Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kokemuksia vesimies miehistä  (Luettu 21530 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #15 : 23.02.2007 14:21:20 »

Niin tiiäppä sitä, itse oinas naisena kyllä annan tilaa niin paljon kun toinen haluaa, koska itsekkin kaipaan omaa tilaa, olen aika vahva henkisesti ja pyrin paljon keskustelemaan ja nämä veskari miehet eivät siihen ilmeisesti kyenneet helpompi oli karata kuin ottaa vastuu tekosistaan kyllä ne on aika keksijöitä kieltämättä ja niillä on todella omalaatuinen elämä  coolsmiley mut itse en kokenut kuuluvani siihen elämään, olen aika vaativa koska tiedän mitä haluan knuppel2 kumppanilta ja itseltäni smitten
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #16 : 26.02.2007 14:35:08 »

Huonot kokemukset täälläkin vesimies-miehestä. Huono itsetunto, henkistä ja fyysistä väkivaltaa, sairaalloista mustasukkaisuutta kaikesta  Cry Mutta onneksi pääsin eroon melkein 7 vuoden piinasta Wink

                      Smiley    Oinas73
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #17 : 26.02.2007 19:29:49 »

voisiko näistä viesteistä kenties todeta että vesimiehissä on vain ja ainoastaan kaksi ääripäätä mutta ei sellaista kultaista keskitietä ollenkaan?
tallennettu

suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 27.02.2007 18:40:18 »

veskarimiehen kanssa oltu 7 v....(15.2.62 klo 01:00 kuopio´), nousu skorppari vielä kaiken lisäksi. Ei asuta yhdessä, en voisi edes kuvitella moista, jotenkin on semmonen hellan ja nyrkin välissä nainen oltava -tyyppi, joka mun luonteelleni ei sovi kuitenkaan. Kun suuttuu niin nyrkki heiluu tosin olen jo sen verran sitä pelotellu ettei uskalla kuin lyödä nyrkkiä seinään, mustasukkainenkin on ja erittäin omahyväinen. Tosin niin olen minäkin ja liekö siinä syy miksi ollaan yhdessä? Kännissä herkistelee ja kaipaa paijausta...ihan sotahullu sitä paitsi, on asetta ja sotakirjaa. Erikoisen seksin ystävä myös...mut oikeesti se ei ole herkkä ja mä taas haluan herkän miehen. Ihan outo tyyppi ja on muuten ylpee siitä... (mä 071162 klo 13:44 hki)
Vaikka mars minulla on leijonassa, törmään aika sen vastamerkkiin eli veskareihin??
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #19 : 17.03.2007 23:36:50 »

Tjaah...olen naimisissa sellaisen kanssa. Mielestäni hän on sellainen viileä tunne-elämältään, toisaalta yllättävässä paikassa herkistelee (Venus-Kalat, Kuu-Oinas). Häntä ei saa suuttumaan sitten millään! Jos vähän ärsyttää, niin on vain hiljaa ja jatkaa touhujaan kuin mikään ei oiskaan...Ja sekös on hassua!?! knuppel2

No, täytyy kyllä harmikseni todeta että myös erotiikan puolella on aika viileä ja haluton tapaus. Itse olen hiukan pervo mieleltäni (Nousu-Pluto, Kuu-Kalat? Venus-Kaksonen) police...mutta Veskari-mieheni ei oikein ymmärrä käsirautojen päälle Grin

Isänä hän on mitä vastuullisin ja huolehtivaisin. Hyvähermoinen ja lempeä...(Nousu-Leijona)...

Vahvasta miehestä on ollut puhettakin...on vahva, ja jollain tapaa jääräpäinen...ei halua muuttua. On mikä on. (Kiinteän merkin ominaisuus?)

Ystävinä mulla on myös Vesimiehiä. Heitä kaikki yhdistää rajaton ja henkinen elävyys, moralisoimattomuus ja jollain tapaa avoin elämäntapa. Mitään kauheita nipoja kukaan ei ole...
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.03.2007 09:05:00 »

Tjaah...olen naimisissa sellaisen kanssa. Mielestäni hän on sellainen viileä tunne-elämältään, toisaalta yllättävässä paikassa herkistelee (Venus-Kalat, Kuu-Oinas). Häntä ei saa suuttumaan sitten millään! Jos vähän ärsyttää, niin on vain hiljaa ja jatkaa touhujaan kuin mikään ei oiskaan...Ja sekös on hassua!?! knuppel2

No, täytyy kyllä harmikseni todeta että myös erotiikan puolella on aika viileä ja haluton tapaus. Itse olen hiukan pervo mieleltäni (Nousu-Pluto, Kuu-Kalat? Venus-Kaksonen) police...mutta Veskari-mieheni ei oikein ymmärrä käsirautojen päälle Grin

Isänä hän on mitä vastuullisin ja huolehtivaisin. Hyvähermoinen ja lempeä...(Nousu-Leijona)...

Vahvasta miehestä on ollut puhettakin...on vahva, ja jollain tapaa jääräpäinen...ei halua muuttua. On mikä on. (Kiinteän merkin ominaisuus?)

Ystävinä mulla on myös Vesimiehiä. Heitä kaikki yhdistää rajaton ja henkinen elävyys, moralisoimattomuus ja jollain tapaa avoin elämäntapa. Mitään kauheita nipoja kukaan ei ole...

joo itse huomannut kanssa tuon että veskaria on vaikea ainakin meillä saada suuttumaan niin että huutoa kuuluisi tai kaikki tavarat lentelisi.pikemminkin sen huomaa välillä sellaisena pienenä äänen painokkuden muutoksena tai sitten aivan täysin siihen omaan maailmaan uppoutumisena.

oma veskarini on nouseva neitsyt ja on myös todella perhekeskeinen...lapset ovat hänelle tärkeitä vaikka eivät ole edes hänen omiaan.ensin kyllä sanoi että musta tulee varmaan hirvee huono isä..kun kysyin miksi niin totesi siihen että mie varmaan annan lapsille kaiken periksi joka tekee taas minusta lasten silmissä sen säälimättömän tyrannin (toivottavasti en ole sellainen....rajoja ja rakkautta).

aluksi ehkä näin olikin...hänestä paistoi sellainen liiallinen lempeys.nyt huomannut että on ruvennut laittamaan myös lapsille rajoja ja nehän rajat muuten pysyy...
tallennettu

mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #21 : 29.08.2011 00:02:18 »

Aika vanha tämä topic mutta vastaan silti.

Kesällä tutustuin eräissä bileissä moninkertaiseen vesimiesjätkään (aurinko,kuu,mars,venus). Meillä oli siellä sitten jotain säpinää joka alkoi siitä kun tää kehuskelee mua ensin koko illan (asc,venus-leijonana lankesin Cheesy:D). Mitään fyysistä kontaktia ei aluksi ollut.

 Ajattelin että se meidän 'juttu' ois jääny vaan siihen yhteen iltaan, mutta parin viikon päästä me tavattiin taas juhlimisen merkeissä ja tää taas kehui kuinka kaunis olen, ja kuinka hän haluaisi enemmänkin kuin vaan yhen illan jutun.

Noh, päätin sitten että kai me voitaisiin tutustua (en ollut itse oikein kiinnostunut kyseisestä herrasta vaikka ulkonäöltään ihan miellyttävä onkin ja näin pois päin). Nähtiin sitten jonkun verran, mutta mua häiritsee se, että meillä ei ole MITÄÄN yhteistä! Aina kun nähdään niin minä oon se kuka joutuu puhumaan ja keksimään puheenaihetta ja tää ärsyttää kun yleensä oon just se kuka kuuntelee.

Tää veskari on myös monesti kertonut mulle kuinka välittää musta jne, mutta mulla on eräs vaaka-skorppari mielenpäällä (ollut jo pitkään) niin en pysty kiinnostua tästä toisesta kunnolla.

Todella äkkipikainen on tää veskari, mutta leppyykin sitten nopeasti. En vaan tykkää yhtään kun koen että ollaa ihan erilaisia, ja haluaisin kumppanikseni jonkun samanlaisen kuin itse olen, koska oon tyytyväinen itseeni Cheesy Huhhuh, aina onnistun sotkemaan itseni johonkin Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #22 : 29.08.2011 21:38:23 »

Yhtään vesimies-miestä en oo heilastellu, mutta parilla eksällä on  kuu vesimies . Kovasti ollut eroottista latausta välissä. eksät olleet aurinkomerkeiltään skorpioni ja rapu.

Vesimiestä siis odotellessa.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #23 : 30.08.2011 01:50:44 »

Minun tuntemani vesimiesmiehet olivat molemmat hyvin erilaisia toisiinsa nähden, mutta yksi yhteinen piirre heillä oli: sosiaalisuus. Ystäviä riitti ja juttua irtosi kenen kanssa tahansa, missä tilanteessa tahansa!

Ensimmäinen vesimiesmies - jonka olen tuntenut melkein 13 vuotta - on hyvin boheemityyppi, myös ulkoiselta olemukseltaan. Sellainen seilaajaluonne, joka etsii yhä paikkaansa näin kolmenkympin lähestyessä mittariin. Pohtii syvällisiä, mutta ui tunteineen myös hyvinkin syvissä vesissä. Hyvin lämmin, avosydäminen, lapsirakas ja lempeä mies, joka uskaltaa itkeä. Pidimme kimppakämppää yhdessä ja meillä oli aina ovi auki kelle tahansa, joka kaipasi yöpaikkaa. Henkilökohtaisesti hän on minulle edelleen kuin veli. Ainoa miinuspuoli persoonassa on viehtymys päihteisiin, joka ymmärtääkseni tulee osaltaan siitä, että hän ui niin syvällä. Olen miettinyt, että hänellä saattaa olla Rapu tai Kala merkittävässä asemassa kartalla.

Toinen aikoinani tuntemani vesimiesmies oli taas enemmän tiedemiestyyppiä, joka pohti uusia keksintöjä ja maailmankaikkeuden toimivuutta noin fyysisessä mielessä. Hän oli kuitenkin huomattavasti seesteisempi ja halusi perinteisen elämän: oma koti, lapsia, vakituinen työ jossa tienaa hyvin. Asiat selitettiin järjellä, ei tunteilla. Päätti opiskelupaikkansakin sen mukaan, mikä ala tuottaisi parhaiten rahaa tulevaisuudessa, vaikkei se hänen mielialansa ollutkaan. Hänellä oli tarve olla aina oikeassa  :Smiley Paha olo purettiin kiukkuamiseen. Ulkoiselta olemukseltaankaan hän ei erottunut joukosta toisin kuin tämä kämppisboheemivesimiesmies.

Molemmat vesimiesmiehet nauttivat hyvistä keskusteluista, mutta kuten sanottua, toisen vesimiesmiehen piti saada olla aina oikeassa, joten keskustelu saattoi kääntyä kenen tahansa kanssa äkkiä väittelyksi "juupas-eipäs" meiningillä. Ensimmäinen, edelleen tuntemani vesimiesmies taas oli enemmän kuuntelija tyyppi, joka osasi valita aina oikeat sanat lohduttamaan kaikkia niitä, joilla meni huonosti.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: