Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2029064 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2070 : 10.09.2013 14:56:51 »

Mun pitäis varmaan aloittaa ihan oma oudointa tässä päivässä ketju. No ei mutta tapahtui tänään: kävin resonanssiterapiassa ja se masina löysi musta kaiken maailman myrkkyjä niin paljon etten halunnut edes tietää.
Meissä jokaisessa on jotain jämiä pitkän ajan jäljiltä. Minust löytyi mm nukutusainetta vaikka aikaa on kulunu 10 vuotta nukutuksesta
Sit kesken tän hoidon tää nainen alkoi kanavoimaan ja kertoi uudesta energiasta ym
Kaikkee en tosin sisäistänyt kuten että suojauksia ei tarvita enää koska pimeys pitää kohdata jokatapauksessa ennen pitkää
Hänen lastaan olivat pimeyden enkelit kiusanneet kaksi kuukautta joten niin tämä nainen joutui kohtaamaan itse pimeyden suojellakseen lastaan. Hyi kun inhottaa edes kirjoittaa noista voimista

Mä olen omien isojen voimieni kanssa kuin laatikossa tai kuplassa koska mulla on niin vahva suojaus. Hyvä niin ja tulee pysymäänkin.
Sellanenkin oli vähän ihmeellistä miten lapsille, jopa alle kouluikäisille voi opettaa reikiä?!?
Nuorin kurssilla ollut oli 4-vuotias.
No, ei tässä vielä kaikki.
Hän imetti mun edessä  buck2

Näissä merkeissä alkoi hoito  crazy2 Toivottavasti toimii
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2071 : 10.09.2013 15:14:41 »

Pikkari, minä pysyisin visusti kaukana  jokaikisestä joka uskoo johonkin pimeyden energioihin - siis mihinkään muihin kuin niihin omiin tavallisiin elävien ihmisten pimeisiin puoliin, joissa ei ole mitään yliluonnollista. Minun näkökulmastani ihmisellä joka uskoo 'pimeyden enkeleiden' kiusaavan lastaan vippaa pahasti. Ensimmäinen intuitio tekstistäsi oli se, että ne olivat tämän ihmisen omat tukahdutetut ja kielletyt pimeät puolet jotka olivat hänen lastaankin kiusanneet, toki siihen auttaa se että kohtaa ne pimeät puolensa, mutta edelleen hän projisoi ne ulkopuolelleen sen sijaan että kohtaisi ne itsessään. Sääliksi käy tuon ihmisen lasta.   Cry

Vain toiset elävät ihmiset voivat tehdä mitään puuttumista vapaaseen tahtoomme, he tosin voivat tehdä sitä energeettiselläkin tasolla toisinaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Indium
Vieras
« Vastaus #2072 : 10.09.2013 15:23:12 »

Pakko nyt sanoa, että mullakin särähti toi "suojaukset pois ja pimeää päin" tyyppinen ajatus. Suojauksiahan nyt tarvitaan monessa tilanteessa ihan arkielämässäkin, esim. ettei tule turhaan pöljä olo ihmisten keskellä (vaikkei siellä erityisesti olisi edes niitä pimeitä fiiliksiä), ja niin edespäin.

4-vuotiaalle reikin opettaminen kuulostaa kyllä myös oudolta. Ettei vain tuo olisi yksi vaaroista, mikä piilee siinä kun tämän päivän lapsia pidetään Kristalleina yms erityisyyksinä - heidät mielletään ihan liian valmiiksi tähän maailmaan. Lapsia hekin ovat kuitenkin.
No, tuo nyt minun mielipiteeni vain.
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2073 : 10.09.2013 17:14:17 »

Hmm.. Ehkä tämäkin on niin subjektiivista tämä pimeys ja sen kohtaaminen ja miten me mielletään pimeyttä. Itse näen pimeyden suojaavana, hiljaisuus joka rauhoittaa ja antaa tilaa, ikään kun massana hieman raskaampi mutta ei niinkään pelottavana.
Kuullostaa tietenkin hieman arvelluttavalta että pientä, viatonta lasta kiusataan koska äiti pitäisi kohdata oma pimeys  Huh
Itselläni kasvu on mennyt niin että samalla kun kasvatan valoani niin tasapainon vuoksi myös kehitystä ns tapahtuu pimeän puolella ja tämä on minulle ihan luonnollista. Olen kyllä kohdannut pimeyden itsessäni mutta ei se ollut pelottavaa, lähinnä uteliaisuuttani ihmettelin että voinko olla noin hurja. Puhdasta pahuutta olen tavannut vain unessa, energiana mutta ilkeitä ja pahantahtoisia ihmisiä kylläkin.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2074 : 10.09.2013 18:12:09 »

Sain kamalan pelkokohtauksen kun olin kirjoittanut ton. Kesti ainakin tunnin että sain ajatukset kuriin. Kodin ilmapiiri oli jäätävä. Mun kädet tärisi ja ahdistus oli iso. Nyt pitäis alkaa ottaa niitä tippoja kahden kuukauden ajan koska fyysistä apuahan olin hakemassa enkä varautunut (kuin suojauksella) tällaseen ihmesessioon.

Tämä nainen puhui reiki kakkosesta ja puhui miten hyväksi se olis mulle. Siis niin että hän opettaa, tuli selväks rivien välistä.
Se pikkulapsen kiusaaminen oli kuulemma kestänyt kaksi kuukautta. Kamalia juttuja joita en haluu kuulla enää keneltäkään

Jokaisella kohtaamisella on merkityksensä - tälläkin.

Onneksi sain ajatukset kuriin ja kodissani on nyt rauhallista
« Viimeksi muokattu: 10.09.2013 18:14:16 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2075 : 10.09.2013 20:29:10 »

Auto lähtee käyntiin ja auton radio toimii  smitten

NYT mä vasta tajusin, että meillä on täällä kaksi samanmoista ketjua, tämä kyseinen, ja juuritänäänolenonnellinenkiitollinen-ketju. Olen ihmettellyktin joskus että mihkä mun viestini katos kun sen tähän ihan varppina kirjotin, mutta kyseessä on ollut tämä juttu.
Pöh. Noh, ihan kiva, että onnellisuus ketjuja on kaksi, eikä Grimskejä Cheesy
« Viimeksi muokattu: 10.09.2013 20:46:05 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2076 : 10.09.2013 21:44:32 »

Mulla on ollu ketjut sekasin tänään koska oli kirjoitettava ja puhuttava pois mielestä häiritsevä
Ihana että täällä on niin viisaita ihmisiä  angel
tallennettu
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2077 : 11.09.2013 12:51:40 »

Mun pitäis varmaan aloittaa ihan oma oudointa tässä päivässä ketju. No ei mutta tapahtui tänään: kävin resonanssiterapiassa ja se masina löysi musta kaiken maailman myrkkyjä niin paljon etten halunnut edes tietää.
Meissä jokaisessa on jotain jämiä pitkän ajan jäljiltä. Minust löytyi mm nukutusainetta vaikka aikaa on kulunu 10 vuotta nukutuksesta
Sit kesken tän hoidon tää nainen alkoi kanavoimaan ja kertoi uudesta energiasta ym
Kaikkee en tosin sisäistänyt kuten että suojauksia ei tarvita enää koska pimeys pitää kohdata jokatapauksessa ennen pitkää
Hänen lastaan olivat pimeyden enkelit kiusanneet kaksi kuukautta joten niin tämä nainen joutui kohtaamaan itse pimeyden suojellakseen lastaan. Hyi kun inhottaa edes kirjoittaa noista voimista

Mä olen omien isojen voimieni kanssa kuin laatikossa tai kuplassa koska mulla on niin vahva suojaus. Hyvä niin ja tulee pysymäänkin.
Sellanenkin oli vähän ihmeellistä miten lapsille, jopa alle kouluikäisille voi opettaa reikiä?!?
Nuorin kurssilla ollut oli 4-vuotias.
No, ei tässä vielä kaikki.
Hän imetti mun edessä  buck2

Näissä merkeissä alkoi hoito  crazy2 Toivottavasti toimii

Hei kerrotko lisää tuosta resonanssihoidosta? Kuinka se tehtiin ja minkälainen tämän hoidon tehneen ihmisen koulutus asiaan on? Jne..
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4397



Profiili
« Vastaus #2078 : 11.09.2013 20:05:10 »

Löysin uuden kiinnostuksen kohteen prätkä-äjien lisäksi: kaunispiirteiset hoikat miehet Tongue Vähän kuten Paul Bettany.. Pisamilla crazy2 Grin

Voihan Ruotsi angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2079 : 11.09.2013 21:47:59 »

Cheesy Hiukan laidasta laitaan...noita piirteitä ei ihan hevillä samasta kaiffarista löydy...tai no, miksei? Eihän se ulkonäkö mitään estä? Mut siis voi olla, että joudut ottaan kaks ukkoa, toisen prätkäjätkä tarpeisiin ja toisen sitten kaunismies tarpeisiin  :Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2080 : 12.09.2013 07:36:56 »

Elwynillä mukava energia  Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2081 : 12.09.2013 07:43:33 »

Mä menin sinne resonassihoitoon ihan muutaman netistä lukemani jutun perusteella joten tutki itse lisää ja toiv löydät oikeen auttajan
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #2082 : 12.09.2013 08:05:05 »

Mää tajusin, mää tajusin!
tallennettu
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2083 : 12.09.2013 10:47:38 »

No en ole menossa hoitoon, kunhan mietin vaan yhdistettynä tuohon muuhun kertomukseesi tuosta käynnistä. Että tulkitsiko se itse laite että elimistössä on 'jotain nukutusainetta' vai tekikö tulkinnan tämä tutkimuksen tehnyt henkilö.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2084 : 12.09.2013 14:48:06 »

Löysin yhen miehen lompakon, jossa oli mm.ajokortti..mutta ei ollut osoitetta eikä puh.num..mutta mutkien kautta omistaja löytyi. angel.aivan mahtavaa..ettei hänen tarvinnu alkaa uusimaan kaikkia.. ajokorttia ynm. Olihan se miess tietty hyvillään. coolsmiley
 smitten smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: