatti on usein lujin ja kestävin. Mutta se viittaa myös vallankäyttöön tai hierarkisiin tarpeisiin olla mukana rakentamassa ja hoitamassa valtion tai firman tai organisaation asioita. Huoneen ihmistyyppi on ammattilainen alalla kuin alalla, vallan huipulle kiivenneet, päättäjät, hallitsijat, organisaatioiden pyörittäjät. "

... kumpi lienee merkityksellisempi?  idiot2 taitaa molempia löytyä.
1. huoneen kärki vaaássa kai selittää jotain.
Ja 10. huoneen kärki osoittaa rapua

... sitten muissa huoneissa 1 tai 2 planeettaa tai asteroidia

... ja huoneet 4, 6 ja 12 aivan tyhjiä. uglystupid2

Mitäs se tyhjä huone tarkoittikaan? Pitikö näitä ominaisuuksia etsiä sitten muista ihmisista?  Wink
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #82 : 18.04.2006 23:49:24 »

An-Sa, seiskahuone on ihmissuhteiden ja parisuhteiden aluetta... Eli nämä asiat ovat elämässäsi varmaankin hyvin merkityksellisiä asioita. Itselläni tuo seiskahuone kanssa aina täynnä (aurinko, mars, merkurius, chiron, ceres, onnenpiste) ja elän elämääni hyvin voimakkaasti toisten ihmisten kautta... Tuntuu että yksi elämäni suurimmista oppiläksyistä on lopettaa toisten ihmisten liiallinen miellyttäminen, omaksi itsekseni tuleminen sen sijaan että muuntaudun aina samalle aaltopituudelle ihmisten kanssa aivan eri persoonaksi, kuin mitä olen... En oikeastaan tiedä kuka olen. Olen jokaiselle ihmiselle niin erilainen.
« Viimeksi muokattu: 24.04.2006 18:35:00 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
An-Sa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #83 : 19.04.2006 15:22:49 »

Valonkantaja...mä olen todella sosiaalinen ja tulen toimeen melkein kaikkien ihmisten kanssa. Mä olen semmonen iloinen hölöttäjä, jolle kaikki tuntemattomatkin tulee aina juttelemaan. Sosiaalinen verkostoni on siis todella laaja ja koostuu todella erilaisista ihmisistä. Mun ihmissuhteet toimii loistavasti, paitsi seurustelusuhteet jotka aina ovat ongelmaisia mulle. Kaipa se johtuu mun nousevasta vesimiehestä tai jostain. Olen todella sitoutumiskammoinen ja haluan säilyttää itsenäisyyteni. Mä olen todella vahva persoona, itsevarma ja itsenäinen. Eli en  koita miellytää muita. Tuntuu ne onneksi pitävän musta muutenkin:) Ehkä mä olen oppinut läksyni siis ettei kaikkia ihmisiä voi miellyttää. Ainakaan sillä että itse aina muuttuu. Lapsena mä olin sellanen kilttityttö joka tasapainoili kaikkien välillä mm. vanhempieni jotka vihasivat toisiaan vaikka olivatkin pysyivätkin 20 vuotta yhdessä minun ja sisarusteni takia. Nykyisin annan ihmisten selvittää ongelmansa, tai no en ainakaan stressaa niitä tai syytä niistä itseäni. Paljon se on vaatinut itsetutkistelua, mutta nyt ainakin suunnilleen tiedän millainen olen. Ainakin joskus. Smiley
tallennettu
Pihlasi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #84 : 23.04.2006 11:45:25 »

Olenkin ihmetellyt, että missä "mättää". Nyt näin ensimmäistä kertaa karttani ja jopa alkaa "selvitä". Lähes kaikki ne mokomat ovat tunkeneet itsensä huoneisiin 1 ja 7! Onko ollut ihan pakko? Helpommallakin tässä voisi eteenpäin mennä. Itse en kyllä vielä mitään ymmärrä näiden karttojen tulkinnasta, mutta ei taida olla ihan hyvä juttu, että ne ovat noin sumpussa?
tallennettu

Quod scripsi, scripsi...
tähtiyö
Vieras
« Vastaus #85 : 02.05.2006 17:02:49 »

Minulla näyttää olevan kaikkea runsain mitoin  11. huoneessa. Selväähän se, että elän unelmoimalla, toivomalla ja visualisoimalla ja olemalla kaikille kaveri. Nuorena tuo ilmeni kaveririippuvuutena, keski-iässä yhteisötoimintana mutta nyt vnhemmiten näyttää visualisointi tulevan yhä voimakkaammaksi. Koska Oinas Aurinko on joukon johtajana planeettaryppäässä elän luonnollisestikin päässäni.  :Smiley
tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #86 : 26.05.2006 11:20:04 »

11.huone korostuu parhaiten.
1.) 11.huone: aurinko, kuunsolmu, pallas, merkurius, venus, Lilith  Onnenpiste ja Pholus,
2.) 5.huone:  vestaplutovertex ja saturnus
3.) 12.huone:  ceresmars ja chiron

Itselleni tärkeitä asioita on yhdessä oleminen ja tekeminen. Muutetaan yhdessä maailma paremmaksi! Haluan aina tietää kaikista asioista totuuden, pidän itsepäisesti periaatteistani kiinni, olen riskinottaja, tykkään ihmismassoista, olen idealisti jne. Eli hyvinhän se 11.huone näyttäytyy elämässäni.

tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #87 : 29.05.2006 14:50:50 »

Minulla 2.huoneessa eniten "tavaraa":

 kuunsolmu   aurinko   ceres  kaloissa
 chiron   mars  oinaassa

1.huone tulee hyvänä kakkosena:

 juno  kaloissa
 merkurius   pallas   kuu   vesimiehessä

2.huoneen teksti:
Minä-kuva juurtuu maalliseen olemukseensa, saa perintönä vanhemmilta ja koko edeltävältä perimä-linjalta tiettyjä biologisesti määräytyviä kykyjä ja lahjoja, jotka odottavat aktivointia ja tietoista kehittämistä. Huone edustaa ihmisen perustarpeita, ruuan, suojan, puolustautumisen ja seksuaalisuuden muotoja, joiden avulla biologinen perimä muistuttaa osallisuudestamme luontoon. Käytännön merkitys on taloudellinen turvallisuus, joka korostuu näin myöhäisessä kulttuurivaiheessa elävien tarvemaailmassa. Huoneen ihmistyyppi on esivanhempi.
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
0408
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #88 : 30.05.2006 13:39:51 »


10.huone

 aurinko  merkurius pallas  kuunsolmu leijona 
 ceres  neitsyt
 
12. huone

 kuu  jupiter saturnus vesta  vaaka

Sanoisin kuitenkin, että huone 12 on tähän asti ollut kuitenkin tutumpi. 10 huonetta kohti kurkotellessa. Smiley
tallennettu
Noksu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #89 : 30.05.2006 16:26:50 »

Ysissä on tungosta: Merkurius, Jupiter, Uranus, Pluto ja Aurinko. Kasissa Kuu, Venus ja Vesta.

9. Minä löytää tiensä syvällisten kokemusten ja psyyken paljastusten kautta sosiaaliseen elämään, josa vaadita tiettyjen perinteisten menoja ja rituaalien noudattamista ja sosiaalisten standardien hyväksymistä. Siksi 9.huone on perinteisesti korkeamman koulutuksen huone viitaten opiskeluun, laajojen tietojen hankkimiseen ja sulatteluun, ulkomaan matkoihin, jotka usein täydentävät teoreeettista maailmaan tutustumista. Vaiheen ihmistyyppi on perinteisesti opettaja, pappi ja tuomari, kansainvälisten asioiden kanssa työskentelevä, politiikan, ideologioiden tai uskontojen ammattilainen.

Hih, onhan tuota tullut opiskeltua ja nuorena matkusteltua mainita ja mantuja tutkailemassa. Ammattikin liittyy kieliin. Ja polittiikka kiinnostaa periaatteessa kovasti - kiihkeitä mielipiteitä ainaksin löytyy  Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: