Sivuja: 1 ... 563 564 [565] 566 567 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5621658 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8460 : 20.03.2010 19:29:54 »


hih, hänellä on  askendentti jousimies, ja hänen isoin haasteensa on ollut se, ettei hän pysty unohtamaan menneitä vääryyksiä vaan kelailee niitä vielä vuosikymmenien päästä.


Sama mun Jouskarilla, menneitä vääryyksiä hänen on todella vaikea antaa mennä,
vaan kelailee niitä ja 90%:sti tekee niistä uuden mahtavan vääryyden itselleen,
josta sitten pauhata vielä muutaman kk:n päästä.  Grin 2funny



mun äiti on ihan helisemässä tän takia, että miksi isäni ei vaan voi unohtaa jotain väärin mennyttä asiaa vuonna -75 ....että on niin suurta energianhukkaa aina uudelleen ja uudelleen pultata samasta vanhasta asiasta...olen ihan samaa mieltä: siinähän vaan itseään vahingoittaa, jos vetää aina uudelleen raivareita jostain kerran tapahtuneesta Undecided


no mun mies on kanssa  askendentti jousimies, mutta ei ole samaa ongelmaa, ainakaan tuossa mittakaavassa. korkeintaan jotkut hänen omiin vanhempiinsa liittyvät traumat....mut jotenkin ei vesimiehenä juutu sellaisiin syvälle...
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8461 : 20.03.2010 19:38:22 »

kyllä mä tunnistan ittessäni ton vatvomisen, ja kauhee kostonhimo jos on vääryyttä tullu koettua. mutta eipä ne koskaan o tekoihin asti menny, kunhan lietson ja kärvistelen asialla. ehkä tieto riittää, niin ettäon mahdollisuus jos niin haluan
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #8462 : 20.03.2010 19:41:29 »


Loistavaa olisi, jos hän lähtee terapiaan.
Hänenhän ei tarvitse opetella olemaan mukava kuin vain minulle ja mahdollisille lapsille.
Se riittää vallan mainiosti. Tongue

----------------
Hän harkitsee sitä terapiaa siksi, koska siihen liittyy hänellä pelko, että jätän hänet muuten. Tongue


Afro


ihan sama mikä se motiivi on, kunhan lähtee yrittämään asian työstämistä. ja tuo motiivi nyt ainakin kuulostaa siltä, että hän välittää sinusta....vaikka se välittäminen voikin olla sekoittunut hylätyksitulemisen pekoon, mutta silti....tuskin hän keneen tahansa naiseen suhtautuisi samoin...
 mars leijona valikoi vaan itsensä mielestä parasta seuraa.....

Yep, aivan sama se motiivi, kunhan lähtee hoitoon. Smiley
Ja juu, miehän olen ihan parasta A-luokkaa..  :Smiley Grin 2funny

kyllä mä tunnistan ittessäni ton vatvomisen, ja kauhee kostonhimo jos on vääryyttä tullu koettua. mutta eipä ne koskaan o tekoihin asti menny, kunhan lietson ja kärvistelen asialla. ehkä tieto riittää, niin ettäon mahdollisuus jos niin haluan


Ah... mokomatkin Puoskarit..  :Smiley äh... Jouskarit.. Cheesy Grin 2funny
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8463 : 20.03.2010 19:45:05 »

minä oon kans parasta mappi-Ö ja X-faili luokkaa angel



näen tuon nimenomaisen vääryyksien hautomisen ja kostoajatuksella leikittelyn trooppisen jousimiehen alla piilevän sideerisen skorpionin yhtenä nega-puolena.* tästä piirteestä tuskin koskaan vaan puhutaan trooppisen jousimiehen tulkinnan yhteydessä. ei, jousimies on aina joviaali ja lupsakka :Smiley Grin



*ja tälläkin merkillä on myös hyviä puolia....ainakin itseeni vetoaa ne synkeät nahkahousurunoilijamuusikot ala Jim Morrison...tyyppiä sideeris-skorpioni
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #8464 : 20.03.2010 19:57:58 »

mullon yks kaveri,( kalat ) ja se on vähä säälittävä tapaus. yläastee jälkee se ei tehny mitää,ei kouluja eikä töitä.
hengas yksiössään ja keitteli kiljua. sen kaverit oli puolet nuorempia..

no asiaan, sillä oli/on tarve iskee kavereittensa miähiä. no jokukerta oli sit mun sillosen poikakaverin vuoro ni sillo otti päähä ko se tuli ilmi. siitä on yli 10v aikaa ja kaivelee viäki.
sillonen ajatus oli että tulee se päivä että sillä o joku miäs.. mutta si ko se tuli, joskus 2v sitte soli nii kauhee että yäk.  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #8465 : 20.03.2010 20:07:39 »

Mä en tiiä vatvonko mä asioita, mutta mä analysoin kaikkea rasittavuuteen saakka (vai onks se sama asia Grin)... En mä kyllä kostonhimonen koe olevani myöskään, ennemminki mulle on tärkeetä et oikeus tapahtuu... Siis vaikka jouskari oonkin Cheesy
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8466 : 20.03.2010 20:08:49 »


siis Annaelenille.

oothan sinä sen pärstäsi näyttänyt videon muodossa. ihailen klassista musiikkia, upea ääni/laulutaito sinulla.

samoin hyvää viikonloppua Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8467 : 20.03.2010 20:12:22 »


Sasha: En ole yllättynyt. Se on se pluto. Kuitenkin mulla on sellainen olo, että jos se terapia onnistuu ja otetaan avoimin mielin vastaan niin tilanne paranee. Eri asia sitten että otetaanko...


Mjaa, kun se ei oikeastaan ole -itseasiassa- kovin plutonikko. Huh
Miekin olen kartaltani pahempi plutonikko kuin hän.
Kyllä se on tuo  jousimies pahimmillaan, kun se saa niin paljon pommitusta.

Yritetään nyt saada ne  jousimies :n hyvät puolet esiin. Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8468 : 20.03.2010 21:00:50 »

mulle taas soveltuu just erittäin hyvin  askendentti jousimies, kun itsellä se vastamerkki nousussa.



onneksi miehellä ei ole minkäänlaista päihdeongelmaa. (siis siinähän on ero, maistuuko alkomahooli ja sitten siinä että onko se ongelma...). mulla menee raja siinä, että päindeongelmaisen kanssa en voisi olla.


sekin, että hänellä on  neptunus MC:llä niin pitäisi olla muka sitten jotenkin ihan sekaisin tai hämärä ja epäselvä, mutta paskan marjat, yksi selväjärkisimpiä ja suhteellisuudentajuisempia ihmisiä keitä tunnen. pelastanut minutkin useasti juuri tällä, koska mulla on nuo piirteet olleet vasta kehitteillä :Smiley
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8469 : 20.03.2010 22:43:28 »


Melkein kaikille tuntemilleni  askendentti aurinko kuu-jouskareille maistuu ainakin hyvin häppä (ja kaikenlainen matkustelu kiinnostaa jne.) mutta en heidän kanssaan kyllä elää osaisi.. Asia on käytännössäkin todettu Grin

Totta, mutta mun tuntemilla  aurinko kuu jousimies:t ovat joko maistuu oikein hyvin
tai sitten lähes absolutisteja, kuten mun mies.

Se jakautuu ihan samalla tavoin, yhtä ääripäästi kuin niiden seksuaalisuuskin;
Joko hyi-hyi seksiä! kokonaan tai sitten hyvin kieroutunutta, jopa sairasta,
mutta joka tapauksessa, poikkeuksellista normaalista hetero-meiningistä.

Tuon prostuutiosta kertovan kirjan taustatutkimuksista sen verran,
että yllättävän suurin osa pro on  aurinko jousimies ja  kauris
ja musta se on erikoista, koska haastattelin niin monia naisia,
ettei se voi olla sattumaakaan. Huh idiot2

Tuntemillani, -siis elämässäni hyvin läheisesti tuntemillani-  jousimies -miehillä
on hyvin naista dominoivia seksifantasioita, esim. erilaiset SM-leikit
ja alistaminen niin, että fantasioi siitä, kuinka useampi mies nussii
sen  jousimies -miehen naisen kaikki reiät yhtäaikaa ja vuorotellen verille
ja tulee sitten viimein suuhun tai naamalle ja naisen pitää niellä kaikki
ja ne kovin mielellään vastaavia fantasioita toteuttasi. Tongue

Siitäkin huolimatta, että kaikki tuntemani  jousimies -miehet ovat super
vainoharhaisen mustasukkaisia. Grin

Vähintään kuitenkin se piiskaus, fistaus, hengityksen tukehduttaminen,
kaulasta kuristaminen jne. tai tms, kuuluu perinteisen  jousimies -miehen
rakastelutekniikkoihin, jos mustasukkaisuus estää liiaksi nuo ryhmä"raiskaukset"
ja panot. Tongue
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #8470 : 20.03.2010 23:03:54 »

Tuntemani  aurinko jousimies mies on seksuaalisuudeltaan täysin normaali, samoin 2  aurinko jousimies naista.
Mustasukkaisuuskaan ei heihin sovi.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2010 23:19:55 kirjoittanut eppana » tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #8471 : 20.03.2010 23:12:12 »

Jokos se kuu on  kaksoset?

Kävin seuraamassa muutamaa apollon miestä. Teatteritaidetta. Oikein teatteritaiteen maisteria ja kahta muuta loistavaa näyttelijää. smitten

Se vaan on nokkelaa kun se on.

Kylläpä taas teki mielelle hyvää.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #8472 : 21.03.2010 02:48:15 »

Tuntemani  aurinko jousimies mies on seksuaalisuudeltaan täysin normaali, samoin 2  aurinko jousimies naista.
Mustasukkaisuuskaan ei heihin sovi.

Joo, totta kai on normaalejakin  jousimies :ä seksuaalisuudeltaan,
mutta mun oma huomio on se, että aika usein  jousimies :llä saattaa olla useimmin
joku hassu kieroutuma, -siis mitä minä olen ympärilläni huomannut ja kokenut. Smiley

Mutta tiedättekö mikä kiva juttu, mun Jouskari haluaa lähteä terapiaan! Cheesy smitten

Hän sanoi tänään illallisella, että olen ihan oikeassa huoleni kanssa,
että hänellä ei ole kaikki ihan balanssissa.
Hän mietti stressiään ja olosuhteita, jotka siihen (narsismiin ja huonoon itsetuntoon)
ovat mahdollisesti johtaneet.

Hän kokee myös, että hän ei ole riittävä ja tarpeeksi hyvä mies minulle
ja vertaa itseään aina johonkin toiseen mieheen häviökseen
ja pelkää kuollakseen, että päätänkin valita toisin ja hän jää rannalle.

Tuo kaikin puolin hyvä merkki, että se tajuaa ongelman ja on valmis työstämään sitä. Smiley
Ystäväni oli oikeassa, tuo saattaa olla vain narsistinen häiriötila,
joka ei tarkoita sitä, että hän on sitä koko ajan loppu elämänsä.

Eihän depressiivinenkään tarvitse olla koko elämäänsä, vaan se voi olla tilapäinen häiriö
ja ohimenevää, joko itsestään olosuhteiden muuttuessa tai terapialla. Smiley

Eri ihmisillä on eri taipumukset sairastua eri juttuihin, mutta ei se tarkoita
loppu elämän sairastumista.

Loisto homma joka tapauksessa, vaikka varmasti tulee vielä vaikeita hetkiä olemaan. Smiley
Pääasia on eteneminen parempaan.  Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #8473 : 21.03.2010 03:08:19 »

kuulostaa hyvältä.


minä en ainakaan aio alistua siihen, että jos minulla on jossain elämänvaiheessa ollut vakavia mielenterveysongelmia, että minun pitäisi olla loppuiäkseni tuomittu ja leimattu olemaan mielensairas idiot2


sitä vartenhan ne terapeutit ja hoitavat tahot ovat, että ihmiset voisivat parantua terveeksi.


ei terveys ole, myöskään mielenterveys, mikään staattinen tila, mikä ei muutu. mielenterveyteen pitäisi suhtautua samalla tavoin kun fyysiseen terveyteen.


entä sitten, jos syövällä tai psykoosilla on mahdollisuus uusiutua, kuitenkin on myös paljon mahdollista ettei ole!



olen paljon käsitellyt tätä aihetta itseni kanssa, koska joskus tuntuu että jopa mielenterveysammattilaiset suhtautuvat ihan turhan skeptisesti mahdollisuuteen parantua kokonaan.



mun kohdalla on esimerkiksi hyvin paljon mahdollista, etten enää koskaan tässä elämässä sairasta psykoosia.


en ala kuitenkaan rajoittamaan unelmieni toteuttamista sen takia, sanoi lääkäri mitä tahansa. oma on valintani, vastuuni ja elämäni.


esimerkiksi vaikka äidiksi tulon suhteen, jonka aion toteuttaa, mikäli luoja ja luonto suo. minulla on mahdollisuus tarjota ihan tasapainoinen äiti lapselle, vaikka olisin joskus aikaisemmin sairastanut.




ei sillä että tarvitsisin itselle tähän asiaan huomiota, koen vaan jotenkin sydämen asiana puhua mielenterveyden häiriöistä kärsineiden leimautumista vastaan. ja sitä, että he olisivat tuomittuja olemaan ikuisesti sairaita.


sairastamista ei ole laissa kielletty, eikä tervehtymisen mahdollisuutta poissuljettu.





« Viimeksi muokattu: 21.03.2010 03:10:50 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #8474 : 21.03.2010 03:19:38 »

Aivan! Mielenterveys on ihan samaa kuin kehollinenkin terveys -ei se aina tarkoita nupin sisällä
kroonista sairautta, kuten ei kehollisestikaan.

Olen minäkin ollut masentunut ja varmasti taipumus depressioon säilyy,
mutta tällä hetkellä olen terve ja kun tiedän tuon taipumuksen,
niin mie osaan tehdä sille ehkäiseviä toimia. Smiley

Simppeliä, kuten flunssankin hoito ja ehkäisy. Kun alkaa tuntua pieni flunssan poikanen,
niin C-vitaminia, paljon juomaa ja lepoa ja niin. Smiley
Flunssaa voi ehkäistä niinkin, ettei mene vähissä vaatteissa kylmään,
niin kyllä sitä voi estää ihan samalla tavalla mielensairauksiakin,
ettei vedä itseään tilanteisiin, jotka edesauttaa sairastumista.

Mulle kuitenkin on todella iloinen asia, että Jouskari haluaa terapiaan ja tajuaa tilanteen.
Se merkitsee myös sitä, ettei hän voi olla 100% narsisti.
Loisto homma kaikin puolin. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 563 564 [565] 566 567 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: