Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Flirtti ja sen vivahteet  (Luettu 27409 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 15.10.2007 21:17:13 »

Viikonloppuna kävi elämässäni omituisten sattumien summa ja siitä virisi kiivas keskustelu aamuyön pikkutunteina  Cheesy
Tuli todistettua, että "haistan"  oinas pienetkin vinkit ja lähetän itse koko ajan (muka?!)  Wink Ystävättäreni sanoo itseään "puusilmäksi", kun ei näe isku yrityksiä, vaikka ne tulis silmille  Grin Kummatkin ollaan vakisuhteessa ja hyvissä sellaisissa, ei "haku" ei ole päällä.
No, pohdimme vaikuttaako tuli elementti niin, että on herkempi huomaamaan ja samalla myös tarkempi kehon kielessä kuin vesi elementti?
Mitä tykkäätte, mikä merkki on flirtein, saamaan ja lähettään? Kenestä tihkuu? Ja miksi?  :Smiley angel
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 15.10.2007 21:27:33 »

täällä puusilmä. Sitä on mietitty, että kaurisvaikutus tekisi vähemmän flirtiksi ja samoin veskari aurinko ... Härät kai flirttejä, samoin vaa'at. Eräs naisneitsyt ystäväni myös on kuulemma ahkera flirttailija ja hänellä on tosi vahvasti neitsytpainotteinen kartta, paitsi nousu kaksoset
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 15.10.2007 22:16:17 »

Hmmm... :Smiley öööh.. Tongue
 Kiss
Olisinkin puusilmä.. buck2 Vältyttäisiin monilta... tickedoff knuppel2 Lips Sealed

Kokemukseni mukaan, Kaksoset ovat flirttejä jo vauvana,
etenkin tyttölapset ja myös niin, etteivät edes itse tajua sitä.

Ehdottomasti flirteimpiä ovat Kaksoset, Härät ja Vaa'at
ja kappas, kuinkas tämä meikäläisen kolmiodraama saikaan alkunsa..? :Smiley

Minulla on monia kaksos-ystävättäriä, joista jokainen
flirttailee jo paitsi oman peilikuvansa kanssa niin myös
jokaisen vastaan tulevan kanssa.
Sillä ei ole väliä kuka tai mikä sen on, -riittää että jokin
räpsyy takaisin, jolloin myös liikennemerkki käy vallan loistavasti. 2funny Grin Cheesy
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #3 : 16.10.2007 00:14:10 »

Täällä yks flirtti ilmoittautuu  Wink Mä saatan flirtata ihan vanhojenkin miesten kanssa, joilla pilkettä silmissä ja naistenkin kanssa. Mut miehissä just se vika et ne luulee sit heti ,että oon ihastunu tai rakastunu niihin jos hieman flirttailee   coolsmiley
Flirttailu on ihanaa ja saa minut hyvälle tuulelle ja monasti pelastaa koko päivän  Cheesy Flirttaan mun naapurissa asuvien miestenkin kanssa(niitten vaimot ei varmaan pidä minusta)  tickedoff 2funny

No mullahan on laskevamerkki se kaksonen, eli sitä mä syytän  Grin
Jousimiehet, kalat ja kaksoset on pahinpia flirttejä mielestäni...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #4 : 16.10.2007 12:34:20 »

Heh, Sasha...

Olisinkin puusilmä.. buck2 Vältyttäisiin monilta... tickedoff knuppel2 Lips Sealed

Uskoo, ken tahtoo  smitten Mie ainakaan pois antais "ominaisuuttani"... kuolisin ilman flirttiä  Embarrassed
Mietin tovin tuota tsuippaduippan kommenttia;"... itsetunnottomana ja huomionhakuisena edonsa pönkittäjänä..."  Undecided hmmm... myönnän, että se hivelee kun oikein joku namisti nikkaa silmää tai sanoo jotakin mukavaa ja tuo nostattaa itsetuntoa kyllä  :Smiley ja ehkä vielä enemmän nostaa se kun tuli nähtyä kuinka  harka mieheltäni sieraimet pullistu  Wink tekee sille ihan hyvää nähdä, että on syytä pidellä hyvin...  smitten
Mutta siis, tähän mennessä tuli- ja ilmaelementit ovat ilmoittautuneet flirttailijoiksi, vaikkei ehkä vasiten ja alvariin  Lips Sealed
Kuinka paljon  neptunus  on osansa tässä? Tai Tai  mars venus? Nämä ovat ukkoni kanssa melkein samoissa asemissa eli nostampa vielä  uranus, joka minulla on  skorpioni ja ukolla taaseen  vaaka. Eli olisko tuossa se "puusilmän" tekijä? Ystävättereni karttaa en nyt pysty katsomaan, mutta kuhan arvelen... kun on tuo mieskin yksi sellainen, vaikka neiti suuhun tunkis, ei huomaa... tai sit ei myönnä minulle  2funny
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #5 : 16.10.2007 16:03:01 »

Täällä puusilmä, päivää ( aurinko jousimies ja  askendentti kauris ) idiot2  Oikeasti mies saa melkein sanoa suoraan, että etkö sä pahvi huomaa mitään.. :Smiley  Joskus (harvoin) saatan huomata miehen flirttailevan ja silloin saatan flirttailla takaisin. Tulimerkit (kai) yleensä osaa flirttailun jalon taidon ja vaikka mulla on erittäin tulipainotteinen kartta, olen aika uuno (eikä siis mikään numero ykkönen vaan päinvastoin!) flirttiasioissa uglystupid2  Mä olen enemmänkin semmoinen "hyvä jätkä", eli enemmänkin kaverihenkinen - ja yllättävän vaikea lähestyttävä noin suhdemielessä. Johtuneeko tuo vaikeus sitten siitä, kun mun  kuu on 7. huoneessa ja leijona :ssa?

Flirtti ehdottomasti piristää ja onhan se kiva saada miehiltä huomiota - sitten, kun ehkä joskus tajuan, että joku flirttailee mun kanssa Smiley  Mutta itse olen huono flirttailija, vetäydyn enemmänkin kuoreeni, jos joku kehuu, sekä hymyilen ja katson kujeillen silmiin, kuitenkin sydän suojapanssarin alla mahdollisten seuraamusten, elikkä sydänsurujen estämiseksi. Jos mä flirttailen, siis ihan kunnolla, niin sitten siinä on suuremmat tunteet kuin pelkkä kaverifiilis pelissä.. smitten  Sekavaa..

Flirttejä ovat ehdottomasti vaa'at - mulla on tämän erään vaakamiehen kanssa ollut niiiiin tulista flirttiä puolin sun toisin, että.. :Smiley Embarrassed  Tämä edellämainittu vaakamies sanoi taannoin, että olen haasteellisin ja vaikeimmin lähestyttävä nainen, mihin hän on koskaan törmännyt - lisäystä siis tuohon ylläolevaan. Kaksoset ovat mun mielestä flirttejä vain halutessaan - ovat pääsääntöisesti aika lussukoita, ainakin mun lähipiiriin kuuluvat kaksosäijät.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 16.10.2007 16:45:09 »

Kyllä tsuippaduippa sanoisin niin päin, että jos itsetunto ei kestä pientä flirttiä,
niin minne päin sitä itsetunnon pönkittämispeiliä pitäisi oikein kääntää..?  Wink

Flirtti ei sillänsä johda mihinkään, eikä sen ole tarkoituskaan johtaa
ja hiukan typerää ja töksöä käytöstä, jos joku tulee sanomaan, että ei kiitos,
-siis ei kiitos mihin?Huh  uglystupid2 Ehdotinko/kysyinkö jotain? idiot2

Mielestäni sillä ei ole mitään eroa sen kanssa, että viitsii hymyillä
vastaantulijoille. Jotkut ottavat senkin jonain kutsuna ja viettelynä! buck2 crazy2

BTW, kerran on minulle käynyt niin, että täysin tuntematon pariskunta
tuli ravintolassa (muuten suomessa!) juttelemaan ja mies vaivautuneen näköisenä
punastellen naisen ollessa kuin sitruunan nielaissut itse saatana siinä vieressä,
että olemme niinkuin pariskunta ja yhdessä liikenteessä ja niin.. ja olemme uskollisia
toisillemme ja bla-blah minun kuunnellessa hölmistyneenä moista virttä
ja miettien kuumeisesti, että keitä helevatto nämä tyypit oikein ovat
ja missä olen heihin törmännyt, kunnes sitten selvisi, että olin kuulema
hymyillyt heille tullessani ystävieni kanssa syömään
ja nainen oli ottanut padallisen punaisia papuja nenäänsä asiasta. Grin 2funny

Itse en edes muista nähneeni koko pariskunnasta kumpaakaan,
olin niin keskittynyt omiin ystäviini ja olen sitä paitsi likinäköinen
ilman piilareitani, joten turha myöskin kuvitella itsestään ihan liikoja,
vaikka hymyilisinkin ja lievästi siristelisin siihen suuntaan, missä on sijainnut. Tongue Cool
Joskus se on vain pelkkää likinäköisyyttä! coolsmiley
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #7 : 16.10.2007 20:50:00 »

Tämä  venus  vaakaaskendentti  harka ja  kuu  kaksoset kyllä osaa flirtata, mutta ei jokseenkaan jaksa sitä peliä. Huomaan kyllä kaikki vaivihkaiset katseet ja flirttausyritykset. Nuorempana en ujouttani uskaltanut flirttailla takaisin, jos ei sitten kainoa katsetta tulkita siksi.

Lavatanssit on kyllä niitä paikkoja missä flirttaus on suotavaa tanssipartnerin saamiseksi. Tanssitaitokin jonkin verran vaikuttaa, mutta kun ukot seisoo toisessa rivissä ja akat niitä vastapäätä niin siinä kyllä saa katsoa ettei jää jalkoihin siinä hakuvaiheessa, joten silmäpelissä pitää päteä. Nimim. kokemusta on.

Härkä-rakas(+ venus  harka ) sen sijaan flirttaa tietämättään joka kaupan kassalle ja saa yleensä naispuolisilta hyviä alennuksia. Ei ole itse koskaan huomannut asiaa  :Smileykuu  neitsyt
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Routasydän
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #8 : 16.10.2007 20:58:31 »

Paljon tunnen flirttejä ihmisiä, monen merkkejä en tiedä mutta joitain tiedän ja pahimpia ovat Härkä, Kaksonen, Leijona, ja Jousimies


Ehdottomasti vastustamattomampia ovat Härkä ja Leijona kun flirttailevat, Härät ovat jotenkin supernaisellisia ja Leijonat charmikkaita Smiley
tallennettu

aurinko  neitsyt
 kuu  kalat
 askendentti  kaksoset
 merkurius  vaaka
 venus  leijona
 mars  skorpioni
 
 Metalli - Apina
 Punainen Resonoiva Maa
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9 : 18.10.2007 22:37:22 »

Eli voisiko vielä tarkentaa eri merkkien sukupuolen mukaan tämän taipumuksen ilmentymistä?
 harka naiset, muttei miehet? Näin itse ainakin olen kokenut...  :Smiley
 kaksoset, vain jos tahtovat itse leikkiin ryhtyä ja sopii kumpaankin sukupuoleen  Wink
 skorpioni leijona kauris ottavat sen minkä tahtovat  Cheesy
Mitäs muuta?
Eikö kukaan katsastanut sen  uranus asemaa, tai joku jolla on taitoa kertoisi (oikaisisi jos hakoteilla vaeltaa)?
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #10 : 18.10.2007 23:21:04 »

Kyllä mun kohalle ainakin on osunut erittäin flirttejä härkämiehiäkin  Wink
Ja viimesin flirtti/ihastus oli nimenomaan au härkä ja venus kaksosessa  Tongue
Mut pahin flirttaaja, tai siis joka sai mut koukkuun, jossa olen vieläkin on au leijona...Kyllä ol sellasta menoa että huh huh  smitten Mä kun en ihan mikään helppo makupala ole  knuppel2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 19.10.2007 07:02:32 »

Flirttailen sen kanssa jonka kanssa menen tänään ulos, on sen verran valikoiva maku että vain tietynlainen henkinen aura ihmisessä, integrity, komeus ja kohteliaisuus kolahtaa. Joskus kaikkeus vastaa pyyntöihin.. no ei, puhuinhan minä näön vuoksi viimeksi muillekin, kun hän tyynesti istui tilassa, eikä koettanut iskeä joka naista.

Mutta oliko se jutteluni flirttiä siellä yksityisbileissä? Vaikka tämä tyyppi on hieman eri rotua, siis ei suomal, niin ei ne kaikki ulkolaisetkaan tai suitut ja puetut isännät (hosts) innostaneet, saatikka eräs itteään täynnä oleva designeri. Täytyykin miettiä kuka ja millainen tapaus herättää kiinnostuksen lähestyä, kaikkiin sitä ei energiaa viitti tuhlata.

Valikoivuus on tosiaan lisääntynyt viimeisen 5 v aikana. Joskus kai oli kymmenten kanssa - hakkailua?
« Viimeksi muokattu: 19.10.2007 07:13:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #12 : 19.10.2007 15:02:29 »

 Grin

Mä ymmärrän sua Oinaana varsin hyvin, mä oon ite justiisa samanlainen  2funny

Mulla kans liian hyvä itsetunto välillä kun hyvä päivä ja ihan maassa sit toisena...
 Cry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 19.10.2007 16:32:08 »

Tänään ja kohta ja huomenna oli tilaisuus, jossa oli edes ammatillisesti lahjakkaita miehiä, joista voisi kiinnostua - mutta miksi sitten flirttailen aina jonkun muun ammattikunnan kanssa? On taidetta, tekniikkaa, esitystä, urheilua  - mutta jätänkö neropatit rauhaan? On minulla joku ystävä mennyt oman alansa miehen kanssa naimisiin, muilla miehet voi olla insinöörejä, markkinoijia, pankissa, tms mitä näitä ammatteja nyt on. Niinpä.. ei, en sittenkään välttämättä jaksa flirttailla vakavasti, ei ainakaan sellaista kaikkensa antavaa suhdetta mitä on ollut.

Pitäisikö flirttailla saadakseen järkiavioliitto ja työkumppanuus vai sänkykaveri ja henkinen veli vai mitä??  Pikku ongelma on taas se että näen miehen potentiaalin, onko se taas muuttamista vai muokkaamista vai.. haluaako mies itse samaa. :Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 19.10.2007 17:23:39 »

Noh  jousimies kun niin harva kiinnostaa, kyllä se johonkin tähtää.. ainakin minusta..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: