Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 451180 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
flover
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #360 : 05.06.2008 14:50:46 »

Saisinko selvennystä elämäntilanteeseeni tai ihmissuhteeseeni.
Kova tunteiden myllerrys on käynyt päässäni/sisälläni jo pitempää, enkä saa
selvyyttä/otetta mistään. En tiedä mistään mitään, en oikein innostu mistään.
Tallaan paikoillani. Olen lukossa.

Olen työelämässä, avioliitossa, yhden lapsen äiti.
Olen ollut mieheni kanssa onnellinen, mutta hänelle
on tuo iloliemi maistunut aika paljon. Koviakin olen kokenut.
Olen päässyt niistä jotenkin aina yli.
Sydämeni on aina ollut hyvä muille, olen kiltti ja antelias.
Näen jotenkin, mitä muut tarvitsevat, en näe mitä itse tarvitsen.
En oikein tiedä mitä haluan. Kuka olen (olen muuttunut)
Elämän tarkoitusta mietin, minun elämän tehtävää,
ja että onko mieheni minulle se oikea..

 :Smiley
tallennettu
tsirp
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #361 : 05.06.2008 17:02:36 »

Hei!

Tämä asia on pyörinyt mielessäni jo aivan liian kauan ja kaipaisin siihen apua.

Törmäsin viime vuonna aivan ihanaan ihmiseen, enkä haluaisi uskoa sen olleen pelkkää sattumaa. Voisiko hänestä tulla vielä jonakin päivänä osa elämääni, vaikka se näyttääkin nyt ihan mahdottomalta? Pitäisikö minun vain odottaa ja antaa ajan kulua vai unohtaa hänet kokonaan?

Toivottavasti pystyisit auttamaan minua, sillä tarvitsisin jonkinlaista neuvoa tähän tilanteeseen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #362 : 05.06.2008 19:54:27 »

azaka

Myllerrys näyttää sinulle mitä voit tehdä ja ennen kaikkea mitä haluat. Jos joku asia tai juttu ei toimi, korjaa se parhaasi mukaan. Opit varmasti kaikesta jotakin ja nyt on aika panna nuo opit täytäntöön. Ehkä olet kestävämpi ja päämäärätietoisempi. Käytä näitä ominaisuuksia hyväksesi, kun päätät mitä teet jatkossa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #363 : 05.06.2008 19:58:44 »

flover

Kovin paljon painetta ja latautumista tulee tunnemaailmana. Onko sinun pakko olla kaikille tärkeä, niin että saatat unohtaa itsesi. Olet ehkä kovin kiltti, se on enkelimäistä, mutta voisit alkaa jämäköitymään. Mihin suuntaan haluat mennä? Kirjoita ylös mitä haluat tehdä. Muutokset alkavat itsestä. Olemme hiukan tiukkoja vastauksessa, mutta rakastamme sinua 24h.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #364 : 05.06.2008 20:03:30 »

tsirp

Tilanne on vaikea. Saattaa olla että joudut pakostakin odottamaan. Tilanne ei ole otollinen muuhun ratkaisuun.  Tunteille ei aina mahda mitään, mutta elämäntilanne voi olla joskus pakottava, niin ettei asialle sillä hetkellä mahda mitään. Yritä tehdä jotakin muuta jos voit ja haluat. Liiku, tutustu uusiin ihmisiin, opiskele yms. Älä jää keräksi asian ympärille.
tallennettu
Dala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104



Profiili
« Vastaus #365 : 05.06.2008 21:00:29 »

Hei Rhodonite!

Olen puhtaasti utelias.. Onkohan minulla ja rakkaallani ollut yhteistä menneisyyttä ennen tätä elämää? Tämä vain tuntuu liian täydelliseltä ollakseen vain pelkkää sattumaa. :Smiley

Kiitos kiitos kun jaksat käydä vastailemassa täälläkin vielä! smitten
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #366 : 06.06.2008 22:56:56 »

Hei Rhodonite ja Ystävät, ihanaa kun olette taas täällä!  smitten
Joka rintamalla tuntuu myllertävän, moni asia askarruttaa, rakkaus aina päällimmäisenä, sitten työ, sitten salainen unelmatyö. Löytyykö minulle viestiä näistä tai jostakin muusta aiheesta?
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #367 : 08.06.2008 08:03:23 »

Onko minulla suojelusenkeliä? Olisi lohdullista kuulla, helpottaako tämä mielen kiehunta joskus. Aika vaikeat vuodet takanapäin, vieläkö vaikeudet jatkuvat vai joko tasaantuisi? Saanko joskus normaalin ihmissuhteen?
Kiitos jos jaksat syventyä riveihini.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #368 : 08.06.2008 16:24:14 »

Dala

Teillä on paljon hyvää yhteistä takana. Haasteitakin löytyy, mutta yleisilme on perinnöltään hyvä. Onnea matkaan siis.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #369 : 08.06.2008 16:29:28 »

sidrika

Hyvin hyvin tunnepitoisena ihmisenä sinulla nuo rakkausasiat on aina mielessä tai myllertämässä. Saattaa olla että parinkin vuoden päästä sinulla nuo rakkausasiat mietityttää eniten, eli kyllä pohdit niitä useasti.

Työrintamalla voisit tarkistaa onko jotakin mitä voisit tehdä toisella tavalla. Uusi näkökulma tai eri tapa tehdä jokin asia. Puhuit salaisesta unelmatyöstä, mutta tarkoitamme sitä työtä mitä teet tällä hetkellä. Käy kävelyllä ja mieti työtäsi, tee muutoksia aseittain.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #370 : 08.06.2008 16:32:59 »

pirjoha

Olen olemassa, totta kai, suojelusenkelisi. Ehkä olisi aika että siitä tulee luonnollista sinulle, että tiedät henkimaailman olemassaolosta.

Tee joka päivä jotakin itsesi hyväksi, jonka tiedät rauhoittavan sinua. Voit myös pyytää apuani.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #371 : 08.06.2008 16:45:22 »

rhodonite, kysyn suojelusenkeliltäni/oppailtani,
olenko UNOHTANUT tai jättänyt jotain huomiotta?
Mihin asiaan huomiotani yritetään tällä hetkellä kiinnittää näillä pikku hankaluuksilla,
joita olen nyt kohdannut?

Kysyn vielä: onko intuitioni oikeassa siinä, että tunnen että kohta tapaan miehen,
joka vie jalat alta ja on myös henkisesti hyvin korkealla tasolla?
Miksi "kuvittelisin" tällaisia asioita kun tunnen jo sen rakkauden energian...?

 Grin
tallennettu
pimpulapampula
Vieras
« Vastaus #372 : 08.06.2008 17:56:20 »

Hei!

Olen ihminen, jolle rakkaus on tosi tärkeää. Eroni jälkeen tapasin vanhemman miehen ja vetovoima on valtava. Lasteni takia hän ei halua kovin vakavaa ja muutenkin on vapaa sielu, häntä ei saa ahdistaa eikä aikatauluja luoda, hänen ehdoillaan mennään. No, siihen tyydyn, mutta helppoa ei ole. Meillä on muutenkin paljon kateutta ympärillä ja hänen kaverinsa omivat häntä ja määräilevät. Mitä neuvoa olisi minulle? Haluaisin niin hänen kanssaan olla, olisiko se helpompaa ajan kanssa vai onko minun luovutettava oman itseni takia. Ikävä on suunnaton välillä kun hän haluaa olla omissa oloissaan ja kavereidensa kanssa eli ukkoporukassa muiden samanlaisten kanssa kalastelemassa. Kaksi vuotta olen "taistellut".
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #373 : 08.06.2008 20:38:22 »

Kiitos vastauksesta Smiley Apu kelpaa aina! Osaisitko kertoa, kuka suojelusenkelini on?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #374 : 09.06.2008 11:48:47 »

Hei Rhodonite!

Voisiko minullekkin olla jotain kanavoitavaa  Smiley Vaikkapa liittyen siihen mitä minun pitäisi tehdä, siis työkseni. Miten olisin parhaiten hyödyksi ja miten löytäisin parhaat lahjani?

Kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: