Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eri ruoka-aineiden vaikutus "yhteyteen"  (Luettu 15726 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 10.08.2006 12:55:28 »

Olet itse vegaani Rakkauden enkeli?

En vegaani, (ainakaan vielä) mutta lakto-ovo vegetaristi. Eli maitotuotteita, juustoja ja kananmunia käytän edelleen... Niissäki tosin suosin aina luomua. Luomu tuotteita on silti edelleen mielestäni liian vähän.  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 10.08.2006 12:57:41 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #31 : 10.08.2006 13:09:02 »

Olet itse vegaani Rakkauden enkeli?

En vegaani, (ainakaan vielä) mutta lakto-ovo vegetaristi. Eli maitotuotteita, juustoja ja kananmunia käytän edelleen... Niissäki tosin suosin aina luomua. Luomu tuotteita on silti edelleen mielestäni liian vähän.  knuppel2

Minä myös lakto-ovoilen, vaikka aionkin jättää maidon ja munat toivottavasti hyvällä menestyksellä pois.
tallennettu
jam0
Vieras
« Vastaus #32 : 11.08.2006 12:18:50 »

Oireesi voivat olla juuri näitä energia-aaltojen sivuvaikutuksia. Muutes se kyllä tuli mieleen, että 1½v sitten kun siirryin ihan tavan kasvikseksi niin töissä jaksaminen oli ihan toista luokkaa. Joo ja nyt muistan senkin että kahvia ei enää tarvinnut kitata niin hurjasti kuin möhköfanttiaterioiden jälkeen kun mieli ja kroppa pysyi alerttina hienosti. Minäkin syön Lauantaita, mitä jauhoisempi, sen parempi.
Nimenomaan, näkkäriä, voita ja lauantai makkaraa, avot. Sillä pärjää koko päivän  Smiley

Kirjoitin aiemmin:
Lainaus
Minusta tuntuu ihan päinvastaiselta. Olen käynyt jo lääkärilläkin minun olotilan vuoksi; olen viimeiset kolme viikkoa ollut niin uuvuksissa etten ole jaksanut tehdä juuri mitään, töistä sänkyyn sängystä töihin. Kahvi ei tunnu vaikuttavan, mutta Battery toimii yllättävän hyvin ainakin pari tuntia. Kun viikonloppu tulee jolloin porukalla ollaan "vähän ottamassa", se poistaa väsymyksen juuri sinä päivänä ja väsymys on poissa pari seuraavaa päivää. Olen ihan varma että alkoholin vaikutus virkistää jotain minussa, toisaalta saa seuraavalle viikolle vielä kovemman uupumuksen.
Sain lääkäriltä lausunnon kun minusta otettiin kuusi (6) putkullista verta sekä pari purkkia sitä toista, eikä arvot näyttäny mitään. Yksi näyte ei ollut vielä valmistunut, kilpirauhas näyte, joka oli minusta ehkä todennäköisimmin huonona noista. Olo ei ole ollenkaan energisempi, tuntuu ettei välillä jaksa nostaa käsiä ylös. Pyysin tädiltäni reiki -hoitoa kun sitä osaa.

kylläpä tämä tästä.
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #33 : 11.08.2006 13:11:51 »

Minulla alkaa alkoholi jäädä pois, tuntuu että menetän heti todellisuudentajuni. Mitä ruokaan tulee, syön todella vähän lihaa, mutta olen allerginen kaikille raaoille juureksille, pähkinöille, sitrus- ja eksoottisille hedelmille... Jos olen pelkkä vege niin alan saada aika pian ikäviä allergiaoireita. Samoin se johtaa siihen, että herkistyn niin paljon, että oloni on kuin perhosella, kaikki menee minusta läpi ja kadotan rajani. Lihaa syödessäni yritän pitää sen mahdollisimman puhtaana. Leikkeleet ym. ällöttää.

Tasapainoilua. Ihmettelen vain sitä, että miksi minä olen niin allerginen, vaikka haluaisin olla täysin vegaani. Miksi olen syntynyt Suomeen kun tämä on tällaista taistelua ruuankin kanssa. Helppo olisi elää Intiassa tms.  Sad

EDIT: Sain kanasta ruokamyrkytyksen eilen, joten sekin jää nyt sitten pois ruokalistalta, etoo liikaa!! Liekö luonnon muistutus ruoan puhtaden tärkeydestä...  Shocked
« Viimeksi muokattu: 19.08.2006 22:26:28 kirjoittanut Intimaria » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: