Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ahdistuneisuushäiriö  (Luettu 5742 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 11.11.2010 20:31:59 »

Olen alkanut epäillä itselläni tälläistä, osaisiko joku sanoa, voisiko joku kartallani viitata tälläiseen?Olen kyllä sosiaalinen, eikä ihmisiin tutustuminen ole minulle ongelma, mutta stressaan arkisia asioita aivan tajuttomasti ja minulla on aika paljon ahdistuneisuushäiriön oireita.Liitän tähän karttani  Smiley

tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #1 : 11.11.2010 22:26:51 »

Olen melko aloittelija, mutta mulle tulee ensimmäisenä mieleen tuo saturniksen sijainti, kaloissa ja kodin huoneessa?

tulkaa joku fiksumpi korjaamaan  Tongue
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #2 : 11.11.2010 22:34:19 »

Katselin tässä paljon stressaavan kauris ystäväiseni karttaa ja
vertasin teitä.. Hän nousu kaksoset ja sinä nousu vaaka-kaksoset..
Myös merkurius tekee kummallakin sekstiilin kuuhun :Smiley

Ehkä myös saturnuksen aspekti venukselle voisi olla syynä...?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #3 : 12.11.2010 09:40:04 »

Minulla on saturnus nelosessa myös ja itsekin olen kunnon stressaaja Cheesy Ja jännittäjä ja olen ajoittain kärsinyt paniikkihäiriöistä. En tiedä onko se tuon saturnuksen syy, mutta vaadin itseltäni paljon, tosin nyt vanhemmiten olen alkanut ottaa rennommin, vähän Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #4 : 12.11.2010 09:57:23 »

Saturnuksen teemaan kai kuuluu just se, että vanhemmiten helpottaa.  Kauriit paranee vanhetessaan.