Sivuja: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645209 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12330 : 12.09.2010 11:55:33 »

hei tässä teille kohtaamista. sain tiedon wicca tuttavalta. olihan chatit parin kanssa!

http://www.youtube.com/watch?v=z64AzHIdgKw

 Shocked  Cool huii..   oinas oinas     mars
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12331 : 12.09.2010 21:32:28 »

VOi jumankekka! Mä sain sen toisenkin työn!
Mulla on tällä hetkellä jo viis työnantajaa!!! hei  aurinko kauris


 2funny 2funny 2funny ihan super!!! Afro



Jep - ihan kreisiä. Kai nyt vielä saan kaksi työpuhelinta, molempiin duuneihi, kaksi konetta ja kaksi työhuonetta. Sitten ois neljä puhelinta, tyydyttyiskö toi uranus  aspect_con  merkurius sitten?

Oon kyllä onnellinen, pääsen kiinni enemmän siihen tulotasoon, jolla merkkituotteilla itsensä helliminen onnistuu!

Korjasin lainauksen - Ebenia
« Viimeksi muokattu: 12.09.2010 21:36:27 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12332 : 13.09.2010 09:02:46 »

Kiitos Ebenia.

Alan muistuttaa enenevässä määrin  kauris  aurinko  ja karjalan mummo  vesimies aurinko , nimittäin heräsin tänään itsestäni neljältä, leivoin piirakan ja tein aamutoimet ja menin vielä hetkeksi maaten. Joten hyvää päivää vaan kaikille, aamukahvetta ja kaneliomenapiirakkaa!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12333 : 13.09.2010 14:33:37 »

Alkaapa tosi loistavasti tämä käytännönjakso. Ensin viikko karanteenissa niiden syöpäläisten takia ja nyt vielä päivä poissa himputin flunssan takia. Mutta tulipa nukuttua mainiot unet: 4,5 tunnin päiväunet.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12334 : 13.09.2010 19:05:52 »

Saan tänään uuden tukan, kaveri, jolla totisesti on silmää tyylille ja mun tukalle, tulee tänään saksimaan samalla, kun katsomme Huippumallien muodonmuutos -jaksoa. Täydellinen tyttöjen ilta siis. Sitten vähän omenapiirakkaa naamariin.
Olen tosi onnellinen, vähän jännittynyt, mutta tosi onnellinen = asiat luistavat!  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12335 : 13.09.2010 21:46:16 »



                                           coolsmiley


                 Ajoitus lienee oikean suuntainen leikkuuhommiin, kun kuu tai joku muu

                     taivaanllinen möykky tulee tai peruuttaa ??  Minullakin on tuo

                         letti jo latvasta laho pelkkää pituuttaan, joten eikun!!


     
                                                              smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #12336 : 14.09.2010 14:44:04 »

Minäpä ostin malakiitin. Tämä on ehkä päivän pöpein kirjoitus, mutta musta tuntuu, että se vihreä kivi sihisee mulle.  idiot2  Kuin jokin sähköinen käärme. Se energia siis tuntuu jotenkin epämiellyttävältä. Onko se huono merkki?
...
Esimerkiksi valtamerijaspikseni tuottaa sellaista mielihyvää. Voiko kivi tehdä hyvää, jos se aluksi tuntuu pahalta?
Nappasin tämä ekan, mutta luin muutkin... juuri niin malakiittia ei pahemmin kannata suolailla, pinta rikkoutuu - emäksinen kuparikarbonaatti, eli http://fi.wikipedia.org/wiki/Malakiitti

Kupari malakiitissa johtaa sähköä ja kuumuutta... Pitäisikö sinua maadoittaa... siksi sihisee...?

Kupari rikkoutunessa malakiitissa saattaa ärsyttää ihoa ja jopa tulehduttaa -eli upota kivesi, Casperiina ruokaöljyssä yön yli ja kuivaa paperiin, anna seisoa toinen mokoma päivä ilmavasti valossa. Ja vasta sitten ota käyttöön. (öjykylpy ei sovellu koruille, vain joillekin kiville!)

Valtamerijaspis ei johda sähköä - on piioksidi, joka on usein kivettymisen tulos...Alkujaan geelimäinen aine, joka on syrjäyttänyt kohteen ja omaksunut sen rakenteen /värin.  Mieti kiven alkukotia ja muotoa, josko siitä löytyy syy miksi tuottaa mielihyvää sinulle  smitten
Piioksidi on yleisin mineraali maankuorella  smitten

Sitten kaikille kiviä käyttäville -EI IKINÄ, MILLOINKAAN SUORAA KAUPASTA OTETTUA KIVEÄ, KORUA, NJE. KANNATA OTTAA KÄYTTÖÖN HETI! Peskää ne ja antakaa vähintään vuorokauden levätä sinun elinpiirissä, yhteydessä maahan, ilmaan ja valoon. Vasta sen jälkeen, voitte olla varmoja kiven tuomista viboista, että eivät ole jotakin ihan muuta kuin kiven omia. Kiveä on pääsääntöisesti säilytetty yhdessä muiden kanssa sen kummallisemmin ajattelematta näitä. Kivikauppa on bisnestä.
Kivet ovat tuota kaukaa ja ovat olleet matkalla kauan. Ne ovat kohdanneet vaikka mitä... vaikka ovat vain kiviä  Wink
...tämä koskee henkilökohtaisesti itselläni myös kirpputori tavaraa, jonka hankin...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12337 : 15.09.2010 20:51:19 »

Mun mielestä voi. Ainakin mua liika mehun juominen turvottaa jne.

Kreisi päivä, kolmea eri työtä, vähän jokaista. Nyt taas syyllinen olo siitä, että tienaan. Ristiriitaista. On. Pitää miettiä omia lupauksiaan näköjään vielä paljon tarkemmin. "Katso mihin astut."
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #12338 : 15.09.2010 22:06:37 »

Saako kysyä tyhmän kysymyksen? Cheesy

Voiko ihminen juoda liikaa? Siis ihan tavallisia juomia, ei mitään alkoholijuomia tai limppareita. Juon nykyisin koko ajan mehua ja teetä ja vettä. Mietin että voiko siitäkin mennä maha sekaisin...

Mietti Havukka-ahon ajattelija Cheesy

*A*

Jos olet kipeänä, niin sehän on vain hyvä, jos juot paljon! Lähtee pöpöt liikkeelle. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12339 : 15.09.2010 22:16:21 »

Hmmm, munuaiset kyllä erittää ylimääräisen nesteen virtsan mukana. Muut asiat vaikuttaa sitten nesteen kertymiseen kudoksiin tai vatsan toimintaan. Nesteitä kannattaa juoda paljon, vesi on kuitenkin vähän niinkun pääraaka-aineemme eli tekee hyvää koko keholle Smiley

muoks. niin siis vettä kannattaa juoda, monissa juomissa on sitten kaikenmoista muuta mukana, mikä ei välttämättä ole ainakaan suuremmassa mittakaavassa niin hyväksi tai ainakaan terveellistä. Mehuissakin on monesti erilaisia lisäaineita, sokeria ym.
« Viimeksi muokattu: 15.09.2010 22:18:23 kirjoittanut Titania. » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12340 : 16.09.2010 00:24:15 »

No jos juomasi nestemäärä ylittää noin 5l päivässä, niin silloin alkaa kyllä koko keho laimentua, eli silloin menee kaliumit ja natriumit sekaisin. Se sitten näkyy yleisessä olotilassa. Yleinen sekavuus voi siis johtua siitä, että oman kehon kemiat ovat sekaisin.

Kivennäisvesi on aika hyvä tai vissy, mitä kannattaa juoda. Hiilihappo hidastaa aineenvaihduntaa ja kivennäisaineet/vissyn suola imeytyy kehoon. Pelkkä vesi siis laimentaa ja sokeri (mutta myös suola) sitoo itseensä vettä, jolloin janoon juodulla juomalla ei ole toivottua vaikutusta.

Yleensä keho osaa kertoa mitä on vailla.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12341 : 16.09.2010 21:39:28 »

toivottavast ei ole mitään vakavaa, vaan vaikka normaalia "kausivaihtelua".
Mulla menee päässä niin kovaa, että kropan aineenvaihdunta on sekaisin. Ei kiva. Onneksi huomenna saan vähän hoitoa taas, niin jaksan paremmin.

Öitä (mulla vielä Töitä, mutta pian krooh pyyh.)

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12342 : 16.09.2010 22:46:35 »

Itseasiassa minulla kävi diabeteksen mahdollisuus mielessä. Syystäkin, sillä teen kyseisestä sairaudesta opinnäytetyötä.

Käy ihmeessä lekurissa, ei se mitään ota, jos ei annakaan. Käynnin jälkeen on hieman viisaampi - tai sitten ei, jos lekuri ei osaa hommiaan.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12343 : 17.09.2010 11:12:16 »

Äh. Surettaa ja suututtaa. Miksi joidenkin ihmisten on niin vaikea hyväksyä erilaisuutta? Eikö erilaisuus ja yksilöllisyys ole rikkaus? Olen jälleen joutunut lähipiirissä suurennuslasin alle. Nyt täytyisi taas yrittää pohtia, että miksi minussa on eräs ominaisuus. Että missä kohtaa olen vaurioitunut niin, että se selittäisi tällaisen asian. Tai siis että se johtuu varmasti kaikista vaikeuksista, joita olen elämässäni kohdannut. Eikö nyt hitto vieköön vaan voi olla niin, että minussa ei ole mitään vikaa, minä vaan olen tällainen, ihan luonnostaan Angry Ottaa päähän, kun tulee sellanen olo, että tää ihminen katsoo mua vähän niinku pilalle menneenä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12344 : 17.09.2010 11:59:07 »

Liikajuomisella saa kyllä helposti noi elektrolyytit, kaliumin ja natriumin määrät epätasapainoon...
Suolaahan on helppo itekin korjata, mutta kaliumia ei niinkään. Ehdottomasti kannattaa tutkituttaa asia...

Plääh mikä epämotivaatio  Angry pitää taas mennä johonkin saaketin kokoukseen vapaapäivänään, ihan persereiästä tällanen ihmisen vapauden riisto... MuRRRR!
Ja kun meen sinne omissa vaatteissa niin voi vaan kuvitella miten paljon ihmiset kyylää mun mahaa ja kommentoi että no eipä oo yhtään kasvanu... Kasvais jo..!!!!

Muahah  2funny Mua niin nauratti kun yks miespuolinen ystävä oli käynyt luovuttamassa verta "blood for the blood gods!" ja ilmaisi asian noin facebookissa... Siitähän oli syntynyt keskustelua ja sit se lopuks kommentoi että " **** kun kaikki luovuttaminen on niin aliarvostettua tässä menestymisen yhteiskunnassa!!" hihiii, oivasti sanottu...

Mitähän irrallista vielä sanoisin.

En malta olla puhumatta raskaudesta ihan vähän. Sen verran että on tää kyllä ihanaa. En ole joutunut kokemaan pahoinvointia, suurin oire oli aika siinä alussa se tajuton väsymys (nukuin 10-13 tuntisia öitä ja siihen vielä helposti päikkärit päälle, normiyöunet on mulla noin 7-8 tuntia enkä IKUNA nuku päikkäreitä).. Alkuun oli myös vähän tollasia ilmaan liittyviä vaivoja ynnä muuta kivaa turvotusta, mut nyt sekin on laantunut.. Eka kolmannes on ohi ja keskenmenon riski on nyt huomattavasti pienempi.  Smiley Emoalus voi hyvin ja mieskin kehrää tyytyväisenä.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 821 822 [823] 824 825 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: