Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: valtava hammas  (Luettu 3157 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« : 10.02.2008 17:13:31 »

näin unta että alahampaani vasemmassa kulmassa heilui, tietenkin heilutin sitä niin että se lähti irti, vähän tuli vertakin mutta kun katoin hammasta se oli puhtaan valkoinen ja ainakin mun kämmenen kokoinen, se pelästytti mut ja yritin päästä hammalääkäriin siinä onnistumatta....??
viimeksi kun näin unta pois tippuvasta hampaasta, muutin. Nyt ei kyllä ole semmoisia aikomuksia.
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.02.2008 20:59:29 »

Hampaan irtoaminen tarkoittaa huonoja uutisia ja epäonnistumisia.. Joita yrität jälkeenpäin korjata... Siinä onnistumatta..?  Huh
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.02.2008 09:40:20 »

Toivotaan niin.  Wink Minä en ole mikään unientulkkaaja, heh, kunhan yritin unisanakirjan avulla tulkita. Harjoitus siis vain, Suski.  Cheesy
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 11.02.2008 20:39:43 »

tsau, kiitti vastauksista. Jep mäkään en oikein usko tohon kuolemisjuttuun, kuitenkin niin monet näkee unta hampaiden putoamisesta että tässä saisi juosta hautajaisissa koko ajan....toisaalta olen miettinyt isompaa asuntoa, joten josko sittenkin....;-)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
mayasofia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #4 : 11.02.2008 22:16:34 »

Olen myös kuullut, että hampaiden irtoaminen merkitsee huonoja uutisia.
Näin joku aika sitten, että minulta irtosivat kaikki hampaat etuhampaita lukuunottamatta Undecided Mitään katastrofaalista ei ole tapahtunut, paitsi että avioliitto sujuu aivan äärettömän huonosti. Sitä se on tosin tehnyt jo pitkään, mutta mitään ratkaisua ei ole tapahtunut asiassa.
Vesiunet ovat myös huonoja, jos siellä kahlataan ja meinaa hukkua. Ennen lapsen vakavempaa sairautta näin vesiunen. Samoin kun sairaus meni ohi pääsimme vedestä (joesta) pois.
Näissä unissa on hassua myös se että ne muistaa kun herää tai herää uneen, kun ne on niin voimakkaita.
Jahas akku loppuu..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: