Sivuja: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5645351 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9975 : 15.10.2009 18:39:17 »

Hienoa. Väriä tarvittaisiin täälläkin.

No, mä vaan keskityn kasvatteleen tätä reuhkaa.. Nyt on otsatukka jo nenän alaosaan asti, eli melkein kunnolla saan sen jo korvien taakse. Ja loppuhiukset saa kanssa ponnarille, mitä nyt joitain hapsuja pitää vielä laittaa pinneillä.
Nyt kun on kaikkein pahin kasvatus-urakka ohi,
niin arvatkaapa vaan himottaisko pätkästä taas lyhyeksi??  Grin

Olkoon nyt edes hetken aikaa puolipitkä.

Riehaannuin äsken Anttilassa ja sijoitin 80€ "muutamaan pieneen meikkijuttuun"..
En jaksanut laskea yhteissummaa ennen kassalle menoa, mutta what ever,
ei täällä nuukailla nyt kun on säännölliset tulot.. Grin
Ja kaikki tuli ihan tarpeeseen!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9976 : 15.10.2009 20:10:29 »

No niinpä.

Ostin kyllä melko paljon kaikkea:
puhdistusemulsio herkälle iholle,
kosteusvoide kuivalle iholle,
minaraalimeikkivoide,
mineraalipuuteri,
meikkisieniä 4 kpl,
iso puuterisuti,
kosteuspyyhkeitä,
nestemäinen melko pinkin sävyinen poskipuna..

Sellaset.  Smiley

Niin joo ja aiemmin tänään ruokakaupassa ostin ripsivärin, pidentävä ja erotteleva.  Wink

Nyt ei saa ostaa hetkeen muuta kuin ruokaa..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9977 : 16.10.2009 12:43:43 »

en saa noista ulkomaaherroista mitään tolkkua, jo toinen turkkilainen alkoi ihme flirttiä, tietääkö ne että juureni on Turkissa ja olen tulinen? yritin tehdä bisneksiä mutta tulee ihme selostusta ja pääasiassa kiinnostaa yksi toinen tapaus.. ulkomaiset on aina kohtalo.. sitte ku tulee ne espanjat vielä.. (no hieman aiemmin tapasin pari turkkilaista, ei ollut silleen flirttijuttu)  Grin

en tiedä mitä tuo nyt tarkoittaa, luottamusta vai tutustumista vai mitä.. heh. noh, otetaan huumorilla.

no nyt tipahti msn osoite, ei minulla ole kovasti aikaa meseillä. heh. pakko vaihtaa dna kun on niin paljon trafiikkia!!  knuppel2  Cool
« Viimeksi muokattu: 16.10.2009 12:54:12 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9978 : 16.10.2009 17:20:50 »

No ohhoh mikä uutinen Saturnis, toivottavasti kaikki ok!


Arvatkaa mitä, mun on ihan pakko lesottaa tätä.
Tänään oli mun ENSIMMÄINEN työpäivä ilman perehdyttäjää joten olin 11 potilaan vastuusairaanhoitaja koko vuoron ajan..

Ensimmäistä kertaa jouduin todellakin itse selvittämään ihan kaiken ja tulkitsemaan lääkärin määräykset, tekeen korjauksia lääkelistoihin, laimentamaan suonensisäset lääkkeet ja laittaa ne tippumaan, soitteleen ympäriinsä kysellen eri jutuista kuten tutkimuksista ja jatkohoitopaikoista, peruun korisairaanhoitoo, vastaan ainakin 15 kertaa puhelimeen yms... Ja sittenhän se riemu repes kun siinä hötäkässä soitettiin ensiavusta kolme kertaa peräkkäin et teille on tulossa uusi potilas, joten niitä sitten vastaanottamaan ja paperisotaa ja lääkkeiden selvittelyä ja sairaushistoriaan tutustumista,, Usein kuulen ihmisten valittavan sitä että heiltä tullaan vaan pari kertaa vuorossa kysymään vointia mutta ne ei tajua mikä homma pelkästään papereissa, puhelimessa ja lääkehuoneessa menee.. Niin ja soittokelloihin vastailussa jos osastolla on muutama vanha rouva ketkä luulee asuvansa 5 tähden hotellissa.....

Tuli niin pirun kiire että yhtäkkiä huomasin vaan, että mun pitää jo mennä raportoimaan niistä potilaista seuraavalle vuorolle, enkä ollut edes kerenny jännittään sitä yhtään.  Cheesy Puhuin niistä ummet ja lammet vaikka luulinkin olevani ihan sekaisin kaikesta ja silleen... HUH!

Onneks kenenkään potilaan vointi ei huonontunu yllättäen tms sillä en ois ehkä osannut ihan toimia tossa hötäkässä tai sit ois kyl jäänyt puolet aamutöistä iltavuoron kontoille.. Mut luulen, että tein kaiken mitä pitikin tehdä, en antanut kellekään vääriä lääkkeitä tai muuten vaan tappanut ketään!

Tää on mulle iso juttu että pärjäsin!! Huh...! Ja kivaa oli, varsin kin lääkärinkierrolla on kivaa.. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9979 : 16.10.2009 17:31:11 »

No musta tuntuu että mulla virtaa vieläkin adrenaliini suonissa kun olin niin täpinöissäni koko vuoron ajan!  Grin uglystupid2

En mä panikoinut mitään, mutta koko aika sellanen pikkunen jännäys.

Toivottavasti kohta tulee rutiini tähän, niin ei tarvitse miettii niin paljon asioita,
muuten se voi olla aika uuvuttavaa pitemmän päälle...
Mutta kyllä mä tykkään. Tää on sellanen työpaikka että hiljasta hetkeä ei juuri tule,
koko ajan on jotain pikku puuhasteltavaa. Ja sit kun oppii hommat niin ettei enää hirveesti tarvii kysellä muilta,
niin tää on aika itsenäistä työtä, siitä mä tykkään kanssa.... Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9980 : 16.10.2009 17:51:47 »

Kyllä noi silmät pyörii ainakin mun silmissä ihan normivauhtia.. Cheesy

Uhhuh, kait mun pitäs mennä lenkille, suihkuun ja rentoutuun....
Nukuin viime yönä ruhtinaalliset 4 tuntia. Kun olin tunnin nukkunut, heräsin ihan hirveeseen painajaiseen, valvoskelin puoli tuntia, nukahdin, heräsin neljän aikaan, enkä sitten enää saanut unta ennen kuin kello soi. Ja se aika minkä "nukuin" oli kaikki jotain levotonta tai töihin liittyvää.

Sitä edellisenä yönä heräsin keskellä yötä sellaseen uneen missä itkin niin paljon, etten saanut henkeä.

Harvoin näen painajaisia, mutta nyt kun oon stressaantunut niitä tulee.
Jos ens yönä sitten paremmin..
Enää 3 aamuvuoroa ennen kahta vapaapäivää!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9981 : 17.10.2009 19:40:59 »

Olen rakastunut ELÄMÄÄN!  smitten
l ä p i m u r t o
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9982 : 17.10.2009 20:09:26 »

Hei!
Munhan pitää mennä suihkuun ja nukkumaan niin voin taas leikkiä osastonhallintaa huomenna..  Grin
Mä en käynyt tänään ollenkaan kahvitauolla enkä syömässä töissä, koska oon varmaan niin hidas  2funny

Toteutin viimeset lääkemuutoksetkin joskus kahden aikaan vaikka ehkä noin yleensä ne olis tehtynä jo ennen kahtatoista ... Noh syytän lääkäriä joka tuli myöhään ja sitä että mulla oli kolme erittäin monipuolista hoitoa vaativaa potilasta; yksi oli pleuraimulaitteessa kiinni, toinen oksensi koko ajan ja kolmas oli niin anemisoitunut että mun piti tilata sille verta ja tiputella kolmet veripussit siinä..
Ja kolme mun potilaista kävi röntgenkuvissa joten niitä piti tilata päivystyksinä (koska viikonloppuna pitää soitella aina kaikki asiat).. Sen lisäksi viikonloppuna ei ole osaston farmaseuttia töissä joten mun piti itse laimentaa ja käydä tiputtelemassa kaikkien suonensisäset lääkkeet joita menee muutaman kerran vuoron aikana...
Oli vähän sellanen mitähän seuraavaks tekisi kun on miljoona asiaa-vuoro, mutta ihan kivaa mulla oli..
Paitsi että mulla oli vastuullani yksi potilashuone jossa on kolme alko-taustaista miestä, joista yksi oli sekava ja kaksi hieman muuten vaan vaativia tapauksia.. Yksi niistä kakkasi lattialle osoittaakseen mieltään, toinen meinas karata ja hiiltyi ihan täysin kun oli siinä koneessa kiinni ja kielsin lähtemästä ja se kolmas soitti koko päivän noin 15min välein kelloa jostain ihan turhista asioista. No pääsen huomenna niiden murujen kanssa jatkaan töitä...... 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9983 : 19.10.2009 16:19:18 »

Plääh  Cry

No ei auta itku markkinoilla, enkä mä nyt itke mutta hajottaa pään sisällä ja on epävarma ja huolestunut mielentila - toivottavasti oikeasti kaikki alkais meneen hyvin tuolla töissä..

Alkaa vähän ressaamaan.

Nyt on kaksi vapaapäivää, jos sitä vaan jaksais sit nostaa pään pystyyn ja reipastua torstaihin mennessä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9984 : 20.10.2009 04:47:30 »

Hyvää yötä ja huomenta! smitten

Just kotiin, kello melkein neljä aamulla.. no.. en en saa unta :Smiley
kovasti ihmiset ovat avioeroa ottamassa ja sen kunniaksi haluan jakaa kanssanne jotain.. :Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=RFoQ5Eqzsf4&feature=related

 Grin 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9985 : 20.10.2009 10:14:15 »

Ja sen ainoan harvan arki-aamun kun saisi nukkua myöhään, niin eiköhän  tickedoff tickedoff
ovikello soi aamulla klo 7:50  buck2

-paloturvallisuus tarkastus. Angry

Minä en voi käsittää, miksi itävaltalaisten pitää olla aina niin reippaita
heti jo aamusta ja miksi ne aina tulee suoraan oven taakse
soittamatta/ilmoittamatta etukäteen tulostaan? buck2

Ja mistä ne tietääkin aina, että minulla on vapaa-päivä?
..tai sitten ne on ovellani on joka aamu palotarkastaja, sähkötarkastaja, lähetti,
postinkantaja, kaasumittarinlukija, sähkömittarinlukija, naapuri, alakerran ravintoloitsija,
kaupustelija ja what ever, mutta minä tiedän siitä vain vapaa-päivinäni...?! Shocked

No ei tässä auta kuin lähteä asioita hoitamaan. Pankitkin kun menee kiinni
jo puolelta päiviltä.

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9986 : 20.10.2009 19:01:50 »

Tekee jotenkin kipeetä huomata että joku välttelee mua.
Toisaalta ymmärrän että on helpompi päästää irti kun ei ole tekemisissä...
Mä olen soitellut ja tekstaillut skorpparille päivittäin.
Se on mun tapani, mä pidän joskus rasittavan paljon yhteyttä ystäviinikin,
nimenomaan puhelimitse..

Ehkä voisin tietoisesti vähentää sitä, etten häiritse häntä.
Ei se mitään ole siitä sanonut, mutta..... Niin.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9987 : 21.10.2009 12:10:31 »

Dodiin. Hieno juttu!

Otin härkää sarvista ja soitin pankkiin ja sovin opintolainan maksusta. Laitoin lyhenemään 350€ kuussa niin ei tarvii montaa vuotta maksaa..
Soitin siskolle ja se ihmetteli miksi jo nyt alan sitä maksaan pois kun voisin odottaa kaksi vuotta..
No miksi ihmeessä odottaa kaksi vuotta kun voi maksaa nyt, kysyin minä.. Grin

En inhoa mitään muuta niin paljon kuin sitä, että on velkaa. Vaikka kaksonen olenkin niin en ota lainaa mielelläni, vaikka niin kaksosista monesti sanotaankin. Mulla on 2. huoneessa  kuu kauris joka haluaa tehokkaasti maksaa kaiken takasin, niin tulee taas turvallisuuden tunne ja omavarainen olo.  Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9988 : 21.10.2009 22:38:04 »



                       angel

          Prosenteista tuli mieleeni, että kyllähän niitä kerttyy, ja ihan vähän kerrallaan.

             Nimittäin, jos ihan tarkkana on, ja tietysti täytyykin olla, koska ne saattavat

                  helposti mennä tuonne hallitsemattoman puolelle. Ja nyt, puhun vaan

                      ihan näin pelkkää olutta nauttineena, ei edes kahvia tai muita

                           virvokkeita, tähän hätään ainakaan. Toistaiseksi.

                                                 coolsmiley   angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9989 : 23.10.2009 18:49:18 »

koskahan vaivauduin musatapahtumaan viimeksi.. ai niin ne oli ne tanssibileet joista ei irronnut miestä..

tänään tosiaan hauska pv, kun rahaa tuli ja ostoksia ja olin matkailualan hommissa neuvottelemassa, sekä muuta projektia, ei tuntunut niin rajoittuneelta.. sitten rapu soitti ja ilmoitti että voisi ottaa kaikki rahani vastaan hehe..  smitten  sanoin että joo sitten se voisi kadota taas.. ja olisi tavannut mutta minulla muuta, ehtisin taas la-su.. kai sille voisi tiedottaa että nykyisin ehdin tavata aika paljon, mutta yleensä ma-pe vaan ei tänään.. tuli niin hyvä luova idea tänään, että sitäkin voisi juhlia. jep... ymmärrän sen katoiluja koska onhan se nuori, mutta niin ah, ja kasvanutkin muuten, siis viimeksi.. taidan olla aika sen lumoissa kun 3.a vuotta mennään, olisi jännää seikkailla sen maassa jossain metropolissa, pitäisin siitä itse asiassa. olin siellä kerran..
« Viimeksi muokattu: 23.10.2009 18:59:57 kirjoittanut ^Nohochacyum^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 664 665 [666] 667 668 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: