Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: voiko???.....  (Luettu 10263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #15 : 04.06.2006 11:13:39 »

Tietysti voi Smiley ei se ole miehen etuoikeus aina coolsmiley Rohkeesti vaan smitten
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #16 : 04.06.2006 14:46:55 »

Kyllä nainen voi tehdä aloitteen. Mulle yksi nainen sanoi puhelimessa, että mennäänkö kahville. Ajattelen tätä naista erityisellä lämmöllä, vaikken ollut niin kiinnostunut syventämään suhdetta. Erityisesti arvostin sitä, että siinä tilanteessa ei ollut liikaa painetta ja pähkäilyä. Rento kysymys ohimennen keskustelun lomassa.

aurinko paistaa...  Cool   rohkeille...
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #17 : 04.06.2006 15:29:59 »

Minullakin on aina tämä kysymys pyörinyt mielessä. Olen suhteellisen ujo, vaikka se ei ulospäin näykään. Kuitenkin tässä tapasin pitkänaikaa itseäni kiinnostaneen miehen. Kävimme baarissa juhlimassa yhdessä ystäväni valmistujaisia ja valomerkin jälkeen lähdimme kahdestaan vielä miehen kanssa jatkoille juttelemaan. Huomasin miehen kiinnostuksen, mutta hän on aika ujo mitä parisuhde juttuihin tulee, joten päätin itse ottaa härkää sarvista ja sanoa suoraan, että haluaisin olla hänelle enemmän kuin vain kaveri. Vastaus oli erittäin positiivinen, koska hänkin halusi   sitä Smiley Ja vaikka mies ei olisikaan ollut minusta kiinnostunut, niin eihän siinä kysyessä mitään olisi menettänyt. Kannattaa vaan rohkeasti tehdä aloitetta, se on miehillekin ihan yhtä vaikeaa vaikkei sitä uskoisikaan aina  Wink
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #18 : 05.06.2006 22:44:18 »

ILMAN MUUTA ehdottomasti.Ota yhteys sitten saat selville kiinnostaako vai ei.
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: