Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voiko tosiaan  (Luettu 2745 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mepe
Vieras
« : 30.09.2008 05:44:42 »

Hei,
Voiko tarojo tosiaan oppia tulkitsemaan oikein,
olen menossa tulkinta kursille, minusta hinta on kovanlainen,
mutta menen kuitenkin.
Onko korteilla eroja, minulla on nyt klassise kortit/ kirja sekä kosminen kortit / kirja
En oikein ymmärtänyt niitä ja eräällä luennolla näin tarot -sielun peili. Niimpä menin taas ostamaa kirjan sekä kortit. Tämä kirja tuntuu ehkä selkeämmältä. Mutta kurssia tosiaan tarvitaa.
Te jotka olette näillä sivuilla esittäisinkin kysumyksen.
Osaatko tulkita ? Voiko sen tosiaan oppia ?

:Smiley
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 30.09.2008 15:02:40 »

 Mä luulen että parempi olisi kysyä tuolla ennustus-osiosta. Kuitenkin, itse kun olen omaksi ilokseni tarottien kanssa puuhastellut niin ihan kirjan kanssa. Intuitio siinä kuitenkin on se jonka kanssa tulkitaan.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.09.2008 17:31:53 »

kurssilla varmasti voidaan kehittää luottamusta siihen omaan intuitioon.

kirjoista löytyy useasti esim.erilaisia esimerkkejä jos jonkinlaisista pöydistä joilla tulkita asioita.

kirjan tekstejä korttien merkityksistä ei varmaan koskaan kannata mitenkään orjallisesti lukea et asia on just näin tai näin.

katso kutakin korttia kuvineen ja poimi sieltä se mikä puhuttelee kyseisen asian tiimoilta juuri itseäsi. mitä asia yhteyksiä tulee mieleesi.

kirjojen teksteistä voi tämän jälkeen esim. jossain määrin hakea jonkinasteista vahvistusta niille johtopäätöksille joihin olet ensin ihan katsomalla/miettimällä päätynyt.

korteilla sinäänsä ei mielestäni ole niinkään mitään suuria eroja. pikemminkin kysymys on siitä mitkä kortit missäkin tilanteessa puhuttelevat sinua itseäsi parhaalla mahdollisella tavalla. kaikissa on se sama tieto...esitettynä ehkäkin hieman erilaisin symbolein sun muuta....

ehkä noita kortteja/kirjoja ei kannata ostaa vaan ostamisen vuoksi vaan miettiä mitkä siinä hetkessä puhuttelee...niistä mielestäni se korttien symboliikka avautuu itsellesi sillä parhaalla mahdollisella tavalla.

sanoisin että kursilla ei voi orjallisesti opettaa et tää kortti tarkoittaa just tätä tai tätä vaan pikemminkin luottamusta siihen omaan intuitioon ja siihen mitä johtopäätöksiä tulee ekana mieleen kortteja ja asiaa katsoessa...

joo ja modet voisivat kun kerkiivät niin siirtää varmaan tän tuonna selvännäkö osioon... Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: