Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartta ja ulkonäkö  (Luettu 47712 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #75 : 07.03.2009 17:36:09 »

Minusta sinä olet ihan lauhkean lampaan näköinen, Saturnalia  Smiley Ei mua ainakaan pelottais Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #76 : 07.03.2009 19:31:36 »

Ykköshuone on mulla neitsyen hallitsema:

Neitsyt on luonnostaan melko vaatimaton, vaikuttaa mieluummin taustalta kuin parrasvaloissa (minä olen vaatimaton mutta yleensä mieluummin parrasvalon puolella). Lahjakkuutensa ja sinnikkyytensä ansiosta hän kuitenkin usein menestyy työssään. Neitsyen mottona voisi hyvin olla: "Jos jotain tehdään, se täytyy tehdä kunnolla." (joo! Tosin eikös sama päre myös henkilöihin Mars skorpionissa? Mulla on) Hän tarkkailee ihmisiä ja elämää, ja myös näkee enemmän kuin monet yhteensä (Nään!). Neitsyeltä on vaikea salata mitään, varsinkin kun hän on tottunut tulkitsemaan pienimpiäkin mielenliikkeitäsi - sekä miellyttääkseen että ennakoidakseen mahdollisen konfliktin (Joo). Neitsyellä on voimakas myötäsyntyinen halu auttaa muita ihmisiä (Pitää paikkansa) - ja Äiti Teresa onkin erinomainen tyyppiesimerkki tähtimerkistään.

Neitsyt saa lahjansa Merkuriukselta, ja jos joudut hänen kritiikkinsä kohteeksi, tulet varmasti toivomaan, että näin ei olisi (Niin tulet). Hänen kielensä voi muuttua pistävän teräväksi, ja tarkkasilmäisenä hän kyllä löytää arimmat kohtasi (Niin löydän.. Varo vaan). Neitsyt yrittää pitää elämän pikkuasiat tarkassa järjestyksessä, ja taatusti yrittää kontrolloida myös läheistensä elämää (en yritä, eläkööt miten lystäävät). Looginen ajattelu (mitä se on?) on hänelle synnynnäistä, ja hän voi hermostua nopeasti, jos asiat eivät suju hänen toivomallaan tavalla. Voi kestää kauan, ennen kuin hän oivaltaa, että hänen on todellakin pakko seisoa omilla jaloillaan (olen aina seissyt omilla jaloillani!).


Mikään siivousintoilija en ole mutta itsekriittinen kyllä. Tosin muut eivät taida nähdä minua tuollaisena vaan enemmän iloisena ja mukavana ihmisenä, enemmän Jousimiehenä.

Millainen on tyypilinen neitsyen ulkonäkö?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #77 : 07.03.2009 19:40:32 »

Minä tunnen kolme neitsyt naista, jotka ovat kaikki pienikokoisia, alle 160cm pitkiä ja melko sirorakenteisia, mutta naisellisen muodokkaita. Kasvon piirteet ovat kaikilla kolmella melko saman tyyppiset; naiselliset sirot piirteet, poskipäät erottuvat hieman, nenä on pieni nöpönenä ja silmät pienet-keskikokoiset, kauniit ja tarkkaavaiset, huulet melko ohuet.

Kaikkien tuntemieni neitsyiden piirteet ovat aika samanlaiset.  Smiley Piirteissä ei ole mitään silmiinpistävää, vaan kaikki on jotenkin "pientä ja nättiä". Usein he ovat tarkkoja ulkonäöstään; hiukset ovat siististi, meikkiä on aina mutta se on hillitty ja vaatteet ovat trendikkäät/klassiset ja värimaailmaltaan tyylikkäät, melko maanläheiset, mustaa, harmaata ja valkoista. Korut ovat pääosin kultaisia tai hopeisia ja tyylikkäitä, mitään muovirihkamaa ei näy.. Mutta ainakin tämä paras ystäväni neitsyt pitää aina korviksia, kaulakorua, rannerenkaita ja sormuksia, kynnetkin on aina pitkät ja lakatut jollain vaalealla huomaamattomalla värillä. Hän on hyvin raikkaan naisellinen ja hillitty, mutta tyrmäävä juuri siksi.  Smiley
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #78 : 07.03.2009 20:06:59 »

^ Kyllä, Neitsyt-vaikutteisia kuvaa sellainen hillitty charmi aika hyvin. Naispuoliset  neitsyt näyttävät oikeastaan paremmilta liki huomaamattomassa meikissä kuin ultahyper-ripsissä ja voimakkaassa huulipunassa..

Olen huomannut että monilla Neitsyillä on sellainen ns. ääri-iho: Osalla hyvin kuiva tai ohut tai kirjava, olisikohan jotain tuli-merkkiäkin näiden Neitsyiden kartalla sitten.

Toki muutkin kartan tekijät vaikuttavat ulkonäköön, vaikka enimmäkseen tunnenkin juuri luomukauniita Neitsyitä, olen törmännyt myös joihinkin pinkkiblonditapauksiin joita ei hevin  neitsyt naisiksi uskoisi. Tosin heillä käytöskin on jo aika kaukana tuosta alkusyksyn merkistä..

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 07.03.2009 20:46:57 »

Minä tunnen kolme neitsyt naista, jotka ovat kaikki pienikokoisia, alle 160cm pitkiä ja melko sirorakenteisia, mutta naisellisen muodokkaita. Kasvon piirteet ovat kaikilla kolmella melko saman tyyppiset; naiselliset sirot piirteet, poskipäät erottuvat hieman, nenä on pieni nöpönenä ja silmät pienet-keskikokoiset, kauniit ja tarkkaavaiset, huulet melko ohuet.

Kaikkien tuntemieni neitsyiden piirteet ovat aika samanlaiset.  Smiley Piirteissä ei ole mitään silmiinpistävää, vaan kaikki on jotenkin "pientä ja nättiä". Usein he ovat tarkkoja ulkonäöstään; hiukset ovat siististi, meikkiä on aina mutta se on hillitty ja vaatteet ovat trendikkäät/klassiset ja värimaailmaltaan tyylikkäät, melko maanläheiset, mustaa, harmaata ja valkoista. Korut ovat pääosin kultaisia tai hopeisia ja tyylikkäitä, mitään muovirihkamaa ei näy.. Mutta ainakin tämä paras ystäväni neitsyt pitää aina korviksia, kaulakorua, rannerenkaita ja sormuksia, kynnetkin on aina pitkät ja lakatut jollain vaalealla huomaamattomalla värillä. Hän on hyvin raikkaan naisellinen ja hillitty, mutta tyrmäävä juuri siksi.  Smiley

Joo minäkin olen pieni ja siro, taskuveenus mutta tiimalasivartalon omaava. Rinnat ovat tosin aika pienet että niissä ei mitään naisellisia muotoja näy.  Grin 70A. Jokus se pännii kun olen muutenkin niin nuoren näköinen että näytän keskenkasvuiselta. Kasvoni ovat soikelot ja niissä on lapsekasta pehmeyttä. Silmät nyt on vaan ihan tavis silmät (jossakin tuolla sivu tai pari sitten laitoin kuvankin..) ja huulet tavis huulet. Eivät ohuet mutteivat paksutkaan. Pieni suu.

En käytä meikkiä enkä juuri koruja, ehkä joskus jotain riipusta sen on sitten oltava oikeaa metallia (hopeaa mieluiten) ja korukiveä (muovirihkamaa inhoan). Korvakorut tosin omaan, aina ne samat renkaat. Hiukset sekaisin, pöyhitty, tapuisat ja lyhyet. Tuo vaatekuvaus on aika osuva.

Olen huomannut että monilla Neitsyillä on sellainen ns. ääri-iho..

Niin joo, luin juuri tuosta neitsyiden ihottumaherkkyydestä (kuiva ei ole, mutta silti on ihottumaa) ja suoliston toiminta häiriöistä. Itsellä molemmat. Maitoa suoli ei enää kestä, mutta silti sekaisin. Lääkärit eivät tiedä mikä on vikana, (kävin testeissä) onpahan vain suolentoimintahäiriö.  buck2 Itse epäilen stressiä.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #80 : 08.03.2009 08:47:20 »

Minusta sinä olet ihan lauhkean lampaan näköinen, Saturnalia  Smiley Ei mua ainakaan pelottais Wink

No sitähän minäkin  Grin Mutta olemukseni on joskus toisia ärsyttävä (esim. bussissa huomaan, että jos katson ihmisiä niin etenkin miehet saattaa uhkaantua), ja se johtuu siitä että olen pahalla tuulella... Se siis huomataan  Grin

*Hih* Sitten taidetaan myös tuossa asiassa olla samanlaisia. Enpä tiedä yhtäkään toista tulista luonnetta jonka tulisuus voi näkyä esim bussissa tai kauppajonossa. Itse suivaannuin kiroten perjantaina kun jouduin odottamaan liian kaukan, liian turhaan. Muitten kuullen päästelen jonossa parit retevät kirosanat Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #81 : 08.03.2009 08:52:21 »

Saturnalia on ainut joka on mut jo nähnyt kuvassa Wink Smiley Omaan nousuneitsyenä sirot ja kauniit kasvojenpiirteet. Charmini on hillityn klassinen ja kynsissäni näkyy vain aika-ajoin vaaleaa kynsilakkaa. Mitä tulee muotoihini, välillä toivon, ettei olisi yläosani niin muodokas Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #82 : 08.03.2009 13:16:43 »

hei ton vaa'an kuvaus sopi kyllä täysin muhun!! vaikka mulla on kyllä vaaka huoneessa 12 ja skorpioni ykkösessä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #83 : 09.03.2009 22:26:21 »

Hiuksista en tiedä mutta entäs jos ykköshuone onkin tyhjä? Teilla kaikilla muilla on siellä planeettoja, miten tyhjyys näkyy ulkonäössä vai näkyykö ollenkaan? Missä se ulkonäkö sitten näkyy kartalla?

Heh..! Cheesy

Minulla on 1. huoneessa  kuunsolmu neptunus  jousimies,
niin se sanoo että;


Jousimies
Jousimiehen aika johdattaa meidät vuodenaikojen pimeimpään kauteen, jolloin vallitsee vähintään jatkuva hämärä. Ulkoinen pimeys lisääntyy koko ajan. Luonnon kasvien ja eläinten on vain luotettava tulevaisuuteen pimeyden ja kylmyyden keskellä. Epätoivolle ei ole varaa antaa minkäänlaista jalansijaa. Niinpä Jousimiehessä vaikuttava planeettaenergiasi on optimismin värittämää, ja olet valmis tekemään paljon töitä tulevaisuudessa häämöttävien mahdollisuuksien ja menestyksesi eteen. Jokaisella Jousimiehessä olevalla planeetalla on oma vahva filosofiansa elämässäsi ja vankkumaton luottamus tulevaisuuden tuomaan menestykseen.

ja sitten;

Kuunsolmu
Kuunsolmua pidetään enimmäkseen edellisiin elämiin tai jälleensyntymisoppiin liittyvänä tekijänä, joka kuvaa edellisestä elämästä jäänyttä haastetta, joka on tässä elämässä otettava haltuun. Laskusolmu kuvaa aikaisemman elämän luonteenpiirrettä, jonne ihminen pakenee vaikeuksien uhatessa ja noususolmu sitä luonteenpiirrettä, joka olisi tässä elämässä kehitettävä tuon "alemman" jäänteen tilalle. Tarkemmin Kuunsolmua käsitellään luonneanalyysi tulkinnassa.

Ja.. :Smiley

Neptunus
Sielu ja materia pyrkivät ylöspäin kohti henkeä, joka kuitenkaan ei ole näkyvillä. Kreikkalaisessa mytologiassa Neptunusta vastaa Poseidon, meren, maanjäristysten ja hevosten jumala. Hän sai hallittavakseen meren vedettyään arpaa veljiensä Zeuksen ja Haadeksen kanssa. Poseidon kävi jatkuvasti taistelua maanpäällisten paikkojen vallasta. Poseidon hallitsi merta ja sen äärettömyyttä kolmikärjellään. Symbolien yhteys on hätkähdyttävän selvä ja astrologisessa ajattelussa Neptunus hallitsee vesielementtiä, joka ihmisen elämässä liitetään tunteisiin. Suurimpana esteenä matkallamme kohti henkistä päämääräämme ja sisäistä harmoniaa ovat juuri tunne-elämämme alueet. Hermeettisen symboliikan mukaisesti materia puhkaisee tiensä sielua edustavan puoliympyrän läpi matkalla kohti henkistä tietoisuutta. Jokaiselle on varmaan tuttu tilanne, että tietää mitä jonkun asian tai ihmissuhteen kanssa pitäisi tehdä, mutta pelko sekä omista että toisen tunnereaktioista estää päätöksen toteuttamisen käytännössä. Mieluummin haluamme haudata koko ongelman ja täyttää syntyvän tunnetyhjiön haaveilla ja kuvitelmilla.  Sisäinen Soturi kertoo tarkemmin siitä, mitkä ovat sinun herkimmät alueesi ja miten niiden kanssa kannattaa menetellä. Neptunuksen edustama herkkyys on aina suuri lahja, jonka voit ottaa tehokkaammin käyttöön, kun tiedät millä alueella se ilmenee.

 Grin 2funny

...että niin kuin jatkuva ulkoinen hämärä ja pimeä,
vaikka kuinka näen paljon vaivaa ulkonäköni suhteen,
että kannattaisi korjauttaa jollain plastiikkakirurgilla mielellään tässä elämässä,
että nuo materiaa työtävät jutut saataisiin puhkaistua
ja etenkin  nuo "alemmat" jäänteet saataisiin siedettäväksi tai näkymättömäksi tai edes haudatuksi..? Cheesy Grin 2funny

tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]
  Tulostusversio  
 
Siirry: