Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alanvalintaa!  (Luettu 6703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« : 20.05.2007 03:56:21 »

Hei kaikille Cheesy

Olen vaihtamassa alaa ja kaipaisin apuanne urasuunnitteluun kun oma pää on niin suossa ettei pitäviä ideoita ole syntynyt Tongue

Muutamaa vaihtoehtoa olen miettinyt, mutta katsotaan nyt ensin tuleeko joltain samankaltaisia ehdotuksia karttani pohjalta angel

Tuhannet kiitokset etukäteen angel angel
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 20.05.2007 13:15:16 »

En itse osaa sanoa sen kummempaa kuin että noin monta planeettaa kolmosessa, joista Juppari hyvin aspektein, niin että eiköhän matkailuun, mediaan, kommunikointiin voisi avata väylää?

Oliko se Venus kympissä vienyt esteettiselle alalle?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 20.05.2007 13:32:45 »

 keskitaivas  harkakuu  kalataurinko  rapu  :Smiley

Puutarha-ala  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #3 : 20.05.2007 14:57:02 »

En itse osaa sanoa sen kummempaa kuin että noin monta planeettaa kolmosessa, joista Juppari hyvin aspektein, niin että eiköhän matkailuun, mediaan, kommunikointiin voisi avata väylää?

Oliko se Venus kympissä vienyt esteettiselle alalle?  angel

Niin kyllä tuo kympin venus taitaa olla parhaiten aspektoitunut planeetta ja kolmosesta käsin, että esteettistä mediaanista kommunikointia ulkomailla? Cheesy

Puutarhalakin voisi olla hauskaa... ja onhan sekin esteettistä paitsi kanankakka..
Kiitos Kiss
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #4 : 20.05.2007 15:01:23 »

Kerrothan sitten minkä valitsit?  Wink smiley6600

Onnea valinnallesi  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #5 : 20.05.2007 15:34:27 »

Kerrothan sitten minkä valitsit?  Wink smiley6600

Onnea valinnallesi  smitten
All'sprite Smiley
Kiitos
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 21.05.2007 16:43:59 »

Tuo Saturnus-Mars-Pluto-yhtymä Vaa´assa on aika hurjannäköinen. Koko komeus kolmio Venusta Kaksosissa kymppihuoneessa.

No, joka tapauksessa tällaisia ajatuksia tuli mieleen kartastasi:

-Setan tiedottaja
-Toimittaja. Kymppihuoneen Venuksen saattelemana voisit sopia vaikkapa muotilehden toimittajaksi, tai ehkä jopa mallintöitä tekemään. Muutenkin jos kauneusasiat kiinnostavat, niin sieltä voisi ura urjeta.
 Wink
-IT-ala ja tässä voisit alkaa suunnitella vaikkapa pelejä. Saturnus-Mars-Pluto -teemaan sopisivat oikein kunnon sota-, väkivalta- ja mättöpelit.
-Opettaja (varhaiskasvatus)
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #7 : 28.05.2007 13:43:58 »

Tuo Saturnus-Mars-Pluto-yhtymä Vaa´assa on aika hurjannäköinen. Koko komeus kolmio Venusta Kaksosissa kymppihuoneessa.

No, joka tapauksessa tällaisia ajatuksia tuli mieleen kartastasi:

-Setan tiedottaja
-Toimittaja. Kymppihuoneen Venuksen saattelemana voisit sopia vaikkapa muotilehden toimittajaksi, tai ehkä jopa mallintöitä tekemään. Muutenkin jos kauneusasiat kiinnostavat, niin sieltä voisi ura urjeta.
 Wink
-IT-ala ja tässä voisit alkaa suunnitella vaikkapa pelejä. Saturnus-Mars-Pluto -teemaan sopisivat oikein kunnon sota-, väkivalta- ja mättöpelit.
-Opettaja (varhaiskasvatus)

Merci Lili!  Kiss
Juu, kolmosessa on tosiaan kolme kovaa kundia lähekkäin josta kumpuaa paljon voimaa, ja vastuuta. Onneksi stellium on vaa'assa eikä vaikka scorpionissa tai oinaassa.

Malliksi olen valitettavasti liian lyhyt, mutta kameran toisella puolella, kulisseissa olen itseäni elättänyt... juuri vaihtuvia kauneusihanteita käsittelevien lehtien parissa ja muutenkin.

It-ala on ihan jees, mutta rapu-kuu kallalle kauhuleffatkin ovat liikaa Embarrassed

Opettajaksi minua on usein suositeltu. Onko tämä nyt YOD? Merkurius kolmio jupiter  aspect_con pluto kummatkin sekstiilissä  askendentti ... hur som helst, olen hyvä innostamaan ihmisiä puhumalla  smiley6600

Ihan itseäkin jännittää kuinka tässä käy!  Cheesy
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 28.05.2007 16:36:47 »

Lainaus
Opettajaksi minua on usein suositeltu. Onko tämä nyt YOD? Merkurius kolmio jupiter  aspect_con  pluto kummatkin sekstiilissä  askendentti  ... hur som helst, olen hyvä innostamaan ihmisiä puhumalla

Minä lähinnä tuijottelin tuota hyvin edustettua 11. huonetta. Siellähän on  aurinko, merkurius (kartan hallitsija) ja  kuunsolmu. Toisaaltahan huone on hyvin tieteellis-tekninen, mutta sitten on tämä humanistinenkin puoli, joka varmasti raappuselle voi olla lähempänä sydäntä kuin "hard sciences".
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #9 : 13.06.2007 02:10:49 »

Lainaus
Opettajaksi minua on usein suositeltu. Onko tämä nyt YOD? Merkurius kolmio jupiter  aspect_con  pluto kummatkin sekstiilissä  askendentti  ... hur som helst, olen hyvä innostamaan ihmisiä puhumalla

Minä lähinnä tuijottelin tuota hyvin edustettua 11. huonetta. Siellähän on  aurinko, merkurius (kartan hallitsija) ja  kuunsolmu. Toisaaltahan huone on hyvin tieteellis-tekninen, mutta sitten on tämä humanistinenkin puoli, joka varmasti raappuselle voi olla lähempänä sydäntä kuin "hard sciences".

Niin...ehkä näistä mielummin se humanismi, kiitos  angel

Tein päätökseni.

Muutan Pariisiin ja kirjoitan kirjan.  Cool
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #10 : 13.06.2007 10:13:48 »

Onnea  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: