Sivuja: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2118250 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1965 : 05.04.2011 09:11:08 »

Viime yönä pitelin kiinni todella ison laivan kyljestä, joka oli uppoamassa. Laiva oli satamassa. Siellä oli muitakin pitelemässä kiinni, varsinkin eräs ystäväni ei halunnut päästää irti, koska siellä laivassa oli hänen kuolemassa oleva isänsä. Shocked Minä sitten tajusin ja sanoin että meijän pitää päästää tää uppoamaan ja ainakin ajattelin että hänen isänsä on mentävä.. Vaikka oli vielä jotenkin semisti elossa.. Shocked
Hyppäsin ite pois ja menin muualle..

Muualla oli tunnekuohuntaa, kiirettä ja häslinkiä. Sanoin jotain äidilleni, ja hän sanoi jotain takaisin, johon aloin sitten itkeä. Tunsin suuttumusta ja vihaa, ja ajattelin että kuinka sinä saatkin aina sanottua niin ikävästi, että multa pääsee itku. Yritin kommunikoida samaa äitille mutta tulos taisi olla itkua, kiukkua ja puuskahduksia. Grin

Tulkintaa otetaan vastaan tuosta ekasta kohdasta (isä-juttu), toinen on aika selkeä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lammashai
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1966 : 05.04.2011 15:42:12 »

Minä olen jo monia vuosia nähnyt samaa unta.  Undecided Juoksen karkuun vanhempiani, milloin suuressa tavaratalossa, milloin karkaan kotoa. Pakenen myös joskus koulusta.
Viime aikaisessa unessa olen jopa mennyt tavaratalossa piiloon takkien taakse (joku kaappi, jossa vain takit roikkuu hengarista) ja katsellut kauhulla kun vanhemmat kävelevät ohitse. Olen jopa rukoillut: "Älkää vain katsoko tänne..älkää vain katsoko tänne.." olen sitten juossut ulos tavaratalosta, varastanut polkupyörän ja lähtenyt ajamaan, mutta olen joutunut palaamaan takaisin tavarataloon.
Lisäksi unissani toistuvat poikkeuksetta alaspäin menevät hissit (isot tavarahissit, hissikuilu näkyy), vessat, jotka ovat siivottomassa kunnossa ja sun muut vessahätäunet  idiot2 menen väärään paikkaan pisulle tai joku näkee minut pöntöllä!
Ja onhan näitä muitakin, mutta haluan selityksen näihin ja varsinkin tuohon pakenemisvimmaan..
tallennettu

Vesimies
Vuohi
Keltainen resonoiva siemen
Fitnina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #1967 : 05.04.2011 16:18:11 »

Heippa pitkästä aikaa!
Unistani voin kertoa sen verran että intuitio toimiin taas oikein urakalla.
Näin viikko sitten unta vanhasta ystävästäni, josta en ole vähään aikaan kuullut mitään. Olin unessa hänen kodissaan, kyläilemässä, kaikki oli valkoista ja huoneisto oli sokkeloinen. Harmittelin,  kun aikaa oli niin vähän ettei ollut mahdollista lähteä tutustumaan suurkaupunkiin jonka läheisyydessä hän asui. Äkkiä uneen tuli sakea sumu, kaikki oli kuin paksussa pilvessä. Ajattelin, että voi ei, kohta täytyy nousta taas lentokoneeseen, hän kun asuu toisella mantereella. Näin jo koneen nousevan... itse oikeasti pelkään lentämistä, siitä tämä voivotus.
Kun heräsin, tunne oli todella voimakas. Töissäkin uni jäi pohdituttamaan ja tuli pakonomainen tarve selvittää mitä tämä tarkoittaa. Hain netistä tietoa tästä henkilöstä, olemmehan myös fb-kavereita. En heti häntä sieltä enää löytänytkään, mutta silmäni osuivat sivustolle, aamukutsu. Ja sieltä sivustolta hänet sitten löysinkin. Kaverini oli kuollut helmikuussa.  Arvata saattaa mitkä fiilikset tästä unesta jäi eikä tämä ole ensimmäinen kerta kun unet kertovat minulle jotakin ja aina olen vastauksen saanut.  angel
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 321



Profiili
« Vastaus #1968 : 06.04.2011 19:15:36 »

Muutama päivä sitten näin unta josta en oikestaan muista paljoa. Kotonamme oli jonkun nuoren tytön henki. Tyttö oli varmasti aika ahdistunut ja peloissaan, sillä energia oli melko agressiivista ja pelko tarttui hiukan minuunkin, sillä se oli ensimmäinen kokemukseni tuollaisesta. Hengen läsnäolo tuntui erityisen voimakkaana olohuoneessa, kohdassa josta on hyvin lyhyt matka kahdelle eri ulko-ovelle. Tyttö alkoi pikkuhiljaa rauhoittua kun huomasi, että tiedän hänen olevan siinä. En muista unta hyvin, mutta lopussa tyttö oli jo poissa ja ilmeisesti siirtynyt eteenpäin.

Eilen näin lyhyen unen, jossa yhtäkkiä huomasin alavatsassani ihan pienen, mustan, muovisen kärjen. Kärkeen koskeminen sattui, mutta tiesin, että esine oli isompi ja se piti saada pois. Vedin esineen varovasti ja huomasin, että se oli pieni kampa. (Herättyäni tajusin, että ripsikampa, mutta unessa se ei ollut sitä.) Jotenkin kampaan liittyi isäni, ilmeisesti se oli hänen? Ja hän oli kai kadottanut sen. Itse ainakin päättelin niin, mutta kun unessa kysyin asiaa häneltä hän ei tunnistanut esinettä.

Aika kummallisia unia, varsinkin jälkimmäinen  idiot2 Tunsin kivun ihan selvästi ja olen varmasti tuntenut samanlaista kipua oikeastikin.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1969 : 10.04.2011 18:39:46 »

Olin unessa jossain tilaisuudessa ja siellä joku ukkeli lavalla oli esittävinään minua, mistä kaikki olivat kovin riemuissaan paitsi tietysti minä itse. Sitten sain tietää voittaneeni jonkin palkinnon, tosin mistään kovin merkittävästä ei voinut olla kyse, koska jostain kumman syystä se ilmeni siten, että Iranin presidentti tuli vetämään päähäni mustat kalsarit. idiot2
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1970 : 11.04.2011 09:04:18 »

Unessani olin ”ihastukseni”(parisielu yms.) juhlissa, istuin pöydässä naispuolisten tuttavieni kanssa ja ihastukseni kierteli tervehtimässä kaikkia lämpimästi. Kun hän tuli minun kohdalle, laski hän kätensä selälleni ja sanoi jotain ”tosi kiva että sä oot täällä”-tyylistä ja kun katsoin häntä, hän suuteli minua ja totesi sitten palaavansa ihan kohta ja suuteli vielä uudestaan. Sitten jäin siihen hieman huuli pyöreänä ihmettelemään, jolloin vastapäinen tuttavani tokaisi, ettei kannata kuvitella tosta mitään. Ei hän nähdäkseni muita siellä kyllä ihan niin lämpimästi toivottanut tervetulleeksi.

Myöhemmin juhliin ilmestyi ”entisiä tuttujani”, ex-lankoni tuli jotain puhumaan menneistä, johon tämä muu kuoro tietenkin liittyi ja olin aivan tuskissani. ”Ihastukseni” kuitenkin vei minut johonkin syrjemmälle istumaan, antoi minulle numerolapun, jossa oli 1 ja katselin jakoiko hän niitä muillekkin. Ei, istuimme kaksin siellä ja kun kysyin mitä tämä tarkoittaa (se numero siis), hän totesi minun olevan ykkönen, ensimmäinen hänen prioriteeteissaan. Olin ihan hämilläni ja siihen heräsin.

Aluksi unta miettiessäni minulla oli tunne, että olin ollut juhlissa kuokkimassa, mutta nyt en ole enää varma.. tavallaan näen unen merkityksen nyt selvemmin, kun kirjoitan sen, mutta kertokaahan mielipiteitä muutkin.

 smitten Kyllikki
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1971 : 13.04.2011 00:45:33 »

Näin tämän viimeisimmän, eli Kyllikki6:n unen vain, aluksi siis,
intuitiopohjalta tulkitsen heti näin:

SINULLE hän on se prioriteetti nro 1, mutta miksi? Kysy joko hereillä sitä itseltäsi, tai sitten unen avulla? Onko asia näin, vai liioitteletko, onko hän oikeasti obsessio? Nämä asiat täytyy tiedostaa aina ensin, ennen kuin voi sanoa olevansa oikeasti ihastunut tai rakastunut. Siis oikeassa elämässä, tässä ja nyt.  Wink

JOKU TOINEN, sanoo, että, eläpäs tuosta mitään nyt kuvittele---> KATEUTTAKO ilmassa? Onko hänellä sitten tunteita samaan henkilöön? Onko se oikeassa elämässä häneltä pois, vaikka olisitkin juuri tuohon ihastunut?

Miten entisen elämäsi ihmiset suhtautuisivat oikeassa elämässä, jos kuulisivat tuosta / tietäisivät sinun ajatuksesi?

Näitä voit miettiä, sitten edelleen todeta, onko ihastus sen unen arvoinen? Kaiken tuon vaivan arvoinen? Harva ihminen on, kannattaa ajoissa löytää ne jotka on...  Smiley

Onnea yöllisiin seikkailuihisi, kai saat joskus vastauksen joko sieltä, tai oikeasta elämästä tuon tyypin suhteen... Good luck!  Cheesy  :Smiley  Smiley  coolsmiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1972 : 14.04.2011 14:07:15 »

Näin tämän viimeisimmän, eli Kyllikki6:n unen vain, aluksi siis,
intuitiopohjalta tulkitsen heti näin:

SINULLE hän on se prioriteetti nro 1, mutta miksi? Kysy joko hereillä sitä itseltäsi, tai sitten unen avulla? Onko asia näin, vai liioitteletko, onko hän oikeasti obsessio? Nämä asiat täytyy tiedostaa aina ensin, ennen kuin voi sanoa olevansa oikeasti ihastunut tai rakastunut. Siis oikeassa elämässä, tässä ja nyt.  Wink

JOKU TOINEN, sanoo, että, eläpäs tuosta mitään nyt kuvittele---> KATEUTTAKO ilmassa? Onko hänellä sitten tunteita samaan henkilöön? Onko se oikeassa elämässä häneltä pois, vaikka olisitkin juuri tuohon ihastunut?

Miten entisen elämäsi ihmiset suhtautuisivat oikeassa elämässä, jos kuulisivat tuosta / tietäisivät sinun ajatuksesi?

Näitä voit miettiä, sitten edelleen todeta, onko ihastus sen unen arvoinen? Kaiken tuon vaivan arvoinen? Harva ihminen on, kannattaa ajoissa löytää ne jotka on...  Smiley

Onnea yöllisiin seikkailuihisi, kai saat joskus vastauksen joko sieltä, tai oikeasta elämästä tuon tyypin suhteen... Good luck!  Cheesy  :Smiley  Smiley  coolsmiley

Topaasi:
Kyllä hän varmasti on minulle se yksi ja ainoa, voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä. Miksi? Niin.. joku kohtalonoikku, hän on se ihminen joka antaa eniten niitä oppimismahdollisuuksia tällä elämän tiellä.. ja millä muulla sen palkitsisin, kuin pyyteettömällä rakkaudella smitten

Joku muu sanoo.. no, tämä k.o. naishenkilö sanoi tiukasti EI, kun kerroin aikoinani kenestä olen kiinnostunut.. en ota selvää, joten annan olla. Eikä pitäisi olla hänen asiansa, naimisissa oleva nainen crazy2

Muiden mietteet tuntuu kulkevan tuon yllämainitun kanssa jokseenkin samoilla linjoilla, että tyyppi on liian hyvä minulle yms. Ja jos tästä jotain tulisi.. se olisi myrsky vesilasissa  knuppel2

Ja kyllä tuo ihastus on tuon ja monen muun unen arvoinen, lähes joka yö jotain hänestä näen. Ei siis turha tyyppi ollenkaan  smitten

Smiley Kyllikki
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1973 : 14.04.2011 14:33:21 »

Viime yön unessa sähläsin taas entiseen malliin.. mutta nostin myös tarot-kortteja. Tosin sain kortin, missä oli vain hevonen ja ihmettelin, että mitä tämä nyt sitten tarkoittaa? Eli mitä hevonen symboloi?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1974 : 14.04.2011 14:39:21 »

Kyllikki, kävin vähän vakoilemassa sun tietoja jo ennemmin, hah: sulla oli viestejä 69  2funny

mutta hyvä, jos osaat itsellesikin nauraa, muissakin monesti voi piillä naurunaiheita...  Grin

Juu, no freudin perustulkinta sanoo, että hevoset kuvastaa viettielämää, rakkautta siis ja vetovoimia,
hevosvoimia?
hevosetko karkailee, ns. ?  Grin Grin

Niin, se on jatkumo noihin hekumointeihin sulla, eli haluamiseen, siihen tyyppiin.
Mutta siis unessako nostelit tarotteja???
Hyvä henkisyyden taso, se viestii siitä, sekä ehkä myös siitä, että sullakin on joskus jotkut ohjat käsissäsi. EHkä.  Smiley

Muuta en tähän hätään keksi, kato mihin hevoset seuraavaksi menee.  Grin
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #1975 : 14.04.2011 19:32:16 »

Näin viime yönä oudon unen. En muista, mitä siinä tapahtui, mutta olin alkanut muuttua osittain miehekseni. Mulla oli hänen hiuksensa, silmänsä, parransänki sekä, öh... Karvoituksensa :Smiley  Olin suurimman osan unesta alasti ja ihmettelin itseäni ja muodonmuutostani. Mies ei itse ollut unessa, mutta tuntui kuin olisin unessa muuttunut yhdistelmäksi meitä molempia - all in one Grin

Mitähän tämä mahtaa olla Huh  En ole hetkeen näin outoja unia nähnyt, enemmänkin toimintaunia katselen Grin

Liittyisikö taustalle meidän suhde? Meillä on viime aikoina ollut varsin räjähdysherkkä tunnelma, riidat alkaneet hyvinkin pienistä - tosin onneksi savun laskettua olemme pystyneet puhumaan tunteet läpi. Rakkautta on, mutta tuntuu, ettei se pääse kaiken tunnekuohunnan yli näkyville ja tuntuu, että joku syvyystekijä on kateissa Cry  Eroakin olen tässä ajoittain miettinyt, mies ei ainakaan myönnä samaa.

Molemmilla menossa haasteelliset Pluton transiitit, mulla sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti , miehellä ihan tarkkana avautuva  pluto aspect_squ venus .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1976 : 15.04.2011 01:01:13 »

Mieheni käytti unessa nuuskaa, on oikeastikin sitä monta vuotta taaksepäin tehnyt, ei enää.

Katsoin aika leikillisesti jatkuvasti sitä ylähuulta, olimme autossa,

MUTTA minä ajoin! ja hän pelkääjän paikalla, arvailtiin yhessä, no onkos siellä sitä nuuskaa vai ei... Nauroimme,

muuten vois olla tod tilanne mut paikat oli perusteellisesti vaihtuneet, kun mut oli kuskiksi päästetty..?  2funny
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1977 : 15.04.2011 10:29:49 »

Viime yönä pelastin koirankopin katolla istuneen liian laihan boxerin, jolla oli kettinki kaulassaan. Koirankoppi oli pienella hiekka alueella, jota ympäröi vesi. Alue muistutti hyvin pientä saarta. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Pelastettuani koiran, se muuttui mustaksi labradorinnoutajan pennuksi, jota kannoin sylissä. Yritin piilotella sitä, ettei sitä oltaisi viety minulta. Olin vissiin jossain sairaalan tyylisessä rakennuksessa ja piilottelin koiraa laitoshuoltajilta. Kuljin koiran kanssa isolla tavarahissillä ensin ylöspäin. Hississä oli kilttejä laitoshuoltajia, jotka ymmärsivät koiranpelastamisen. Jossain vaiheessa hukkasin pennun, mutta huomasin yhdellä ilkeällä laitoshuoltajalla vaaleanpunaisen kylpytakin päällänsä. Kylpytakin alle hän oli piilottanut koiran ja oli viemässä sitä pois. Laitoshuoltaja oli vihainen ja ilkeä. Sain kuitenkin kaivettua koiran pois tämän laitoshuoltajan vaatteiden alta ja huomasin kuinka hädissään koira oli. Tämä kaikki tapahtui hississä. Hissi alkoi mennä alaspäin, vaikka suuntani oli ylöspäin. Päätimme sitten koukata alakerran kautta ja jatkaa matkaa. Jossain vaiheessa näin koiralle tarkoitetun pedin.

Taas näitä koira unia.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1978 : 17.04.2011 03:31:41 »

Tää taitaa olla näitä lucid-unia vaan. Mutta makee oli. Olin jossain tyhjässä kaupungissa jossa oli jotain 2- ja 3-kerroksisia taloja. Tuolla sitten hypin ja pompin täysin vapaasti ja niinpoispäin. Lentelyä pois kaupungin laidoille ja takaisin keskustaan. Yhdessä kohdassa sitten keskityin kävelemiseen ja erään talon takaa tuli iso kuorma-auto joka piti ihan hyvää meteliä. Kuorma-auto käänsi keulansa meikäläistä kohti ja käänsin itse sille selkäni ja katsoin kuinka valo rupesi piirtämään varjoani asfaltille. Oli todella makee fiilis kun valo varjoni ympärillä kirkastui ja kuorma-auton ääni kasvoi. Tunnelma alkoi niinsanotusti nousta kattoon ja vaikka tiesinkin uneksivani en pystynyt seisomaan paikoillaan vaan oli pakko hypätä kuorma-auton edestä pois.

Kiva action-pätkä.

Tosta sitten lähti "transsit" päälle, mutta selvittelen vielä mitä siellä tapahtui... kolmas silmä aika unessa vielä... grafiikat vielä vähän tummia. Ja niin pois päin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1979 : 20.04.2011 10:29:45 »

Viime yön unessa mulla oli joku uloke/lörpöke niskassa.. Huh
Mitähän se voisi tarkoittaa, hmm.. uloke kurkkuchakran takapuolella.. hmm hmm.. otetaan vastaan ajatuksia! Onko kommunikoinnissani nyt jotain pahkuroita.. kurkkuchakra liitetään myös henkiseen vapauteen muistaakseni.. :Smiley

Toissa yöstä taas muistan, kuinka kysymys esitettiin pojalleni, en muista sitä kunnolla, mutta jotenkin niin
se meni että "mitä me pelätään?" ja hän vastaa siinä innoissaan että "Jättiläisiä!" Cheesy

-Jos tästä jotain miettisi, niin joku pelko on irrationaalista/mielikuvituksellista/satua.. jättiläisistä tulee myös mieleen menneiden aikojen tarut. Legenda jostain tuntemattomasta, ihmisten puheissa kehittynyt.. satuhahmo. Totta vai tarua? Joskus saduissa, tarinoissa, taruissa, voi piillä totuuden siemen, ikiaikainen, mutta matkalla muuttunut. Mielenkiintoinen symboli, tuleeko muilla mitään mieleen.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 130 131 [132] 133 134 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: