Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 680405 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1320 : 13.12.2013 03:11:46 »

No olet juu mutta tää itsepäinen Oinas ei tajua näköjään ennen kuin ihan silmiin katsoen sanotaan et hei kuules nyt... buck2
Ehdotti myös että mun ihan omat itseeni tuntemani myrkyt eli huumeet jossain vaiheessa poistettais mutta ei kuulemma vielä jos en halua.
Niitä pulvereita olen käyttänyt vuosia sitten mutta se masina näköjään tunnistaa
Tämä terapeutti sanoi myös tästä ajasta että herkät ihmiset kyllä tuntee tän nahoissaan erilaisina oireina.
"Sä oot fyysisesti tukossa mutta henkisesti auki" No joo
 Kertoi myös toisesta tapauksesta jossa 24v gimma on kärsinyt homeoireista kahdeksan vuotta ja elämä täysin pysähdyksissä
Tää homejuttu on sellanen pommi jota ei vielä edes kunnolla tajuta.
Mä paranen ja käytän sen jälkeen kaiken työenergiani siihen että autan niitä sairastuneita.
Ei kyllä minkäänlaista käsitystä vielä miten se tapahtuu mutta mulla on aikaa pohtii...
Kaikilla ei ole samanlaisia mahdollisuuksia. Mä haluan tehdä jotain auttaakseni heti kun olen itse kunnossa. Joten tarvitaan itsekullekin apua  angel angel angel angel angel smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1321 : 13.12.2013 03:23:00 »

Mielenkiintoinen oli myöskin se että tää reso-nainen tuntee mun serkun ja me ollaan oltu hänen häissään tietämättä mitään toinen toisistamme. Nyt tavataan tällasissa merkeissä. Tietää myös mun ihanan meediomundon.
Hyvä tästä vielä tulee vaikka muokata täytyy ja paljon vielä oppia  idiot2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1322 : 13.12.2013 10:17:03 »

No olet juu mutta tää itsepäinen Oinas ei tajua näköjään ennen kuin ihan silmiin katsoen sanotaan et hei kuules nyt... buck2
Ehdotti myös että mun ihan omat itseeni tuntemani myrkyt eli huumeet jossain vaiheessa poistettais mutta ei kuulemma vielä jos en halua.
Niitä pulvereita olen käyttänyt vuosia sitten mutta se masina näköjään tunnistaa
Tämä terapeutti sanoi myös tästä ajasta että herkät ihmiset kyllä tuntee tän nahoissaan erilaisina oireina.
"Sä oot fyysisesti tukossa mutta henkisesti auki" No joo
 Kertoi myös toisesta tapauksesta jossa 24v gimma on kärsinyt homeoireista kahdeksan vuotta ja elämä täysin pysähdyksissä
Tää homejuttu on sellanen pommi jota ei vielä edes kunnolla tajuta.
Mä paranen ja käytän sen jälkeen kaiken työenergiani siihen että autan niitä sairastuneita.
Ei kyllä minkäänlaista käsitystä vielä miten se tapahtuu mutta mulla on aikaa pohtii...
Kaikilla ei ole samanlaisia mahdollisuuksia. Mä haluan tehdä jotain auttaakseni heti kun olen itse kunnossa. Joten tarvitaan itsekullekin apua  angel angel angel angel angel smitten smitten smitten smitten smitten smitten
Jepss..Onko oinas itsepäinen   :Smiley
 Ja juu sitä varten ollaan täällä..auttamassa..jos vaan pystyy. Wink
 smitten smitten

Täs oli hyvä.. coolsmiley angel smitten
  NYT ON RAKKAUDEN AIKA
 
Kirjoittanut Jennifer Hoffman (enlighteninglife.com)
Uutiskirjeestä 9.12.2013
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine
 
Meidän on nyt aika ottaa rakkaus vakavasti. Ja ennen kuin muistutat minua, että viime suhteestasi on vuosia tai pidempään etkä ole pystynyt luomaan yhtään suhdetta tänä aikana, vaikka olet kuinka kovasti yrittänyt, niin anna minun sanoa, että apua on tulossa ja näemme suurta avautumista ja muutosta tällä alueella 2014. Meidän tarvitsee alkaa "pariutua", kuten sanoin 3.12. "Love and Forgiveness Paradigm" -puhelussa ja jumalaiset kumppanuutemme ja sukulaissieluyhteytemme jotka ovat karmasta vapaita, muodostuvat nyt.
 
Äskettäisessä "Love and Forgiveness Paradigm" -puhelussa sanoin, että meidän oli aika pariutua, ja kuvasin sitä jumalaisen maskuliinisuuden ja feminiinisyyden ilmaisemiseksi kumppanuudessa. Kun luomme uuden maan toimintamalleja, jotka ovat maadoittuneet jumaluuteemme, mikä on heijastusta eheydestämme, meidän on saatettava kaikki rakkausaspektit tasapainoon. Ehdoton rakkaus on yksi aspekti, mutta se on neutraalia energiaa. Tunneolentoina meidän täytyy saattaa rakkaustunne harmoniaan rakkausenergian kanssa. Tämä on sielukasta, tyydyttävää, iloista, tasapainoista ja korkeaan sydämeen perustuvaa rakkautta, mitä me kaikki kaipaamme. Kutsuimme sitä ennen sielunkumppanirakkaudeksi, mutta olemme valmistuneet sielunkumppanien yli, kun yleensä niiden avulla selvitämme karmasuhdekysymyksiä. Nyt olemme valmis sukulaissielu- tai jumalaisiin kumppaneihimme, olemme valmis ottamaan rakkauden vakavasti. Miten siis teemme sen?
 
Olemme tehneet suurimman osan parantumistyöstä ja ennen kuin kysyt: "Mitä muuta minun täytyy parantaa?", niin ei ole enää parannettavaa - seuraava askel on ryhtyä toimeen. Jäämme niin kiinni parantamiseen, että unohdamme, että osa parantamista on ottaa käytäntöön se, mitä olemme oppineet, käyttäen tuota tietoa erilaisen polun luomiseen. Siinä tavallisesti jäämme jumiin, koska lopetamme parantamisen. Nyt olemme tehneet sen (uudestaan ja uudestaan) ja on aika ryhtyä toimeen.
 
Ja jos et usko sitä mahdolliseksi, niin kerron sinulle, että tunnen yli 20 ihmistä, jolla ei ole ollut suhdetta vuosiin tai vuosikymmeniin ja jotka ovat nyt upeassa ja tyydyttävässä suhteessa, joka "vain tapahtui" heille. He tapasivat "sattumalta", mikä tapahtui "tyhjästä", ja he kohtasivat jonkun, johon he tunsivat välittömästi vetoa ja yhteyttä, ja nyt he ovat pari eivätkä voisi olla onnellisempia. Kestää vain hetken kohdata tuo ihminen ja tämä energia on käytössämme nyt. Silloin kun rakastumme, sydämemme avautuu täysin ja se on näiden suhteiden tarkoitus - avata sydämemme. Meidän täytyy olla sydän auki astuaksemme näihin uusiin ulottuvuuksiin ja mikä on parempi tapa tehdä se kuin olla rakastunut?
 
Tätä tarvitsemme uuden maan toimintamallien tuomiseen - tunne- ja energeettisen rakkauden sekoittamista, mikä selvittää polun kaikesta kokemastamme vanhasta draamasta, karmasta ja traumasta, kyetäksemme olemaan tunteissa harmoniassa ehdottoman rakkausenergian kanssa. Mitä meidän tarvitsee tehdä? Tässä on viisi askelta polkumme selvittämiseen rakkaudelle:
 
1. Poista kivenmurikat polultasi päästämällä irti tunteista, jotka eivät palvele sitä rakkautta, minkä haluat luoda nyt. (Tämä on rakkausmenneisyytemme.)
 
2. Täytä oma rakkauskorisi, jotta voit tuoda jotain pöytään.
 
3. Tiedä, mitä haluat kumppanuudessa ja mikä tärkeintä, mitä itse tuot kumppanuuteen.
 
4. Tiedä, mitä rakkauskieltä puhut, jotta vedät puoleesi jonkun, kenelle voit puhua.
 
5. Varmista, että esität rakkauskutsusi oikeille ihmisille ja lue "vp." huolellisesti.
 
Nämä asiat katetaan uudessa 21 päivän "Raise your Love Vibes" -rakkausevoluutio-ohjelmassani, mikä alkaa 12.12.2013. …
 
-----------

tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1323 : 20.12.2013 21:21:25 »

Rakkausmenneisyys... Nyt tiedän miltä tuntuu kun sydän jättää pari lyöntiä väliin..Näin pari tuntia sitten lähikaupassani niin samannäköisen kundin kuin mieheni oli että jäin tuijoittaa kuin mikäkin hölmöläinen mutta onneksi oltiin kassajonossa eikä (toiv) kukaan huomannut
Miltei samanlainen ruumiinrakenne, pituus,hiukset, sivuprofiili, samantyyliset vaatteet.
Hämmentävä kokemus tosiaan  Shocked
Oudoksi tekee vielä se, että aiemmin tällä viikolla mietin samaisen kaupan pihalla et mitäköhän tekisin jos tää kaikki olisin ollut vaan unta ja ex-mies vaan ilmestyis kulman takaa "Moi!" Tuli fiilis -en halua sellasta suhdetta enää- ja vaikea siitä olis ollut irtautuakaan koska toinen oli aivan järjettömän mustasukkainen ja kuulin monta kertaa miten en saa koskaan olla kenenkään muun kanssa tai tulee ongelmia
Synkroniaa kai tämäkin ja vielä ns kuolinpäivänä joksi perjantaita edelleen kutsun
On ollut erikoinen viikko muutenkin.
Telepatia, win-win auttamistilanteet ystäväpiirissä (synkronia tässäkin) ja jumalattoman pitkiä puheluita
Naisten korostunut vaikutus myöskin jännä. Mulla ei ole kuin kolme naista ystävänä ja nyt ollaan oltu enemmän yhteydes toisiimme mikä on tosi hyvä juttu  Smiley
Olen oireillut taas vaihteeks mutta jotenkin hyvä, kiitollinen olo on silti
Paljon unia,rukouksia, ystäviä ja kummallisia kaksoisolentoja... Joulunalusaikaa ja toivottavasti myös taikaa... Cheesy
« Viimeksi muokattu: 20.12.2013 21:23:22 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1324 : 31.12.2013 22:20:36 »

No johan toimii yrttisekoitus hyvin jonka äitini toi tällä viikolla
Resoterapia aiheutti kaameen ummetuksen josta nyt ei ole kyl enää tietoakaan kuten ei myöskään baari-illasta mut ei haittaa  Smiley

Ystävältä tuli aamulla viesti että oli nähnyt unen että tein biisin ja esiinnyin musiikkivideolla  Cheesy
Aika erikoista koska nää meidän musakuviot on ihan alkuvaiheessa vasta eikä tämä ko frendi edes tiedä niistä mitään.
 Kirjoitin viime yönä parvekkeen lattialla kaikkee mitä vaan mieleen tulee ja luin ne vasta hetki sitten uudestaan.
Nappasin pari lausetta niistä sekavista sepustuksista ja alan rakentaa niiden ympärille
Tulee muuten voimalaulu. Sen tiedän nyt jo
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1325 : 11.04.2014 13:29:46 »

Mulla on niin ihanat vanhemmat jotka auttaa tosi paljon  smitten smitten
sekä rakkaat ystäväni joista muistan kiittää joka päivä.
Eilen frendi tuli käymään ja ilahdutti suuresti. Marisi vähän siitä miksi haluan olla niin paljon yksin ja se pitäis kyllä muuttaakin.
Toi mulle suolakivilampun, suklaata, chilejä, terveys&kauneus-lehden. Avasi huonosti vetävän viemärin ja vei roskat ulos.
Välillä mua kohdellaan kuin olisin 5-vuotias joka on just muuttanut omaan kotiin.
No myönnän kyllä että olen taantunut sairasteluaikana mutten mikään kädetön ole,
laiskistunut kylläkin. Eilen äitini kysyi voiko tulla tiskaamaan mun tiskit.
Kiitos, mut ei tarvitse.
Voi kun tän hyvän olon vois nyt kanavoida toimintaan eikä jämähtää tähän koneelle taas. Itsekuria!
Lääkäri sanoi tiistaina sanoilla oot aika tiukka mimmi kun kerroin että olen lopettanut huumeiden ja alkoholinkäytön kokonaan ihan itekseni.
Kehut tuntuu aina kivalta  Smiley
Ihmisten kannattaisi sanoa joka päivä toisilleen jotain kaunista - joskus tuntemattomallekin  smitten
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #1326 : 21.04.2014 19:44:24 »

Juuri näinä päivinä olen ollut niin onnellinen koska Edit Piaf (Marion Cotillard) ja hänen sisarpuolensa Momone (Sylvie Testud) olivat niin hauskoja Pariisin kaduilla.
tallennettu

.
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1327 : 25.04.2014 23:36:58 »

Just a friend smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
macleinn
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #1328 : 14.10.2014 12:18:08 »

Aamu oli leppoisa, hellä ja oivallusta tuova  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1329 : 15.10.2014 21:26:06 »

Äitini pääsi tänään pois sairaalasta ja voi hyvin  smitten smitten
Helpottunut olo  Smiley

Olen tavannut leskimiehen jonka kanssa paljon yhteistä. Aivan kuin oltais tunnettu kauan. Hän on aika varakas ja tosi avokätinen. Olen ihan hämmentynyt tällaisesta tilanteesta ja toisen vilpittömän puhtaasta sydämestä  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1330 : 17.10.2014 11:30:44 »

Hyvä fiilis, ulkona aurinkoista ja kaikki tarpeeksi mallillaan smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4393



Profiili
« Vastaus #1331 : 17.10.2014 11:34:11 »

Vapaapäivä Afro Oli yksi lomapäivä jäljellä just sopivasti.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1332 : 08.11.2014 00:34:56 »

Faija alkoi taas puhua talon rakentamisesta ja talopaketin tilaamisesta eli vihdoin taidan saada oman tönön.
Oi, niin toivon että unelma toteutuisi
Ihan oma pikkutalo ja pieni piha vanhempieni tontilla  smitten smitten
Voisin autella heitä sitten kun alkavat raihnaistua jotta voisivat asua kotonaan mahdollisimman pitkään.
Ensin putkiremontti tähän kämppään ja myyntiin. Eli puolen vuoden kuluttua pitää lähtee rempan alta anyway.
Kivaa että tulee muutoksia elämään. Uusi koti  smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 09.11.2014 20:02:49 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1333 : 08.11.2014 12:37:38 »

Hyvä olla ja ulkona kaunis sää; kuivaa ja pieniä lumihiutaleita leijailee maahan Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1334 : 20.01.2015 21:16:51 »

Resonanssihoitoni on loppusuoralla ja oli ihana tavata hoitajaa  smitten smitten
Hän on myös intuitiivinen näkijä. Sanoi että minä olen myös näkijä/kanava
Tiedän toki omaavani vahvan intuition mutten pidä itseäni niin taitavana että ko nimitystä voisi käyttää.
Hieman hämmentynyt fiilis  Cheesy

Äitini kuulee henkimaailman musiikkia nykyisin viikottain ja näkee enneunia usein.
Hän on avautunut pikkuhiljaa neljässä vuodessa kanavaksi ja näin on tainnut käydä minullekin vaikka olen epäilevä-tuomas näiden juttujen kans.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: