Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö epäonni rakkaudessa jotenkin kartallanne?  (Luettu 55893 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #60 : 16.06.2013 15:48:49 »

Minuakin tämä asia kiinnostaa. Tutkin karttaani ja tuon  mars aspect_squ merkurius venus huomasin. Olen aika nuori, mutta näkyisikös teidän silmiinne muitakin semmoisia juttuja, jotka tekevät näistä sydämenasioista niin vaikeita  Undecided toivottavasti kartta aukeaa...
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #61 : 16.06.2013 18:14:15 »

Minuakin tämä asia kiinnostaa. Tutkin karttaani ja tuon  mars aspect_squ merkurius venus huomasin. Olen aika nuori, mutta näkyisikös teidän silmiinne muitakin semmoisia juttuja, jotka tekevät näistä sydämenasioista niin vaikeita  Undecided toivottavasti kartta aukeaa...

Ensimmäisenä pisti silmään Skorpioni-DC ja DC:n hallitsijan, Pluton, sijainti DC:llä.. Mustasukkaisia miehiä, rutiköyhiä miehiä, törkeen rikkaita miehiä, kiihkeitä miehiä, pahoja poikia, syvällisiä miehiä. Siinäpä sinulle valikoimaa tulevaisuuteen. Lips Sealed
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Eleanor
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #62 : 16.06.2013 18:35:43 »

Minuakin tämä asia kiinnostaa. Tutkin karttaani ja tuon  mars aspect_squ merkurius venus huomasin. Olen aika nuori, mutta näkyisikös teidän silmiinne muitakin semmoisia juttuja, jotka tekevät näistä sydämenasioista niin vaikeita  Undecided toivottavasti kartta aukeaa...

Ensimmäisenä pisti silmään Skorpioni-DC ja DC:n hallitsijan, Pluton, sijainti DC:llä.. Mustasukkaisia miehiä, rutiköyhiä miehiä, törkeen rikkaita miehiä, kiihkeitä miehiä, pahoja poikia, syvällisiä miehiä. Siinäpä sinulle valikoimaa tulevaisuuteen. Lips Sealed

Niinpä tosiaan, kaikenlaisia siis... Joskus itse miettinyt tuota junon ja marssin rapu sijaintia, mutta lähinnä yleensä rapumaiset miehet eivät ole listalla ykkösenä. Myös olen aika valikoiva ja torjuva, oli kyseessä sitten jokin spesiaali tai arkipäiväinen kohtaaminen miesten kanssa... Kiitos vastauksestasi, Lilli! Aika paljon olen täällä ketjuja lukenut ja vastauksistasi aina huomioiden kadehtinut kuinka paljon tiedät näistä asioista Smiley
tallennettu

On turhaa puhetta, ettei elämä muka salli, että menneisyys panee vastaan.
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #63 : 16.06.2013 22:02:25 »

Hei!

Voisiko joku katsoa minullekin mistä kiikastaa. Aika haastteellista on ollut tuo parisuhteeseen lähteminen sekä siinä pysyminenkin. idiot2
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #64 : 17.06.2013 00:59:09 »

Jaa-a. Sullakin 7. huone huutaa tyhjyyttään. Eli sen puolesta ei ainakaan varmaan sulle itselle suhteet pidemmän päälle tuota sen suurempia hankaluuksia, kun taas jos tuossa huoneessa olisi paljon planeettoja...
Oliskos nousu neitsyellä osaa siihen, että olet varovainen alussa? Vaikeuksia ns. luottaa tai jotain...
Muut ehkä osaapi paremmin avittaa!

sun kuun oppositiot voi kans tuoda lisää epävarmuutta.
Onko sulla ollut suhteet sellaisia, että toinen ns. ottaa ohjat käsiinsä viedäkseen suhdetta eteenpäin, siinä tietyssä vaiheessa, vai sinä itse?
Ja jos joku on ottanut ohjat käsiinsä, niin ootko uskaltanut tulla perässä vai laittanut käsijarrun päälle?


Mulla on kans 7. huone tyhjääkin tyhjempi. Ongelmat on ollut karmisia. intensiivisiä kokemuksia muutaman vuoden jonka jälkeen ne sit loppuikin. Vaikka niistä oppikin paljon. Ehkä seuraavaks pitäisi välttää intensiivisiä kokemuksia. Mut silloinhan en olisi tosissani. Siinäpä pulma. Tällä hetkellä irtosuhteet kelpaa, vaikkei olekaan tapaistani. Joku sitoutumiskammo meneillään ilmeisesti. (mikä on tietty ollut piilevänä aina)
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 17.06.2013 10:43:02 »

Kiitos vastauksestasi, Lilli! Aika paljon olen täällä ketjuja lukenut ja vastauksistasi aina huomioiden kadehtinut kuinka paljon tiedät näistä asioista Smiley

Kiitos, mutta ei tietämystä tarvitse kadehtia. Olin itsekin vielä 10 vuotta sitten ihan keltanokka astrologiassa ja asiasta enemmän tietävät ovat olleet minulle opettajahahmoja. Heidän ansiostaan minäkin osaan nyt jotakin.  Smiley

Hei!

Voisiko joku katsoa minullekin mistä kiikastaa. Aika haastteellista on ollut tuo parisuhteeseen lähteminen sekä siinä pysyminenkin. idiot2

Sinulla 7. huoneen hallitsija Neptunus on IC:llä, josta se tekee neliöt Leijona-Auringolle ja Venukselle. Vesimies-Kuu on romanssien huoneessa 5. Ehkä sinulla on liian korkeat ja romantiikan tai idealismin täyttämät odotukset suhteista, eivätkä ne kestä aina arjen realiteetteja. Vesimies-Kuuhun voi liittyä myös suhteiden äkillinen alkaminen ja loppuminen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #66 : 01.05.2016 21:53:45 »

Heipä hei.

Taas on ajankohtainen aika tulla forumille valittelemaan omista rakkaushuolista.  Grin Olen pohdiskellut tätä omaa karttaani ja huomannut joitain aika selkeitä kuvioita, jotka edesauttavat epäonnisten suhteiden syntymistä--- tai pikemminkin onnellisten suhteiden syntymättömyyttä. Haluaisin keskustella näistä aspekteista sun muista muidenkin astrolaisten kanssa, jotta saisi vähän uutta näkökulmaa tämän sortin probleemiin.

Mies-kuvioni vaikuttavat aina noudattavan suht samanlaista kaavaa: Kiinnostun harvoin kenestäkään ihmisestä, sillä olen melko kriittinen. Kuitenkin kun löydän jonkun ihmisen josta kiinnostun, saatan ihastua aivan päättömästi, ja muodostaa äärimmäisen idealisoituja romansseja. Pääni sisällä. Olen aika hidas lämpeämään, mutta kun olen kiinnostunut, olen valmis antamaan aivan kaikkeni ja olenkin aivan yli-kiltti ja yli-antelias näille ihmisille. Annan aina paljon enemmän kuin saan, ja varsinkin nuorempana olen todella helposti joutunut ovimatoksi näissä suhteissa. Nykyään kuitenkin tiedostan tämän ja yritän ahkerasti opettelemaan siitä eroon.

Kiinnostukseni kohteet kuitenkin tuntuvat hyvin usein karsastamaan parisuhdetta. Saan kyllä helposti ihailijoita, joita kiinnostaa vain intimiteetti muttei ikinä mikään sitä suurempi. Monet heistä ihastuvat minuun aluksi, mutta haihtuvat parin kuukauden kuluttua olemattomiin. Saan todella usein kuulla että olen ihana/kiltti/"liian hyvä" tai muuta älytöntä, ja sitten jään kuitenkin nuolemaan näppejäni ja ihmettelemään että mitä oikein tapahtui.

Kartallani on  neptunus ja  saturnus hyvin vahvoina edustettuna, mutta olen tässä pohtinut myös tuon suurta nelos-huoneen kauris stelliumia oppositiossa olevan  chiron roolia.. Tunnen myös kuun vaikutuksen tässä erittäin voimakkaasti.

itse olen tulkinnut haasteiksi ainakin:

5h vesimies aurinko  aspect_opp  12h neitsyt kuu
4h  kauris  venus mars neptunus saturnus uranus
sekä 10h  rapu chiron oppositiossa näihin
7h kärki on  kalat, ja huone on tyhjä  vesta lukuunottamatta. Myös  vertex löytyy täältä.

Jos joku osaisi kommentoida tai neuvoa, miten tällaisia taipumuksia voisi parantaa, olisi täällä yksi erittäin iloinen ja kiitollinen neitokainen.  smitten


tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #67 : 05.07.2016 11:34:54 »


Mies-kuvioni vaikuttavat aina noudattavan suht samanlaista kaavaa: Kiinnostun harvoin kenestäkään ihmisestä, sillä olen melko kriittinen. Kuitenkin kun löydän jonkun ihmisen josta kiinnostun, saatan ihastua aivan päättömästi, ja muodostaa äärimmäisen idealisoituja romansseja. Pääni sisällä. Olen aika hidas lämpeämään, mutta kun olen kiinnostunut, olen valmis antamaan aivan kaikkeni ja olenkin aivan yli-kiltti ja yli-antelias näille ihmisille. Annan aina paljon enemmän kuin saan, ja varsinkin nuorempana olen todella helposti joutunut ovimatoksi näissä suhteissa. Nykyään kuitenkin tiedostan tämän ja yritän ahkerasti opettelemaan siitä eroon.


Tämän perusteella meinasin jo kysyä, oletko mahdollisesti AC-Neitsyt, mutta en kysykään, koska näytät olevan.  Grin Ja sitten vielä Kuukin Neitsyessä. Mitä olen muita AC-Neitsyitä tarkkaillut, niin puolison etsintä on kuin neulan etsimistä heinäsuovasta. Ihastumisia ja alkaneita suhteita saattaa olla joillakin lukemattomia (DC-Kalojen vaikutus), mutta sitten kumppanista löytyy vikoja tai ihastus haihtuu muuten vain ja järki ottaa suhteessa vallan. Sinulla ilmeisesti hieman toisin päin, kritiikki päällä suurimman osan ajasta, mutta kritiikin läpäissyt henkilö ei ala heti kyllästyttää ja olet valmis uhrauksiinkin.

Noista 4. huoneen planeetoista ovat rakkauselämän kannalta tietenkin oleellisimpia Venus ja Mars, jotka ovat kumpikin Kauriissa, Venus-poloinen vielä yhtymässä Saturnukseen. Venuksen ja Saturnuksen haasteaspektit ovat tunnettuja siitä, että puolison löytyminen voi viivästyä ja että suhteissa on paljon vaikeuksia tai että suhteiden välillä on pitkiä yksinäisiä aikoja. Toisaalta joillakin vaikutus näkyy niin, että ensimmäinen vakava suhde luodaan jo hyvin nuorella iällä ja se voi kestää pitkään, jopa koko elämän.

Neptunus, DC:n hallitsija on yhtymässä Marsiin ja Marsiin on yhtymässä myös Uranus. Tämähän voisi viitata seksuaalisesti nopeasti syttyviin ja sammuviin suhteisiin ja erilaiset ihme suhdesotkutkin kuuluvat kuvioon.

Osaanko auttaa siinä, mitä nyt pitäisi tehdä? En välttämättä. En jaksa uskoa, että ihan erakoksi vetäytyisit (ainakaan pysyvästi), koska Aurinko on kuitenkin 5:ssä huoneessa, joten rakkauselämän merkitys on kuitenkin elämässäsi suuri. Jos olet taiteellista tyyppiä, saat varmasti paljon laulun aiheita sydänsuruista.

Hyvä ystäväni on AC-Neitsyt. Nyt taisi se oikea löytyä, ja hän on 47-vuotias. Joskus se vain ottaa aikansa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #68 : 22.07.2016 12:40:47 »

Kiitos Lilli!  smitten

Nämä probleemat lienevät juuri sitä negatiivisesti purkautuvaa maa- ja vesi- elementtiä,  neitsyt ja  saturnus- vaikutusta silloin, kun niitä ei osaa valjastaa rakentavasti.. Pitäisi opetella niiden fiksumpaa käyttöä, ja keskittämään energiansa paremmin. Toisaalta parisuhdeasiat harvemmin hoituvat vaan omassa päässä, vaan melkein aina siihen tarvii sen vastaparin näiden asioiden läpikäymiseen..  :Smiley No, onneksi pahemmilta sekoiluilta ja murheilta on säästytty, ja kokemuksethan ne kasvattaa.  Grin
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Marianne93
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #69 : 23.08.2016 19:09:35 »

Oisko täällä joku, joka vois katsoa karttaani? Mulla jännä tilanne päällä tällähetkellä, ja olis kiva tietää mihin se etenee, jos se näkyis kartalla.
Syntynyt olen 22.06.1993 12:20 Seinäjoki
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #70 : 08.10.2016 17:03:29 »

Haluaako joku katsoa minunkin karttaa kun itse en osaa sitä tulkita  smitten Voin sanoa että mitä epäonnea te muut olette kohdanneet rakkausrintamalla niin se ei ole mitään verrattuna omaani, minä kun olen vaikeuksissa jo ihan alkumetreillä kun asiat menevät vain aivan päin sanonko mitä suurin piirtein aina. En tiedä onko kyse tahrasta syntymäkartalla vai pikemminkin epäonnista karmaa  Grin

TOivottavasti sain kartan liitettyä tähän  :Smiley
tallennettu
viherkasvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #71 : 10.10.2016 10:49:06 »

hei Viherkasvi. en mielellään ennusta epäonnea kartoilta, tokkopa ennustan ollenkaan :Smiley
mutta rakkaussuhteet kun voi laittaa venus juttuihin, niin sulla on vertex venus kauris aspect_opp chiron anti vertex rapu
jos katsoin oikein? onkohan astromummoutuminen jo käynnissä kun on vaikea katsoa erilaisia karttoja...

venus on siis sijoittunut vertex-akselille ja antaa lisämerkitystä ihmissuhteille elämässäsi. jostain kohtalosta ne kirjoittaa. sinuna minä lähtisin sitä tutkimaan

venus romanssien 5. huoneessa, joka sinällään on onnekas sijainti ja voisi kuvitella kuinka siellä venus pääsee alueelle jossa sillä on oivat mahdollisuudet toteutua luontevasti. leijona sävyä sun kauris venus sijainnille.
kuu ja askendentti ovat myös leijonassa, joten sen energian luulisi olevan sinulle tuttua. aika siisti yhtymä hei Smiley leijona on drama queen, vai miten sun?

meidän merkuriuksilla, sun ja mun, on eroa vain 0'01 joten ehkä ymmärsit tästä jotain? Cheesy

oi, kiitos tulkinnasta  smitten ja epäonnea tässä on ollut muutenkin ettei sen ennustaminen mitään haittaa  Grin

mielenkiintoista tuo kohtalo juttu kumminkin. paneutuisin siihen paremmin mutta ööh... Mistä saisi tietoa mitä ja miten sitä tulkita? hauskaa kyllä kohtaloa näkisin tässä niin olisi mielenkiintoista lukea että mitä siitä kerrotaan kartalla Cheesy oon ite täysin ummikko näissä asioissa että ainoa asia minkä osasin itse sanoa oli että Venuksen sijainti 5. huoneessa on ihan hyvä  Grin  ja että  leijona on drama queen  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: