Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ahdistuneisuushäiriö  (Luettu 5742 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 11.11.2010 20:31:59 »

Olen alkanut epäillä itselläni tälläistä, osaisiko joku sanoa, voisiko joku kartallani viitata tälläiseen?Olen kyllä sosiaalinen, eikä ihmisiin tutustuminen ole minulle ongelma, mutta stressaan arkisia asioita aivan tajuttomasti ja minulla on aika paljon ahdistuneisuushäiriön oireita.Liitän tähän karttani  Smiley

tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2010 22:26:51 »

Olen melko aloittelija, mutta mulle tulee ensimmäisenä mieleen tuo saturniksen sijainti, kaloissa ja kodin huoneessa?

tulkaa joku fiksumpi korjaamaan  Tongue
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2010 22:34:19 »

Katselin tässä paljon stressaavan kauris ystäväiseni karttaa ja
vertasin teitä.. Hän nousu kaksoset ja sinä nousu vaaka-kaksoset..
Myös merkurius tekee kummallakin sekstiilin kuuhun :Smiley

Ehkä myös saturnuksen aspekti venukselle voisi olla syynä...?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2010 09:40:04 »

Minulla on saturnus nelosessa myös ja itsekin olen kunnon stressaaja Cheesy Ja jännittäjä ja olen ajoittain kärsinyt paniikkihäiriöistä. En tiedä onko se tuon saturnuksen syy, mutta vaadin itseltäni paljon, tosin nyt vanhemmiten olen alkanut ottaa rennommin, vähän Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 12.11.2010 09:57:23 »

Saturnuksen teemaan kai kuuluu just se, että vanhemmiten helpottaa.  Kauriit paranee vanhetessaan.

Olen miettinyt aloittajan kysymystä, ja tullut siihen tulokseen, että eläinradan pahimmat stressaajat on ilman muuta  kauris ja  neitsyt.  Minä kyllä en löydä hankalia kulmia näille tekijöille sun kartalta.  Voisko tuo  merkurius 12. huoneessa olla sillä lailla piilossa, että ei saa ilmaistua kunnolla itseään?  Milloin muuten Merkuriuksesta tulee esiin Kaksosen, milloin Neitsyen piirteet? 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 12.11.2010 10:58:24 »

Minen sentään ahdistushäiriöinen ole, mutta minullakin  saturnus on  neitsyt :ssä  kuunsolmu :n kanssa. Stressi on liiankin tuttu kumppani. Nämä löytyvät 2. huoneesta.  saturnus :lle ei kuitenkaan ole kovinkaan montaa tapahtumaa noin yleisesti ottaen. Toki löytyy  saturnus aspect_tri merkurius eli olen tuppisuu ja käännän negatiiviset tunteet sisälle, enkä tuo niitä ulos.  saturnus aspect_squ venus oli muistaakseni estoisuutta(?). Ja  neptunus aspect_squ saturnus on mitä on. Mutta joo, siinä mielessä ahdistun ja stressaan, kun asioiden deadlinet lähestyy, enkä ole saanut mitään aikaiseksi. Se taas johtuu muista tekijöistä.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #6 : 12.11.2010 22:35:34 »

 chiron neitsyt aspect_squ kuu osoittaa kipukohdan, jota voisi olla tämä neitsytmäinen ahdistus ja stressaaminen  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 13.11.2010 10:38:26 »

 merkurius aspect_squ uranus ja  merkurius aspect_squ neptunus sanoisin minä.

Varsinkin  merkurius aspect_squ uranus vaikuttaa häiritsevästi hermojärjestelmään.  Mikähän tuohon auttaisi? Jooga?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #8 : 13.11.2010 11:22:30 »

chiron neitsyt aspect_squ kuu osoittaa kipukohdan, jota voisi olla tämä neitsytmäinen ahdistus ja stressaaminen  :Smiley

Chiron mullekin tuli mieleen ja myös tuo ykkösen pluto, joka on kontaktissa chironiin myös. Pluto saattaa vetää syviinkin syövereihin, ainakin aktiivisina aikoina. Onko tuo ongelma ollut aina, vai oisko joku ajallinen tekijä laukaissut sinussa jonkun kehitysvaiheen?

Jotenkin tulee mieleen myös semmonen, sulla on aika vahvana tuo skorppari ja pluto...Noususolmukin skorpparissa ja ykkösessä. Voisko olla niin, että sinun pitäisikin jossain vaiheessa syvällisen prosessin ja pohdinnan jälkeen ikäänkuin luoda nahkasi? Kyllähän nuo tuommoset tunnetilat kertoo jostain, muutoksen tarpeesta tai jostain.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2010 11:32:29 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #9 : 13.11.2010 18:05:25 »

Voi kiitos kaikille vastauksista Smiley Tätä samaa on jatkunut nyt n. 3 vuotta, ja se on pahentunut tämän syksyn aikana.Varmaankin siksi, että vastuuni on kasvanut.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: