Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ammatissa toimit?  (Luettu 47300 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #60 : 04.03.2006 11:36:02 »

En tällä hetkellä missään, mutta toivottavasti vielä joku päivä itsenäisenä taiteilijana. Erityisesti muusikko/kirjailija tuntuu oikealta, mutta selitäs se muille. :Smiley Olen toisaalta harkinnut jos varmuuden vuoksi tässä sivussa opiskelisi jonkin varmemman ammatin, oikeustiedettä olen harkinnut, mutta siitä en kyllä mainitse mitään kenellekään. Minua yritetään jo nyt muutenkin saada keinolla millä hyvänsä opiskelemaan että minusta tulisi vähintään lääkäri tai jotain muuta hienoa, kun enhän minä perheelleni muuten ihmisenä kelpaa... :Smiley

Aika vaakamaisia ammatteja kai, niin muusikko, kirjailija kuin asianajajakin. Keskitaivas on härässä, mikä tukee tuota taiteen pariin hakeutumista, Venus ja Mars kolmiossa keskitaivaalle, Saturnus oppositiossa, Uranus kvinkunssissa. Keskitaivaan vieressä taas on Lilith ja noususolmu, olen tuosta pyytänytkin jo tulkintaa aikaisemmin, mitä ei ole toisaalta tullut, joten jätetään pyytämättä nytkin.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
ianthe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29


tiitiäinen


Profiili
« Vastaus #61 : 04.03.2006 11:40:27 »

tällä hetkellä kehystäjänä toimin, sinänsä kätevää kun saa halvalla sitten omiin töihnsä kehykset Wink mutta joku kaunispäivä elätän itse itseni..mutta siitä sitten tarkemmin jos ja kun niin tulee käymään Smiley

sivutuloa tulee maalauksista.
tallennettu

en vaan osaa
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #62 : 04.03.2006 13:43:53 »

Entä jos menisi ihan randomina koputtamaan jonkun ventovieraan ihmisen ovea jossain satunnaisessa paikassa ja kysyisi "hei, mitä sinä haluaisit että minä teen minun elämälläni"

Tappakaa "Yleiset Odotukset"! Mestatkaa ne verisesti knuppel2

Jiihaa! Olipas loistava vinkkeli asiaan, joka koskettaa minuakin. Oikea "herättäjäoivallus"!
Tämän kuukaksosen mieli herkuttelee ajatuksella, että kuljen ovelta ovelle hattu kourassa kysellen: voisitko kertoa, miten minun tulisi elää elämäni?  Heheheheheeeeeeeee 2funny
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #63 : 04.03.2006 14:58:43 »

Niinpä. Selitäs se muille. Mitä aikaisemmin hyppäät pois selitä se muille-pelistä, sitä parempi. Se on TURHAA. Tottakai sillä on väliä mitä muut ihmiset saavat kenenkin tuotoksista, kun kaikki ollaan yhteydessä toisiimme, mutta...se "ne muut" kun on vain päässä asuva harha. Joten parempi seurata itseään. Vaatihan se rohkeutta varsinkin nuorena kun se sukulaisten painostus ja muu tuntuu niin voimakkaalta, kun ehkä tuntuu että itsellä ei ole vielä tarpeeksi vakuuttavuutta puolustaa itseään....

Siinä tulikin aikamoinen paatos, hyvin paljon samanlaisia ajatuksia kuin itselläni. Itse olen muuttanut toiselle paikkakunnalle asumaan, ja tehnyt sukulaisilleni moneen otteeseen riittävän selväksi että minusta ei tule lääkäriä yms. Siinä meinasi pahimpaan aikaan välit katketa, ja sain kuulla olevani kaikkea epärealistisesta epävarmaan henkilöön joka ei vain oikeasti tiedä mitä haluaa (joka tietenkin on sama mitä suku haluaa). :Smiley He eivät vain kerta kaikkiaan halua ymmärtää, äiti yritti selittää aina sukulaisille heidän kysyessä minusta että ei se vain tiedä mitä tekee ja ihan hyvä että pitää välivuoden. Sitten kun yritän kymmenennen kerran selittää että en pidä välivuotta ja minulla on varsin kirkas ja selkeä kuva siitä mitä teen elämälläni vaikka se ei heitä miellytäkään, sain vastineeksi mykkäkoulua. Noh, eivät ne välit ole aivan täysin menneet ilmeisesti, mutta viilentyneet useimpiin melkoisesti. Ehkä tuo on hyväkin asia, näkeepä ainakin ketkä oikeasti välittävät minusta ja ketkä vain siitä mikä minusta voisi tulla tai siitä että he saavat elää omaa elämäänsä ja unelmiaan minun kautta. Tuohan ei vain minulle käy, enkä ole edes pahoillani vaikka koko suku ja perhe tuon takia lopettaisi kaiken yhteydenpidon, vaikka surulliseksi kyllä moisesta tulisinkin. Sad Täytyy vain yrittää luottaa siihen että teen oikein ja voin menestyä, oli lopputulos mikä hyvänsä.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #64 : 05.03.2006 20:20:37 »

Olen niin luopunut itseni kohdalla toivosta...kaikki on paskaa...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #65 : 05.03.2006 20:29:09 »

Olen niin luopunut itseni kohdalla toivosta...kaikki on paskaa...

Ho hoi "Athene"

Paskaakin tarvitaan - se lannoittaa maan - maa tuottaa hedelmää

Kyllä asiat järjestyvät, kun muutat ajatusmalliasi.

(http://i.jippii.fi/smart_logos/9/33209_jippii.gif)

Mikään ei muutu,
ennenkuin sinä itse
haluat muuttua
.



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #66 : 05.03.2006 21:08:28 »

Hei Ystäväin

Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Jopa  a v a t a r  kuvasi
- mitä se kuvastaa sinusta itsestäsi meille muille
  - positiisuutta vai negatiivisuutta

Asenteesi yleensäkin elämään

Asenteesi työnhakuun ymv.
  - jos työpaikkaa ei ole saanut

50-100:n työpaikka hakemuksenkaan jälkeen,
kannattaa ehkä miettiä
mikä niissä hakemuksissa
ei toimi;
puuttuuko siitä jotakin olennaista,
onko se liian pitkä / lyhyt jne.
- mitä hakemus kertoo sinusta

***

Tee työpaikkahakemuksestasi
o m a n   näköinen
- anna sen poiketa tavanomaisuudesta,
päästä luovuutesi irti

- laita ylä- ja alatunnisteet sekä valokuva
- jos et itse osaa näitä tehdä, pyydä apua -

- käytä eriväristä paperia -[/b]
- käytä erityistä kirjoitus fonttia ja värejä -
- kiinnitä huomiota kirjoituksen ulkoasuun -
  - kirjoita preesens muodossa -
  - perustele miksi juuri
hakemasi työpaikka kiinnostaa sinua -
  - miksi juuri sinut tulee valita
hakemaasi työhön jne. -
  - mikä on sinun erikoisosaamistasi -
  - mitä harrastat -
  - millainen työ on sinulle
mieluisinta ja sopivinta -
- itsenäninen, ryhmätyöskentely jne.
  - millainen on luonteesi ja elämäntapasi jne. -
- oletko sosiaalinen, sopeutuva jne.
[/size]

Erotu joukosta



 smitten  Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 07.03.2006 19:56:55 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Musicat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #67 : 06.03.2006 01:53:00 »

Moikka!

Minä olen ammatiltani kokki. Päätös ryhtyä ruoka-alan ammattilaiseksi oli oikeastaan päähän pisto eikä harkittu teko. Toimin muutaman vuoden kyseisessä ammatissa, kunnes kunnianhimo pakotti jälleen koulun penkille. Nyt opiskelen  (palveluiden ) johtamista, enkä ole päätöstäni katunut. Kokin hommista on kuitenkin ollut paljon hyötyä ihan arkielämässäkin, osaan ainakin laittaa ruokaa ja tietoa löytyy ravintoaineista yms.

Vaikka nyt opiskelenkin, en oikein vieläkään tiedä mikä minusta tulee isona  Wink aika varmaan näyttää...

Aanna
tallennettu

VALKOINEN GALAKTINEN MAAILMOJEN SILLANRAKENTAJA
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #68 : 06.03.2006 09:17:47 »

luminant mermaid
jotakin sinusta heitän tässä,en jaksa kummemmin muuta kuin tuosta sun allekirj. nyt,nukuttaa..
nopeaa oivaltavaa älyä,voisit uudistaa ihmisten käsityksiä
haet täydellisyyteen pyrkivää kauneutta ja haluat yhdistää kauneuden ja käytännöllisyyden,kaunis katsella ,silkkiä iholle.helppo pestä-tyyliin
sinussa asuu levoton nainen joka lapsenomaisen viattomasti flirttailee ja
onko sulla helisevä,soliseva nauru?
kaipaat tunneälykästä miestä joka rohkaisisi sinut ulos kuorestasi toteuttamaan
impulsiivisia ideoitasi
pitikö mun vastata johonkin?   mielikuvituspää on kohta sekopää tällä unimäärällä,-öitä..

Kiitos kaunis Nikki, että jaksoit vastata! smitten

Tuo yllä oleva kyllä pitää paikkansa. Sen tiedostan ja kutakuinkin tuollaista työtä teen. Solisevasta naurusta en niinkään ole varma... ja mieheni kyllä pääosin tukee minua, paitsi ihan hurjimmissa ideoissa ... jarruttelee...   uglystupid2

Mutta se mitä nyt tähän hetkeen kaipaisin, olisi hieman vinkkiä noiden tarkempien tietojen pohjalta. Mihin suuntaan lähden itseäni kehittämään? Tämä astroharrastus on tuonut niin monia uusia ajatuksia pieneen päähäni. Ja tietynlaista muutosta ennakoivia viestejä tulee sekä noiden tilaamieni tulkintojen että päiväkirjan tekstien mukana paljon. Muutoksia on kyllä ollut viimeisen viiden vuoden aikana tai oikeastaan viisi vuotta sitten tapahtui todella paljon työrintamalla. Enkä silloin tiennyt vielä astrologiasta oikeastaan mitään. Mutta nuokin tapahtumat löytyvät näin jälkeenpäin katsellen ja tulkinnoista.  :Smiley

Annanko nyt vaan mennä omalla painollaan, vai onko nähtävissä jotain mihin todella kannattaisi tarttua ahnaasti kiinni. Niin monta uutta asiaa (tämänhetkiseen työhöni liittyvää tai sitä syventävää) kiinnostaisi, mutta tiedän, että vain yksi on valittava. Sydäntä, järkeä vai bisnesvaistoa kuunnellen? Tai tietysti kaikkihan nuo pitää ottaa huomioon. Miten kartaltani löytyvän Jumalan Sormen vaikutuksen tulkitsisit? Vai onko se minun itseni vain käsitettävä, sen tarkoitus ja oma tehtäväni? idiot2

Vaikka sanoit, että: "kuikuilee aidan tuolle puolen vaikka eväs tälläkin puolen olisi vielä syömättä, ..kaho siihe hommaas...niinku isäni mulle sanoi aina ja jatkuvasti..keskity yhteen asiaan kerrallaan", niin nyt todella tuntuu, että jotain uutta olisi tarjolla työrintamalla.  Wink Ja tiedän kokemuksesta, että tilaisuuteen kannattaa tarttua heti, kun tuntuu siltä, eikä myöhästyä junasta.  police

PS. Muutkin voi antaa vinkkejä, jos kiinnostaa; ymmärrätte kuitenkin tätä astrologiaa minua niin paljon paremmin  smitten


Aurinko Härkä  8. huone
Kuu Kaksoset 9. huone
Merkurius Oinas 7. huone
Venus Kaksoset 9. huone
Mars Rapu 10. huone
Jupiter Skorpioni 3. huone
Saturnus Kauris 3. huone
Uranus Leijona 10. huone
Neptunus Skorpioni 2. huone
Pluto Neitsyt 11. huone
Chiron Vesimies 5. huone
Ceres Skorpioni 2. huone
Pallas Vaaka 1. huone
Juno Vaaka 1. huone
Vesta Leijona 10. huone
Kuunsolmu Vaaka 1. huone
Vertex Oinas 7. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti Vaaka
2. Huone Vaaka
3. Huone Skorpioni
Keskiyö Kauris
5. Huone Vesimies
6. Huone Kalat
Deskendentti Oinas
8. Huone Oinas
9. Huone Härkä
Keskitaivas Rapu
11. Huone Leijona
12. Huone Neitsyt
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 178


"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."


Profiili
« Vastaus #69 : 06.03.2006 09:36:55 »

Tuollaisia samansuuntaisia viestejä löytyy muitakin...  smitten Olis siis vaan uskallettava  angel

 jupiter Jupiter  aspect_tri kolmio  mars Mars
Pitkäkestoinen     Kesto 47pv    4-8 vuoden välein.
Alk:05.03.06 Tark:6.4.2006 Lop:20.04.06 

Menestyksen ja ihmisen kulloinkin saavuttamien tulosten kannalta kosminen ja sosiaalinen rytmitys on valtavan tärkeä asia sekä päivittäisessä elämässä että pidemmällä tähtäimellä. Myös sinun elämäsi on sidottu jo syntymästäsi lähtien laajempaan kokonaisuuteen, joka tämän transiitin aikana toimii sinun eduksesi monin tavoin sikäli kun olet koko ajan valmis kuuntelemaan sisäistä ohjausjärjestelmääsi. Hetkelliset innostumiset mihin tahansa asiaan ovat tämän jakson aikana sinun tärkeimmät tienviittasi, joita seuraamalla osut juuri sinulle varattuun timanttikaivokseen. Jotta onni potkisi oikein kunnolla niin sinulta vaaditaan hiukan omaakin panosta, sillä sinun on turha kuvitella että hetkelliset inspiraatiosi ja päähänpistosi saisivat läheisesi hihkumaan riemusta. Sinun panoksesi menestystarinasi toteutumiseen on siis uskaltaa seurata innostumistesi kutsua sitä ehdottomammin mitä suuremman vastustuksen se läheisissä ihmisissä herättää. Siitä eteenpäin kaikki onkin lastenleikkiä sillä kaikella mihin nyt innostut vähänkään voimakkaammin on olemassa sosiaalinen tilaus ja juuri sellaista tarvitaan menestyksen perustaksi kaikilla mahdollisilla aloilla. Tämä jos mikä on todellista toiminnan aikaa, sillä ajan laatu palkitsee nyt ruhtinaallisesti kaikkea sellaista tekemistä, jonka todella koet mielekkääksi ja innostavaksi. Aiemmin kärsimäsi vastustuksen vastapainoksi saat nyt jumalatkin puolellesi ja aloitteesi kantavat hedelmää yli kaikkien odotusten. Menestys kohdistuu aivan välittömästi kaikkiin sellaisiin hankkeisiin, joihin nyt lähdet täydellä vauhdilla ja sydämellä. Nyt ei pidä epäröidä myöskään kohtuullisten riskien ottoa, sillä ajan laatu ei anna huijareiden osua tiellesi asioissa, joista nautit välittömästi ja joille ei siksi tarvitse asettaa erityisiä odotuksia.

Miten paljon uskotte, sisäistätte ja noudatatte näitä saamianne neuvoja?  idiot2
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #70 : 06.03.2006 13:50:00 »

Höhhöö!

Luen niitä. Nappaan jonkun lauseen ja mietin, josko siitä oivaltaisin jotakin, joka on jäänyt huomaamatta. Väliin en jaksa syventyä.

Mutta joku on kovalla työllä niitä rakennellut. Ja uskon, että sen tarkoitus on hyvä. Annan arvon sille.
tallennettu
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #71 : 06.03.2006 21:29:47 »

Mie olen ehtinyt tehdä elämäni varrella aika monenlaista juttua. Olin parina kesänä sairaala-apulaisena vähän kuin testatakseni, oisko minusta hoitoalalle. Päättelin, että ei olis. Opiskelin markkinointipuolen yo-merkonomiksi ynnä vähän myöhemmin mikrotukihenkilöksi, tein hommia pankissa, toimistoissa ja pitkään tietotekniikan aikuiskouluttajana. Kumma kyllä, aina ajan mittaan toimistohommissa kävi niin, että muutaman kuukauden sisällä motivaatio alkoi mennä, sillä liian rutiininomaisiksi muuttuneet päivät alkoivat syödä työniloa pois. Kun motivaatio meni, herääminen töihin aamulla alkoi sylettää aina vaan enemmän. Myös kouluttajan työ alkoi tökkiä vuosien mittaan: kerrot enste asiat yhdelle 4 kk:n ryhmälle, sitten samat asiat taas seuraavalle ja sitä seuraavalle... Ei hyvä, ja uuvuinkin pariin otteeseen ihan tyystin.  Tongue

Sitten se pikkuaivojen infarkti reilu vuosi sitten käänsi kaiken päälaelleen. Tajusin, etten enää kertakaikkiaan pärjää toimiston hullunmyllyssä ja jouduin väkisin miettimään itelleni uuden alan. Se löytyikin sitten puolivahingossa appivanhempien häälahjalipaston entisöintihommasta: tajusin, että haluan opiskella puusepäksi! Sitten alkoi kauhea rumba, kun aloin selvittää keinoja opiskella alaa, rahoituksia jne. Suku oli kauhuissaan, hämmentyneitä, tyrmistyneitä etc. Hyö pitivät minua ihan pähkähulluna, kun heidän mielestään entinen koulutukseni menisi ihan harakoille, puusepän työ on niin likaistakin ja huonosti palkattua, ei ole muka töitä etc. Vielä tyrmistyneempiä hyö olivat, kun pidin tiukasti tavoitteestani kiinni ja homma alkoi oikeasti edetä. Löysin työkokeilupaikan, jossa olin koko syksyn tutkailemassa ammattia eikä mieleni muuttunut sielläkään. Nyt todella opiskelen aikuisopistolla puualan perustutkintoa ja jouluna 2007 pitäisi saada puusepän paperit käteen. Yhä edelleen käyn koulun etäpäivinä myös siellä työkokeilupaikassani touhuamassa.

Ja arvatkaa mitä: OLEN VIIHTYNYT AIVAN HELKKARIN HYVIN! Mikään mahti maailmassa ei saa minua enää toimistoon takaisin! Koulun hallissa saan tehdä koko ajan haluamiani töitä opettajan johdolla ja pikkuverstaalla sitten teen enempi avustavia hommia - toistaiseksi. Puusepän ala on sellainen, että saan tehdä kaikessa rauhassa yhtä asiaa kerrallaan ja ainoa rajoitus on oma mielikuvitus ja tässä vaiheessa osaaminen. Koskaan et ole ihan valmis. Pääni pukkaa uutta ideaa ihan koko ajan ja mulla pitäiskin olla jatkuvasti kynä ja paperia mukana, että saisin kirjatuksi kaiken ylös.

Sinällään on huvittavaa kyllä, että kaikkien horoskooppien mukaan minusta voisi tulla hyvä pappi, psykologi, kirurgi tai mitälie. No, papin ja psykologin hommaa teen tässä sivussa aina enempi ja vähempi "siviilihommina", kun olen olkapäänä milloin kenellekin - mutta oikeasti en niitä ammatteja jaksaisi. Olen ihan liian herkkä. Fyysiset ja jotenkin teknisetkin ammatit sopivat minulle paljon paremmin. Siihen en osaa ottaa mitään kantaa, mitä karttani aspektit sanoisivat, mutta tämmöiseltä minusta nyt tuntuu. Ja on muuten eläissäni ensimmäinen ammatti, mihin olen IHAN OIKEASTI JA IHAN ITTE halunnut, enkä sen mukaan, mitä sukulaiset sanoo...  Cheesy
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 07.03.2006 14:53:00 »

LUMINANT MERMAID
mietin sinua ja tietojasi enkä saanut mitään irti,paitsi tuo merkurius 7 huoneessa painottui jotenkin
päässäni soi hectorin kappaleita niinkuin usein,rakastan sitä miestä noin junona,
okei,sain hänen tiedot ja tein kartan ja yllätys yllätys löysinkin sinut sieltä kartalta,teepä synastria kartta jos voit..
eli tuo  merkurius ihmissuhdehuoneessa,kommunikointi,sanoman välittäminen ,kirjoittaminen,sanoittaminen,tekstitys,puhuminen,lausuminen
et ole peräkamarissa tekijä,leijona vaatii sinut areenalle samaten vilkas  kuu kaksoset haluaa jakaa omaperäiset ideat joita syntyy alitajunnan syövereistä 3 huoneen skorpionin piikin terästä, jupiter antaa lisää tuulta siipien alle ja  saturnus täsmällisen muodon,konkretisoi luovat ideat
sitäpaitsi 3 huone on  kaksoset ja  merkurius huone jolloin tarve ILMAISTA itseään on tärkeää eikä  leijona 10 huoneessa pistä yhtään hanttiin tälle ajatukselle
 oinas ja  mars energia puskee itsensä läpi vaikka väkisin ,sen alkuvoimaa vastaan on turha pyristellä,se luo uutta ,aloittaa,improvisoi,raikastaa,sykähdyttää,
se saa kosmisen laatunsa uranukselta  joka kyseenalaistaa vanhat jutut,
kumouksellista,tunteen pohjalta syntyvää ,ennenkaikkea ESTEETTISEN muodon saanutta ilmaisua
jolla on tultava toimeen!!! harka vaatii..
joka voi luovuudellaan parantaa,ensin sinut ja sitten muut
jonka olet valmis jakamaan

sinulla on vahvat muodonmuutoksen elementit kartallasi,ilmankos olet vaihtanut ammattiakin ja toisaalta haluat vaihtaa edelleenkin ja muista vastedeskin pysyä liikkeessä niin olet kauniisti tasapainossa kuunsolmusi kanssa
 vesta leijona :kutsumus luovan toiminnan näyttämölle pääosaan

..johan tuota annoit esimakua ja päivän etukäteen ,sinä hoppuilija, tuolla naistenpäivä toivotuksilla,sellaista lisää,kiitos!
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #73 : 07.03.2006 20:56:21 »

Kyllä mullekki saa katsella jos joku tajuaa...toimistohommiin opiskelen juuri...ja mitään sairaanhoitajaa musta ei saa...mutta ehdottomasti oma ala hakusessa!!!


Syntymäkartan tiedot

Aurinko    27°    58'    Skorpioni    6. huone
Kuu    22°    58'    Kauris    8. huone
Merkurius    28°    27'    Skorpioni    6. huone
Venus    2°    5'    Jousimies    6. huone
Mars    14°    51'    Kauris    8. huone
Jupiter    22°    26'    Skorpioni    6. huone
Saturnus    29°    3'    Vaaka    6. huone
Uranus    4°    28'    Jousimies    6. huone
Neptunus    25°    43'    Jousimies    6. huone
Pluto    28°    4'    Vaaka    6. huone
Chiron    25°    22'    Härkä    12. huone
Ceres    22°    32'    Jousimies    6. huone
Pallas    1°    8'    Jousimies    6. huone
Juno    14°    53'    Kauris    8. huone
Vesta    24°    30'    Vesimies    10. huone
Kuunsolmu    6°    3'    Rapu    1. huone
Vertex    6°    24'    Skorpioni    6. huone
   
Huoneiden kärjet
Askendentti    4°    31'    Rapu
2. Huone    12°    3'    Rapu
3. Huone    23°    43'    Rapu
Keskiyö    9°    9'    Leijona
5. Huone    3°    10'    Neitsyt
6. Huone    26°    18'    Vaaka
Deskendentti    4°    31'    Kauris
8. Huone    12°    3'    Kauris
9. Huone    23°    43'    Kauris
Keskitaivas    9°    9'    Vesimies
11. Huone    3°    10'    Kalat
12. Huone    26°    18'    Oinas
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #74 : 07.03.2006 21:00:27 »

Fashion is fashion is fashion, Darling...

Mistä tulikin mieleen:  crazy2 police angel - näillä on hatut.  Cool coolsmiley - näillä päheet brillat  smiley6600 - tää on varmaan aurinko kaksonen  Kiss - huulipunaa...   Lips Sealed - hammasraudat...
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: