Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pyydän apua :(  (Luettu 3079 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
syksynlapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« : 29.07.2010 11:13:45 »

Hei, olen ensikertalainen täällä.
Ja toivoisin että joku selvännäkijä tai ennustaja osaisi sanoa minulle jotain.

Olen todellisessa kinkkisessä tilanteessa terveyteni takia elämässä ( enkä tiedä, paranenko koskaan, kyse ei ole onneksi vakavasta sairausesta) , ja pelottaa, etten koskaan ole työelämässä ja olen mieheni taakkana....  Cry
Tulenkokoskaan saamaan työtä???   Embarrassed

 kauris
tallennettu
matti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.2010 11:49:53 »

Kaikillahan on tässä elämässä  oma tehtävänsä, vaikea uskoa että joku olisi"vain taakkana". Vuorovaikutus on kuitenkin molemminpuoleista jos taas kyse taas on jostain suoritus paineista se on toinen juttu. Hymyä huuleen, laitappa vaikka aluksi jotain tietoja itsestäsi
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.2010 00:26:07 »

Tiedä sitten minkälainen näkijä olen, mutta aistin sinun huolesi ja haluan sanoa sinulle jotakin.

Terveytesi on ilmeisesti melkoisen haastava, joutunet tekemään melkoisesti sen kanssa töitä, luultavasti pidemmän aikaan, jos ei loppu elämääsi, mutta oikealla hoitoyhdistelmällä pärjäät kyllä ja käsittääkseni kykenisit elämään lähes normaalia elämää vaikkakin tarkka itsesi kanssa saat olla.

Tärkeintä olisi nyt saada luottamus elämään, että paranet vielä. Sen jälkeen sinun tulisi saada elimistösi tasapainoon, ilmeisesti jonkinasteinen ruokavaliohoito, vitamiinit, homeopatia voisi auttaa hyvinkin, mutta ole tarkka kenelle menet ja mitä teet. Samoin minä uskon karmalliseen sairauteen, selvitä, miksi olet sairastunut, mikä elämässäsi sairastuttaa sinua, etsi itsellesi hyvä hoitaja, johon luotat.

Tärkein on kuitenkin se, että aistin miehesi rakastavan sinua pohjimmiltaan, hän on ilmeisen huolestunut sinusta, mutta enemmänkin siitä, että sinussa on aistittavissa hieman masennusta. Älä milloinkaan lankea siihen. Usko tulevaan, toivo parantumista, luota elämään. Sillä pärjäät kyllä. Taistele, kapinoi ja elä. Vaikkakin vajaavaisesti, niin päätä, että sinä nautit elämästä, sinä riität, sinä olet olemassa ja se on kaikki mitä tarvitsee.

Jos saavutat tasapainosi tulet saamaan töitä, totta kai tulet saamaan. Mutta nyt on tärkeintä löytää sisäinen tasapaino. Muista, että ihminen voi olla myös sairaana onnellinen, ihminen voi nauttia elämästä vaikka meillä on fyysisiä vaivoja. Muista tämä aina. Vaikka et kävelisi voit olla onnellinen. Vaikka sinulla on kipuja voit löytää päivästä jotakin hyvää. Vaikka elämäsi olisi rajoittunutta sinussa on kaikki se mitä tarvitset.

Uskallan sanoa näin, koska olen kaiken kokenut. Minä olin hyvin sairas ja silti olin onnellinen. Minulta vietiin lähes kaikki, silti näin elämässäni hyvää. Minulta vietiin lähes kaikki toiveet terveeseen elämään ja silti uskoin parantumiseen. Ja minä tein oman ihmeeni, olen vastoin kaikkia ennusteita terve. Sinä voit tehdä sen saman vain päättämällä, uskomalla ja visualisoimalla terveyden mielessäsi itseesi ja kulkemalla sitä kohti. Etsimällä vaihtoehtoisia hoitomuotoja.

Voimia sinulle, toivon parantumistasi. Toivon sitä todella ja minun toiveillani on usein tapana toteutua. Etenkin, jos ne ovat hyvästä ja pyynteettömiä.
tallennettu
syksynlapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #3 : 30.07.2010 08:57:25 »

Kiitos Ulkopuolinen  smitten

Olen vähän ollut epäilevä tähän asti ennustajia ja selvännäkijöitä kohtaan, myönnän. Siksi en halunnut enempää kirjoitella itsestäni tänne ennen kuin saan vastausta....Ja nyt kyllä epäilykseni karisevat pois, et uskokkaan kuinka oikeassa olet!!!!

Ongelmastani sen verran, että  minulla on ollu 13 vuotta ongelmia vatsani kanssa, nyt syksyllä edessä tähystys ja muut testit. Epäillään ärtynyttä suolta. Ja jos se on se, niin sen kanssa saatan joutua elämään koko elämäni. Johon taas ei helpotusta tule kuin ruokavaliosta.
Ongelmani syö minua henkisesti todella paljon, ja masennukseen välillä vie. Tuntuu että vatsani rajoittaa elämääni täysin.

Pystytkö/ onko mahdollista sinun kertoa vielä, millainen työ olisi minulle sopiva?
Minulla ei ole ammattia / koulutusta, niin olisi kiva, jos saisi vähän suuntaa....

Suuri kiitos sinulle joka tapauksessa tästä vastauksesta!!!  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: