Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 324914 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #75 : 12.01.2010 15:29:31 »

Niin mukavan tuntusia vastauksia, että pakko kokeilla Wink

Rakkauselämä hakusessa. Tai siis ei hakusessa vaan kyseen alla  Kiss

Vastaillaan.  Smiley
Jollain tapaa luonnonläheinen, maahenkinen nainen. Tuo nainen nousee kolmeen kertaan, eikä kertaakaan miestä. Miestä täällä ei näy kuvioissa. Jos suoraan sanon, niin joko suhteista ei nyt näytetä minulle mitään tai sitten seksuaalinen suuntautumisesi on naisiin päin. Olettaen siis että olet itse nainen. Mutta päättelin että olisit..  Wink Voimakas nainen näissä korteissa näkyy, sellainen pluto-henkinen. Nainen jolla on valtaa toisista ihmisistä. Hän on itse vapaaehtoisesti jättänyt jotain taaksensa, eikä ole palaamassa takaisin. Aikalailla tällaista itsenäisyyden ja vallan teemaa näissä näkyy. Voimaa.  Smiley
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #76 : 12.01.2010 15:38:57 »

Nostaisitko minullekin kortin, yksi mies aiheuttaa päänvaivaa...?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #77 : 12.01.2010 15:45:47 »

Ehtisitkö vielä joulukiireistä huolimatta minullekin vähän katsoa? Aiheena ne tavalliset: miehenpuolet ja työ, tällä hetkellä ei ole kumpaakaan  Shocked

Kiitokset jo etukäteen!

Katsellaan.  Grin
Työelämästä lähti. Jokin laitos, virasto, koulu, sen tyyppinen paikka. Hmm.. onkohan tuo nyt sitten vain työkkäri vai joku muu.. Ainakin siihen liittyy miettimistä, pohtimista mitä jollekin asialle pitäisi tehdä. Ja nyt lähti mielikuvitus käyntiin, sillä täältä nousee mies.   Grin Tällä miehellä on miekka kädessään, eli valta tehdä jollekin asialle jotain. Tämä alkaa pikku hiljaa kääntymään tuonne rakkauselämän puolelle.. Sillä nyt näen naisen jonkinlaisessa uudessa valossa, uudenlaisessa tilanteessa. Ja tuo mies kyllä raivaa tiensä sinne minne haluaa, eli varmaankin tuon naisen luo. Täytyisi ehkä olla varovainen näissä mitä kirjoittaa, mutta korostan taas etten välttämättä ole oikeassa. Näen täällä nimittäin ihan rakkautta. Aitoa rakkautta, tuon miehen puolelta. Jollain tapaa tuo mies liittyy tuohon laitokseen.. Ehkä, sinä menet jonnekin mistä tuo mies sitten löytää sinut.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #78 : 12.01.2010 15:53:40 »



Heippa.Kysyisin että mitähän tulevassa näkyisi rakkauteen tummalle yh-äidille? smitten

Katsellaan.  Smiley
Säröjä aidassa. Niistä pääsee valoa läpi. Se valo johtuu asennemuutoksesta itsessä. Vaikka silti yhä näen täällä sellaisen pelon tai häpeän varjostavan. Mutta se on vain sellainen minkä kanssa voi oppia tulla toimeen. Niinhän se elämässä aina menee. Olet nyt valmis kokeilemaan suhdetta, mihin et välttämättä ennen ole ollut valmis. Tämä muutos on jollain tapaa hyvin suuri ja voimallinen sinussa itsessäsi, vaikkei se ulospäin näkyisikään melkein minään. Ja oman mielipiteeni kun tähän sanon, niin mahdollisuuksia on aina silloin kun itse suostuu ne näkemään ja ottamaan vastaan. Ja tämä on ehkä juuri se tärkein juju sinun kohdallasi mikä avaa portteja uusille tuttavuuksille.  Smiley
tallennettu
raichu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #79 : 12.01.2010 16:20:58 »

Heips Smiley

Minäkin haluaisin rakkauteen korttia, jos vielä sulla voimia riittää Smiley


kiitos !
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #80 : 13.01.2010 20:14:28 »

Lainaus käyttäjältä: tähtisiipi - 18.12.2009  15:39:43

Hei!

Minäkin olisin kiinnostunut jos katsoisit ensi vuoden tuulia. Työ ja rakkaus aina kiinostavat.


Tähtisiipi



Katsellaan. 
Pitkä aita. Jotain minkä toiselle puolelle ei pääse. Ja heti seuraavassa kortissa on koko horisontti avoinna. Tämä on siis sinun oma valintasi millä tavalla haluat katsoa maailmaa. Voit jäädä sinne aidan taakse jos haluat, voit tehdä siitä itse hyvinkin todellisen. Ainut minkä se tekee on se, että elämäsi muotoutuu silloin erilaiseksi, ei huonommaksi, vaan vain erilaiseksi. Voit myös valita lähteä kohti kaikkea (kaikki tuntuu olevan mahdollista asenteesta riippuen), jotain muuta, ja silloin valitset vain erilaisen tien elämällesi. Nämä asiat mitä sinulla tässä aidan rajaamassa maailmassa ovat, eivät silloin enää ole ulottuvillasi. Kaikki on oikeastaan kiinni vain valinnoista. Niitä elämässä pitää tehdä. Mutta älä sulje pois mitään silloin kun harkitset mitä teet, vaikka tuntuisi että jossain et voisikaan onnistua, sillä ei, kyllä sinä voit siinäkin onnistua. Harkitse ja punnitse asioita siltä kantilta.   Jos tässä nyt kuvioissa joku mieskin on, en näe sitäkään tietä mitenkään huonona. Monta hyvää mahdollisuutta, kunhan vain itse valitset mihin tartut. 

Kiitos korteista!

Pisti tosin miettimään tuo aita ja valinnat. Olen monta vuotta ollut vähän vaiheessa elämsässäni Undecided. Muutoshalukkuutta monella eri elämän alueella ja yritystäkin on ollut  Huh, elämä oli välillä melkoista vuoristorataa. Asiat eivät ole vain tahtoneet lähteä uusille urille joten ihan viime aikoina jotenkin olen luopunut koko muutos ajatuksesta ja antanut vaan mennä entisillä urilla TURVALLISESTI.
Oliko nyt sitten aika? Undecided
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #81 : 13.01.2010 20:22:44 »

Tähtisiipi:
Noissa korteissa ei yksikään vaitoehto tuntunut toista huonommalta. Siinä turvallisessakin vaihtoehdossa pystyt saavuttamaan paljon kaikkea hyvää. Tavallaan siitä ei voi sanoa mikä on oikein, se riippuu ihmisestä, mitä ihminen itse haluaa. Jotkut viihtyvät turvallisessa, ja jotkut halajavat aina jonnekin kauas. Tuo viesti taisi olla enemmänkin se, että jos haluat, voit lähteä muualle, se on mahdollista, mutta tähän samaan viestiin liittyi vahvasti myös se, että jos päätät lähteä muualle, nämä turvallisessa vaihtoehdossa saavuttamasi asiat eivät ole enää silloin käytettävissäsi, vaan sinun pitää rakentaa elämäsi aivan muista aineksista. Eli siis, se on valinnasta kiinni. Mitä pidät arvokkaana.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #82 : 13.01.2010 20:26:38 »

Yussra:
Hmm, sain sellaisen hieman ehkä uhkaavankin kuvan tuosta naisesta joka korteissa nousi, että ehkä jos jotkut miehet voivat pitää sinua jollain tapaa pelottavana/painostavana? Mutta tosiaan, miehiä ei näkynyt ollenkaan, jännä juttu.. Ehkä sekin jotain tarkoittaa..
« Viimeksi muokattu: 13.01.2010 20:28:09 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #83 : 13.01.2010 20:53:28 »

Mitä minulle näkyisi?

Avoimin mielin odotan tulevaa, elän tänään ja nautin tästä päivästä. Yrittämättä kiirehtiä huomiseen.
Tiedonjano ja elämän nälkä  Smiley

Hieno asenne kyllä.  Smiley Mutta nostellaanpa.  Grin
Nainen kokeilee varpaallaan vettä, kokeilee ennen kuin päättää. Hänellä on samalla kädessä kaksi vesi maljaa, joista jakaa sitä tarvitseville. Hänellä on paljon annettavaa muille ja osaakin sen tehdä, mutta samalla hänellä on katse kohti omaa päämääräänsä. Siinä päämäärässä hän saavuttaa jotakin vihdoin itselleen. Hän on kuitenkin tarkka ja varovainen askelissaan, mutta päätös tuntuu kuitenkin olevan tehty. Ja päätös vaikuttaa ihan hyvältä. Ei kannata murehtia vaikka asiat etenisivät hitaasti ja vaikka epäilyttäisikin välillä. Silloin kannattaa vain hidastaa, sillä se päämäärä kyllä odottaa siellä vaikka kulkisitkin kiertoreittiä. Heh, taisin osittain toistaa tuota mitä yllä kirjoitit.  Smiley  Tongue No.. muuta.. sinulla on jonkinlainen voimavara mukanasi, rinnallasi. Se auttaa sinua jaksamaan ja antaa tukea. Sitten tässä nousee tällainen rauhallisuus ja itsekseen oleminen. Se antaa voimaa. Siis vaikka olisit suhteessakin, niin ainahan tarvitsee myös sitä aikaa itselleen, ja kun sitä aikaa on, silloin on myös paljon enemmän annettavaa taas muillekin.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #84 : 13.01.2010 21:07:12 »

Kiltti, nostatko taas mulle, olen hukannut jonnekin monia elämäni päämääriä, josko joku henki jostain osaisi vastata sieluni suunnitelmia...?  Huh

Nostetaan.  Smiley
Eli kuolemakortti. Tässä kortissa on kyllä kaikki jo sen verran murtunut ja hajonnut, ettei niitä ole mitään järkeä lähteä enää korjailemaan. Seuraavassa kortissa ollaan jo nopeaa vauhtia matkalla jonnekin muualle. Tiellä on oksa. Se on todella pieni, ja tuo hevonen varmaankin murskaisi sen kaviollaan, eikä edes huomaisi mitään. Silti vielä ei olla siinä kohdassa, ja vielä voi mietityttää mitä voisi tapahtua, mitä se oksa saisi aikaan, voisiko siihen vaikka kompastua. Eihän sitä koskaan tiedä, kaikki voi olla aina mahdollista, mutta pysäyttäisitkö tämän vauhdin vain tuon pienen oksan takia? Mitä sitten tekisit? Vauhti pysähtyy, etkä pääsekään sinne minne suunnittelit. Mihin sitten suuntaisit? Et voi palatakaan enää. Ehkä on vain pakko ottaa se riski ja jatkaa eteenpäin.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #85 : 13.01.2010 21:28:19 »


Hei taas  smitten
Olisin nyt valmis ottamaan vastaan kuvailemaasi miestä ja suhdetta  Wink En malta odottaa  Cheesy Näkyykö, mistä ja milloin löytyy, vai hakeeko peräti kotiovelta?  Cool

Hei.  Cheesy Varoittelen taas etten välttämättä oikeassa näissä ole, ja onhan tässä sellainenkin riski etten välttämättä osaa tulkita viestejä oikealla tavalla vaikka ne muuten oikeita olisivatkin. Mutta katsellaan nyt mitä kortit tänään näyttävät.  Smiley Avoimella mielellä ainakin kutsut näitä mahdollisuuksia luoksesi.

Mietit nyt jotain, varmaankin juuri tuota miesasiaa tässä. Jonkinlainen pyörremyrsky on tässä tulossa kohden, etkä huomaa sitä. Se tulee selän takaa. Se kertoo siis vain sen, että asia on voimakas, ei se välttämättä negatiivinen juttu ole. Seuraavassa kortissa on vähän niin kuin jälkimaininkeja, sauhuaa vielä hieman  Wink , ja pääsi yläpuolella loistaa valoa ja tyytyväisyyttä. Jep, eli minkälainen asia tahansa tuo voimakas myrsky onkaan, niin sen tulokset tulevat olemaan kuitenkin loppujen lopuksi ihan hyviä. Aikaa en osaa oikein mitenkään ennustaa, vaikea sitä on täältä katsoa, kun ei mitään selvää mielikuvaa tule.  Smiley Jos nyt heitetään tähän vielä sellainen joku irrallinen vihje, niin mosaiikkia minulle tuli mieleen. Oisko sisustuksessa tai jossain. No juu. Näin tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #86 : 13.01.2010 22:22:46 »



Kiitos Ave!

Niinhän se on, että elämä on täynnä valintoja. Katsotaan nyt mihin suuntaan minun sydämeni lähtee kulkemaan smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #87 : 14.01.2010 00:32:30 »


Hei taas  smitten
Olisin nyt valmis ottamaan vastaan kuvailemaasi miestä ja suhdetta  Wink En malta odottaa  Cheesy Näkyykö, mistä ja milloin löytyy, vai hakeeko peräti kotiovelta?  Cool

Hei.  Cheesy Varoittelen taas etten välttämättä oikeassa näissä ole, ja onhan tässä sellainenkin riski etten välttämättä osaa tulkita viestejä oikealla tavalla vaikka ne muuten oikeita olisivatkin. Mutta katsellaan nyt mitä kortit tänään näyttävät.  Smiley Avoimella mielellä ainakin kutsut näitä mahdollisuuksia luoksesi.

Mietit nyt jotain, varmaankin juuri tuota miesasiaa tässä. Jonkinlainen pyörremyrsky on tässä tulossa kohden, etkä huomaa sitä. Se tulee selän takaa. Se kertoo siis vain sen, että asia on voimakas, ei se välttämättä negatiivinen juttu ole. Seuraavassa kortissa on vähän niin kuin jälkimaininkeja, sauhuaa vielä hieman  Wink , ja pääsi yläpuolella loistaa valoa ja tyytyväisyyttä. Jep, eli minkälainen asia tahansa tuo voimakas myrsky onkaan, niin sen tulokset tulevat olemaan kuitenkin loppujen lopuksi ihan hyviä. Aikaa en osaa oikein mitenkään ennustaa, vaikea sitä on täältä katsoa, kun ei mitään selvää mielikuvaa tule.  Smiley Jos nyt heitetään tähän vielä sellainen joku irrallinen vihje, niin mosaiikkia minulle tuli mieleen. Oisko sisustuksessa tai jossain. No juu. Näin tällä kertaa.  Smiley

Hui, kuullostaa dramaattiselta, vieläkin hurjemmalta kuin se ensimmäinen tulkinta. Pyörremyrsky tulossa selän takaa, iik  Cheesy Uskaltaakohan se nyt tulla kun rupean vilkuilemaan selän taakse, ettei se pääse yllättämään  coolsmiley Vaikka sitten se varmasti löytyykin edestäni. Odotan mielenkiinnolla. Kiitos  smitten
tallennettu
TaruMaru
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #88 : 14.01.2010 09:01:43 »

Kiitos Ave!

En voisi oikeastaan itsekään kertoa itsestäni paremmin Smiley Tuohan kuulostaa aivan mun elämältäni. Varmasti kohti päämäärää, mutta ilman mitään kiireitä ja välillä pitää pysähtyä katselemaan elämän kauneutta ja hakea jostain sivupolulta, jotain, mitä haluaisi. Aina on pysähdyttävä auttamaan muita, sillä jos itsellä on voimia, pystyy toisia auttaa jo pelkällä läsnäolollaan ja kuuntelemisella.

Omaa rauhaakin tarvitaan, vaikkakin olen oppinut ottamaan sitä pienistä hetkistä ja niistä saa kerättyä äkkiä isonkin kopallisen. Kun ajaa autolla töihin, herää kissan herätykseen, seisoo ulkona ja ihailee pakkasessa kauniita lumisia puita...

Kaikkea hyvää sulle.
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Rohkeasti ja avoimin mielin !!


Profiili
« Vastaus #89 : 14.01.2010 19:40:21 »

Ehtisitkö vielä joulukiireistä huolimatta minullekin vähän katsoa? Aiheena ne tavalliset: miehenpuolet ja työ, tällä hetkellä ei ole kumpaakaan  Shocked

Kiitokset jo etukäteen!


Katsellaan.  Grin
Työelämästä lähti. Jokin laitos, virasto, koulu, sen tyyppinen paikka. Hmm.. onkohan tuo nyt sitten vain työkkäri vai joku muu.. Ainakin siihen liittyy miettimistä, pohtimista mitä jollekin asialle pitäisi tehdä. Ja nyt lähti mielikuvitus käyntiin, sillä täältä nousee mies.   Grin Tällä miehellä on miekka kädessään, eli valta tehdä jollekin asialle jotain. Tämä alkaa pikku hiljaa kääntymään tuonne rakkauselämän puolelle.. Sillä nyt näen naisen jonkinlaisessa uudessa valossa, uudenlaisessa tilanteessa. Ja tuo mies kyllä raivaa tiensä sinne minne haluaa, eli varmaankin tuon naisen luo. Täytyisi ehkä olla varovainen näissä mitä kirjoittaa, mutta korostan taas etten välttämättä ole oikeassa. Näen täällä nimittäin ihan rakkautta. Aitoa rakkautta, tuon miehen puolelta. Jollain tapaa tuo mies liittyy tuohon laitokseen.. Ehkä, sinä menet jonnekin mistä tuo mies sitten löytää sinut.  Smiley


Kiitokset Ave!!! smitten
Koulu tosiaan...  Smiley  Oon menossa (jos valitaan) työkkärin piiiiitkälle kurssille uuteen ammattiin koulutusta varten... Jospa sieltä ? Koulutus tapahtuu naapurikunnassa, sieltä varmaan löytyy uusia tuttavuuksiakin. Pohdinta on käynnissä tulevan ammatin suhteen... Pysynkö entisessä, tuoko tää mahdollinen kurssi uuden tullessaan vai keskitynkö Reikiin ja muihin "huuhaa"-asioihin.... Shocked

Hyvä, että näkyy mies vihdoinkin ja vielä sellainen, joka ei juokse karkuun kuullessaan, että oon leski  smitten

Kyllä sä varmaan oot aika oikeassa noissa kattomisissasi... jokainen meistä kysyjistä varmaan  tietää, ettei aikaa voi ennustuksissa oikein sanoa varmaksi eli ennemmin tai myöhemmin jotain tapahtuu.. Tulin tästä niin, niiiiin hyvälle mielelle.... kiitos vielä oikein sylin täydeltä  Kiss

T: Sarri25
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: