Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 493108 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #855 : 07.07.2009 22:37:44 »

 kuu 20  kauris
ja popin kuningasta muistetaan,
 mars harka aspect_squ jupiter neptunus vesimies
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #856 : 08.07.2009 12:54:56 »

 kuu 27  kauris
semisekstiiliketjua seppien kautta  uranus:lle,josta  aspect_sex mars.lle,
irtisanomisia ja -sanoutumisia,kissanpentu salamatkustajana junan alla,merihätää

itsellä  venus siirtyi descendentille ja tr  saturnus aspect_sex venus astui voimaan,
tr  venus aspect_squ jupiter kalat myös.
Oon nähnyt taloista unta, yhessä unessa halusin vanhan alatorpan katon paanutettavaksi uudestaan,jotta vosin muuttaa sinne asumaan (se on oikeesti jo lahonnut).
Viime yönä Vanhanen hankki talonrakennustarpeita ja aikoi rakentaa morsmaikkonsa kanssa täsmälleen samanlaisen talon kuin entinen talonsa, mitä vähän ihmettelin. Hän oli todella huolissaan miten meidän käy,kun joudumme muuttamaan purettavasta talosta alta pois.Sitten hän esitteli pienoismalleina keittiön ja kotiteatterin. Kotiteatteri oli yhtenäinen "loosi" sohvineen ja laitteineen ja minä sanoin heti jotta ahistaa..penskat ei pääse juoksemaan sohvaa ympäri..(oisko mediamaksu tapetilla?) Talossa oli 2 avointa autotallia,joissa oli hissi keittiön tasolle.Weard, aattelin, mutta sitten aattelin miten kätsää on muuttaa huonekalut taloon hissin avulla.
Sitten olin jollain messuilla ja ostin ystävän nivelrikkoon jotain ruotsalaista? marjarahkahyytelön näköistä uutta luontaislääkettä. Sen hintaa en saanut selville, perässä f ? kr kai siinä ois pitäny olla? Maltaita se silti maksoi. Joku pottuili mulle että sulla on vielä hillat ja mansikat keräämättä (naurunrehakkaa ympärillä) ja minä sanoin jotta mansikat on niin kalliita etten osta.

astro com sanoo jotta  mars 6 huoneessa ja a lot of work..
onkos marsin nuoli muuten 45 asteen kulmassa?
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #857 : 08.07.2009 13:02:32 »

Miulle  kuu kauris on melkein aina jotain kaukokaipuun aikaa. Hiljaista melankolista romanttisuutta. Niin se oli aina ennekin, kun seurailin tätä ketjua ja tänään kävelin tuolla peltoteillä ja oli juuri se tunnelma. En voinut olla keräämättä niittykukkia ja haikailematta maaseudulle ja järvimaisemiin ja kaikkea sellaista. Ja kun nyt tänne tulen, niin kuu kauriissa. Niinpä niin. Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #858 : 08.07.2009 15:49:11 »


täällä iskee tuo vastapään :kauris:sarvipää hurjaa yösäpinää. Näin kanssa unia, mutta ne oli jopa ahistavia. Yhdessä yöpöydältä tippui lasi maahan ja meni rikki, se oli kolmas lasi (tuli tietoon).
Olin huutanu ääneen.....
Ja muitakin painajaisia huh, huh...mut rikkoutunu juomalasi...Huh? Kolmas?Huh
Piti muuten käydä kirpputorikierros tänään, eikös tuo  kauris ole aika laskelmoiva joten sentit kuriin.
Ahistaa, ukkosta varmaan ilmassa kun on lämmintäkin jo 23. Tuuli tuivertaa.
Mulla ystävä pulassa, annoin katon pään päälle ja  kalat nainen hiukka rauhoittui.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #859 : 09.07.2009 07:51:30 »

Sirpaleethan tietaa onnea!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #860 : 09.07.2009 12:00:48 »

Toivottavasti! Minultakin putos unessa käsistä lattialle lasten minikokoa olevia kahvikuppeja mennen sirpaleiksi.Oli olevinaan isän 60- vuotispäivät.Kesken heinänkorjuun.Likaisia aluslautasia.
Venusta kaikki tyynni.

 kuuvesimies, ollut  aspect_tri :venus:4  kaksoset
epävakaista,kohta sataa
silmiä särkee, ketuttaa,
mietin Logosta, joka on itellä 14  rapu ja tuo pimennys liippas läheltä logiikkaa.
"Todellisuutta määrittävä periaate logos ilmenee erityisesti vastakohtien kautta, joilla on kätkettyjä yhteyksiä." sanoi Herakleitos. Muutosta hallitseva järki.
Logos septiili  uranus ja totuutta etsii hän
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #861 : 09.07.2009 12:04:11 »

nikki.. oon amatööri joten esitän nyt amatööri-päätelmän Cheesy Oon mukamas huomioinu, että aina kun kuu lipuu mun arskamerkkiin eli jouskariin niin säät viilenee/alkaa satamaan tms. Oonko ihan pihalla?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #862 : 09.07.2009 12:17:59 »

Ettäkö kuun sadesäärintama seurais sun aurinkoas?
Oikeesti  kuu jousimies on kuitenkin tulen merkissä eli sen pitäis olla sinänsä selkeää ja lämmintä.
Toisekseen taas  jousimies on muuttuva merkki ja jos tähän kuun sijaintiin osuu muutakin? sopivaa? niin mikä ettei sää myös muuttuisi.
Tässähän on kohta kuun yhtymä  jupiter.iin (jousimiehen planeetta) elikkäs hyvinki tuo kuukausittain tapahtuva yhtymä muuttaisi säätä. Ensin epävakaista ja sitten  kuu kauris vakiinnuttaa vähäksi aikaa?
Eli se muutos ei välttämättä olekaan aina just jousimiehessä vaan tuohon  jupiter.iin yhtymässä?
Solmujen olen huomioinut muuttavan säätä ja nythän oli kuun yhtymä  kuunsolmu vesimies:een.
Sulla taitaa olla ihan oma sisäinen sääbarometri  aurinko jupiter jousimies. Wink
Ihan hyvä havainto.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #863 : 09.07.2009 12:22:03 »

Hih Cheesy Taitaa olla joo Cheesy Mä sairastuin viime viikon lauantaina kurkkukivun kautta ihan oikeaan kuumeeseen (38!!) ja mä en tosiaan oo "ikinä" sairas. Mietin oliko chironilla näpit pelissä vai jollain ihan muulla enkä oo vieläkään täysin parantunu.. Tää taas liittyy siihen säähän, että koko viime viikon järjetön helle ja sit ku oon työkuntonen taas ni ihan kakkailmat Sad Loma alkaa parin viikon päästä, että jos sillon kuu menee jouskariin ja sataa ni mä en tiiä mitä mä teen.. syön pääni? Ammun kuun taivaalta? Tähtään jousen jupiteriin?

Niin ja mulla on tällä hetkellä joku chiron kolmio asc menossa tms. Että enpä tiiä..´

Btw, tällä viikollako täyskuu ku aspoja tuli maanantaina niin perkeleesti?!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #864 : 09.07.2009 12:30:27 »

Joo täysikuu oli tiistaina ja se  kuu näkyi muuten komian keltaisena viime yönä täällä.
Marix, sullahan on itelläs  kuu vesimies. tee kuunpaluukartta ja tutkaile sieltä mahdolliset lomatunnelmat?
Jos sulla on  chiron.n transiitti niin siinä onkin sitten mukana seppiä enempikin..
Ja mitä luultavimmin (arvausleikkiä) kurkku-kipuun liittyen sulla on  mars kurkku- harka
kvinkuroimassa  aspect_kvi  askendentti myös tai tr  mars  aspect_kvimars,
tai tr  mars aspect_opp venus.
Jos ei oo niin minäkin voin tulla ampumaan sitä kuuta taivaalta...

aspoja?
« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 12:32:34 kirjoittanut nikki » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #865 : 09.07.2009 12:37:33 »

Asiakaspalautteita.. Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #866 : 09.07.2009 12:41:21 »

no se oli tietty sitä  kuu kauris aspect_opp merkurius rapu aikaa maanantaina,
tunnepitoista ? palautetta..
Oikeesti onko sulla tuota marsin transiittia koskapa mars myös nostaa äkillistä kuumetta.
Teorian vahvistusta.
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #867 : 09.07.2009 12:43:44 »

Kuunpaluukartassa kuu on 20 asteessa vesimiehessä ja se tyhmä chiron 26!

Sen verran rupes kiinnostamaan, että syntymäkartalla kuu 20 ja 46 vesimiehessä (en mä enää muista miten nuo asteet pitää sanoa..) ja tossa kuunpaluukartalla nyt 20 ja 45!!

..tapahtuuko tätä useinkin? Mitä nyt tapahtuu? Cheesy Apua!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #868 : 09.07.2009 12:48:05 »

Hitto nikki sä oot hyvä! 27.6. oli kurkku kipeä ja seuraavana yönä nous kuume.

 
Mars neliö Kuu

Tarkka: 29.6.2009
Alkaa: 25.6.2009 Päättyy: 3.7.2009
Marsin planeettaohitus merkitsee vauhdikasta vaihetta ja nopeasti syttyvää innostusta sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikka vaikutus on suhteellisen lyhytaikainen, saattaa sillä olla suuri merkitys jonkun uuden asian aloittamisen kannalta.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #869 : 09.07.2009 12:54:29 »

Logos tais vaan kirkastua auringon valossa, oikein häikästyin... angel
taphtuukos tuota usein.. coolsmiley kerran kuussa samoissa asteissa kuu palaa syntymäkartan asteisiin ja tätä sanotaan kuunpaluuksi
Sulla tuo  mars aspect_squ kuu jatkuu ilmeisesti just chironin vaikutuksesta.Chironhan kuoli hitaaaaaaaaaaaaasti kärsimällä, voe sinnuu.
Mut mikäs sun  mars vaaka aste on tai tuo  askendentti jos saan udella?
Lasten äkillinen kuume saattaa olla "vain" marsin transiitti, joka menee ohi yhtä nopeasti kuin transiittikin.

Tai siis en tiedä jatkuneeko, koskapa orbi on kuitenkin 6 astetta.Marsin ja chironin.
Siks kyselinkin noita muiden astelukuja, ite marsinkin.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 13:03:16 kirjoittanut nikki » tallennettu
Sivuja: 1 ... 56 57 [58] 59 60 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: