Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys!  (Luettu 2776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avaruuslapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 07.11.2011 02:37:30 »

Olen lueskellut foorumia ja innostuin liittymään mukaan ja nyt uskaltaudun jopa esittäytymään Smiley

22-vuotias neitokainen. Tämmönen pohtija ja haaveilija, joka kokee henkisen polun omakseen. Valtava halu oppia ja kehittää itseä tällä saralla ja sisäisenä kutsumuksena sitten isona tehdä jonkinlaista "parantajan"/auttajan työtä alalla, niin, sitten joskus... Tongue Piti vielä jälkeenpäin lisätä tähän, että taiteenalat, musiikki, tanssi, maalaaminen, runoilu yms. ovat lähellä sydäntä Smiley

Olen kokenut oloni usein hieman ulkopuoliseksi, yksinäiseksi, "kuin olisin toiselta planeetalta" ihmisten keskuudessa ja en viihdykkään kovin hyvin sosiaalisissa tilanteissa ja välillä välttelenkin niitä. Viihdyn hyvin itsekseni ja luonnossa ja eläinten kanssa ja tarvitsenkin paljon yksinäisyyttä ja omaa tilaa voidakseni hyvin. Kaipaan kuitenkin ihmisiä ympärilleni. Samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa keskustella, jakaa kokemuksia ja pyytää neuvoja ja apua, ilman, että katsotaan kieroon. Olen kyllästynyt siihen, että joutuu yleensä pitämään itsestään piilossa puolta, joka on niin iso osa itseä, jos ei halua hihhulin leimaa otsaansa. Haluaisin uskaltaa ilmentää itseäni juuri sellaisena kuin mitä olen.

Iloa ja valoa!  smitten
« Viimeksi muokattu: 07.11.2011 11:11:20 kirjoittanut Avaruuslapsi » tallennettu

"Elä hyvin, Naura usein, Rakasta paljon"
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 07.11.2011 09:44:47 »



   smitten smitten
   

   Tervetuloa vaan.. Minunkin puolesta.. angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2011 14:37:00 »

Tervetuloa Avaruuslapsi smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: