Sivuja: [1] 2 3 ... 29
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta - Heiluri  (Luettu 205604 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 19.02.2012 15:07:14 »

Haluaisin treenata heilurin käyttöä, mutta en uskalla ottaa heiluria vielä maksavien asiakkaiden tulkintavälineeksi. Haluaisitteko auttaa minua leikkimään heilurilla enemmän?

Muutama toive ja huomautus, jos haluat osallistua tähän:

- Heilurille voi esittää kysymyksiä, joihin vastaus on muotoa "Kyllä" tai "Ei". Esimerkiksi "Haaveilen omakotitalosta, saanko sellaisen?" tai "Tahdon vaihtaa työpaikkaa, olisi nyt hyvä aika tarttua toimeen?" tai "Minulla on olo, että olen elänyt entisessä elämässäni Ranskassa, pitääkö tämä paikkaansa?"
- Max. 3 kysymystä per nenä.
- Kysymyksiä voi esittää myös YV:llä.

Heiluri vastailee tämän hetkisen energian ja mahdollisuuksien mukaan. On muistettava, että ihmisten vapaa tahto vaikuttaa hyvin paljon siihen, miten asiat tulevat etenemään. Kuunnelkaa aina omia kutinoitanne ja luottakaa intuitioonne Cool
Heiluri voi myös olla vastaamatta kysymykseen. Jos vastausta ei saa, kysymys ei ole ajankohtainen, kysyjä tietää jo vastauksen tai asiaa ei ole päätetty vielä suuntaan eikä toiseen.

Ketju on auki nyt toistaiseksi ja vastailen, kun ehdin. Aikaisemmasta kokemuksesta ilmaistulkinnoissa voin sanoa, että jossain vaiheessa minun on todennäköisesti lukittava ketju, koska en ehdi tekemään muuta. Yritän rajoittaa tätä silmille ryöpsähtämistä max. 3 kysymyksellä ja simppeleillä "kyllä/ei" vastauksilla.
tallennettu
Meimikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1 : 19.02.2012 15:18:21 »

Hei! Mulle vois ainaki kokeilla!

Kysymykset: Saanko miehen jonka menetin muutama viikko sitten? eli palaako hän vielä joskus luokseni välimatkasta välittämättä?
Sitoudunko tämän vuoden aikana? Smiley
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #2 : 19.02.2012 15:20:52 »

Heippa.Tässä olisi minun kysymykseni  :Smiley

Löydänkö vielä elämäni miehen?

Tulenko olemaan onnellinen?

Pysyykö terveys hyvänä?
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #3 : 19.02.2012 15:28:00 »

Hei AthaMaarit,

Voit harjoitella mulle  Wink. Tässä kysymyksiä;

1. Tulenko pärjäämään työssä jonka pian aloitan?
2. Saanko lisää lapsia?
3. Pysyykö parisuhteeni lujana?

Kiitos jo valmiiksi  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 19.02.2012 15:30:10 »

Hei! Mulle vois ainaki kokeilla!

Kysymykset: Saanko miehen jonka menetin muutama viikko sitten? eli palaako hän vielä joskus luokseni välimatkasta välittämättä?
Sitoudunko tämän vuoden aikana? Smiley

1. Kyseessä olevan miehen paluu tällä hetkellä, romanttisessa mielessä ("Sitähän sä kysyit" Grin) = Heikko KYLLÄ, mahdollisuus siis palaamatta jättämiseen on olemassa - jo ihan siitä syystä, että miehellä on oma tahto, jota tulee kunnioittaa.

2. Sitoutuminen tämän vuoden aikana - yleisesti, ei kyseisen miehen kanssa = EI. Ei ainakaan kihloja tai pysyvää, vakaata suhdetta.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 19.02.2012 15:34:09 »

Heippa.Tässä olisi minun kysymykseni  :Smiley

Löydänkö vielä elämäni miehen?

Tulenko olemaan onnellinen?

Pysyykö terveys hyvänä?

1. Elämän mies = EI KANTAA, todennäköisesti asia riippuu täysin siitä miten määrittelet Elämäsi Miehen, miten paljot olet valmis työstämään itseäsi (jotta olet puhtaampi ja avoimempi hyvälle suhteelle), miten kovasti uskot saavasi sen mitä tahdot, sekä tietysti siitä mitä toinen tahtoo (mies).

2. Onnellisuus = EI KANTAA. Riippuu siitä, miten määrittelet itsellesi onnellisuuden, miten paljot olet valmis työstämään itseäsi (antamaan anteeksi, päästämään irti menneestä, voittamaan pelkoja - ylipäätään asennoitumaan positiivisesti). Onnellisuus on mielentila, joka lähtee meistä.

3. Terveys = KYLLÄ. Ei hätää siis!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 19.02.2012 15:37:24 »

Hei AthaMaarit,

Voit harjoitella mulle  Wink. Tässä kysymyksiä;

1. Tulenko pärjäämään työssä jonka pian aloitan?
2. Saanko lisää lapsia?
3. Pysyykö parisuhteeni lujana?

Kiitos jo valmiiksi  smitten

1. Työ = KYLLÄ, ei siis stressiä asiasta!
2. Lapsia = Heikosti liikkeelle lähtevä KYLLÄ, eli lapsia joutunee vielä odottelemaan hetkisen - tai ainakin yhtä lasta, lukumäärään heiluri ei vastaa.
3. Parisuhde = EI KANTAA. Teette suhteestanne sellaisen kuin tahdotte, eli jos se alkaa rakoilemaan, olette aiheuttaneet sen itse ja voitte myös korjata sen itse. Samoin pystytte tekemään parisuhteestanne myös taivaallisen. Parisuhteisiin liittyy lisäksi aina vapaa tahto, jota tulee kunnioittaa eli puolisoa ei pysty omimaan tyyliin "olemmeko me aina yhdessä".
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #7 : 19.02.2012 15:39:53 »

Hei AthaMaarit,

Voit harjoitella mulle  Wink. Tässä kysymyksiä;

1. Tulenko pärjäämään työssä jonka pian aloitan?
2. Saanko lisää lapsia?
3. Pysyykö parisuhteeni lujana?

Kiitos jo valmiiksi  smitten

1. Työ = KYLLÄ, ei siis stressiä asiasta!
2. Lapsia = Heikosti liikkeelle lähtevä KYLLÄ, eli lapsia joutunee vielä odottelemaan hetkisen - tai ainakin yhtä lasta, lukumäärään heiluri ei vastaa.
3. Parisuhde = EI KANTAA. Teette suhteestanne sellaisen kuin tahdotte, eli jos se alkaa rakoilemaan, olette aiheuttaneet sen itse ja voitte myös korjata sen itse. Samoin pystytte tekemään parisuhteestanne myös taivaallisen. Parisuhteisiin liittyy lisäksi aina vapaa tahto, jota tulee kunnioittaa eli puolisoa ei pysty omimaan tyyliin "olemmeko me aina yhdessä".

Kiitos kaunis  smitten
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 19.02.2012 16:54:53 »


Olen saanut kahden medion selostuksen entisistä elämästä.
Ensimmäisen mukaan olen syntynyt tyttönä 1640 Pyreneiden vuoristoon ja sieltä ajautunut merille. Toisen mukaan 1700 luvulla olen elänyt naisena Ranskassa, rannikko kaupungissa..
1) Kysymys; Onko kyseessä sama maallinen elämä?

Veljeni kanssa teimme yhteisen päätöksen siitä, että kun toinen meistä kuolee niin antaa merkin itsestään kuoleman jälkeen. Monta vuotta sitten kuoli veljeni ja olimme yhteydessä unessa. Vuosi jo kulunut viimeisestä unessa tapaamisesta.
2) Kysymys; Onko veljeni syntynyt uudestaan tähän maailmaan?

3) Kysymys; kannattaaako lotota, näkyykö voittoa?

1. Mennyt elämä = EI. Kyseessä on heilurin mukaan kaksi hyvin lähekkäistä elämää. Mahdollisesti toinen on päättynyt kuolemaan nuorella iällä. Me ehdimme elää esimerkiksi 100 vuoden aikana vaikka kuinka monta kertaa. Itselläni on menosa kolmas elämä 1900-lukuun liittyen.

2. EI. Hän on edelleen henkitasolla.

3. KYLLÄ. Et määrittele voiton suuruutta, joten heiluri vastaa KYLLÄ. Voitto itsessään voi olla euron tai miljoonan. Mieti, paljonko tahtoisit voittaa!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 19.02.2012 16:58:17 »


1. Tuleeko tyttäreni viittä vaille valmiina olevasta kirjasta menestys?

2. Saanko itse julkaistua kirjan joskus?

3. Saammeko ikkunaremontin pian tehtyä?

Kiitos vastauksista AthaMaarit.  angel


1. Tyttären kirja = EI. Mitään best selleriä kirjasta ei tule. Toivottavasti tyttäresi luottaa kirjansa menestykseen, sillä omat pelot ja huolet ja epäuskomus omaan menestykseen voivat karkottaa toivotunlaisen suuren suuren menestyksen tiehensä. Tyttärellesi voi myös riittää ylipäätään se, että kirja julkaistaan, eikä hän odota Top Ten-tasoista menestystä.

2. Oma julkaisu = KYLLÄ, hitaasti liikkeelle lähtevä. Julkaisun saaminen voi siis vielä viedä aikaa toteutuakseen.

3. Ikkuna remontti = Ei. Todennäköisesti remontti viivästyy syystä tai toisesta aiottua/haluttua enemmän.
tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #10 : 19.02.2012 17:54:13 »

Hyvä AthaMaarit,

kysyisin seuraavia kysymyksiä. Pohjustan niitä jonkin verran.

1. Minulla on ollut huolia kaiken suhteen ja varsinkin kaksi viimeisintä vuotta ovat olleet rankkoja kaiken suhteen. Tuleeko tämä vuosi 2012 olemaan helpompi kuin nuo edelliset?

2. Olen saanut opiskelupaikan sosiologiassa ja olen viihtynyt siinä. Kuitenkin olen saanut oikeuden vain kandidaatin tutkintoon. Pystynkö saamaan maisterioikeuden säilyttäen minulle tärkeät opiskelukaverini?

3. Olen laihtunut tässä huomattavasti viime vuoden aikana, erityisesti syksyllä. Syyt ovat moninaiset. Kuitenkin ylipainoa on yhä. Tulenko saavuttamaan normaalipainoni enää koskaan?

Kiittäen, JukkaV
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 19.02.2012 18:14:53 »

Hei ! Voisitko vilkaista minullekin?
Kysymys on että
jatkanko satsaamista nykyiseen mieluiseen asiaan vai etsinkö uuden vai alanko vain olemaan ilman isompia intohimoja?

Hiukan hankalasti aseteltu kysymys, joten pilkoin sitä pienempiin osiin. Toivottavasti se sopii!

1. Satsatako itselleen mieluisaan asiaan? KYLLÄ, hitaasti liikkeelle lähtevä. Tulkkaan tämän niin, että superrepäisy irti vanhasta uuteen ei nyt kannata, vaan kärsivällinen, asteittainen ja avoimin mielin tapahtuva eteneminen on parempi.

Intohimoistaan ei pidä luopua ikinä, sillä intohimo ohjaa meitä aina oikeaan suuntaan, kehottaen tekemään sitä, josta nautimme eniten, piut paut muiden mielipiteistä välittämättä. Smiley
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268



Profiili
« Vastaus #12 : 19.02.2012 18:21:04 »

Ehtoota! Laitoin yksärin, toivottavasti tuli perille!  angel
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 19.02.2012 18:22:02 »

Hyvä AthaMaarit,

kysyisin seuraavia kysymyksiä. Pohjustan niitä jonkin verran.

1. Minulla on ollut huolia kaiken suhteen ja varsinkin kaksi viimeisintä vuotta ovat olleet rankkoja kaiken suhteen. Tuleeko tämä vuosi 2012 olemaan helpompi kuin nuo edelliset?

2. Olen saanut opiskelupaikan sosiologiassa ja olen viihtynyt siinä. Kuitenkin olen saanut oikeuden vain kandidaatin tutkintoon. Pystynkö saamaan maisterioikeuden säilyttäen minulle tärkeät opiskelukaverini?

3. Olen laihtunut tässä huomattavasti viime vuoden aikana, erityisesti syksyllä. Syyt ovat moninaiset. Kuitenkin ylipainoa on yhä. Tulenko saavuttamaan normaalipainoni enää koskaan?

Kiittäen, JukkaV

1. Vuosi 2012 = EI KANTAA. Se miten rankkana tai helppona koet elämäsi, on kiinni sinusta, omista asenteistasi ja ajatuksista. Elämästään saa juuri niin rankan/helpon kuin tahtoo, sillä me valitsemme tunteemme ja reaktiomme meille tapahtuviin asioihin itse. On mahdollista, että sinulla on vielä työstettävää omien pelkojesi, anteeksi annon, irtipäästämisen ja positiivisemman asenteen kanssa, jotka ovat aina enemmän tai vähemmän vaativia läksyjä - aivan siitä syystä, että joudumme kohtaamaan niissä oma Itsemme, vikoinemme kaikkinemme, ennen kuin opimme rakastamaan itseämme täydestä sydämestä ja odottamaan elämäämme vain pelkkää hyvää. Sitä saa mitä tilaa - tilaa tänä vuonna parempaa elämää itsellesi ja ole valmis tekemään töitä sen eteen, itse Itsesi kanssa! Onnellisuus on asenne.

2. Tämä piti pätkiä kahteen osaan, joten : Maisterin tutkinto = KYLLÄ. Pysyvätkö vanhat, tärkeät opiskelukaverit prosessin aikana mukana = EI KANTAA. Tämä voi tarkoittaa sitä, että jos ihmiset ovat oikeasti rakkaita ja läheisiä, he pysyvät rinnallasi tuli mitä tuli. Painotatko liikaa omaa onnea sen nojaan, ketkä ihmiset pysyvät elämässäsi? Tuleeko onni määriteltyä siis ulkoisista asioista, kuten toisista ihmisistä? EI KANTAA kertoo myös, että meidän on aina kunnioitettava vapaata tahtoa, sekä omaamme että muiden. Jos opiskelukaverisi eivät seuraakaan mukanasi, kunnioita heidän päätöstään. Heillä on siihen oikeus.

3. Normaalipainon haave = KYLLÄ. Anna itsellesi aikaa ja ole kärsivällinen. Rakasta itseäsi ja kehoasi, sillä se tukee muutosprosessiasi!
tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #14 : 19.02.2012 18:35:27 »

Kiva juttu ja minuun saa ehdottomasti testata Smiley Olen joskus itsekin kokeillut..

Kysyisin
1. Löytyykö uusi koti tänä vuonna?
2. Saanko käännettyä negatiiviset asiat positiivisiksi työrintamalla?
3. Tunnenko tulevaa miespuolista rakkauttani vielä Smiley ?

Kiitos  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 29
  Tulostusversio  
 
Siirry: