Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs tämä on?  (Luettu 4116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« : 01.02.2010 00:12:04 »

Haluisikos joku selventää mulle tällaista, että vaikka karttani pursuaa kauriin merkkejä ja maa-elementtiäkin on suurin osa (maa 38%, vesi 33%, ilma 19% ja tuli 10%) niin miksi tunnistan näitä piirteitä itsessäni niin vähän. Inhoan työtä ja olen patalaiska, ihastun helposti ja olen tosi romanttinen.. Kavereiden seurassa olen se pirteä tyttö joka on aina menossa ja jolla on aina hauskaa.

Maa-elementin piirteitä mitä tunnistan itsessäni on ehkä ajoittainen vakavuus ja synkkyys, mutta sekin on lähinnä kausittaista. Tunnen hyvin syvästi, mutta joskus niitä tunteita on vaikea tuoda esille. Autan muita mielelläni, huolehdin aivan liikaa muista ja itsetuntoni on olematon.

Tällä hetkellä olen ihan sekaisin itseni kanssa, olisi ihanaa jos joku auttaisi vähän selventämään. Lisäksi tuo huoneen 12. neitsyt kuu kiinnostaa hyvin paljon tällaisessa itsetutkiskelevassa mielessä. smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2010 01:37:13 »

Kyllähän ne elementit voivat ilmetä meissä hyvinkin eri tavoin. Kannattaa vaikka miettiä, että jos olet maapainotteinen niin näkyykö se ulkonäössäsi. Itsellä maapainotuksella on se vaikutus, että lihaksia tulee suhteellisen helposti ja on sellainen jämäkkä ruumiinrakenne. Ehkä myös liitän naisellisuuden ja naiselliset muodot maamaisuuteeni (äitimaa) jne. Luonteessa se voi tuoda vaikka sellaista mukavuudenhalua taloudellisissa asioissa voit kokea vaikkapa tärkeäksi sen, että elämänperusasiat, koti, perhe ja toimeentulo on turvattu. Mutta niin, näin ainakin minulla on vaikuttanut tuo maapainotus. =)

Noita asioita mitä listasit, romanttisuus, ihastumiset jne. niin eivätkö ne ole aika vesimäisiä asioita?

Sitten tuo  kuu neitsyt. Kirjoitit, että autat muita mielelläsi ja huolehdit ja itsetuntoonkelmat kuulostavat neitsytmäisiltä piirteiltä =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2010 02:34:51 »

Niin joo.. näen jotenkin itsessäni sitä vesimäisyyttä ehkä enemmän kuin maamaisuutta. Noista ulkonäköjutuista en oikein tiedä (enkä oikein niihin uskokaan.  Wink) olen aika laiha ja lyhyt, poikamainen mutta kasvonpiirteet on aika pyöreät (isotisot silmät, pulleat huulet ja aika pieni ja pyöreä nenä). Tällanen vauvannaama. Cheesy että en tiiä mihin ne sitten yleisesti ottaen liitetään, olen aikamoinen sekasotku.  Grin
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.02.2010 07:20:30 »

Tuo "vauvanaamaisuus" liittyy varmasti siihen, että nousumerkki on sama kuin Kuumerkki, eli se tähdentää ulkönäössäsi rapumaisia ominaisuuksia, kuten juuri vähän sellaista kuukasvoista vauvan pyöreyttä jne.

Tuohon merkkien näkymiseen vaikuttaa myös huomattavasti planeettojen sijainnit kartalla. Eli jos esim. Kuusi on 12.huoneessa, niin en ihmettele miksi on vaikeuksia tunnistaa tiettyjä piirteitä itsessä, koska 12.huone liittyy tietyllä tavalla kieltämiseen. Samanlaisia viitteitä voi löytyä muualtakin.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2010 13:59:01 »

Painotus vesihuoneissa? (4,8,12) Vesimerkkejä on kuitenkin melkein yhtä paljon, ovatko ne vesimerkeissä olevat planeetat vahvemmin aspektoituneita?
 vesimies aurinko aspektit? Nuori  vesimies voi olla patalaiska, varsinkin jos kaikki tuntuu liian helpolta (koulunkäynti esim) ehkä olet sen verran nuori että  neitsyt askendentti ei ole vielä kasvanut täyteen mittaansa?
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2010 21:22:48 »

Vähän jännää! Joo onhan noi aika vahvasti aspektoituneita.. Ainakin:

*4.huone
 mars aspect_con uranus neptunus
 mars aspect_opp jupiter chiron
 uranus aspect_con neptunus mars
 uranus aspect_tri kuu
 uranus aspect_opp jupiter chiron
 neptunus aspect_tri askendentti
 neptunus aspect_con mars venus saturnus uranus
 neptunus aspect_opp chiron

Ja  kalat siis laskevana..

 *8.huone
täältä löytyy vain  pallas oinas ilman aspekteja.

*12.huone
kuu aspect_tri uranus  mars kuu aspect_sex saturnus  kuu aspect_opp aurinko

Toi  kuu aspect_opp aurinko kuulostaa vähän pelottavalta.  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #6 : 02.02.2010 12:43:13 »

 No niin, kyllä se selviää ku kaivelee.  Smiley  Painotus neloshuoneessa voi tuoda rapumaisuutta, kun huonneen hallitsijana on  kuu,  rapu
 aurinko aspect_opp kuu ei ole "pelottava" Kertoo että on syntynyt täydenkuun aikaan. Saattaa olla että aluksi tuntuu hankalalta aspektilta, koska välillä järki kertoo ja välillä tunteet ja ei osaa oikein päättää mitä pitäisi tehdä. Mutta se antaa myös objektiivisuutta ja sitten kun on alkanut käsittelemään itse  aurinko ja  kuu vähän niinkun erillisinä, niin siihen pääsee kasvamaan sisään.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 12:45:07 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #7 : 02.02.2010 14:26:48 »

Voi kiitos, tämä kaikki auttaa jo ymmärtämään omia toimintoja ainakin jollain tasolla.  Smiley Noita aspekteja pitää sitten varmaan tutkia vähän niinkuin erikseen ja muodostaa niistä sitten jonkinlainen kokonaisuus.. Niitä on kuitenkin niin paljon että siinä menee pää välillä vähän sekaisin kun ei tiedä mitä sitten uskoa.  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: