Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Venus toimii sinulla huoneissa ja aspekteissa?  (Luettu 45482 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #45 : 04.04.2011 18:42:41 »

'Luovia' tosiaan täälläkin,..(Musta tuntuu että oon kasvattanut omastani liiankin rehellisen ja oikeudenmukaisen muita kohtaan, välillä näyttää ettei pärjää just näillä opeilla)  Olisko tää joku ilmamerkin omaperäinen kasvatustyyli..? Ja sit loppukädessä, jos ei muu auta niin on otettu käyttöön  skorpioni kärjen mukaiset keinot..
Niinku tapojen kasvattamisessa..
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #46 : 06.04.2011 23:39:48 »

VINTIS -ja muutkin-

ehdin vasta aikaisintaan ensi viikolla tähän vastaamaan jotain. Vintis katsoin karttaasi, tosi jännä se onkin.  Smiley Paljon olis jo nyt sanottavaa, mutta teen sen sitten ajan kanssa, nyt sitä ei ole nääs.  Undecided

Ok, seurailen tätä ketjua kuitenkin aktiivisesti, sitten "herään eloon" taas, kun ehdin.  laugh

Siihen tunnelmaan, näihin sanoihin, odottavaisin mielin, hyvää yötä ja viikonloppua toivotellen!  smitten

venusmaisen rikasta v-lop toivottaa:

Topaasi  Kiss  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #47 : 06.04.2011 23:46:04 »

Vintis, voitko vielä tarkentaa tähän kysymykseen vastauksen:

Näenkö oikein, että sun kartassa on KEHTO, johon se venus ottaa myös?

Onko LEIJAKIN, eri merkeissä, olikohan se venuskin (liian laiska tarkistaakseni just nyt...) Huh

Hurjaa... Mulla ei oo noista kumpaakaan... Vain kolmioita ja T-ristiä. "vain"... on haastetta ja kurjuutta kohdattu jo kerrakseen, ehkä olis vähitellen jo sen "palkkion" aika, jos läksyni pian opin.

Oinasmaisuutta kehiin, oikeassa olit!!!  Wink  Cool  2funny
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #48 : 07.04.2011 18:23:38 »

Heippa Topaasi,

Itse en olekaan kauheasti osannut noita tulkita ja aika paljonhan sieltä kuvioita löytyy, myös t-risti. huh. Kehtoa ei ainakaan astro.fi sivujen mukaan ole.

Leija (löytyy tosiaan tuosta pluto-venus, kuu-neptunus eri merkeistä)
Kultainen kolmio (kuu-venus-neptunus)
Pikkukolmio (kuu-pluto-neptunus)
Jumalan sormi (kuu-pluto-merkurius eri merkeissä)
T-risti (neptunus-saturnus-merkurius)
Mahdollisuuksien kolmio
Haasteellinen kolmio (merkurius-neptunus-kuu-uranus)
Eli aikamonenmoisia kuvioita löytyy eli noissapa meneekin jo sitten pasmat sekaisin itsellä Smiley
Mutta kultainen kolmio ja leija koskettavat tuota venusta!

Sinulla taitaakin olla paljon vahvempana tuo oinaspuoli  Cool
tallennettu
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 09.04.2011 12:10:40 »

Suuressa 12. huoneessa majailee  kaksoset Venuksen lisäksi  kaksoset merkurius ja  jupiter harka.

Apache kirjoitti ekalla sivulla aika hyvin tästä Venus-sijainnista. Jotenkin toi traaginen rakkaus on ollut esillä, teini-ikäisenä mun ihastuksen kohteet asui lähes aina toisessa maanosassa (kiitos internetin ihmeiden) joten vaikka tunne oli molemminpuolinen, ei ollut mahdollisuutta olla yhdessä. Koen myös  kaksoset-vaikutuksen naiseuteen, en koe tarvetta samaistua johonkin sukupuolirooliin ja mielelläni mun kumppani saa olla samanlainen Wink

Ilmennän ja puran Venus-energiaa hengellisiin asioihin (12. huone). Muutaman vuoden ajan oon opiskellut new age -hörinöitä ja löytänyt tietolähteen josta on tullut mun elämäntapa. Kaikki mistä aidosti nautin, liittyy jotenkin hengellisyyteen ja tiettyjen periaatteiden mukaan eläminen on mun elämässä ykkösasia. Kun toi kaksoset Venus aiheuttaa sen että romanttinen rakkaus aina syttyy ja sammuu miten sattuu, niin universaali rakkaus ei ikinä haihdu, vaan sitä löytyy aina joka paikasta ja se herättää mussa aina tunteita. =)
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #50 : 13.04.2011 00:48:30 »

Pimeän yön oinas kertoo yhden asian nyt vintikselle: huomenna. godinn nattum...  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #51 : 13.04.2011 12:37:16 »

No nyt on huominen VINTIS.  Kiss

Laitoin yksityisviestiäkin, en tiedä oletko huomannut. Kysyin lähinnä, mitä eniten haluat tietää...

Hmmm... Nyt oon joutunu vähän kiireiden vuoksi olee useamman päivän pois tästä astrosta, joten täytyy palautella sitä fiilistä ensin vähän, mikä tosta kartasta tuli alussa... Sivulla kolme siis.

Ookoo, akselit meidän kartoissa on melko samankaltaiset, ensinnäkin.
Oot noususkorppari, minä nousujouskari. Itsellänikin on uranus heti  askendentti kiinnittyneenä
---no ei mikään helppo kohtalo,
voin itse sanoa! Vahva erilaisuus leimaa tämmöisiä koko elämän läpi, eikö? Ja joskus se on shokeeraavan hyvää, joskus taas saa kokea tuta, kuinka kaltoin muut kohtelee vain ja ainoastaan erilaisen persoonallisuuden vuoksi... Mulla ainakin on näin ollu. Mutta aivan sama, ne muut voi vähintään yhtä tyhmiä olla, ellei jopa tyhmempiä...  uglystupid2

Sulla osuu MELKEIN samat jutut laskuakselille, kun mitä multa löytyy sieltä kaksosista aivan heti DC:n päällä, eli  chiron sekä  vesta eikös ole jännää tuokin?
Ja sun IC on  oinas ja MC  vaaka, sama vika rahikaisella taasen!  Grin

No, itse olen sen vastakkainasettelun liittyen Chironiin ja Vestaan (plus mulla nousussa vielä jupiter) ja se uranus  askendentti :ssa, niin että on löydettävä
ARVOKAS BALANSSI JA HARMONIA
näiden akseleiden ja elementtien välillä... Kun se olisikin niin helppoa... Mutta on tajuttava, ettei uhraa itseään liikaa muille ihmisille, heidän auttamiseen jne. Siis  chiron
Ja se  vesta --- no ei liikaa vetovoimaa kehiin, vaan järki käteen aina välillä.
Rakkaus ei ole lääke kaikkeen, vaikka niin joskus huvittais ajatellakin..  Grin Ystävyys on vähintään yhtä tärkeä arvo elämässä, ellei tärkeämpikin. Kumarrus kaikille hyville ystävilleni...  smitten
Ja sun  vesta sekä  chiron ovat  harka
no, ehkä olet jotenkin jääräpää? Ihan liian itsepäisesti puolustat muita, autat muita, ehkä liikaakin tunget nenääsi muiden asioihin joskus..? Oisko?
Mutta hyvät ystävät saavat sitten nauttia härkämäisestä huumorista, lojaaliudesta, kulinaristisuudesta, hemmottelusta ja kiinteä luonne eli härkä, se pysyy, kun kerran ystävystyy.

Sinun venus oinaassa, se IC on myös oinaassa ja onko tuo  pallas ? siis meditointiinko liittyvä, sori en osaa näitä niin hyvin aina? näitä asteroideja siis...  buck2  Embarrassed
Mutta se viittaa musta siihen, että tulinen olet,
rakkaudessa ja ystävyydessä, mutta ehkä oinasmaiseen tyyliin se "minä ensin" -asenne pidemmän päälle ärsyttää muita. Sun täytyy muistaa  chironvesta läksy, eli anna HENGITYSTILAA muille, ei liikaa sitomista ja huomion varastamista itseesi... u know. Itse oon huomannu, että kun lakkaa pitämästä tiukassa otteessaan muita, asiat toimii jo paljon paremmin.

Eli siitä päästääkin, keskitaivas kun osuu Vaakaan, sulla jännästi on samoin pluto vaa'assa kuten mullakin... niin vaaka-MC, no, voi olla ärsyttäviä ne vaakamaiset piirteet,
mutta jos taivas niin näyttää, sinne on pyrittävä ja jotenkin vain pyrkii, halusit tai et.
Niillä vaakamaisilla piirteillä tarkoitan täysin oinasmaisen vastakohtaa -- hienovaraisuutta, harmoniaa, kohteliaisuutta, sitä että muut tulevat ensin, sitten vasta omat motiivit jne. päättämättömyyttä välillä ja hidasta jahkailua jne. mutta jotenkin se voi olla aika söpöäkin, toisaalta raivostuttavaa... Varmaan tiedät ja tajuat, jos sinullakin on vaaka-tuttavia, kuten aiemmin kerroit.  :Smiley

Muille ketjulaisille, kiitos ja anteeksi, aiheen vierestä jälleen kerran.  2funny ei kai toi ny niin vakavaa menoo voi olla.
Eletään vain kerran, tai miten nyt uskottekaan sen olevan...  Kiss  Cheesy  smitten

Mut yksityisenäkin voidaan vintiksen kanssa jatkaa, samankaltaisuutta tuntuu löytyvän ihan pelottavan paljon, on paljon eriäviäkin tekijöitä silti...

 Smiley

No vielä akseleista sulle lyhyesti,

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #52 : 13.04.2011 12:44:33 »

oho, mössin tuon lopun  2funny

Tulihan ne akselit kai jo selitettyä...  Grin

juu ja oho, en oo kai välttämättä koskaan tavannu noin MONTA erikoiskuviota samalla kartalla...

Leijasta sanon sen verran, että se on muille joskus tuskaisen ärsyttävä kuvio... Siis ne ihmiset, joilla on esim pelkkä Leija (mutta sulla on muitakin...)
niin kietovat ahdistavalla tavalla muita pikkusormensa ympärille, luulevat voittavansa sillä kaiken. Heissä on jotain niin ihanaa muiden mielestä, ettei heidän tarvitse edes tehdä mitään, kun näin vaan aina kerta toisensa jälkeen käy... Sydäntensärkijöitä siis.
 Cry

Mutta jos jollain on omat vahvuutensa, voi nähdä tuon Leijamaisuuden ohi tai yli, eli ei mene siihen. Olen kohdannut näitä tyyppejä jonkun verran, mutta se on aina se sama: lopulta se rumuus ja raadollisuus iskee naamaa vasten, kun Leija-tyyppiä "ei vaan enää kiinnosta", eli siirtyy seuraavaan kohteeseen...  Huh aika outoa välillä miten julmia kaikessa ihanuudessaan sen kuvion kantajat voivat olla..

Jumalan sormi... öööm. en ihan tiedä, mitä se on? Mut mun parhaalla ystävällä on se, aivan mahtava ihminen onkin!  smitten

Kehtoa sulla sit varmaan vintis ei oo, mutta se on aivan uskomaton voima, jos on. Tiedän tyyppejä, joilla on triplasti tai nelinkertaisesti kehtoja päällekkäin, ai että mikä ihana voima niissä onkaan... Oma parempi puoliskoni eli ukko on juuri sellainen, että kehtoja piisaa...  smitten mutta ei sekään tee ihmistä virheettömäksi.
Kaikissa meissä on kehitettävää
eli jotain virheitä, eikö ne teekin ihmisistä paljon kiinnostavampia, kuin mikään täydellisyys?  Wink

Jes, aiheen vierestä edelleen, mut vintikselle vähän niinku lupasin jotain kantaa ottavani.

HEI JOS JOLLEKIN OLEN UNOHTANUT KOMMENTOIDA TAKAISIN JOTAIN, HERÄTTÄKÄÄ MINUT JA SANOKAA SIITÄ, SAA PRIVAATISTIKIN LAITTAA. minä en pure. vaikka nyt tämmöinen olenkin...  Cheesy

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #53 : 15.04.2011 20:50:58 »

Miepä kokeilen tätä syntymäkarttani liittämistä tähän... Olisko jotain viisasta sanottavaa tästä elämän evääksi?


http://www.astro.fi/images/radix_web/05.02.1966_10:40_0_-02:00_63.326_-29.084_00.png
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #54 : 15.04.2011 23:00:56 »

Ahh.. Voisin tulla tänne avautumaan mun Venuksesta, kun en saa siitä yhtään mitään otetta. Se on ihan hämärä. En ole koskaan ollut oikein kosketuksissa Venukseeni, ainakaan kovin syvällisesti, enkä tunne sitä planeettaa oikein omakseni.

Jos alotetaan ihan näistä perus  venus- rakkausteemoista niin täytyy sanoa että ne on aika katastrofaalisia.
Ihastun tosi harvoin kehenkään, ja sekä tietoisesti että tiedostamatta keksin aina tekosyitä sille, miksen saisi kiinnostua kestään. Ihailijoita on aikalailla, (aika vahvalla tuli ja maa- edustuksella), mutten yleensä anna itsestäni heille mitään. Tavallaan haluankin jäädä jotenkin salaperäiseksi ja saavuttamattomaksi. Yhden yön juttuja on ollut muutamia.
Olen tosi kriittinen, tavallaan romantikkokin kaikkine älyttömine haaveineni ja vaatimuksineni. Olen toivoton haaveilija ja eskapisti.

Pari kertaa kun olen ollut suhteessa (tosi lyhyitä, sekavia ja vaativia juttuja) olen ollut sitten kuitenkin se täydellisyyteen pyrkivä, alistuva ovimatto, joka antaa itseään kohdella miten vaan. Kumpikin tapaus jätti jälkeensä pahaa masennusta ja sekavia tuntemuksia.

Näiden lisäksi olen ollut vuosikaudet ihastunut yhteen poikaan, jota en edelleenkään tunne varsinaisesti. Muutaman kerran ollaan juteltu.
En ymmärrä miksi, mutta minulla on hyvin vahva tunne siitä että hän on juuri se. Näen meidät yhdessä tulevaisuudessa, enkä siksi tunne paniikkia enkä hätiköi hänen suhteensa. Toisaalta en ole ajoittain edes varma haluaisinko sittenkään tutustua häneen. Pelkään illuusion särkyvän.

Niin.. kaiken tämän ikävän takana on nelos-huoneen  venus kauris

venus   aspect_con  merkurius neptunus saturnus
venus aspect_tri askendentti
venus aspect_sex pluto
venus aspect_ssx aurinko
venus aspect_opp chiron

Mainittakoon vielä että  aurinko on  vesimies 5.huoneessa ja DC on  kalat
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #55 : 16.04.2011 00:38:07 »

Venuksesi aseman ja muiden mainitsemiesi merkkisijaintien puolesta en yhtään ihmettele kuvaustasi.


Aurinko Vesimies, AC Neitsyt, Venus Kauris, Saturnus vahvana ja yhtymässä Venukseen... Nuo suorastaan huutavat tietynlaista etäisyydenpitoa, intiimeihin suhteisiin ja intohimoon antautuminen eivät käy helpolla. Neitsyt vaikutus tietty pistää analysoimaan tunteita, mutta erityisesti luulen, että Saturnus pistää palikoita rattaisiin, lisää varautuneisuutta ja epäluottamusta toisia kohtaan. Venuksen ja Chironin oppositio viittaa niin ikään yksinäiseen suteen, ehkä pysyttelet poissa suhteista nimenomaan suojellaksesi itseäsi ja sieluasi jollain tapaa. Ehkäpä suhteet pistäisivät sinut vastakkain vanhojen haavojen kanssa?

Sitten taas tuo ihana haaveellisuus - siihenhän löytyy selitys samantien  venus aspect_con neptunus aspektista ja DC  kalat sijainnista. Näillä en yhtään ihmettele tuota tietynlaista idealistisuutta haavekumppanin suhteet... Samat sijainnit valitettavasti ovat todennäköisesti edesauttaneet myös tuota ovimaton rooliin joutumista -  venus aspect_con neptunus jää tavattoman usein altavastaajaksi ja saattaa joutua anteliaisuutensa vuoksi jopa hyväksikäytetyksi. Toisaalta tuo aspekti tuo myös charmia ja viehättävyyttä, joten en yhtään ihmettele, että ihailijoita piisaa. Tätä edesauttaa myös kolmio ASCiin.

Tasapainottelet (tai ehkä ennemmin epätasapainottelet  Wink ) siis rajoja asettavan, varautuneen saturniinikkopuolesi ja mystisellä tavalla hurmaavan ja haaveellisen neptunikon välillä näissä rakkausasioissa. Tuo selostuksesi tästä ihastuksestasi kuvaa tätä erityisen hyvin - "hyvää kannattaa odottaa"-asenne edustanee sitä positiivista puolta saturniinikossa/kaurispainotteisessa ihmistyypissä, mutta sitten taas ehkä jopa mieluummin jäät sinne neptunisiin haaveisiin, kun antaisit tuon mahdollisesti "täydellisen" kumppanin illuusion särkyä.


tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #56 : 16.04.2011 18:56:51 »

Kiitos vastauksestasi. smitten
Niin.. noinhan se menee, surullista mutta totta. Mun suhde tohon Saturnukseen on aika mutkikas, mun mielestä se kahlitsee ihan liikaa, enkä ole ainakaan toistaiseksi oppinut siltä yhtään mitään. Haluaisin joko lakaista sen täysin maton alle (niin käy välillä ja sitten kaikki kontrolli suistuu täysillä rotkoon) tai oppia käyttämään sitä voimavarana.. Sitä, että mitä hyvää se planeetta voi enää omalla kohdallani antaa, en tiedä. buck2
(Mikä tekee mun rakkauselämästä vielä suuremman farssin on  kuu neitsyt 12.huoneessa. Täähän on melkein ku vitsikirjasta.  2funny)
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #57 : 16.04.2011 20:21:56 »

O'ou - toi kuu on jo kyl aika paha! Ei tiiä että itkeäkö vai nauraa  Grin  Undecided  Cry

Itselläni myös  kuu neitsyt, joten tunnen tuskasi, mutta mulla se sentään sijaitsee femmassa. Toisaalta  venus ( kaksoset) on sitten siellä 12.huoneessa eli ei oo helppoa täälläkään  Wink Ja  saturnus häiriköi 5.huoneessa, auts,  DC:llä puolestaan  kauris.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #58 : 16.04.2011 20:37:40 »

 Okei, samassa veneessä ollaan.  Cheesy 12.huoneen  venus on  vesimies venus kanssa myös sellasia jota en itselleni toivoisi. Ja 5.huoneen  saturnus on kyllä kanssa varmaan aika viheliäinen.
Romansseja-tietysti varmaan tukee tuo  askendentti rapu, se tuo sitten sellaista suloisuutta ja helposti lähestyttävyyttä.
Oon kyllä tosta 12.huoneen  kuu löytänyt paljon hyvääkin (Empatiaa, muiden tunteiden herkkää aistimista ja sen sellaista..), vaikka aikamoinen taakkahan se on. Varsinkin kun se on  aspect_opp aurinko  2funny Varmasti  venus siellä  opettaa paljon viisautta ja tunneälyä, ehkä sitten pidemmällä aikavälillä jos ei ihan vielä..
 Ja hei, vaikka karttani on näin yltiö-pessimistinen niin  onneks on aina toi  aurinko 5.huoneessa tuomassa valoa.  :Smiley Et vaikka tunne-elämä on päin peppua niin ei kuitenkaan täysin lannistuta. Muuten ois kyllä varmaan aika ankeeta.
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #59 : 07.05.2011 01:33:04 »

Miepä kokeilen tätä syntymäkarttani liittämistä tähän... Olisko jotain viisasta sanottavaa tästä elämän evääksi?


http://www.astro.fi/images/radix_web/05.02.1966_10:40_0_-02:00_63.326_-29.084_00.png

Supikas:
karttasi ei voii aueta linkkaamalla, koska me muut emme tiedä salasanaasi, joten linkki ei aukea noin.  Wink

Kartan saat liitettyä, kun tallennat sen koneellesi jonnekkin kuvana ensin. Sitten viestiä kirjoittaessasi otat sen mukaan tavallaan liitetiedostona,
viestinkirjoituksessa alhaalla
on jokin kohta joka kuuluu: "lisätoiminnot". Sieltä pitäisi pystyä liittämään jokin kuva, kuten vaikkapa kartta kuvatiedostona.

Jos et halua, että syntymäaikasi ja tietosi näkyvät, suosittelen kuvankäsittely- tms. ohjelmalla ensin rajaamaan karttasi niin, ettei siellä tosiaan ole noita tietoja näkyvillä kaikille astrolaisille.  Smiley

Katotaanpa sitten, jos onnistut.

Toki jotkut ovat niin rohkeita, että laittavat vain synnyintiedot tänne, jos joku viitsii sitten tehdä sen kartan heille ja katsoa sieltä. Makuasia.  coolsmiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: